Αιτήματα μαρτυρίας είναι σημαντικά για την παραλαβή και συλλογή μαρτυριών και κριτικών από ικανοποιημένους πελάτες, προκειμένου να δημιουργηθεί φήμη και να αυξηθούν οι πωλήσεις. Στο άρθρο αυτό δίνονται συμβουλές για τη συλλογή τέτοιων αιτημάτων, καθώς και προτάσεις για το περιεχόμενο που πρέπει να περιλαμβάνουν.
Δεδομένου ότι οι σημερινοί καταναλωτές τείνουν να εμπιστεύονται λιγότερο το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, η συλλογή μαρτυριών και κριτικών πελατών δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Οι μαρτυρίες πελατών μπορούν να έχουν πραγματικά μεγάλο αντίκτυπο στο να επηρεάσουν τις προοπτικές συνεργασίας μαζί σας και να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη φήμη σας στο διαδίκτυο, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ωστόσο, το να κάνετε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με την επωνυμία σας μπορεί να είναι δύσκολο, καθώς πολλές επιχειρήσεις απλά δεν ξέρουν πώς να ζητούν μαρτυρίες.
Οι μαρτυρίες είναι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες που επιβεβαιώνουν την ποιότητα, την απόδοση ή την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας – δίνονται είτε εθελοντικά, είτε κατόπιν αιτήματος μιας εταιρείας. Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.
Ακολουθούν μερικές γενικές συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για το πώς να ζητήσετε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.
Το να κάνετε τους πελάτες να μοιραστούν συγκεκριμένες λεπτομέρειες της εμπειρίας τους με μια εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία είναι αυτό που κάνει μια καλή μαρτυρία. Όταν ρωτηθούν όμως, οι περισσότεροι δύσκολα θα ξέρουν τι να πουν αμέσως. Παρακάτω είναι μερικές από τις βασικές ερωτήσεις μαρτυρίας πελάτη που μπορούν να προσαρμοστούν σύμφωνα με την επιχείρησή σας.
Οι περισσότεροι από τους πιστούς πελάτες σας – ανεξάρτητα από το πόσο ευχαριστημένοι είναι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας – πιθανά δεν θα μοιραστούν μαρτυρίες, εκτός εάν τους ζητηθεί. Αλλά πώς ακριβώς πρέπει να προσεγγίσετε έναν πελάτη για μία μαρτυρία; Ακολουθούν μερικά δοκιμασμένα πρότυπα email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν ζητάτε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Τα αιτήματα μαρτυρίας είναι αιτήματα για κριτικές ή μαρτυρίες που μπορούν να σταλούν στους πελάτες σας και στη συνέχεια να δημοσιευτούν στον ιστότοπό σας.
Οι διάφοροι τύποι μαρτυριών πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν μαρτυρίες εντός εισαγωγικών, μαρτυρίες βίντεο, μαρτυρίες από influencers, κριτικές καταναλωτών, μελέτες περιπτώσεων και μαρτυρίες κοινωνικών δικτύων.
Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Ticksy
Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Ticksy μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο κατάστημα Shopify
Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημα Shopify μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη πελατών, μειώνοντας τους χρόνους επίλυσης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης BlackRock
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και διαχείριση email. Παρέχει επίσης εκπαίδευση και υποστήριξη πελατών.
Αρχείο καταγραφής δραστηριοτήτων
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό διαχείρισης παραπόνων, πύλη πελατών και υποστήριξη. Τα αρχεία καταγραφής δραστηριοτήτων παρέχουν πληροφορίες για την απόδοση των αντιπροσώπων υποστήριξης και ανιχνεύουν προβλήματα για βελτιώσεις.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.