Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αιτήματα μαρτυρίας

Αιτήματα μαρτυρίαςs

Δεδομένου ότι οι σημερινοί καταναλωτές τείνουν να εμπιστεύονται λιγότερο το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, η συλλογή μαρτυριών και κριτικών πελατών δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Οι μαρτυρίες πελατών μπορούν να έχουν πραγματικά μεγάλο αντίκτυπο στο να επηρεάσουν τις προοπτικές συνεργασίας μαζί σας και να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη φήμη σας στο διαδίκτυο, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ωστόσο, το να κάνετε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με την επωνυμία σας μπορεί να είναι δύσκολο, καθώς πολλές επιχειρήσεις απλά δεν ξέρουν πώς να ζητούν μαρτυρίες.

Τι είναι μία μαρτυρία;

Οι μαρτυρίες είναι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες που επιβεβαιώνουν την ποιότητα, την απόδοση ή την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας – δίνονται είτε εθελοντικά, είτε κατόπιν αιτήματος μιας εταιρείας. Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Αξιολόγηση του LiveAgent στο capterra
Μαρτυρία πελάτη για το LiveAgent στο Capterra

Πώς να ζητήσετε μια μαρτυρία: βέλτιστες πρακτικές

Ακολουθούν μερικές γενικές συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για το πώς να ζητήσετε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.

  • Να είστε προορατικοί – αν δεν ζητήσετε από τους πελάτες μαρτυρίες, δεν θα τις λάβετε ποτέ.
  • Επιλέξτε τον κατάλληλο χρόνο – ολοκλήρωση ενός έργου, ορόσημο που έφτασε ο πελάτης, τέλος του έτους κ.λπ.
  • Αναλογιστείτε τον σωστό τόνο (επίσημο ή περιστασιακό) που είναι ο πιο κατάλληλος για την επιχείρησή σας και το κοινό σας.
  • Η σύνταξη μίας μαρτυρίας μπορεί να είναι μια δύσκολη – διευκολύνετε τους πελάτες, κάνοντάς τους μια σειρά από καθοδηγητικές ερωτήσεις.
  • Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας, πείτε στους πελάτες πόσο σημαντική είναι η ανατροφοδότησή τους και γιατί συγκεντρώνετε μαρτυρίες.
  • Όταν χρησιμοποιείτε πρότυπα για μαρτυρίες, προσαρμόστε και εξατομικεύστε το αίτημά σας για να βεβαιωθείτε ότι έχει νόημα στο πλαίσιο της σχέσης σας με τους πελάτες.
  • Κοινοποιήστε έναν σύνδεσμο της σελίδα μαρτυριών σας, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να πάρουν μερικές ιδέες από υπάρχουσες μαρτυρίες.
  • Παρέχετε πολλές επιλογές μορφής μαρτυρίας (κείμενο ή βίντεο) και αφήστε τους πελάτες να υποβάλουν μια μαρτυρία στη μορφή που τους βολεύει.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο κίνητρο (έκπτωση, δωρεάν συνδρομή, δωροκάρτα κ.λπ.), αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητο.
  • Το αίτημά σας μπορεί να ξεχαστεί ή να χαθεί στα εισερχόμενα του πελάτη σας – μην φοβηθείτε να στείλετε υπενθύμιση, αν χρειαστεί.

12 ερωτήσεις μαρτυρίας για να κάνετε στους πελάτες σας

Το να κάνετε τους πελάτες να μοιραστούν συγκεκριμένες λεπτομέρειες της εμπειρίας τους με μια εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία είναι αυτό που κάνει μια καλή μαρτυρία. Όταν ρωτηθούν όμως, οι περισσότεροι δύσκολα θα ξέρουν τι να πουν αμέσως. Παρακάτω είναι μερικές από τις βασικές ερωτήσεις μαρτυρίας πελάτη που μπορούν να προσαρμοστούν σύμφωνα με την επιχείρησή σας.

  1. Πώς ήταν πριν αποκτήσετε το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  2. Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκλησή σας πριν από την αγορά του προϊόντος/ της υπηρεσίας μας;
  3. Από πού ξεκινήσατε την αναζήτησή σας για μία λύση/ Πώς μας βρήκατε;
  4. Ποια προβλήματα προσπαθήσατε να λύσετε με το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  5. Τι έκανε το προϊόν/ την υπηρεσία μας να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες διαθέσιμες επιλογές στην αγορά;
  6. Τι έχετε καταφέρει να επιτύχετε από τη χρήση του προϊόντος/ υπηρεσίας μας;
  7. Ποια είναι τα συγκεκριμένα οφέλη που έχετε από τη χρήση του προϊόντος/ υπηρεσίας μας;
  8. Τι σας αρέσει περισσότερο στο προϊόν/ υπηρεσία μας;
  9. Τι έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες σας;
  10. Ποιο ήταν η βασική σας ανησυχία σας που θα μπορούσε να σας εμποδίσει να αγοράσετε το προϊόν/την υπηρεσία μας και τι σας καθησύχασε;
  11. Ποιος είναι ο κύριος λόγος που θα προτείνατε το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  12. Τι θα λέγατε σε κάποιον άλλο που σκέφτεται να αγοράσει το προϊόν/ την υπηρεσία μας;

5 Πρότυπα επιστολών αιτήματος μαρτυρίας

Οι περισσότεροι από τους πιστούς πελάτες σας – ανεξάρτητα από το πόσο ευχαριστημένοι είναι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας – πιθανά δεν θα μοιραστούν μαρτυρίες, εκτός εάν τους ζητηθεί. Αλλά πώς ακριβώς πρέπει να προσεγγίσετε έναν πελάτη για μία μαρτυρία; Ακολουθούν μερικά δοκιμασμένα πρότυπα email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν ζητάτε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.

Επίσημο αίτημα

Ανεπίσημο αίτημα

Αίτημα του κλάδου υπηρεσιών

Προσφορά κινήτρων

Ενημέρωση ιστότοπου 

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι τα αιτήματα μαρτυρίας;

Τα αιτήματα μαρτυρίας είναι αιτήματα για κριτικές ή μαρτυρίες που μπορούν να σταλούν στους πελάτες σας και στη συνέχεια να δημοσιευτούν στον ιστότοπό σας.

Ποιοι είναι οι τύποι μαρτυριών πελατών;

Οι διάφοροι τύποι μαρτυριών πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν μαρτυρίες εντός εισαγωγικών, μαρτυρίες βίντεο, μαρτυρίες από influencers, κριτικές καταναλωτών, μελέτες περιπτώσεων και μαρτυρίες κοινωνικών δικτύων.

Γιατί πρέπει να δώσετε σημασία στις μαρτυρίες;

Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι μαρτυρίες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαρτυρίες είναι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες που επιβεβαιώνουν την ποιότητα, την απόδοση ή την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας – δίνονται είτε εθελοντικά, είτε κατόπιν αιτήματος μιας εταιρείας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι είναι οι τύποι μαρτυριών πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι διάφοροι τύποι μαρτυριών πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν μαρτυρίες εντός εισαγωγικών, μαρτυρίες βίντεο, μαρτυρίες από influencers, κριτικές καταναλωτών, μελέτες περιπτώσεων και μαρτυρίες κοινωνικών δικτύων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να δώσετε σημασία στις μαρτυρίες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo