• Πρότυπα
  • Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Οι μελέτες περιπτώσεων αποτελούν κρίσιμο μέρος των περισσότερων στρατηγικών μάρκετινγκ B2B. Σας δίνουν την ευκαιρία να δείξετε στους πιθανούς πελάτες σας πραγματικά παραδείγματα για το πώς το προϊόν σας ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τις ανάγκες άλλων πελατών, να λύσει τα προβλήματά τους και τελικά να τους βοηθήσει να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Οι μελέτες περιπτώσεων προχωρούν πολύ στο να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των υποψηφίων πελατών σας και να επιβεβαιώσουν ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας λειτουργεί πραγματικά. Το ακόλουθο άρθρο περιγράφει γιατί οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένα βασικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου και παρέχει χρήσιμα πρότυπα email μελέτης περίπτωσης μαζί με τις βασικές ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μελέτες περιπτώσεων και ιστορίες επιτυχίας από τους πελάτες σας.

Μελέτες περιπτώσεων LiveAgent
Μελέτες περιπτώσεων που εμφανίζονται στον ιστότοπό μας

Γιατί να χρησιμοποιήσετε μελέτες περιπτώσεων στη στρατηγική μάρκετινγκ;

  • Το 13% των εμπόρων χαρακτηρίζουν τις μελέτες περιπτώσεων ως μία από τις κύριες μορφές μέσων που χρησιμοποιούνται στη στρατηγική περιεχομένου τους – αυτό τις καθιστά τον πέμπτο πιο δημοφιλές τύπο περιεχομένου, που το ξεπερνά μόνο το οπτικό περιεχόμενο, τα ιστολόγια και τα ebooks. (Αναφορά Κατάστασης Μάρκετινγκ του HubSpot)

  • Οι μελέτες περιπτώσεων πελατών είναι οι πιο δημοφιλείς τακτικές αυτοπροβολής που χρησιμοποιούνται από στελέχη οργανισμών μάρκετινγκ: το 62,6% των ερωτηθέντων ψήφισαν υπέρ της αποτελεσματικότητάς τους στη δημιουργία δυνητικών πελατών. (μελέτη eMarketer)

  • Οι μελέτες περιπτώσεων/ ιστορίες επιτυχίας κατατάσσονται ως ο τρίτος πιο σημαντικός τύπος μάρκετινγκ περιεχομένου στη διαδικασία αγοράς τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. (Έκθεση Έρευνας Τεχνολογίας Περιεχομένου B2B από την Eccolo Media).

Πρότυπα email αιτήματος μελέτης περίπτωσης πελάτη

Το επίσημο email αιτήματος μελέτης περίπτωσης


[Name],

[Company name] is currently building a library of case studies to include on our website. We’re looking for successful companies using [Product name] to solve interesting challenges, and your team immediately came to mind. Are you open to [Customer company name] being featured?

Your story will help inform our prospects about how they can benefit from using our product. I’d be happy to provide more details if you are potentially interested.

Either way, thank you for considering my request and thank you for being a loyal [COMPANY] customer.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Το σύνηθες email αιτήματος μελέτης περίπτωσης

Subject line: Can I feature you as a case study?

[Name],

The subject line pretty much says everything, but I’d like to ask again. Can I feature you as a case study? I think our project had a lot of highlights, and I’m eager to get the word out about our great work together.

Specifically, I plan to dig into these main aspects:

[Aspect 1]
[Aspect 2]
[Aspect 3]

If being featured is OK with you, can we have a quick call on [date/ time] to discuss it in more detail? Or if that doesn’t work, I’m free on [date].

I look forward to chatting with you!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά από θετική εμπειρία πελάτη


Hi [Name],

I’m really glad to hear you had [positive experience with your company], and I was wondering whether you’d be interested in being featured as one of our customer success stories. I manage our case study initiatives and have the opportunity to showcase all the great stories from customers like you.

It should be a lightweight process – I will ask you roughly 10 – 15 questions via email or phone about your experience and results. This case study will include a blurb about your company and a link to your homepage (which hopefully will make your SEO team happy!)

Here’s an example of how it usually looks like: link to a case study example

If this is something you would be interested in, please let me know by responding to this email, or giving me a call at [number] to discuss it in more detail.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά από σχόλια πελατών


Dear [Name],

Thank you for the fantastic feedback – I’m thrilled to hear [Product name] is working well for you and that [Customer company name] is getting the results you’ve been looking for.

My team is actually in the process of building out our library of case studies, and I’d love to include your story. Happy to provide more details if you’re potentially interested.

In any case, thank you again, and I look forward to getting more updates on your progress.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης μετά την επίτευξη ενός ορόσημου


Hi [Name],

I wanted to reach out to thank you for being a loyal [Company] customer for over [number] years now. I noticed you achieved your goal of [milestone] last month, and I wanted to congratulate you on your success!

I’d love to share your story using [Product name] with the world – I think it’s a great example of how our product + a dedicated team and a good strategy can achieve awesome results.

Are you open to being featured in a case study? If so, I’ll send along more details.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος μελέτης περίπτωσης στο τέλος του χρόνου


Hi [Name],

Happy Holidays!

As this year winds down, I wanted to say thank you for being a loyal [Company] customer and for your partnership using [Product/ Service] this year. You’ve achieved fantastic results in the time we’ve been working together, so I wanted to reach out to see if you’d be interested in being featured in a case study on our website.

Here’s how it would look like: link to a case study example

Either way, thank you once again for the chance to work with you, and I hope you have a warm and happy holiday season with your family and friends.

I’m looking forward to chatting soon in the new year!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email παρακολούθησης αφού ένας πελάτης έχει συμφωνήσει να εμφανιστεί σε μια μελέτη περίπτωσης


Hi [Name],

We’re thrilled to hear you’re interested in sharing your success story with [Product name]. My name is [Name], and I’ll be working directly with you on this case study.

I’ve attached an important document to this email that outlines the whole process, which includes [details of your case study process]. Typically, a case study will take about a week t complete from start-to-finish depending on availability and turnaround time of any revisions, and your involvement will require about 1 hour of your time.

Again, I’m excited to start the process with your team and learn more about your success with [Product name]!

In the meantime, please don’t hesitate to contact me with any questions. Happy to be a resource.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Επαγγελματικές ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης για να κάνετε στους πελάτες σας

Για να γράψετε μια συναρπαστική μελέτη περίπτωσης/ επιτυχημένη ιστορία γεμάτη με εμπεριστατωμένες γνώσεις και δεδομένα για το πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας προσθέτει αξία-πρέπει να υποβάλλετε στοχαστικές ερωτήσεις-σεβόμενοι επίσης το γεγονός ότι οι πελάτες σας ενδέχεται να μην μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο να τις απαντήσουν. Ακολουθούν μερικές από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν πραγματοποιείτε τις δικές σας συνεντεύξεις μελέτης περίπτωσης πελατών.

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με το περιβάλλον τους πριν αγοράσουν το προϊόν σας

  • Τι χρησιμοποιούσατε πριν από το προϊόν μας;
  • Ποια ήταν τα τρία βασικά σημεία απογοήτευσης που αντιμετωπίσατε;
  • Ποιες άλλες προκλήσεις αντιμετωπίσατε πριν από τη χρήση του προϊόντος μας;
  • Τι ήταν εκείνο που σας έκανε να αποφασίσατε ότι πρέπει να δοκιμάσετε κάτι νέο;
  • Πώς ακούσατε για το προϊόν μας;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων

  • Ποια άλλα προϊόντα εξετάσατε πριν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τα δικά μας;
  • Τι ψάχνατε σε μια λύση;
  • Τι έκανε τη λύση μας να ξεχωρίζει έναντι άλλων που ερευνήσατε;
  • Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι που επιλέξατε το προϊόν μας;
  • Ποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος μας ήταν πιο ελκυστικό;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με την εμπειρία τους από τη χρήση του προϊόντος σας

  • Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να ξεκινήσετε με το προϊόν μας;
  • Πόσο καιρό χρησιμοποιείτε το προϊόν μας;
  • Πώς σας βοήθησε το προϊόν μας να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που είχατε πριν;
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σας χαρακτηριστικό ή μέρος του προϊόντος μας; Γιατί;
  • Μπορείτε να μου πείτε για την πιο θετική εμπειρία που είχατε χρησιμοποιώντας το προϊόν μας;

Ερωτήσεις συνέντευξης μελέτης περίπτωσης σχετικά με τα αποτελέσματά τους με το προϊόν σας

  • Τι αποτελέσματα έχετε δει με τη λύση μας μέχρι τώρα;
  • Μπορείτε να μοιραστείτε οποιεσδήποτε μετρήσεις/ KPI που δείχνουν την επιτυχία που έχετε απολαύσει με το προϊόν μας;
  • Τι σας έχει εντυπωσιάσει περισσότερο;
  • Χρησιμοποιώντας το προϊόν μας μπορείτε να μετρήσετε τυχόν μειωμένο κόστος/ βελτιώσεις στην παραγωγικότητα/ αυξήσεις εσόδων;
  • Ποιος είναι ο σημαντικότερος λόγος που θα προτείνατε το προϊόν μας;

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Frequently asked questions

Πώς προωθείτε μια μελέτη περίπτωσης;

Μπορείτε να προωθήσετε μια μελέτη μέσω email ή δίνοντάς της μεγαλύτερη προβολή στον ιστότοπό σας, μοιράζοντάς την μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και συνδέοντάς την από τα ιστολόγιά σας.

Ποιος είναι ο σκοπός των email μελέτης περίπτωσης;

Οι μελέτες περιπτώσεων είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε αξιοπιστία για την επιχείρησή σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να εξηγήσετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και να αποδείξετε ότι έχετε πραγματικούς πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν/την υπηρεσία σας.

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε σε μια μελέτη περίπτωσης;

Όταν γράφετε ένα email μελέτης περίπτωσης, είναι σημαντικό να αναφέρετε πώς θα βοηθούσε η λύση στα περιγραφόμενα προβλήματα. Μπορείτε επίσης να παρέχετε συνδέσμους προς το προϊόν/υπηρεσία και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα ονόματα των μελών της ομάδας που εργάστηκαν στο έργο.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo