Αιτήματα μαρτυρίας

Αιτήματα μαρτυρίαςs

Δεδομένου ότι οι σημερινοί καταναλωτές τείνουν να εμπιστεύονται λιγότερο το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, η συλλογή μαρτυριών και κριτικών πελατών δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Οι μαρτυρίες πελατών μπορούν να έχουν πραγματικά μεγάλο αντίκτυπο στο να επηρεάσουν τις προοπτικές συνεργασίας μαζί σας και να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη φήμη σας στο διαδίκτυο, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ωστόσο, το να κάνετε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες με την επωνυμία σας μπορεί να είναι δύσκολο, καθώς πολλές επιχειρήσεις απλά δεν ξέρουν πώς να ζητούν μαρτυρίες.

Τι είναι μία μαρτυρία;

Οι μαρτυρίες είναι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες που επιβεβαιώνουν την ποιότητα, την απόδοση ή την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας – δίνονται είτε εθελοντικά, είτε κατόπιν αιτήματος μιας εταιρείας. Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Αξιολόγηση του LiveAgent στο capterra
Μαρτυρία πελάτη για το LiveAgent στο Capterra

Πώς να ζητήσετε μια μαρτυρία: βέλτιστες πρακτικές

Ακολουθούν μερικές γενικές συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για το πώς να ζητήσετε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.

  • Να είστε προορατικοί – αν δεν ζητήσετε από τους πελάτες μαρτυρίες, δεν θα τις λάβετε ποτέ.
  • Επιλέξτε τον κατάλληλο χρόνο – ολοκλήρωση ενός έργου, ορόσημο που έφτασε ο πελάτης, τέλος του έτους κ.λπ.
  • Αναλογιστείτε τον σωστό τόνο (επίσημο ή περιστασιακό) που είναι ο πιο κατάλληλος για την επιχείρησή σας και το κοινό σας.
  • Η σύνταξη μίας μαρτυρίας μπορεί να είναι μια δύσκολη – διευκολύνετε τους πελάτες, κάνοντάς τους μια σειρά από καθοδηγητικές ερωτήσεις.
  • Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας, πείτε στους πελάτες πόσο σημαντική είναι η ανατροφοδότησή τους και γιατί συγκεντρώνετε μαρτυρίες.
  • Όταν χρησιμοποιείτε πρότυπα για μαρτυρίες, προσαρμόστε και εξατομικεύστε το αίτημά σας για να βεβαιωθείτε ότι έχει νόημα στο πλαίσιο της σχέσης σας με τους πελάτες.
  • Κοινοποιήστε έναν σύνδεσμο της σελίδα μαρτυριών σας, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να πάρουν μερικές ιδέες από υπάρχουσες μαρτυρίες.
  • Παρέχετε πολλές επιλογές μορφής μαρτυρίας (κείμενο ή βίντεο) και αφήστε τους πελάτες να υποβάλουν μια μαρτυρία στη μορφή που τους βολεύει.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο κίνητρο (έκπτωση, δωρεάν συνδρομή, δωροκάρτα κ.λπ.), αλλά δεν είναι πάντα απαραίτητο.
  • Το αίτημά σας μπορεί να ξεχαστεί ή να χαθεί στα εισερχόμενα του πελάτη σας – μην φοβηθείτε να στείλετε υπενθύμιση, αν χρειαστεί.

12 ερωτήσεις μαρτυρίας για να κάνετε στους πελάτες σας

Το να κάνετε τους πελάτες να μοιραστούν συγκεκριμένες λεπτομέρειες της εμπειρίας τους με μια εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία είναι αυτό που κάνει μια καλή μαρτυρία. Όταν ρωτηθούν όμως, οι περισσότεροι δύσκολα θα ξέρουν τι να πουν αμέσως. Παρακάτω είναι μερικές από τις βασικές ερωτήσεις μαρτυρίας πελάτη που μπορούν να προσαρμοστούν σύμφωνα με την επιχείρησή σας.

  1. Πώς ήταν πριν αποκτήσετε το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  2. Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκλησή σας πριν από την αγορά του προϊόντος/ της υπηρεσίας μας;
  3. Από πού ξεκινήσατε την αναζήτησή σας για μία λύση/ Πώς μας βρήκατε;
  4. Ποια προβλήματα προσπαθήσατε να λύσετε με το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  5. Τι έκανε το προϊόν/ την υπηρεσία μας να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες διαθέσιμες επιλογές στην αγορά;
  6. Τι έχετε καταφέρει να επιτύχετε από τη χρήση του προϊόντος/ υπηρεσίας μας;
  7. Ποια είναι τα συγκεκριμένα οφέλη που έχετε από τη χρήση του προϊόντος/ υπηρεσίας μας;
  8. Τι σας αρέσει περισσότερο στο προϊόν/ υπηρεσία μας;
  9. Τι έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες σας;
  10. Ποιο ήταν η βασική σας ανησυχία σας που θα μπορούσε να σας εμποδίσει να αγοράσετε το προϊόν/την υπηρεσία μας και τι σας καθησύχασε;
  11. Ποιος είναι ο κύριος λόγος που θα προτείνατε το προϊόν/ την υπηρεσία μας;
  12. Τι θα λέγατε σε κάποιον άλλο που σκέφτεται να αγοράσει το προϊόν/ την υπηρεσία μας;

5 Πρότυπα επιστολών αιτήματος μαρτυρίας

Οι περισσότεροι από τους πιστούς πελάτες σας – ανεξάρτητα από το πόσο ευχαριστημένοι είναι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας – πιθανά δεν θα μοιραστούν μαρτυρίες, εκτός εάν τους ζητηθεί. Αλλά πώς ακριβώς πρέπει να προσεγγίσετε έναν πελάτη για μία μαρτυρία; Ακολουθούν μερικά δοκιμασμένα πρότυπα email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν ζητάτε μαρτυρίες από τους πελάτες σας.

Επίσημο αίτημα


Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.

Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.

I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]

Ανεπίσημο αίτημα


Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]

Αίτημα του κλάδου υπηρεσιών


Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Προσφορά κινήτρων


Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]

Ενημέρωση ιστότοπου 


Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι τα αιτήματα μαρτυρίας;

Τα αιτήματα μαρτυρίας είναι αιτήματα για κριτικές ή μαρτυρίες που μπορούν να σταλούν στους πελάτες σας και στη συνέχεια να δημοσιευτούν στον ιστότοπό σας.

Ποιοι είναι οι τύποι μαρτυριών πελατών;

Οι διάφοροι τύποι μαρτυριών πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν μαρτυρίες εντός εισαγωγικών, μαρτυρίες βίντεο, μαρτυρίες από influencers, κριτικές καταναλωτών, μελέτες περιπτώσεων και μαρτυρίες κοινωνικών δικτύων.

Γιατί πρέπει να δώσετε σημασία στις μαρτυρίες;

Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι μαρτυρίες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαρτυρίες είναι συστάσεις από ικανοποιημένους πελάτες που επιβεβαιώνουν την ποιότητα, την απόδοση ή την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας – δίνονται είτε εθελοντικά, είτε κατόπιν αιτήματος μιας εταιρείας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι είναι οι τύποι μαρτυριών πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι διάφοροι τύποι μαρτυριών πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν μαρτυρίες εντός εισαγωγικών, μαρτυρίες βίντεο, μαρτυρίες από influencers, κριτικές καταναλωτών, μελέτες περιπτώσεων και μαρτυρίες κοινωνικών δικτύων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να δώσετε σημασία στις μαρτυρίες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαρτυρίες πελατών είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Μελέτες υποδεικνύουν ότι οι μαρτυρίες έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας (89%) από οποιονδήποτε άλλο τύπο μάρκετινγκ περιεχομένου.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo