Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Οι σημερινοί καταναλωτές στρέφονται σε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης όταν πρέπει να επιλύσουν μικροζητήματα ή να βρουν πληροφορίες σχετικά με κάποιο προϊόν/υπηρεσία. Συνεπώς, μια κατατοπιστική σελίδα Συχνών Ερωτήσεων είναι απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις. Οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων είναι πραγματικά χρήσιμες τόσο για τους πελάτες όσο και για τους υπαλλήλους. Απελευθερώνουν τους πελάτες από την περιττή ταλαιπωρία της επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών και εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο στους υπαλλήλους, οι οποίοι διαφορετικά θα αναλώνονταν σε απαντήσεις συχνών ερωτήσεων.

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

  • Οι γνωσιακές βάσεις, συμπεριλαμβανομένων των συχνών ερωτήσεων, είναι οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που διατίθενται στις μέρες μας. (Forrester)
  • Το 90% των καταναλωτών από όλον τον κόσμο αναμένουν ότι οι επωνυμίες και οι οργανισμοί θα προσφέρουν ένα διαδικτυακό portal αυτοεξυπηρέτησης, ενώ το 74% έχει χρησιμοποιήσει κάποιο σε προηγούμενες περιπτώσεις. (Microsoft
  • Το 98% των καταναλωτών έχουν δοκιμάσει μια λύση αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης στις Συχνές Ερωτήσεις μιας εταιρείας, σε ένα κέντρο βοήθειας ή σε άλλες διαδικτυακές πηγές. (Dimensional Research)
  • Το 39% των millennials ελέγχουν πρώτα τις Συχνές Ερωτήσεις μιας εταιρείας όταν έχουν μια ερώτηση, δείχνοντας μια σαφή προτίμηση στην εύρεση απαντήσεων μόνοι τους. (Salesforce)
  • Το 59% των καταναλωτών και το 71% των αγοραστών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι η διαθεσιμότητα αυτοεξυπηρέτησης επηρεάζει την αφοσίωσή τους. (Salesforce)
Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων
Παράδειγμα γνωσιακής βάσης

Πώς να δημιουργήσετε μια αποδοτική σελίδα Συχνών Ερωτήσεων σε 4 βήματα

Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Δημιουργήστε μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις. Μπορείτε να λάβετε πληροφορίες από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας για να εντοπίσετε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις και προβλήματα για τα οποία οι πελάτες σας επικοινωνούν μαζί σας συνεχώς.

Άδειες

Οργανώστε και κατηγοριοποιήστε τις Συχνές Ερωτήσεις σας. Προσδιορίστε κοινά θέματα στη λίστα των ερωτήσεων και ομαδοποιήστε τα με λογικό τρόπο, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στη σελίδα και να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Χρόνος ανάλυσης

Διατηρήστε τις απαντήσεις σύντομες και εύστοχες. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα της ερώτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από 1-2 προτάσεις έως 2-4 σύντομες παραγράφους για να περιγράψετε την απάντησή σας. Παραθέστε συνδέσμους με σχετικές πηγές στη γνωσιακή σας βάση για πιο λεπτομερείς πληροφορίες.

Αξιολογήσεις εξυπηρέτησης πελατών

Διατηρήστε τις Συχνές Ερωτήσεις και το περιεχόμενο ενημερωμένο. Αναθεωρείτε τακτικά τη σελίδα Συχνές Ερωτήσεις καθώς η εταιρεία ή το προϊόν σας μεγαλώνει και αλλάζει, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο παραμένει σχετικό και ενημερωμένο με την πάροδο του χρόνου.

Πρότυπα Συχνών Ερωτήσεων: Κοινά παραδείγματα συχνών ερωτήσεων

Με βάση τον τύπο της επιχείρησής σας, τον κλάδο της βιομηχανίας σας και τις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού-στόχου σας, το πρότυπο συχνών ερωτήσεων μπορεί να περιλαμβάνει διαφορετικές ενότητες που καλύπτουν μια ποικιλία θεμάτων. Μπορεί να περιλαμβάνει γενικές πληροφορίες, χρήση προϊόντος ή υπηρεσίας, λεπτομέρειες τιμολόγησης και αποστολής, επιστροφές προϊόντων και χρημάτων και άλλα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα από συχνές ερωτήσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη δική σας σελίδα Συχνών Ερωτήσεων.

Γενικές ερωτήσεις

Παραγγελίες 

Ο λογαριασμός μου

Πληρωμή

Χρέωση

Αποστολή 

Επιστροφές / αποζημιώσεις

Ασφάλεια

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να δημιουργήσω Συχνές Ερωτήσεις;

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων χρησιμοποιώντας την εκτεταμένη γνωσιακή βάση του LiveAgent στον λογαριασμό σας στο LiveAgent.

Λειτουργούν οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων;

Η δημιουργία Συχνών Ερωτήσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τη γνωσιακή σας βάση και να παρέχετε στους πελάτες απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις. Οι Συχνές Ερωτήσεις παρέχουν στους πελάτες σας πρόσβαση σε πληροφορίες με μια γρήγορη αναζήτηση αντί να πρέπει να στείλουν email. Επιπλέον, οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα και τη δημιουργία επισκεψιμότητας.

Γιατί πρέπει να έχω μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Διαθέτοντας μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων στον ιστότοπό σας, μπορείτε να δώσετε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με την επιχείρηση ή τα προϊόντα σας.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo