• Πρότυπα
  • Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Οι σημερινοί καταναλωτές στρέφονται σε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης όταν πρέπει να επιλύσουν μικροζητήματα ή να βρουν πληροφορίες σχετικά με κάποιο προϊόν/υπηρεσία. Συνεπώς, μια κατατοπιστική σελίδα Συχνών Ερωτήσεων είναι απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις. Οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων είναι πραγματικά χρήσιμες τόσο για τους πελάτες όσο και για τους υπαλλήλους. Απελευθερώνουν τους πελάτες από την περιττή ταλαιπωρία της επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών και εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο στους υπαλλήλους, οι οποίοι διαφορετικά θα αναλώνονταν σε απαντήσεις συχνών ερωτήσεων.

Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

  • Οι γνωσιακές βάσεις, συμπεριλαμβανομένων των συχνών ερωτήσεων, είναι οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης που διατίθενται στις μέρες μας. (Forrester)
  • Το 90% των καταναλωτών από όλον τον κόσμο αναμένουν ότι οι επωνυμίες και οι οργανισμοί θα προσφέρουν ένα διαδικτυακό portal αυτοεξυπηρέτησης, ενώ το 74% έχει χρησιμοποιήσει κάποιο σε προηγούμενες περιπτώσεις. (Microsoft
  • Το 98% των καταναλωτών έχουν δοκιμάσει μια λύση αυτοεξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης στις Συχνές Ερωτήσεις μιας εταιρείας, σε ένα κέντρο βοήθειας ή σε άλλες διαδικτυακές πηγές. (Dimensional Research)
  • Το 39% των millennials ελέγχουν πρώτα τις Συχνές Ερωτήσεις μιας εταιρείας όταν έχουν μια ερώτηση, δείχνοντας μια σαφή προτίμηση στην εύρεση απαντήσεων μόνοι τους. (Salesforce)
  • Το 59% των καταναλωτών και το 71% των αγοραστών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι η διαθεσιμότητα αυτοεξυπηρέτησης επηρεάζει την αφοσίωσή τους. (Salesforce)
Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων
Παράδειγμα γνωσιακής βάσης

Πώς να δημιουργήσετε μια αποδοτική σελίδα Συχνών Ερωτήσεων σε 4 βήματα

Πρότυπα σελίδας Συχνών Ερωτήσεων

Δημιουργήστε μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις. Μπορείτε να λάβετε πληροφορίες από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας για να εντοπίσετε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις και προβλήματα για τα οποία οι πελάτες σας επικοινωνούν μαζί σας συνεχώς.

Άδειες

Οργανώστε και κατηγοριοποιήστε τις Συχνές Ερωτήσεις σας. Προσδιορίστε κοινά θέματα στη λίστα των ερωτήσεων και ομαδοποιήστε τα με λογικό τρόπο, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στη σελίδα και να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Χρόνος ανάλυσης

Διατηρήστε τις απαντήσεις σύντομες και εύστοχες. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα της ερώτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από 1-2 προτάσεις έως 2-4 σύντομες παραγράφους για να περιγράψετε την απάντησή σας. Παραθέστε συνδέσμους με σχετικές πηγές στη γνωσιακή σας βάση για πιο λεπτομερείς πληροφορίες.

Αξιολογήσεις εξυπηρέτησης πελατών

Διατηρήστε τις Συχνές Ερωτήσεις και το περιεχόμενο ενημερωμένο. Αναθεωρείτε τακτικά τη σελίδα Συχνές Ερωτήσεις καθώς η εταιρεία ή το προϊόν σας μεγαλώνει και αλλάζει, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο παραμένει σχετικό και ενημερωμένο με την πάροδο του χρόνου.

Πρότυπα Συχνών Ερωτήσεων: Κοινά παραδείγματα συχνών ερωτήσεων

Με βάση τον τύπο της επιχείρησής σας, τον κλάδο της βιομηχανίας σας και τις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού-στόχου σας, το πρότυπο συχνών ερωτήσεων μπορεί να περιλαμβάνει διαφορετικές ενότητες που καλύπτουν μια ποικιλία θεμάτων. Μπορεί να περιλαμβάνει γενικές πληροφορίες, χρήση προϊόντος ή υπηρεσίας, λεπτομέρειες τιμολόγησης και αποστολής, επιστροφές προϊόντων και χρημάτων και άλλα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα από συχνές ερωτήσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη δική σας σελίδα Συχνών Ερωτήσεων.

Γενικές ερωτήσεις


What is [Product/ Service] and how does it work?
How much does [Product/ Service] cost?
In what countries can I use [Product/ Service]?
Which languages does [Product/ Service] support?
How does your product differ from the others?
Are there any benefits to using your product / having an account with you?
Is there a way I can learn more about your company?
Do you have a catalog?
How can I be notified about the latest promotions, new arrivals, or any ongoing sales?
What is your privacy policy?
How can I get assistance if I need it?
Do you offer live chat support?

Παραγγελίες 


What happens after I place my order?
How do I redeem my discount/ promo code/ coupon/ reward voucher?
What is the status of my order?
How do I view my order?
What do I do if there is a problem with my order?
Will I be able to change my address after the order is confirmed?
Can I change my order after checkout?
Can I add another item to my order after checking out?
Can I cancel my order?
Why was my order canceled?
The item in my shopping cart disappeared when I tried to check out. What do I do?
What if the item I want is out of stock?
Do you restock items? Will you let me know when an item has been restocked?
Has my order shipped?
How do I track my order?
My order never arrived. What do I do?
I received defective/ incorrect/ missing items in my order. What do I do?

Ο λογαριασμός μου


How do I create an account?
How do I edit my account information?
How do I update my address?
What do I do if I have forgotten my password or my password doesn’t work?
How do I add or delete a credit card connected to my account?
When will my credit card appear on my account?
How do I use my coupon code/ gift certificate?
My account has been suspended, how can I reactivate it?
How do I close my account?
How do I unsubscribe from your mailing list?

Πληρωμή


Can I get a free trial before I purchase your service?
What forms of payment do you accept?
How do I pay for my order?
Can I split my payment into smaller payments?
Do you match prices if an item goes on sale after my purchase?
Which currency will I be charged in?
Do you accept international credit cards?
Do you charge sales tax on any item?
When will my credit card be charged?
I received an error when trying to make a payment. What do I do?
My purchase was denied, why do I still have a pending authorization hold on my card?

Χρέωση


How can I pay for your service?
What kind of pricing plans are available?
Is there a setup fee? Monthly fee? Are there any additional payments?
Will I be billed automatically each month?
When does my billing cycle start?
How do I access my billing information?
How do I upgrade/ downgrade my subscription?
I upgraded by accident, what do I do?
Is it possible to suspend my account for some time?

Αποστολή 


What is your shipping policy?
Where do you ship?
How long does it take to ship my order?
What are my shipping charges?
Can I combine shipping on two or more orders?
Do you offer fast shipping?
Will I pay taxes for international shipping?
How can I track my package?

Επιστροφές / αποζημιώσεις


Do you accept returns?
Are returns free?
I want to return my purchase. What do I do?
Can I exchange my order instead of returning it?
How long does it take to process a return?
I’m returning an item purchased with a gift card, how does that work?
What is your refund policy?
How long does it take for me to get a refund?

Ασφάλεια


Is your website secure?
Do I need to set my browser to accept cookies to use your website?
How secure is [Product/ Service]?
What types of data does [Company] collect?
Does [Company] protect my personal information?
How do you protect credit card and financial information?
Where is my data stored and how are [Company’s] data centers secured?
How is my password secured?
Will you use my data to build advertising products or sell it to third parties?
Will you disclose or sell the data that I provide to you about my customers?
Do you do background checks on your employees?

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να δημιουργήσω Συχνές Ερωτήσεις;

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων χρησιμοποιώντας την εκτεταμένη γνωσιακή βάση του LiveAgent στον λογαριασμό σας στο LiveAgent.

Λειτουργούν οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων;

Η δημιουργία Συχνών Ερωτήσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τη γνωσιακή σας βάση και να παρέχετε στους πελάτες απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις. Οι Συχνές Ερωτήσεις παρέχουν στους πελάτες σας πρόσβαση σε πληροφορίες με μια γρήγορη αναζήτηση αντί να πρέπει να στείλουν email. Επιπλέον, οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα και τη δημιουργία επισκεψιμότητας.

Γιατί πρέπει να έχω μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Διαθέτοντας μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων στον ιστότοπό σας, μπορείτε να δώσετε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με την επιχείρηση ή τα προϊόντα σας.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo