Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email παρακολούθησης εκδηλώσεων

Πρότυπα email παρακολούθησης εκδηλώσεων

Μόλις τελειώσει η εκδήλωση που φιλοξενήσατε, ο τρόπος με τον οποίο παρακολουθείτε τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση (και αν παρακολουθείτε καθόλου) μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου της εκδήλωσής σας και της σπατάλης προσπάθειας. Όπως και οι προσκλήσεις εκδηλώσεων και οι υπενθυμίσεις εκδηλώσεων, η παρακολούθηση μετά την εκδήλωση είναι απαραίτητη για τη διοργάνωση εκδηλώσεων εκτός σύνδεσης και εικονικών. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να οικοδομήσετε μια καλύτερη ουσιαστική σχέση με το κοινό σας, να βελτιώσετε την αφοσίωση και να αποκτήσετε πολύτιμη εικόνα για το πόσο καλά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωσή σας και τι μπορείτε να κάνετε για να κάνετε τις μελλοντικές εκδηλώσεις ακόμη πιο επιτυχημένες. Παρακάτω είναι μερικές βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την αποστολή email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση, καθώς και δέκα παραδείγματα email εκδηλώσεων που μπορεί να χρησιμοποιήσει η ομάδα πωλήσεών σας για τις καμπάνιες παρακολούθησης μετά την εκδήλωση.

Πρότυπα email παρακολούθησης εκδηλώσεων

Βέλτιστες πρακτικές για email παρακολούθησης εκδηλώσεων

Ευχαριστήστε τους παρευρισκομένους σας

Ξεκινήστε ευχαριστώντας το κοινό σας που αφιέρωσε χρόνο για να παρακολουθήσει την εκδήλωσή σας. Είναι επίσης μια καλή ιδέα να συνοψίσουμε σύντομα το θέμα της εκδήλωσης για να υπενθυμίσουμε στους συμμετέχοντες την αξία που απέκτησαν και να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους σε μελλοντικές εκδηλώσεις.

παράδειγμα email παρακολούθησης

Μοιραστείτε υλικό εκδήλωσης

Συμπεριλάβετε χρήσιμους πόρους όπως ηχογραφημένες ομιλίες, διαφάνειες με κρίσιμα σημεία λήψης, φωτογραφίες και βίντεο. Εναλλακτικά, δημιουργήστε μια ανάρτηση ιστολογίου με μια ανακεφαλαίωση των κυριότερων γεγονότων και συμπεριλάβετε οποιοδήποτε σχετικό περιεχόμενο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι συμμετέχοντες για να εδραιώσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει και να τις μοιραστούν με τους συναδέλφους τους στο γραφείο.

Ζητήστε σχόλια

Ζητήστε κάποια εποικοδομητικά σχόλια, τα οποία μπορούν να ωφελήσουν και τα δύο μέρη. Σας επιτρέπει να εμπλέξετε ξανά τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση και να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας. Και είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε μια βαθύτερη εικόνα για το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε και να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας εκδηλώσεις.

παράδειγμα email παρακολούθησης εκδήλωσης μονάδας μάρκετινγκ

Τμηματοποιήστε το κοινό σας

Όσο πιο συγκεκριμένος και λεπτομερής είναι ο διαχωρισμός σας (πέρα από τους συμμετέχοντες έναντι των μη συμμετεχόντων), τόσο καλύτερο αποτέλεσμα μπορείτε να επιτύχετε από τα μηνύματα παρακολούθησης της εκδήλωσής σας. Επιπλέον, ο σωστός διαχωρισμός της λίστας των παρευρισκομένων σας επιτρέπει επίσης την καλύτερη εξατομίκευση των email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση.

Γραμμές θέματος email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση

  • Ευχαριστούμε για την επιτυχία του [Τίτλος Εκδήλωσης]!
  • Σας ευχαριστούμε που συμμετέχετε στο [Τίτλος Εκδήλωσης]!
  • Ευχαριστούμε για την παρουσία σας [Τίτλος Εκδήλωσης] – περιλαμβάνονται ηχογραφήσεις
  • [Όνομα], ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας (περιλαμβάνεται μπόνους υλικό!)
  • [Όνομα], εδώ είναι μια εγγραφή webinar για εσάς
  • [Όνομα], πόσο σας φάνηκε η [τύπος εκδήλωσης] με τον [Όνομα Ομιλητή];
  • Μας λείψατε σήμερα στο [Τίτλος Εκδήλωσης]! Εδώ είναι η ηχογράφηση
  • [Όνομα], κρίμα που δεν μπορέσατε να συμμετάσχετε [Τίτλος Εκδήλωσης]
  • Θέλετε να προλάβετε την αρχή του [Τίτλος Εκδήλωσης];
  • Παρατήρησα ότι σας χάσαμε στα μισά [Τίτλος Εκδήλωσης]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Δέκα παραδείγματα προτύπου email για εκδηλώσεις

1. Email παρακολούθησης εκδήλωσης εκτός σύνδεσης

2. Email παρακολούθησης διαδικτυακής εκδήλωσης (σε όλους τους συμμετέχοντες)

3. Email παρακολούθησης διαδικτυακής εκδήλωσης (σε όσους δεν εμφανίστηκαν)

4. Email παρακολούθησης διαδικτυακής εκδήλωσης (στους συμμετέχοντες που διέκοψαν την παρουσία τους νωρίς)

5. Email παρακολούθησης διαδικτυακής εκδήλωσης (στους συμμετέχοντες που εμφανίστηκαν αργά)

6. Email παρακολούθησης Webinar (στους συμμετέχοντες) – #1 παρακολούθηση

7. Email παρακολούθησης Webinar (στους συμμετέχοντες) – #2 παρακολούθηση

8. Email παρακολούθησης Webinar (σε όσους δεν εμφανίστηκαν)

9. Εξατομικευμένο email παρακολούθησης webinar (για πιθανούς πελάτες που δεν εμφανίστηκαν)

10. Email παρακολούθησης εκδήλωσης – ζητώντας σχόλια

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί είναι σημαντικά τα email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση;

Το να μην παρακολουθείτε το κοινό μετά την εκδήλωσή σας είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Η αποστολή παρακολούθησης εκδηλώσεων είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, την αύξηση της παρουσίας στην επόμενη εκδήλωσής σας, την καλλιέργεια δυνητικών πελατών και τη μετατροπή περισσότερων από αυτούς σε δυνητικούς πελάτες.

Πότε πρέπει να στείλω ένα email παρακολούθησης μετά από μία εκδήλωση;

Μόλις τελειώσει η εκδήλωσή σας, είναι πάντα καλύτερο να παρακολουθείτε το συντομότερο δυνατό, ιδανικά μέσα στις πρώτες 24 ώρες, ενώ οι λεπτομέρειες της εκδήλωσής σας είναι ακόμα νωπές στο μυαλό των παρευρισκομένων σας. Αυτό εξασφαλίζει ότι έχετε καλύτερες πιθανότητες να προσελκύσετε ξανά τους συμμετέχοντες και να μετατρέψετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις αποτελεσματικά.

Πώς να παρακολουθήσετε όσους δεν παρευρέθηκαν στην εκδήλωση;

Η παρακολούθηση όσων δεν παρευρέθηκαν είναι εξίσου σημαντική με την παρακολούθηση όσων παρευρέθηκαν στην εκδήλωσή σας. Όταν δημιουργείτε το email σας μετά την εκδήλωση σε όσους δεν παραβρέθηκαν, μπορείτε απλά να πείτε ότι λυπάστε που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν, να παράσχετε συνδέσμους σε υλικό μετά την εκδήλωση, να τους ενθαρρύνετε να ακολουθήσουν τις μελλοντικές σας εκδηλώσεις και να προσφέρετε βοήθεια σε περίπτωση που χρειαστεί.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντικά τα email παρακολούθησης μετά την εκδήλωση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το να μην παρακολουθείτε το κοινό μετά την εκδήλωσή σας είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Η αποστολή παρακολούθησης εκδηλώσεων είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση, την αύξηση της παρουσίας στην επόμενη εκδήλωσή σας, την καλλιέργεια δυνητικών πελατών και τη μετατροπή περισσότερων από αυτούς σε δυνητικούς πελάτες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω ένα email παρακολούθησης μετά από μία εκδήλωση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μόλις τελειώσει η εκδήλωσή σας, είναι πάντα καλύτερο να παρακολουθείτε το συντομότερο δυνατό, ιδανικά μέσα στις πρώτες 24 ώρες, ενώ οι λεπτομέρειες της εκδήλωσής σας είναι ακόμα νωπές στο μυαλό των παρευρισκομένων σας. Αυτό εξασφαλίζει ότι έχετε καλύτερες πιθανότητες να προσελκύσετε ξανά τους συμμετέχοντες και να μετατρέψετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις αποτελεσματικά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να παρακολουθήσετε όσους δεν παρευρέθηκαν στην εκδήλωση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η παρακολούθηση όσων δεν παρευρέθηκαν είναι εξίσου σημαντική με την παρακολούθηση όσων εμφανίστηκαν στην εκδήλωσή σας. Όταν δημιουργείτε το email σας μετά την εκδήλωση σε όσους δεν παραβρέθηκαν, μπορείτε απλά να πείτε ότι λυπάστε που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν, να παράσχετε συνδέσμους σε υλικό μετά την εκδήλωση, να τους ενθαρρύνετε να ακολουθήσουν τις μελλοντικές σας εκδηλώσεις και να προσφέρετε βοήθεια σε περίπτωση που χρειαστεί.” } }] }

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo