• Πρότυπα
  • Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης

Πρότυπο επακόλουθου email συνάντησης

Εάν είχατε ποτέ μια συνάντηση με κάποιον, θα ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να συνεχίσετε αργότερα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν η συνάντηση ήταν παραγωγική και θέλετε να συνεχίσετε να εργάζεστε με αυτό το άτομο.

Σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, θα συζητήσουμε πώς να στείλετε ένα επακόλουθο email συνάντησης με τρόπο που θα κάνει τον παραλήπτη να εκτιμήσει τον επαγγελματισμό σας και την επιθυμία σας να συνεργαστείτε μαζί του.

Η σημασία της αποστολής επακόλουθου email συνάντησης

Η συνέχεια μετά από μια παραγωγική συνάντηση είναι ένα σημαντικό μέρος της καλής επιχειρηματικής δεοντολογίας. Δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για το αποτέλεσμα της συνάντησης και ότι έχετε δεσμευτεί να προχωρήσετε το έργο.

Όταν στέλνετε ένα επακόλουθο email συνάντησης, βοηθάτε να εξασφαλιστεί ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο και ότι όλες οι εργασίες ή οι βασικές αποφάσεις που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης έχουν καταγραφεί και κοινοποιηθεί. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος να δώσετε σε όλους την ευκαιρία να ελέγξουν τυχόν στοιχεία ενεργειών ή αποφάσεις που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης.

Ένα γρήγορο επακόλουθο email της συνάντησης παρέχει μια καταγραφή του τι συμφωνήθηκε στη συνάντηση, το οποίο μπορεί να είναι χρήσιμο εάν υπάρξουν διαφωνίες ή ερωτήσεις αργότερα. Επιπλέον, είναι ένας καλός τρόπος για να δείξετε τον επαγγελματισμό σας.

Πώς να ονομάσετε ένα επακόλουθο email συνάντησης

Ο τίτλος του επακόλουθου email της συνάντησης σας δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλος, καθώς θα πρέπει να διατηρείτε το μήνυμα όσο το δυνατόν πιο σύντομο και συνοπτικό. Κάτι απλό όπως “Συνέχεια συνάντησης” ή “Ανακεφαλαίωση συνάντησης” θα είναι αρκετό.

Παράδειγμα προτύπου συνέχειας συνάντησης

Η τοποθέτηση υπερβολικά πολλών επιπλέον λεπτομερειών στον τίτλο θα καταστήσει μεγαλύτερη και πιο δύσκολη την ανάγνωση, επομένως αποθηκεύστε αυτές για το σώμα του email. Ωστόσο, μπορεί να θέλετε να προσθέσετε μια μικρή λεπτομέρεια σχετικά με την ημερομηνία ή τις περιστάσεις της συνάντησης για να διευκολύνετε τους άλλους να φιλτράρουν αυτές τις πληροφορίες στα εισερχόμενά τους.

Παραδείγματα γραμμής θέματος επακόλουθου email συνάντησης

  • Συνέχεια συνάντησης
  • Ανακεφαλαίωση συνάντησης
  • Σημειώσεις συνάντησης
  • Έργο: ενημέρωση συνάντησης
  • Συνέχεια: συνάντηση [ημερομηνία]
  • Συνέχεια: συνάντηση με [πρόσωπο]
  • Στοιχεία ενέργειας: [λίστα]

Πώς να γράψετε ένα επακόλουθο email συνάντησης

Η ανακεφαλαίωση των κύριων σημείων από τη συνάντηση θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο και ότι δεν υπάρχουν παρεξηγήσεις. Εάν υπήρξαν στοιχεία ενεργειών, αποφάσεις ή εργασίες που ανατέθηκαν, τότε απαριθμήστε τα και καθορίστε ποιος είναι υπεύθυνος για κάθε στοιχείο, ώστε να παραμείνουν όλοι υπεύθυνοι και να αποτρέψετε οτιδήποτε από το να διαφύγει.

Πρότυπα email μάρκετινγκ

Μην φοβάστε να μορφοποιήσετε το επακόλουθο email της συνάντησης σας ανάλογα. Εάν υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία που πρέπει να τονιστούν, χρησιμοποιήστε έντονους ή πλάγιους χαρακτήρες για να τα βοηθήσετε να ξεχωρίσουν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε κουκκίδες για πιο καθαρή και οργανωμένη εμφάνιση.

Να ευχαριστήσετε όλους όσους συμμετείχαν για τον χρόνο και τον κόπο τους. Η συνέχεια της συνάντησης μπορεί να είναι χρονοβόρα, επομένως εκτιμάται πάντα όταν κάποιος αφιερώνει χρόνο για να στείλει μια.

Κρατήστε το πολύ σύντομο για να μην χάσετε τον πολύτιμο χρόνο του παραλήπτη. Όταν θέλετε να στείλετε συνημμένα, συμπεριλάβετέ τα στο κάτω μέρος του email.

Κατά την αποστολή του μηνύματος, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει όλους όσους συμμετείχαν στη συνάντηση, ώστε να μπορούν να διατηρούνται ενημερωμένοι.

Use always the right format of email for every occasion with LiveAgent templates​

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα επακόλουθο email συνάντησης

  • βασικά σημεία της συνάντησης
  • στοιχεία ενέργειας
  • αποφάσεις που ελήφθησαν
  • καθήκοντα που ανατέθηκαν
  • ποιος είναι υπεύθυνος για κάθε στοιχείο
  • μορφοποίηση (έντονα, πλάγια, κουκκίδες)
  • ευχαριστήριο σημείωμα
  • συνημμένα (εάν υπάρχουν)
  • περαιτέρω βήματα

Παραδείγματα και πρότυπα επακόλουθου email συνάντησης

Συνέχεια συνάντησης

Hello everyone,

Thank you for coming to today’s meeting. Below are the main points that were discussed:

[topic]
[topic]
[topic]

Please let me know if you have any questions. I also attach the meeting notes for your reference.

Thank you,
[Your name]

Συνέχεια συνάντησης – στοιχεία ενεργειών

Good morning,
Below are the action items that were assigned during today’s meeting:
[item] – [person responsible]
[item] – [person responsible]
Please let me know if you have any questions.
Best,
[Your name]

Συνέχεια συνάντησης – ληφθείσα απόφαση

Hello everyone,

Below are the decisions that were made during today’s meeting:

[decision]
[decision]

I would like to thank everyone for their input. Please let me know if you have any questions.

Thank you,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

Ανακεφαλαίωση συνάντησης

Hi [name],

It was great meeting you at [event] yesterday. I enjoyed hearing about your work as a [job title] at [company]. Thanks again for taking the time to chat. It would be great to catch up again soon.

Best,
[Your name]

Συνέχεια συνάντησης

Hi everyone,

Thanks so much for coming to today’s meeting. As promised, here is a follow up email with the actions items and next steps. Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[ημερομηνία] συνάντηση της ομάδας

Hi everyone,

Thank you all for attending today’s meeting. Below are the next steps we agreed upon. If you have any questions, please don’t hesitate to reach out to me or anyone else on the team.

Thanks again,
[Your Name]

[ημερομηνία] [ώρα] Ανακεφαλαίωση συνάντησης

Hi all,

The purpose of this email is to follow up on the meeting that was held on [Date] at [Time]. Below you will find a list of action items that were assigned to each individual.

[Action Item]

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact me.

Best,
[Your Name]

Η συνάντησή μας [λεπτομέρειες] – σας ευχαριστούμε!

Hello [name],

It was great to meet you and learn more about your work with [Company Name]. I’m excited to explore the possibility of working together in the future.

Thank you for taking the time to meet with me, and I hope we can stay in touch.

Best regards,
[Your Name]

[Η εταιρεία σας] x [η εταιρεία τους] συνάντηση | [ημερομηνία]

Hi all,

We had a great meeting with [Their company] yesterday. Here are the takeaways:

[Their company] is interested in partnering with us on [project]
We should put together a proposal and send it to them as soon as possible
They can provide us with more details about their involvement on the project

Please let me know if you have any questions. I’ll be in touch soon to follow up on this.

Best,
[Your name]
[Attachment – Meeting Notes]

Συνάντηση στις [ημερομηνία] – συνέχεια

Dear [Name],

It was very helpful to meet with you on [date] to discuss the possibility of working together. After our meeting, I put together a proposal for us to send to [Their company].

I believe that this is a great opportunity for both of our companies, and I am looking forward to hearing from you soon.

Thank you,
[Your name]

Συνέχεια συνάντησης [Ημερομηνία]

Hello,

I just wanted to follow up with you on the meeting that we had on [date]. It would be great if we could continue this discussion by email.
Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

Σχετικά με τη συνάντησή μας στις [ημερομηνία]

Hello,

I hope you are wellI. I just wanted to follow up with you about the meeting that we had last week on [date].
We talked about the possibility of working together in the future and I wanted to know if you have any updates.
Please let me know if you have any questions.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Notes]

[Ημερομηνία] Συνέχεια συνάντησης

Hello,

With our meeting on [date] coming up, I wanted to make sure that we are on the same page regarding what will be discussed.
The following items are on the agenda:

Discuss the possibility of working together
Discuss our current project and how they can help us
Please let me know if you have any questions or concerns.

Best,
[Your name]

[Attachment – Meeting Agenda]

Η τελευταία μας συνάντηση στις [ημερομηνία]

Hello,

I hope you have been doing well since our last meeting on [date].
In case you missed it, here are the action items that were assigned to each person:

[Action Item]

Please let me know if you have any questions or concerns.

Best regards,
[Your name]

Επακόλουθο email μετά τη συνάντηση

Καλές πρακτικές επακόλουθου email συνάντησης

Η αποστολή ενός επακόλουθου email συνάντησης είναι ένα κρίσιμο μέρος του να είσαι καλό μέλος της ομάδας. Δείχνει ότι είστε οργανωμένοι, προσεκτικοί και υπεύθυνοι. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για την αποστολή ενός επακόλουθου email συνάντησης:

  • Φροντίστε να συμπεριλάβετε μια λίστα με στοιχεία ενεργειών και επόμενα βήματα. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο όχι μόνο για τον παραλήπτη αλλά και για να μην ξεχάσετε τίποτα.
  • Εάν υπάρχουν ερωτήσεις ή ανησυχίες, φροντίστε να τις απαντήσετε στο email και να ενθαρρύνετε άλλους να κάνουν το ίδιο.
  • Να ευχαριστήσετε όλους όσους παραβρέθηκαν στη συνάντηση και φροντίστε να συμπεριλάβετε ένα προσωπικό επακόλουθο μήνυμα σε οποιονδήποτε μιλήσατε προσωπικά.
  • Να είστε προνοητικοί και να επικοινωνήσετε με τον παραλήπτη το συντομότερο δυνατό μετά τη συνάντηση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι όλες οι απαραίτητες πληροφορίες κοινοποιούνται αποτελεσματικά.
  • Να είστε πάντα επαγγελματίες και ευγενικοί όταν γράφετε ένα επακόλουθο email συνάντησης. Να ευχαριστήσετε τον παραλήπτη για τον χρόνο του και να εκφράσετε τον ενθουσιασμό σας για τη συνεργασία στο μέλλον.
  • Ανακεφαλαιώστε τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης και περιγράψτε με σαφήνεια τα επόμενα βήματα που πρέπει να ληφθούν. Με λίγη οργάνωση, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο.
  • Τα αποτελεσματικά επακόλουθα email θα πρέπει πάντα να είναι ευγενικά, συνοπτικά και εύστοχα. Η συντομία είναι το κλειδί.
  • Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να αντιμετωπίσετε μια συγκεκριμένη κατάσταση ή εάν θέλετε σχόλια σχετικά με το email σας πριν το στείλετε, επικοινωνήστε με κάποιον που εμπιστεύεστε. Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης και το να ζητάτε βοήθεια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι το επακόλουθο email της συνάντησης σας είναι το καλύτερο δυνατό.
  • Σε περίπτωση αμφιβολίας, ανατρέξτε σε αυτές τις οδηγίες για να βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι αποτελεσματικό και επαγγελματικό. Αφιερώνοντας χρόνο για να γράψετε ένα επακόλουθο email συνάντησης, δείχνετε ότι είστε σοβαροί για την ομαδική εργασία και την επικοινωνία.
  • Εξατομικεύστε το μήνυμά σας. Αναφέρετε κάτι συγκεκριμένο που συζητήσατε με το άτομο στο οποίο στέλνετε email ή αναφέρετε κάτι που γνωρίζετε ότι σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά του. Αυτό θα δείξει ότι προσέχετε και ότι θυμάστε τι σας είπαν.
  • Η δημιουργία ενός επακόλουθου email συνάντησης είναι σημαντικό μέρος της διαδικασίας επικοινωνίας και αγοράς. Αφιερώνοντας χρόνο για να γράψετε ένα καλά οργανωμένο και επαγγελματικό email, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι παραμένουν σε καλό δρόμο και ότι όλες οι απαραίτητες πληροφορίες κοινοποιούνται αποτελεσματικά.
  • Μην πιέζετε πολύ τον εαυτό σας – αν δεν έχετε κάτι να αναφέρετε, ένα απλό «ευχαριστώ για τον χρόνο σας» θα αρκεί. Εφόσον είστε επαγγελματίες και ευγενικοί, ο παραλήπτης θα εκτιμήσει το email σας.
Μάθετε πώς να γράφετε καλά επακόλουθα email με το LiveAgent

Ο καλύτερος τρόπος για να γίνετε καλός αποστολέας επακόλουθου email συνάντησης είναι μέσω της εξάσκησης. Ξεκινήστε στέλνοντας μια γρήγορη ανακεφαλαίωση της σημερινής συνάντησης στην ομάδα σας και μετά προχωρήστε σε πιο περίπλοκες καταστάσεις. Σύντομα, θα είστε ειδικός στην επικοινωνία μετά από μια συνάντηση.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own templates, thus helping you to be ready for every situation. Curious about all the benefits?

Σύνοψη

Το σωστό επακόλουθο email συνάντησης μπορεί να κάνει τη διαφορά στον κόσμο, βοηθώντας να διασφαλιστεί ότι όλα τα σημαντικά σημεία από τη συνάντηση καταγράφονται και ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο.

Αλλά η δημιουργία ενός καλού επακόλουθου email συνάντησης μπορεί να είναι δύσκολη. Δεν θέλετε να κατακλύσετε τους ανθρώπους με πάρα πολλές πληροφορίες, αλλά πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι καλύπτονται όλα τα βασικά σημεία.

Για να σας βοηθήσουμε, συγκεντρώσαμε μερικές συμβουλές για τη δημιουργία του τέλειου επακόλουθου email συνάντησης. Ελπίζουμε ότι θα σας φανούν χρήσιμες όταν θα χρειαστεί να συνεχίσετε μια συνάντηση.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος εκ νέου επικοινωνίας μετά από μια συνάντηση και πόσο σύντομα πρέπει να το κάνω;

Ο καλύτερος τρόπος εκ νέου επικοινωνίας μετά από μια συνάντηση εξαρτάται από την κατάσταση. Ωστόσο, θα πρέπει πάντα να παρακολουθείτε γρήγορα μετά από μια συνάντηση για να παρακολουθείτε την πρόοδο και να διασφαλίζετε ότι λαμβάνονται υπόψη όλες οι σημαντικές λεπτομέρειες. Ένα γρήγορο email θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι σε καλό δρόμο.

Πόσο σύντομα πρέπει να στείλω ένα επακόλουθο email μετά τη λήξη της σύσκεψης;

Αμέσως ή εντός 24 ωρών. Είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ νέου γρήγορα μετά από μια συνάντηση, προκειμένου να διατηρήσετε τη δυναμική και να διασφαλίσετε ότι λαμβάνονται υπόψη όλες οι σημαντικές λεπτομέρειες. Ένα γρήγορο email θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι όλα παραμένουν σε καλό δρόμο.

Εάν δεν κράτησα σημειώσεις κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, μπορώ να στείλω ένα επακόλουθο email της σύσκεψης;

Ναι, μπορείτε ακόμα να στείλετε ένα επακόλουθο email σύσκεψης ακόμα κι αν δεν κρατήσατε σημειώσεις κατά τη διάρκεια της σύσκεψης. Στην πραγματικότητα, ίσως είναι καλή ιδέα να στείλετε ένα email ακόμα κι αν κρατήσατε σημειώσεις απλώς για να βεβαιωθείτε ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να συμπεριλάβετε μια ανακεφαλαίωση των όσων συζητήθηκαν στη συνάντηση και να αναφέρετε τυχόν θέματα δράσης για τα οποία αποφασίστηκαν. Δεν χρειάζεται να νιώθετε ότι χάσατε ή ότι δεν μπορείτε να συνεισφέρετε. Απλώς στείλτε ένα email μετά τη συνάντηση συνοψίζοντας τα όσα συζητήθηκαν και κάνοντας τυχόν διευκρινιστικές ερωτήσεις που μπορεί να έχετε. Αυτό δείχνει ότι έχετε επενδύσει στη συνάντηση και το αποτέλεσμά της, ακόμα κι αν δεν κρατήσατε σημειώσεις. Επιπλέον, οι συνάδελφοι σας θα εκτιμήσουν ότι έχουν μια περίληψη της συζήτησης στην οποία θα ανατρέξουν.

Τι πρέπει να συμπεριλάβω σε ένα επακόλουθο email σύσκεψης;

Δεν υπάρχει αυστηρός και γρήγορος κανόνας για το τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα επακόλουθο email σύσκεψης, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που συνήθως αξίζει να συμπεριληφθούν. Είναι πάντα καλή ιδέα να ευχαριστείτε το άτομο ή τα άτομα με τα οποία συναντήσατε για τον χρόνο τους. Θα πρέπει να ανακεφαλαιώσετε τι συζητήθηκε στη σύσκεψη και ίσως να αναφέρετε τυχόν θέματα δράσης για τα οποία αποφασίστηκαν. Συμπεριλάβετε μια ευγενική υπενθύμιση για το πότε θα συνεχίσετε την επικοινωνία ή τυχόν προθεσμίες που έχουν συμφωνηθεί. Φυσικά, κάθε κατάσταση είναι διαφορετική, επομένως χρησιμοποιήστε την καλύτερη κρίση σας σχετικά με το τι άλλο να συμπεριλάβετε στο μήνυμά σας.

Είναι αποδεκτό αν κάποιος άλλος στείλει ένα επακόλουθο email συνάντησης αντί για εμένα;

Είναι απολύτως αποδεκτό κάποιος άλλος να στείλει ένα επακόλουθο email συνάντησης. Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να ορίσετε κάποιον άλλο ως υπεύθυνο για να βεβαιωθείτε ότι όλα θα ληφθούν υπόψη. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εστιάσετε στη λήψη σημειώσεων κατά τη διάρκεια της σύσκεψης και να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για την αποστολή επακόλουθων email στη συνέχεια.

Μπορώ να αντιγράψω και να επικολλήσω τις σημειώσεις της σύσκεψής μου στο σώμα του email;

Μπορείτε, αλλά δεν πρέπει. Θεωρείται γενικά κακή πρακτική να το κάνετε, καθώς αυτό κάνει να φαίνεται σαν να μην ενδιαφέρεστε πραγματικά για το άτομο που στέλνετε email. Μπορεί επίσης να θεωρηθεί βαρετό και αντιεπαγγελματικό. Εάν πρέπει να συμπεριλάβετε τις σημειώσεις της σύσκεψής σας στο σώμα ενός email, φροντίστε να τις επεξεργαστείτε πρώτα. Κάντε τα συνοπτικά και επί του θέματος. Κανείς δεν θέλει να περάσει μέσα από έναν χάος από κείμενο και το πιθανότερο είναι ότι ο παραλήπτης σας δεν θα μπει καν στον κόπο να τα διαβάσει όλα, αν απλώς αντιγράψετε και επικολλήσετε κατά λέξη τις σημειώσεις της συνάντησής σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν κάποιος δεν απαντήσει στο επακόλουθο email της σύσκεψής μου;

Εάν δεν λάβετε απάντηση στο επακόλουθο email της σύσκεψής σας, ίσως είναι καλή ιδέα να καλέσετε τον παραλήπτη ή να του στείλετε ένα περαιτέρω μήνυμα. Μερικές φορές οι άνθρωποι απλά ξεχνούν να ανταποκριθούν και μια μικρή ώθηση μπορεί να τους επαναφέρει στο σωστό δρόμο. Εάν εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε απάντηση αφού δοκιμάσετε πολλές μεθόδους, τότε ίσως είναι καιρός να προχωρήσετε και να βρείτε κάποιον άλλο που μπορεί να σας βοηθήσει με ό,τι χρειάζεστε.

Ποια είναι μερικά κοινά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν επικοινωνούν μετά από μια συνάντηση;

Μερικοί άνθρωποι δεν επικοινωνούν καθόλου, κάτι που μπορεί να είναι μεγάλο λάθος. Άλλοι στέλνουν ένα γενικό email που θα μπορούσε να σταλεί σε οποιονδήποτε, αντί να το εξατομικεύσουν για το άτομο με το οποίο συναντήθηκαν. Και τέλος, μερικοί άνθρωποι περιμένουν πάρα πολύ για να επικοινωνήσουν, κάτι που μπορεί να κάνει να φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρονται να χτίσουν μια επαγγελματική σχέση με τον αποδέκτη. Με λίγη προσοχή, μπορείτε να αποφύγετε αυτά τα λάθη και να διασφαλίσετε ότι το ευγενικό επακόλουθο email της συνάντησης είναι επιτυχές και θα σας φέρει πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων σας.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω εάν το επακόλουθο email ήταν αποτελεσματικό ή όχι;

Ένας τρόπος για να παρακολουθείτε την επιτυχία του επακόλουθου email σας είναι να ζητήσετε από τον παραλήπτη μια απάντηση. Αυτό θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο να ρωτήσετε εάν είχαν την ευκαιρία να δουν τις πληροφορίες που τους στείλατε ή αν έχουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις. Θα μπορούσατε επίσης να ορίσετε μια προθεσμία για μια απάντηση, ώστε να έχετε καλύτερη ιδέα για το πόσο χρόνο χρειάζεται για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Παρακολουθώντας την επιτυχία του επακόλουθου email σας, θα μπορείτε να βελτιώσετε τη στρατηγική email σας για μελλοντικές συναντήσεις και να γνωρίζετε εάν η επικοινωνία ήταν αποτελεσματική ή όχι.

Ποια είναι μερικά πράγματα που μπορώ να συμπεριλάβω στο επακόλουθο email μου για να βεβαιωθώ ότι είναι αποτελεσματικό;

Αρχικά, επαναλάβετε το κύριο σημείο ή το ζήτημα που αντιμετωπίζατε στο αρχικό email. Αυτό θα σας βοηθήσει να υπενθυμίσετε στον παραλήπτη τι αφορούσε το μήνυμα και γιατί θα πρέπει να ενδιαφέρεται για την επικοινωνία σας. Δεύτερον, παρέχετε τυχόν νέες πληροφορίες ή ενημερώσεις που έχουν προκύψει από τότε που στείλατε το αρχικό email. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από νέες εξελίξεις στην κατάσταση μέχρι πρόσθετες ερωτήσεις που σκεφτήκατε αργότερα. Τέλος, στείλτε μια πρόσκληση για περαιτέρω συζήτηση ή δράση. Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όσο να ρωτήσετε εάν έχουν ερωτήσεις ή να πείτε ότι θα χαρείτε να συζητήσετε περαιτέρω το θέμα τηλεφωνικά ή αυτοπροσώπως. Συμπεριλαμβάνοντας αυτά τα τρία πράγματα, θα βεβαιωθείτε ότι το επακόλουθο email σας είναι χρήσιμο και ενημερωτικό για τον παραλήπτη. Θα σας βοηθήσει επίσης να συνεχίσετε με ό,τι κι αν προσπαθείτε να πετύχετε.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo