Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Οι μελέτες περιπτώσεων αποτελούν κρίσιμο μέρος των περισσότερων στρατηγικών μάρκετινγκ B2B. Σας δίνουν την ευκαιρία να δείξετε στους πιθανούς πελάτες σας πραγματικά παραδείγματα για το πώς το προϊόν σας ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τις ανάγκες άλλων πελατών, να λύσει τα προβλήματά τους και τελικά να τους βοηθήσει να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Οι μελέτες περιπτώσεων προχωρούν πολύ στο να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των υποψηφίων πελατών σας και να επιβεβαιώσουν ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας λειτουργεί πραγματικά. Το ακόλουθο άρθρο περιγράφει γιατί οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα βασικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου και παρέχει χρήσιμα πρότυπα email μελέτης περίπτωσης μαζί με τις βασικές ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μελέτες περιπτώσεων και ιστορίες επιτυχίας από τους πελάτες σας.

Μελέτες περιπτώσεων LiveAgent
Μελέτες περιπτώσεων που εμφανίζονται στον ιστότοπό μας

Γιατί να χρησιμοποιήσετε μελέτες περιπτώσεων στη στρατηγική μάρκετινγκ;

  • Το 13% των εμπόρων χαρακτηρίζουν τις μελέτες περιπτώσεων ως μία από τις κύριες μορφές μέσων που χρησιμοποιούνται στη στρατηγική περιεχομένου τους – αυτό τις καθιστά τον πέμπτο πιο δημοφιλές τύπο περιεχομένου, που το ξεπερνά μόνο το οπτικό περιεχόμενο, τα ιστολόγια και τα ebooks. (Αναφορά Κατάστασης Μάρκετινγκ του HubSpot)
  • Οι μελέτες περιπτώσεων πελατών είναι οι πιο δημοφιλείς τακτικές αυτοπροβολής που χρησιμοποιούνται από στελέχη οργανισμών μάρκετινγκ: το 62,6% των ερωτηθέντων ψήφισαν υπέρ της αποτελεσματικότητάς τους στη δημιουργία δυνητικών πελατών. (μελέτη eMarketer)
  • Οι μελέτες περιπτώσεων/ ιστορίες επιτυχίας κατατάσσονται ως ο τρίτος πιο σημαντικός τύπος μάρκετινγκ περιεχομένου στη διαδικασία αγοράς τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. (Έκθεση Έρευνας Τεχνολογίας Περιεχομένου B2B από την Eccolo Media).

Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης πελάτη

Το επίσημο email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Το σύνηθες email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά από θετική εμπειρία πελάτη

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά από σχόλια πελατών

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά την επίτευξη ενός ορόσημου

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης στο τέλος του χρόνου

Επαγγελματικές ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης για να κάνετε στους πελάτες σας

Για να γράψετε μια συναρπαστική μελέτη περίπτωσης/ επιτυχημένη ιστορία γεμάτη με εμπεριστατωμένες γνώσεις και δεδομένα για το πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας προσθέτει αξία-πρέπει να υποβάλλετε στοχαστικές ερωτήσεις-σεβόμενοι επίσης το γεγονός ότι οι πελάτες σας ενδέχεται να μην μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο να τις απαντήσουν. Ακολουθούν μερικές από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν πραγματοποιείτε τις δικές σας συνεντεύξεις μελέτης περίπτωσης πελατών.

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με το περιβάλλον τους πριν αγοράσουν το προϊόν σας

  • Τι χρησιμοποιούσατε πριν από το προϊόν μας;
  • Ποια ήταν τα τρία βασικά σημεία απογοήτευσης που αντιμετωπίσατε;
  • Ποιες άλλες προκλήσεις αντιμετωπίσατε πριν από τη χρήση του προϊόντος μας;
  • Τι ήταν εκείνο που σας έκανε να αποφασίσατε ότι πρέπει να δοκιμάσετε κάτι νέο;
  • Πώς ακούσατε για το προϊόν μας;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων

  • Ποια άλλα προϊόντα εξετάσατε πριν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τα δικά μας;
  • Τι ψάχνατε σε μια λύση;
  • Τι έκανε τη λύση μας να ξεχωρίζει έναντι άλλων που ερευνήσατε;
  • Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι που επιλέξατε το προϊόν μας;
  • Ποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος μας ήταν πιο ελκυστικό;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με την εμπειρία τους από τη χρήση του προϊόντος σας

  • Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να ξεκινήσετε με το προϊόν μας;
  • Πόσο καιρό χρησιμοποιείτε το προϊόν μας;
  • Πώς σας βοήθησε το προϊόν μας να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που είχατε πριν;
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σας χαρακτηριστικό ή μέρος του προϊόντος μας; Γιατί;
  • Μπορείτε να μου πείτε για την πιο θετική εμπειρία που είχατε χρησιμοποιώντας το προϊόν μας;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με τα αποτελέσματά τους με το προϊόν σας

  • Τι αποτελέσματα έχετε δει με τη λύση μας μέχρι τώρα;
  • Μπορείτε να μοιραστείτε οποιεσδήποτε μετρήσεις/ KPI που δείχνουν την επιτυχία που έχετε απολαύσει με το προϊόν μας;
  • Τι σας έχει εντυπωσιάσει περισσότερο;
  • Χρησιμοποιώντας το προϊόν μας μπορείτε να μετρήσετε τυχόν μειωμένο κόστος/ βελτιώσεις στην παραγωγικότητα/ αυξήσεις εσόδων;
  • Ποιος είναι ο σημαντικότερος λόγος που θα προτείνατε το προϊόν μας;

Μελέτη περίπτωσης – Συχνές ερωτήσεις

Πώς προωθείτε μια μελέτη περίπτωσης;

Μπορείτε να προωθήσετε μια μελέτη μέσω email ή δίνοντάς της μεγαλύτερη προβολή στον ιστότοπό σας, μοιράζοντάς την μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και συνδέοντάς την από τα ιστολόγιά σας.

Ποιος είναι ο σκοπός των email μελέτης περίπτωσης;

Οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε αξιοπιστία για την επιχείρησή σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να εξηγήσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και να αποδείξετε ότι έχετε πραγματικούς πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν/την υπηρεσία σας.

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε σε μια μελέτη περίπτωσης;

Όταν γράφετε ένα email μελέτης περίπτωσης, είναι σημαντικό να αναφέρετε πώς θα βοηθούσε η λύση στα περιγραφόμενα προβλήματα. Μπορείτε επίσης να παρέχετε συνδέσμους προς το προϊόν/υπηρεσία και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα ονόματα των μελών της ομάδας που εργάστηκαν στο έργο.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς προωθείτε μια μελέτη περίπτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να προωθήσετε μια μελέτη μέσω email ή δίνοντάς της μεγαλύτερη προβολή στον ιστότοπό σας, μοιράζοντάς την μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και συνδέοντάς την από τα ιστολόγιά σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος είναι ο σκοπός των email μελέτης περίπτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε αξιοπιστία για την επιχείρησή σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να εξηγήσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και να αποδείξετε ότι έχετε πραγματικούς πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν/την υπηρεσία σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε σε μια μελέτη περίπτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν γράφετε ένα email μελέτης περίπτωσης, είναι σημαντικό να αναφέρετε πώς θα βοηθούσε η λύση στα περιγραφόμενα προβλήματα. Μπορείτε επίσης να παρέχετε συνδέσμους προς το προϊόν/υπηρεσία και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα ονόματα των μελών της ομάδας που εργάστηκαν στο έργο.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo