Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live Chat For Startups & SMBs

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Τελευταία τροποποίηση την October 10, 2021 σε 1:57 pm

Η είσοδος στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ανοίγει έναν κόσμο δυνατοτήτων. Θα διευρύνετε την προσέγγιση χρηστών, θα αυξήσετε τη βάση πελατών σας και θα διαδώσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. Αλλά, θα τα βάλετε επίσης με τον πολύ σκληρότερο ανταγωνισμό.

Τελικά, δεν θα ανταγωνιστείτε μόνο μερικά φυσικά καταστήματα στην ίδια κατεύθυνση. Θα ανταγωνιστείτε ολόκληρο το Διαδίκτυο. Για να πετύχετε σε αυτό το έργο, πρέπει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας με κάθε τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει τη διατήρηση του κοινού σας αφοσιωμένου και ενημερωμένου καθ ‘όλη τη διάρκεια της αγοραστικής του εμπειρίας. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προσφέρετε υποστήριξη πελατών με ζωντανή συνομιλία και γι’ αυτό, χρειάζεστε το κατάλληλο λογισμικό.

Ας δούμε λοιπόν μερικούς από τους καλύτερους παρόχους ζωντανής συνομιλίας μικρών επιχειρήσεων και θα σας βοηθήσουμε να βρείτε μια λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.

Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια λειτουργία ιστότοπου που επιτρέπει στους πελάτες σας να έρχονται σε επαφή με τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας σε πραγματικό χρόνο. Πιθανότατα έχετε συναντήσει αυτήν τη δυνατότητα πολλές φορές καθώς περιηγείστε σε διαφορετικούς τύπους ιστότοπων. Πάνω από το ένα τέταρτο των επιχειρήσεων διαθέτουν ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό τους, οπότε είναι απίθανο να το χάσετε.

Είναι το μικρό κουμπί συνομιλίας που εμφανίζεται στην κάτω γωνία της οθόνης σας όταν επισκέπτεστε μια σελίδα. Συνήθως θα περιέχει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος που θα σας λέει ότι ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών είναι άμεσα διαθέσιμος εάν τον χρειάζεστε.

Η ζωντανή συνομιλία για μικρές επιχειρήσεις κάνει την επικοινωνία σας με τους πελάτες απλή και ευχάριστη. Οι πελάτες δεν χρειάζεται να καλέσουν την εξυπηρέτηση πελατών ή να περιμένουν τις απαντήσεις σας μέσω email. Μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους αντιπροσώπους σας σε πραγματικό χρόνο, να λάβουν τις ακριβείς πληροφορίες που αναζητούν μέσα σε δευτερόλεπτα και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία πωλήσεων.

Οι κορυφαίες εταιρείες ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις θα έχουν λύσεις λογισμικού που μπορούν να ενσωματωθούν σε οποιονδήποτε ιστότοπο – είτε χρησιμοποιείτε WordPress, Wix, Squarespace, Weebly ή οποιοδήποτε άλλο CMS.

Πώς λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ουσιαστικά ένα μικρό αναδυόμενο παράθυρο που προσφέρει λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων. Οι δυνητικοί πελάτες και οι πελάτες σας μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να πληκτρολογήσουν τις ερωτήσεις και τα ερωτήματά τους και εσείς και το προσωπικό σας θα δείτε τα μηνύματα και θα απαντήσετε σε αυτά από την πλευρά σας του λογισμικού αφοσίωσης πελατών.

Δεδομένου ότι μπορεί να είναι εύκολο να εξουθενώσουν τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας εάν εκατοντάδες πελάτες στέλνουν μηνύματα ταυτόχρονα, τα περισσότερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν κάποια μορφή αυτοματισμού.

Το κορυφαίο λογισμικό υποστήριξης πελατών ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις θα σας επιτρέψει να στείλετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε απλές και κατανοητές ερωτήσεις – χωρίς να χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση. Πιο σύνθετα ερωτήματα θα μεταφερθούν στο προσωπικό σας εάν ένας πελάτης χρειάζεται υποστήριξη από έναν ζωντανό αντιπρόσωπο.

Οφέλη από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας για νεοσύστατες επιχειρήσεις και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η μικρή επιχείρησή σας χρειάζεται ζωντανή συνομιλία – έχει πολύτιμα οφέλη που δεν θα μπορούσατε να απολαύσετε διαφορετικά. Με μια απλή δωρεάν ζωντανή συνομιλία, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να απολαύσουν χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών, αυξημένες μετατροπές, καλύτερα επίπεδα αφοσίωσης, βελτιωμένη εξυπηρέτηση και μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών.

Ως έχει, το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι σχεδόν 70%. Αυτό σημαίνει ότι το 70% των επιχειρήσεων είναι επιτυχημένες στην καθοδήγηση των πελατών τους σε ολόκληρο τον αγωγό πωλήσεων και τους χάνουν στο τέλος – στο σημείο αγοράς.

Ενώ υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να αντιμετωπίζετε υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιών αγορών (περίπλοκη φόρμα ολοκλήρωσης αγοράς, απρόσμενο κόστος, αργή ταχύτητα φόρτωσης), θα μπορούσατε να λύσετε πολλά από αυτά τα προβλήματα προσφέροντας υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Εάν ο πελάτης σας έχει ανησυχίες ή ερωτήσεις της τελευταίας στιγμής, μπορείτε να τους κρατήσετε ενήμερους και να τους βοηθήσετε κατά μήκος της διοχέτευσης πωλήσεών σας, διασφαλίζοντας ότι ολοκληρώνουν την αγορά τους.

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί επίσης να εμπνεύσει καλύτερες μετατροπές. Πολλοί δυνητικοί πελάτες και πιθανοί πελάτες αποφεύγουν να επικοινωνήσουν με επιχειρήσεις μέσω τηλεφώνου ή email, εκτός εάν έχουν ένα πιεστικό πρόβλημα που χρήζει λύσης. Έτσι, εάν δεν καταλαβαίνουν κάτι, είναι πολύ πιο εύκολο για αυτούς να μεταβούν στον επόμενο ιστότοπο και να βρουν τις πληροφορίες εκεί. Η ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες επιχειρήσεις παρουσιάζει την τέλεια ευκαιρία να βοηθήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας, να τους ενημερώσετε και να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών σας έως και 45%.

Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο σχολίων. Μετά από κάθε συνεδρία συνομιλίας, οι συμμετέχοντες μπορούν να βαθμολογήσουν την απόδοση του αντιπροσώπου υποστήριξης και να συμπληρώσουν μια σύντομη έρευνα πελατών.

Με το καλύτερο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις, θα διατηρήσετε αφοσιωμένους τους πελάτες σας και θα αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών. Θα δείξετε στους πελάτες σας ότι τους βάζετε πρώτα βελτιώνοντας τις υπηρεσίες σας και προσφέροντας υποστήριξη σε κάθε βήμα. Επιπλέον, θα μπορείτε να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, να διατηρήσετε πιστούς τους υπάρχοντες πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Κορυφαία 5 λογισμικά ζωντανής συνομιλίας

Λογισμικό συνομιλίαςΚατάταξη στο CapterraΔωρεάν έκδοσηΔωρεάν δοκιμήΑρχική τιμή
LiveAgent4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές)ΝΑΙΝΑΙ$29 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Acquire.io4.9/5 (19 κριτικές)ΟΧΙΟΧΙ$90 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
SnatchBotn/aΟΧΙΟΧΙ$30 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Birdeye4.7/5 (379 κριτικές)ΟΧΙΝΑΙn/a
Hubspot4.8/5 (250 κριτικές)ΝΑΙΝΑΙ$50 /μήνα
Ημερομηνία 6 Μαΐου

20 λύσεις ζωντανής συνομιλίας για νεοσύστατες επιχειρήσεις και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τώρα που γνωρίζετε πώς οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη ζωντανή συνομιλία, ήρθε η ώρα να βρείτε μια λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Για να χαρακτηριστεί ως το κορυφαίο λογισμικό υποστήριξης πελατών ζωντανής συνομιλίας για ιστότοπους μικρών επιχειρήσεων, το λογισμικό πρέπει να πληροί πολλά κριτήρια. Πρέπει να έχει προηγμένες δυνατότητες, φιλικό προς το χρήστη σχεδιασμό, εξαιρετική σχέση τιμής/αξίας και να είναι εύκολο να ενσωματωθεί στον ιστότοπό σας.

Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για επιχειρήσεις, δωρεάν ή επί πληρωμή, θα πληροί όλα αυτά τα κριτήρια και θα προσφέρει ακόμη περισσότερα. Για να διευκολύνουμε την επιλογή του καλύτερου λογισμικού για εσάς, εξετάσαμε τις καλύτερες εταιρείες ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις.

1. LiveAgent 

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας από το LiveAgent

Αν ψάχνετε για πραγματικά εντυπωσιακό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, τότε το LiveAgent είναι η λύση για εσάς. Είναι μακράν η καλύτερη υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις, μεγάλες επιχειρήσεις και κάθε τύπο εταιρείας ανάμεσα σε αυτές. Συχνά βαθμολογείται στο #1, απολαμβάνει πελάτες υψηλών προδιαγραφών όπως η BMW, η Yamaha, η Huawei.

Διαθέτει εξαιρετικές ενσωματώσεις με ποικίλες πλατφόρμες και κανάλια όπως το Fieber, το Zoho Mail, το Xero, το PayPal, το Asana, το WooCommerce, το HubSpot και το Salesflare, για να αναφέρουμε μερικά.

Ο σχεδιασμός του LiveAgent είναι εξαιρετικά βελτιωμένος για να σας βοηθήσει να έχετε υπό έλεγχο όλες τις ομάδες υποστήριξης πελατών και των συνομιλιών. Όντας πλήρως προσαρμόσιμο, θα διασφαλίσει ότι θα αφήσετε μια διαρκή εντύπωση μετά από ένα μόνο μήνυμα καλωσορίσματος.

Από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μηνύματα από το email σας, το Facebook, το Twitter, το Instagram, τις αναρτήσεις του φόρουμ και πολλά άλλα.

Το σύστημα καρτελών είναι αποτελεσματικό και διασφαλίζει ότι οι αντιπρόσωποι σας απαντούν σε όλες τις ερωτήσεις πελατών σε χρόνο ρεκόρ. Οι καρτέλες μπορούν να εκχωρηθούν αυτόματα σε διαφορετικούς αντιπροσώπους πωλήσεων για να διασφαλιστεί ότι κάθε πελάτης λαμβάνει τη φροντίδα που του αξίζει. Η υβριδική ροή καρτελών είναι μια εξαιρετική προσθήκη που σας βοηθά να παρακολουθείτε τη πορεία εξυπηρέτησης πελατών μέσω διαφορετικών καναλιών.

Το LiveAgent είναι γεμάτο με λειτουργίες που είναι διαισθητικές και φιλικές προς το χρήστη. Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν:

  • Αυτόματη διανομή καρτελών
  • Εσωτερικές καρτέλες
  • Μαζική δράση
  • Φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
  • Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG
  • Κανόνες αυτοματισμού
  • Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων
  • Κατάταξη αντιπροσώπων
  • Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
  • Εσωτερική συνομιλία
  • Προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας

Το LiveAgent είναι μια λύση όλα-σε-ένα που θα βελτιώσει τη διαχείριση της σχέσης πελατών σας και θα απλοποιήσει τις επιχειρηματικές διαδικασίες σας.

Τιμή

Διατίθεται δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια δωρεάν έκδοση που εξακολουθεί να προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, αν και με περιορισμένες δυνατότητες. Αλλά, αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το LiveAgent, θα πρέπει να αναβαθμίσετε σε ένα από τα τρία προγράμματα συνδρομής του. Μπορείτε να αποκτήσετε το πρόγραμμα καρτελών για 15$/μήνα, το πρόγραμμα Καρτέλα + Συνομιλία για 29$/μήνα ή το All-Inclusive για 39$/μήνα.

Connect with your customers today

Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.

Start now
Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Παράθυρο ζωντανής συνομιλίας ActiveCampaign και λειτουργικότητα

2. ActiveCampaign 

Το ActiveCampaign είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών. Προσφέρει αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, αυτοματοποίηση πωλήσεων, διαδικτυακή εξατομίκευση και φυσικά – ένα από τα κορυφαία λογισμικά ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις.

Χιλιάδες εταιρείες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και την αύξηση των επιπέδων δέσμευσης. Είναι εύκολα προσαρμόσιμο για να ταιριάζει στις ανάγκες των νεοσύστατων επιχειρήσεων όπως και σε αυτές μιας μεγάλης επιχείρησης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένα chatbots, ενσωμάτωση στο Facebook Messenger, συγκεντρωτικά εισερχόμενα και εκχωρήσεις αντιπροσώπων.

Το ActiveCampaign σάς επιτρέπει να συνδυάσετε τη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας με τη δύναμη του αυτοματισμού. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε αυτόματες συμφωνίες εντός του CRM, να δημιουργήσετε αφοσίωση με αυτοματοποιημένες συνομιλίες παρακολούθησης, να προσθέσετε μοναδικές ετικέτες και προσαρμοσμένα πεδία πληροφοριών για πιο εξατομικευμένες μελλοντικές συνομιλίες.

Ο αυτοματισμός του chatbot θα σας βοηθήσει να χειριστείτε απλές ερωτήσεις πελατών με ευκολία 24/7. Θα συλλέξετε αυτόματα σχετικές πληροφορίες πελατών που θα διασφαλίσουν ότι οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας έχουν σαφείς πληροφορίες πριν ξεκινήσουν τη συνομιλία (εάν είναι απαραίτητο). Αυτό, μαζί με ένα ενοποιημένο εισερχόμενο, θα ελαχιστοποιήσει την ανάγκη των πελατών να επαναλαμβάνονται σε πολλούς διαφορετικούς αντιπροσώπους προτού λάβουν απαντήσεις (που είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να κάνετε).

Το ActiveCampaign έχει πάνω από 300 ενσωματώσεις, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, WordPress και Salesforce. Είναι συμβατό με φορητές συσκευές για μεγαλύτερη άνεση και προσφέρει προηγμένες δυνατότητες αναφοράς που σας επιτρέπουν να παραμένετε οργανωμένοι.

Τιμή

Το ActiveCampaign δεν είναι δωρεάν ζωντανή συνομιλία για μικρές επιχειρήσεις, αλλά διατίθεται δωρεάν δοκιμή. Διαθέτει τέσσερα επίπεδα τιμών συνδρομής που ξεκινούν από το Lite για $9/μήνα, το Plus για $49/μήνα, το Professional για $129/μήνα και το Enterprise για $229/μήνα.

3. Acquire.io

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Πίνακας ελέγχου συνομιλίας Acquire

Τα πολυκαναλικά εργαλεία επικοινωνίας και τα chatbots είναι η απάντηση του Acquire στον χειρισμό ζωντανής συνομιλίας με πελάτες. Είναι μια εξαιρετική λύση για εταιρείες που αντιμετωπίζουν κάποιους αυξανόμενους όγκους εργασίας και δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με τον αυξανόμενο αριθμό αιτημάτων πελατών.

Η συνομιλία είναι πλήρως προσαρμόσιμη για να ταιριάζει στην εταιρεία σας – επιλέξτε τα χρώματα της συνομιλίας, συνδέστε σχετικές εφαρμογές και εξατομικεύστε όλη την εμπειρία. Έχει δεκάδες ενσωματώσεις, συμβατές με κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook, πλατφόρμες μάρκετινγκ όπως το MailChimp, λογισμικό προγραμματισμού όπως το Calendly και πολλά άλλα.

Η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζει όλους τους τύπους μέσων, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους πωλήσεων και στους πελάτες σας να μοιράζονται αρχεία με ευκολία, να κάνουν συν-περιήγηση και να κάνουν κοινή χρήση οθόνης. Το Acquire.io υποστηρίζει ηχητικές και τηλεφωνικές κλήσεις και επιτρέπει ακόμη και συνομιλία μέσω βίντεο.

Τα chatbots που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να χειριστούν συχνές ερωτήσεις, ενώ πιο σύνθετα ερωτήματα αποστέλλονται στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σας.

Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της ζωντανής συνομιλίας του Acquire.io είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη του είναι ικανή να μεταφράσει πάνω από 100 γλώσσες σε πραγματικό χρόνο, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να συνδεθείτε με το κοινό σας όπου κι αν βρίσκεται και όποια γλώσσα και αν μιλούν.

Τιμή

Η πλατφόρμα δεν έχει τυποποιημένα σχέδια τιμολόγησης. Το πόσο θα πληρώσετε για τις υπηρεσίες του θα εξαρτηθεί από την ομάδα, τις ανάγκες και τις περιστάσεις σας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένετε να πληρώσετε πάνω από $300/μήνα.

4. Birdeye

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ζωντανή συνομιλία Birdeye

Η Birdeye είναι μια εταιρεία διαχείρισης φήμης που προσφέρει μερικές από τις καλύτερες λύσεις ζωντανής συνομιλίας μικρών επιχειρήσεων. Δεδομένου ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στη διαχείριση της φήμης και στην επέκταση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας σας, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχει πάνω από 1.000 ενσωματώσεις. Είναι φιλικό προς το χρήστη, εύχρηστο και μπορείτε να ξεκινήσετε τη ζωντανή συνομιλία σας σε πολλούς ιστότοπους ταυτόχρονα.

Οι αντιπρόσωποί των πωλήσεων σας μπορούν να προσαρμόσουν τα εικονίδια συνομιλίας, τα χρώματα και τους χαιρετισμούς, έτσι ώστε κάθε πελάτης να ενημερώνεται αμέσως για το ποιος βρίσκεται στην άλλη πλευρά της οθόνης. Δεδομένου ότι κάθε συνομιλία ξεκινά με μια φόρμα προ-συνομιλίας που ζητά ένα όνομα και έναν αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο συνομιλίας για απρόσκοπτη διαχείριση δυνητικών πελατών.

Το Birdeye διαθέτει ένα chatbot που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και ονομάζεται Robin, το οποίο μπορεί να δώσει αυτόματες απαντήσεις σε όλες τις συγκεκριμένες ερωτήσεις για επιχειρήσεις. Το Robin μπορεί ακόμη και να προγραμματίσει ραντεβού και να κλείσει συμφωνίες χωρίς να χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση.

Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας θα έχουν πλήρη εικόνα του ιστορικού συνομιλιών για να ελαχιστοποιήσουν τη σύγχυση και τις επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Μπορούν να δουν αμέσως εάν ένας συνεργάτης έχει διαβάσει ένα μήνυμα ή βρίσκεται στη μέση πληκτρολόγησης μιας απάντησης. Το Birdeye προσφέρει δυνατότητες εσωτερικής συνομιλίας για την ενίσχυση της συνεργασίας και μπορείτε ακόμη να το χρησιμοποιήσετε για να εκχωρήσετε εισερχόμενα μηνύματα σε συγκεκριμένες ομάδες.

Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του Birdeye περιλαμβάνουν:

  • Συνομιλία μέσω βίντεο
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Κοινοποίηση οθόνης
  • Ενοποιημένα εισερχόμενα
  • Διαχείριση δυνητικών πελατών
  • Chatbot 
  • Εφαρμογή για κινητά
  • Διαχείριση ομάδας
  • Εισαγωγή επαφών
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία

Τιμή

Η τιμή του Birdeye είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας και εξαρτάται από τον αριθμό των τοποθεσιών σας και τα προϊόντα που αγοράζετε. Μπορείτε να περιμένετε να πληρώσετε τουλάχιστον $300/μήνα.

5. Chaport

Chaport ζωντανή συνομιλία με τον πελάτη
Chaport ζωντανή συνομιλία με τον πελάτη

Το Chaport είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής λύση ζωντανής συνομιλίας που εξυπηρετεί πάνω από 10.000 ομάδες. Διαθέτει 2.000 ενσωματώσεις, συμπεριλαμβανομένου του WordPress, του Joomla!, του Facebook, του Viber και άλλων. Μπορείτε ακόμη να το ενσωματώσετε στο Google Analytics και να λάβετε αναφορές για συμβάντα συνομιλίας.

Παρόλο που δεν διαθέτει εξελιγμένους αυτοματισμούς και chatbots, εξακολουθεί να προσφέρει αρκετά προηγμένες λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να συνδεθείτε με δυνητικούς πελάτες και πελάτες σε πραγματικό χρόνο και αν στέλνουν μηνύματα εκτός των ωρών λειτουργίας σας, μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε το widget συνομιλίας για να στείλετε μια απάντηση και θα λάβουν μια ειδοποίηση μέσω email.

Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του Chaport είναι η ομαδική συνομιλία, επιτρέποντας σε πολλούς αντιπροσώπους πωλήσεων να αποκτήσουν εικόνα για μια μόνο συνομιλία. Μπορείτε να μεταφέρετε συνομιλίες μεταξύ συναδέλφων και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό μπορεί να επιβλέπει τις συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο.

Το Chaport είναι διαθέσιμο σε πολλές γλώσσες, οπότε όλοι οι χρήστες θα βλέπουν αυτόματα το widget συνομιλίας στη μητρική τους γλώσσα.

Αυτό που ξεχωρίζει το Chaport είναι ότι είναι ένα από τα λίγα δωρεάν εργαλεία ζωντανής συνομιλίας για νεοσύστατες εταιρείες, εταιρείες B2B και B2C. Διαθέτει ένα γενναιόδωρο δωρεάν πρόγραμμα που προσφέρει απεριόριστες συνομιλίες και ιστότοπους, ιστορικό συνομιλιών 30 ημερών, βασική προσαρμογή και αναφορές.

Τιμή

Το πιο εξελιγμένο πρόγραμμα Pro κοστίζει μόλις 9,80$/μήνα. Προσφέρει επιπλέον δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, όπως οι προαναφερθείσες ομαδικές συνομιλίες, πληροφορίες πληκτρολόγησης που σας επιτρέπουν να βλέπετε μηνύματα επισκεπτών πριν από την αποστολή τους, προηγμένες επιλογές προσαρμογής, αυτόματες προσκλήσεις και άλλα.

6. Chatra

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Παράθυρο συνομιλίας Chatra και πίνακας ελέγχου

Το Chatra είναι μια εντυπωσιακή ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εταιρείες και μικρές επιχειρήσεις. Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας για να συνδεθούν με επισκέπτες του ιστότοπου σε πραγματικό χρόνο ή μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία αποστολής μηνυμάτων, ώστε το προσωπικό σας να μπορεί να ανταποκρίνεται με τον δικό του ρυθμό.

Η πλατφόρμα διαθέτει ενσωματώσεις Facebook και email και σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλα τα μηνύματα από έναν πίνακα ελέγχου. Το ικανό chatbot του μπορεί να χειριστεί τις πιο απλές ερωτήσεις πελατών και οι επισκέπτες σας μπορούν πάντα να ζητήσουν να μιλήσουν σε έναν ανθρώπινο εκπρόσωπο, αν το προτιμούν. Το chatbot μπορεί επίσης να συλλέξει στοιχεία επικοινωνίας για να βοηθήσει τις προσπάθειές σας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Μια εφαρμογή για κινητά είναι διαθέσιμη για χρήση εν κινήσει, όταν οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας βρίσκονται μακριά από τα γραφεία τους.

Το ξεχωριστό πράγμα για το Chatra είναι ότι σας παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε ποιος βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στον ιστότοπό σας, σε ποια σελίδα βρίσκονται και την τοποθεσία τους. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω πιο εξατομικευμένων μηνυμάτων και χαιρετισμών.

Το Chatra είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη δωρεάν ζωντανή συνομιλία για μικρές επιχειρήσεις. Η δωρεάν έκδοσή του προσφέρει widget σε απεριόριστες ιστοσελίδες, ποικίλες επιλογές προσαρμογής, βασικές πληροφορίες επισκεπτών, εφαρμογές επιφάνειας εργασίας για Windows και Mac, εφαρμογές για κινητά για Android και iOS, απεριόριστες ταυτόχρονες συνομιλίες και άλλα.

Τιμή

Τα Essential και Pro προγράμματα έχουν πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά με τιμή 15$/μήνα ανά αντιπρόσωπο και 23$/μήνα ανά αντιπρόσωπο, αντίστοιχα.

7. CometChat

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ζωντανή συνομιλία CometChat σε υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο

Εάν το Cometchat δεν είναι η καλύτερη υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις, είναι σίγουρα η πιο ξεχωριστή. Είναι το πιο κατάλληλο για εφαρμογές γνωριμιών, ιστότοπους edu-tech και υγειονομικής περίθαλψης, εκδηλώσεις ζωντανής ροής, δημιουργία κοινωνικών κοινοτήτων και άλλα.

Ενσωματώνεται εύκολα με δεκάδες πλατφόρμες, όπως WordPress, Joomla!, Moodle και Easysocial, για να αναφέρουμε μόνο μερικές.

Το CometChat σάς επιτρέπει να διεξάγετε συνομιλίες ατομικά και ομαδικά, να βλέπετε αποδεικτικά ανάγνωσης και δείκτες πληκτρολόγησης, να μοιράζεστε όλα τα αρχεία, να χρησιμοποιείτε αυτοκόλλητα και emoji για πιο εξατομικευμένη επαφή, να έχετε φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις, να μοιράζεστε οθόνες, να βλέπετε γλωσσική μετάφραση σε πραγματικό χρόνο, και άλλα.

Διαθέτει μοντέρνο, φιλικό προς το χρήστη σχεδιασμό. Είναι εύκολο να ενσωματωθεί στον ιστότοπό σας και ακόμη πιο εύκολο στη χρήση.

Τιμή

Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα συνδρομής, το καθένα γεμάτο με πιο προηγμένες δυνατότητες και καλύτερη λειτουργικότητα. Μπορείτε να αποκτήσετε το πρόγραμμα Lite για $49/μήνα, το Startup για $99/μήνα, το Growth για $199/μήνα και το Mega για $229/μήνα.

8. Freshdesk 

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Παράθυρο ζωντανής συνομιλίας και πίνακας ελέγχου Freshdesk

Το Freshdesk, που υποστηρίζεται από λύσεις Freshchat, είναι σίγουρα ένα από τα καλύτερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες όλων των μεγεθών, καθώς είναι εύκολα κλιμακούμενο για να καλύψει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Freshdesk για να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των επισκεπτών και να ενεργοποιείτε προληπτικά μηνύματα που προσελκύουν πελάτες και τους κρατούν στον ιστότοπο περισσότερο. Εκχωρήστε συνομιλίες σε συγκεκριμένα μέλη του προσωπικού και χρησιμοποιήστε πληροφορίες με βάση τα συμφραζόμενα, όπως προφίλ χρηστών και διαδρομές ιστότοπου, για να προσφέρετε πιο σχετικές απαντήσεις και να οδηγήσετε συνομιλίες βάσει δεδομένων.

Οι χειριστές συνομιλίας μπορούν να παρακολουθούν όλα τα εισερχόμενα μηνύματα από πολλά κανάλια με ευκολία. Μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε και να δώσετε προτεραιότητα στις συνομιλίες, να αποτρέψετε την εργασία πολλών αντιπροσώπων στην ίδια περίοδο σύνδεσης, να συνδέσετε συνομιλίες και καρτέλες, να μετρήσετε την απόδοση των αντιπροσώπων πωλήσεων και πολλά άλλα.

Τιμή

Το Freshdesk διατίθεται ως δωρεάν ζωντανή συνομιλία για τον ιστότοπο των μικρών επιχειρήσεων σας. Η δωρεάν έκδοση ονομάζεται εύστοχα Sprout, καθώς είναι ιδανική όταν μόλις έχετε ξεκινήσει. Τα προγράμματα επί πληρωμή με επιπλέον δυνατότητες περιλαμβάνουν:

  • Blossom στα $15/μήνα 
  • Garden στα $25/μήνα 
  • Estate στα $49/μήνα 
  • Forest στα $99/μήνα 

Πολλά πρόσθετα είναι διαθέσιμα με κάθε πρόγραμμα συνδρομής για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να προσφέρετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

9. Front 

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Front εφαρμογή και διεπαφή

Η συνομιλία Front είναι μία από τις πιο απλές λύσεις ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας. Είναι απλό, μινιμαλιστικό και ισχυρό! Φέρνει τα email, τις εφαρμογές και τις ζωντανές συνομιλίες σας σε μια μοναδική, ενιαία πλατφόρμα επικοινωνιών που κάνει τη διαφορά.

Το πλαίσιο συνομιλίας έχει βασικές επιλογές προσαρμογής – μπορείτε να καθορίσετε το χρώμα της συνομιλίας, να ανεβάσετε το λογότυπό σας και να ρυθμίσετε τα μηνύματα χαιρετισμού και καλωσορίσματος κεφαλίδας με ευκολία.

Ως ενοποιημένη πλατφόρμα, το Front σάς επιτρέπει να λαμβάνετε όλα τα μηνύματα από όλα τα κανάλια (συνομιλία, email, κοινωνικά μέσα, ακόμη και SMS) σε ένα μόνο εισερχόμενο. Από εκεί, μπορείτε να ορίσετε κανόνες που καθορίζουν ποιοι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα εκχωρηθούν σε ποιες συνομιλίες και μπορείτε να επισημάνετε τις συνομιλίες ως επείγουσες, να @αναφέρετε μέλη της ομάδας για βοήθεια και πολλά άλλα.

Το Front διαθέτει βασικό αυτοματισμό με τη μορφή τυποποιημένων απαντήσεων. Απλά δημιουργήστε πρότυπα και συμπληρώστε το συγκεκριμένο κείμενο όπως απαιτείται.

Τιμή

Το Front διαθέτει τέσσερα συνδρομητικά μοντέλα, όλα σε σχετικά προσιτές τιμές. Μπορείτε να αποκτήσετε το πρόγραμμα Starter για $9/μήνα ανά χρήστη, το πρόγραμμα Plus για $24/μήνα ανά χρήστη, το πρόγραμμα Prime για $49/μήνα ανά χρήστη ή το πρόγραμμα Enterprise για $79/μήνα ανά χρήστη. Διατίθενται προαιρετικά πρόσθετα για κάθε πρόγραμμα συνδρομής με επιπλέον κόστος.

Lost in all the live chat software options?

The decision to select the best live chat software is complex. Try LiveAgent and its fastest live chat widget on the market today and start chatting immediately.

Let's go

10. GetGist

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ζωντανής συνομιλία και πίνακας ελέγχου GetGist

Το GetGist είναι ένα πακέτο λογισμικού που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει επιχειρήσεις όλων των μεγεθών με το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την επικοινωνία. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του είναι εύκολο να ενσωματωθεί με το WooCommerce, το WordPress, το Facebook, το Zoom, το Zapier, το SyncSpider και αμέτρητες άλλες πλατφόρμες.

Ο σχεδιασμός συνομιλίας θα προσελκύσει όλο το κοινό λόγω της μοντέρνας αλλά κλασικής εμφάνισής του. Μπορείτε να συμπεριλάβετε εικόνες, emoji, GIF και άλλα στις συνομιλίες σας για να αφήσετε καλύτερη εντύπωση και να συνδεθείτε καλύτερα με το κοινό σας.

Το GetGist διαθέτει πολύγλωσσες λειτουργίες, υποστηρίζοντας Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Σουηδικά και Πολωνικά, καθιστώντας το ιδανικό για επιχειρήσεις που επεκτείνονται στις ευρωπαϊκές αγορές.

Όλη η βασική λειτουργία ζωντανής συνομιλίας είναι εκεί – εκχωρήστε και οργανώστε τις συνομιλίες σας, δημιουργήστε τυποποιημένες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις, προσθέστε συνεργάτες σε συνομιλίες και πολλά άλλα. Το GistBot θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε δυνητικούς πελάτες και να κλείσετε αυτόματες συναντήσεις και μπορείτε να ρυθμίσετε κανόνες ενεργοποίησης για να το ενεργοποιήσετε.

Αυτόματη ενεργοποίηση μηνυμάτων από διαφορετικά τμήματα ανάλογα με το πού βρίσκεται ο επισκέπτης σας στην πορεία του πελάτη. Εάν κάποιος βρίσκεται στη σελίδα τιμολόγησης για λίγο, η ομάδα πωλήσεών σας θα λάβει μια αυτόματη ειδοποίηση. Εάν ένας VIP πελάτης επισκεφθεί τις σελίδες σας, η ομάδα επιτυχίας των πελατών σας θα λάβει μια αυτόματη ειδοποίηση.

Το GetGist προσθέτει συχνά νέες δυνατότητες και αναβαθμίζει τις υπάρχουσες κυκλοφορίες, οπότε υπάρχει πάντα κάτι νέο που μπορείτε να περιμένετε από το GetGist.

Τιμή

Το GetGist προσφέρει μια γενναιόδωρη δωρεάν ζωντανή συνομιλία και τα προγράμματα Professional και Premium είναι διαθέσιμα με $29/μήνα και $99/μήνα, αντίστοιχα.

 11. HappyFox Chat

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
HappyFox πολλαπλά παράθυρα συνομιλίας

Το HappyFox Chat είναι ένα ελαφρύ λογισμικό ζωντανής συνομιλίας κατάλληλο για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μεγάλα σχέδια επέκτασης. Επί του παρόντος, έχει μόνο μερικές δημοφιλείς ενσωματώσεις, όπως το Google Analytics, το FB Messenger, το Shopify, το Slack και τα αντίστοιχα, αλλά περισσότερα είναι στα σκαριά και αναμέμεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Η ρύθμιση είναι εύκολη και δεν απαιτεί προηγούμενη εμπειρία κώδικα. Θα μπορούσατε να το ρυθμίσετε μέσα σε λίγα λεπτά, ακόμη και αν δεν έχετε εξειδικευμένο τμήμα πληροφορικής. Κάθε πτυχή είναι εύκολα προσαρμόσιμη ώστε να ταιριάζει με την προσωπικότητα της εταιρείας σας, ώστε να μπορείτε να ενεργοποιήσετε το HappyFox Chat σε χρόνο μηδέν.

Η προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη τροφοδοτεί το HappyFox Chatbot. Είναι προγραμματισμένο να χειρίζεται τα περισσότερα ερωτήματα πελατών, αφήνοντας την ομάδα υποστήριξης και πωλήσεών σας να επικεντρωθεί σε πιο σημαντικά ζητήματα.

Ο όγκος συνομιλίας κατανέμεται ομοιόμορφα για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και να εξασφαλιστεί η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.

Διαφορετικές γλώσσες εντοπίζονται αυτόματα και θα λάβετε άμεσες μεταφράσεις, συνδέοντας τους επισκέπτες του ιστότοπου από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Τιμή

Το HappyFox Chat έχει τέσσερα προγράμματα συνδρομής, το Starter για $29/μήνα, το Growth για $49/μήνα, το Scale για $149/μήνα και το Scale Plus για $299/μήνα. Κάθε σχέδιο συνοδεύεται από απεριόριστους αντιπροσώπους, αλλά έχετε όριο στον αριθμό των μηνιαίων συνομιλιών.

12. HubSpot 

Τρέχουσα ζωντανή συνομιλία με τους πελάτες στο HubSpot
Τρέχουσα ζωντανή συνομιλία με τους πελάτες στο HubSpot

Το HubSpot είναι ένα διάσημο λογισμικό CRM που χρησιμοποιείται από εκατοντάδες εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας HubSpot τράβηξε γρήγορα την προσοχή μας καθώς είναι δωρεάν αλλά προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, καθιστώντας το ιδανικό για μικρότερες επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους.

Το widget συνομιλίας είναι πλήρως προσαρμόσιμο ώστε να ταιριάζει με την αισθητική της εταιρείας σας. Μπορείτε να φτάσετε στο σημείο να δημιουργήσετε μοναδικά, στοχευμένα μηνύματα καλωσορίσματος για διαφορετικές πλατφόρμες και κανάλια.

Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας θα έχουν σαφή εικόνα για κάθε ιστορικό συνομιλιών καθώς όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται αυτόματα σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα για να παρέχουν πληροφορίες για κάθε είδους αλληλεπιδράσεις πελατών. Μπορείτε εύκολα να προσθέσετε σημειώσεις στις συνομιλίες, να δημιουργήσετε καρτέλες και να προγραμματίσετε εργασίες παρακολούθησης.

Τα chatbot είναι διαθέσιμα για να διευκολύνουν το φόρτο των μελών του προσωπικού σας. Μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοσή τους συμπεριλαμβάνοντας γνωστές πληροφορίες σχετικά με έναν δυνητικό πελάτη ή πελάτη, ώστε να αναπτύξουν μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση.

Τιμή

Όπως αναφέρθηκε, η ζωντανή συνομιλία HubSpot διατίθεται δωρεάν ως αυτόνομο λογισμικό και μπορείτε επίσης να την αποκτήσετε ως αναπόσπαστο μέρος των πακέτων λογισμικού HubSpot Μάρκετινγκ, CRM & Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών.

13. Intercom 

intercom - τρέχουσα ζωντανή συνομιλία
Συνεχής ζωντανή συνομιλία στη διεπαφή Intercom

Εάν έχετε ένα ισχυρό τμήμα πληροφορικής, το Intercom μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσάς. Είναι ένα ελαφρώς πιο σύνθετο κομμάτι λογισμικού για ενσωμάτωση, αλλά μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη μόλις τεθεί σε λειτουργία.

Έχει μια ωραία, κομψή σχεδίαση με ένα προσαρμόσιμο πρόγραμμα αποστολής μηνυμάτων. Μπορείτε να το διαμορφώσετε για υπολογιστές, iOS και Android και να το ξεκινήσετε σε πολλές πλατφόρμες και κανάλια.

Οι ενσωματωμένες εφαρμογές σάς επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε αυτόματα το Intercom για φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις, κοινή χρήση οθόνης και κράτηση συναντήσεων. Χρησιμοποιήστε τα συλλογικά εισερχόμενα για να διαδώσετε πληροφορίες σε όλα τα τμήματα και να βελτιστοποιήστε τη διαχείριση σχέσης πελατών.

Τα προφίλ πελατών παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση σε κάθε συνομιλία.

Το chatbot του Intercom είναι διαθέσιμο για να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες σας μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας όλο το 24ωρο, ανεξάρτητα από τις ζώνες ώρας και τις ώρες λειτουργίας σας. Το chatbot επιλέγει αυτόματα και δρομολογεί τους επισκέπτες του ιστότοπου, απαντά σε συνηθισμένες ερωτήσεις, ακόμη και σε επίδειξη πωλήσεων βιβλίων.

Πρόσθετες δυνατότητες του Intercom περιλαμβάνουν:

  • Μέτρηση της απόδοσης επένδυσης πελάτη
  • Ανάλυση της απόδοσης της ομάδας
  • Αναφορά πληροφοριών υποστήριξης πελατών

Τιμή

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Intercom για $39/μήνα με το πρόγραμμα Start, $99/μήνα με το πρόγραμμα Grow, $499/μήνα με το πρόγραμμα Accelerate ή $999/μήνα με το πρόγραμμα Scale.

14. JivoChat 

Jivochat προβολή προγράμματος ζωντανής συνομιλίας
Jivochat προβολή προγράμματος ζωντανής συνομιλίας

Το JivoChat είναι ένα δημοφιλές λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που χρησιμοποιείται σε σχεδόν 300.000 ιστότοπους. Είναι συμβατό με όλες τις συσκευές και μπορεί να ξεκινήσει στον ιστό και να έχει πρόσβαση σε οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης. Διατίθεται επίσης ως εφαρμογή iOS και Android.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το JivoChat για επικοινωνίες τηλεφώνου, email, WhatsApp, Telegram και Facebook.

Τα ενοποιημένα εισερχόμενα είναι προσβάσιμα σε όλο το βασικό προσωπικό και τμήματα για ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών και σας επιτρέπει να απλοποιήσετε όλες τις επικοινωνίες πελατών. Οι συνομιλίες με κωδικό χρώματος είναι μια εξαιρετική προσθήκη που σας βοηθά να παραμείνετε οργανωμένοι. Η μετάφραση ζωντανής συνομιλίας είναι διαθέσιμη για 20 γλώσσες.

Το JivoChat σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση της ομάδας και την ποιότητα των υπηρεσιών και σας δείχνει ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας και ποιες σελίδες βλέπουν.

Ένα εύχρηστο χαρακτηριστικό που διαθέτει το JivoChat είναι οι αναφορές. Το λογισμικό θα σας δίνει καθημερινά αποτελέσματα για την απόδοσή σας και θα σας προτείνει βελτιώσεις.

Τιμή

Η βασική έκδοση του JivoChat διατίθεται δωρεάν για έως και πέντε αντιπροσώπους. Μπορείτε να λάβετε το πρόγραμμα Professional για $13/μήνα ανά αντιπρόσωπο. Διατίθεται δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

 15. LiveChat 

Επισκόπηση της τρέχουσας συνομιλίας στο λογισμικό Live Chat
Livechat παράθυρο συνομιλίας σε εξέλιξη

Το LiveChat είναι ένα πλούσιο σε δυνατότητες λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, κατάλληλο για επιχειρήσεις στους περισσότερους κλάδους και κατηγορίες. Χρησιμοποιείται από εκατοντάδες διεθνείς εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes Benz, McDonald’s, Adobe και PayPal.

Διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενσωματώσεις που το καθιστούν μια πολύτιμη προσθήκη σε κάθε εταιρεία. Είναι εύκολο στη ρύθμιση και στην λειτουργία χάρη στο απλό plugin του WordPress, οπότε θα αρχίσετε να ασχολείστε με τους δυνητικούς πελάτες σας και να ενισχύετε τις μετατροπές σας σε μια στιγμή.

Έχει κομψό σχεδιασμό και είναι συμβατό σε όλες τις συσκευές και προγράμματα περιήγησης. Από όπου και αν προέρχονται οι πελάτες σας, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα μπορείτε να τους βοηθήσετε εν κινήσει. Υποστηρίζει πάνω από 45 γλώσσες, οπότε το σύστημα θα μεταφράσει αυτόματα όλα τα widget και τους χαιρετισμούς συνομιλίας σας στη μητρική γλώσσα του επισκέπτη.

Μερικές από τις δυνατότητες που ξεχωρίζουν στο LiveChat περιλαμβάνουν:

  • sneak peek σε μηνύματα
  • Αξιολογήσεις συνομιλίας
  • Μεταφορά και δρομολόγηση συνομιλίας
  • Εντυπωσιακά αντικείμενα
  • Μεταγραφές συνομιλίας
  • Αναφορές καρτελών
  • Προφίλ αντιπροσώπων

Τιμή

Το πρόγραμμα Starter θα σας κοστίσει $16/μήνα ανά αντιπρόσωπο, το πρόγραμμα Team, $33/μήνα ανά αντιπρόσωπο και το πρόγραμμα Business, $50/μήνα ανά αντιπρόσωπο. Το σχέδιο Enterprise είναι διαθέσιμο για 500 εταιρείες και η τιμολόγησή του εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

16. Olark 

Προβολή προγράμματος της τρέχουσας ζωντανής συνομιλίας λογισμικού ζωντανής συνομιλίας Olark
Προβολή προγράμματος της τρέχουσας ζωντανής συνομιλίας λογισμικού ζωντανής συνομιλίας Olark

Το Olark είναι ένα από τα πιο απλά λογισμικά ζωντανής συνομιλίας για ενσωμάτωση. Είναι καλά σχεδιασμένο και έχει φιλική προς το χρήστη διεπαφή. Δεν έχει ουσιαστικά καμία καμπύλη μάθησης, οπότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η ομάδα σας θα καταφέρει να τη χρησιμοποιήσει σε χρόνο μηδέν.

Διαθέτει αμέτρητες χρήσιμες ενσωματώσεις. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε αυτό που χρειάζεστε, μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ενσωμάτωση μόνοι σας (υπό την προϋπόθεση ότι έχετε τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για αυτήν την προσπάθεια).

Η ζωντανή συνομιλία θα σας συνδέσει με πελάτες από όλο τον κόσμο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενεργοποίηση της μετάφρασης ζωντανής συνομιλίας για να λάβετε μεταφράσεις σε πραγματικό χρόνο που θα απολαύσουν οι αντιπρόσωποι και οι επισκέπτες σας.

Με πληροφορίες και αναλύσεις ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να βελτιώσετε άμεσα την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιστοποιήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Δημιουργήστε προσαρμοσμένες φόρμες πλαισίων συνομιλίας, χρησιμοποιήστε μεταγραφές, αναπτύξτε κανόνες αυτοματισμού, δρομολογήστε συνομιλίες στο κατάλληλο προσωπικό και επικοινωνήστε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο.

Τιμή

Το Olark έχει προσιτά προγράμματα συνδρομής και αν επιλέξετε ένα πρόγραμμα 2 ετών, μπορείτε να αποκτήσετε αυτό το λογισμικό για μόνο $12/μήνα ανά αντιπρόσωπο. Διατίθενται προαιρετικά Power-ups με τιμές που κυμαίνονται από $29 έως $99/μήνα.

17. Podium 

πίνακας ελέγχου ζωντανής συνομιλίας podium
Πίνακας ελέγχου λογισμικού ζωντανής συνομιλίας Podium

Το Podium σας συνδέει με τους πελάτες σας, τους πιστούς πελάτες και τα μέλη της ομάδας σας με ευκολία, και ως μπόνους, σας βοηθά να διαχειριστείτε τη φήμη σας στο διαδίκτυο.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να μείνετε σε επαφή με όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιούν. Το λογισμικό ενθαρρύνει τους χρήστες να αφήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε να μπορείτε να απαντήσετε σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις τους και μέσω email.

Είτε έρχεστε σε επαφή με τους επισκέπτες μέσω κειμένου, Facebook ή Google, θα λάβετε όλες τις πληροφορίες συνομιλίας σε ένα ενοποιημένο εισερχόμενο. Από εκεί, το σύστημα μπορεί να κατευθύνει αυτόματα τις συνομιλίες σε συγκεκριμένους υπαλλήλους και τμήματα για μέγιστη απόδοση.

Όσον αφορά τη διαδικτυακή διαχείριση φήμης του Podium, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν κριτικές και να σας παρέχουν σχετικά σχόλια. Μέσω του πίνακα ελέγχου, θα αποκτήσετε πληροφορίες για όλες τις κριτικές που έχετε λάβει, ώστε να μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές σε χρόνο ρεκόρ.

Τιμή

Δεδομένου ότι το Podium αναλύει την επιχείρησή σας και τον κλάδο σας για να παραδώσει τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας, τα προγράμματα τιμολόγησης θα διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Μπορείτε να αναμένετε να πληρώσετε περίπου $399/μήνα, ανάλογα με την τοποθεσία σας και τα προϊόντα που έχετε επιλέξει.

18. SnatchBot

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ζωντανή συνομιλία Snatchbot σε κινητό τηλέφωνο

Το SnatchBot είναι μια μοναδική προσθήκη σε αυτήν τη λίστα καθώς είναι ένα εξειδικευμένο εργαλείο δημιουργίας chatbot. Και ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται κάπως τρομακτικό για τους χρήστες που δεν αυτοπροσδιορίζονται ως γνώστες της τεχνολογίας, είναι στην πραγματικότητα ένα απλό εργαλείο στη χρήση. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στη δημιουργία chatbot ή σε κώδικα. Η διαδικασία δημιουργίας του chatbot εξηγείται αναλυτικά και είναι εύκολη, οπότε θα μπορείτε να ξεκινήσετε το bot σας αρκετά γρήγορα.

Είναι μια πλατφόρμα παντός καναλιού που θα σας κάνει διαθέσιμους στους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Το chatbot ελέγχεται από εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη που διαθέτει εξαιρετική ικανότητα αναγνώρισης ομιλίας και δυνατότητες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας.

Μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως το chatbot σας ώστε να ταιριάζει με το πρόσωπο της εταιρείας σας και να διασφαλίσετε ότι έχει τον ακριβή τόνο της φωνής που χρειάζεστε – αστείο, επίσημο, απλό, πνευματώδες, ακόμη και σαρκαστικό.

Μπορείτε να απολαύσετε premium χαρακτηριστικά, όπως μεταφράσεις συνομιλίας, αναζήτηση Google και γεωεντοπισμό. Θα λάβετε προηγμένα αναλυτικά στοιχεία, εύκολα εργαλεία συνεργασίας και μπορείτε ακόμη και να ενισχύσετε το bot σας με μοναδικά πρόσθετα και πρόσθετες λειτουργίες.

Φυσικά, οι συνομιλίες πελατών μπορούν πάντα να μεταφερθούν σε αντιπροσώπους πωλήσεων, όπως απαιτείται.

Τιμή

Το SnatchBot διαθέτει μια δωρεάν έκδοση με όλες τις βασικές δυνατότητες. Τα επαγγελματικά σχέδια μπορεί να είναι αρκετά ακριβά- από $30/μήνα μέχρι $999/μήνα, ανάλογα με τις επιλεγμένες δυνατότητες.

19. Tidio 

Τρέχουσα ζωντανή συνομιλία στο Tidio
Τρέχουσα ζωντανή συνομιλία στο Tidio

Το Tidio είναι σχετικά νεοεισερχόμενο στον κλάδο των υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας και όμως διαθέτει πάνω από 300.000 πιστούς πελάτες ήδη. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να λειτουργήσει το λογισμικό στον ιστότοπό σας, οπότε δεν θα χρειαστεί να ανησυχείτε για πολύπλοκη ενσωμάτωση.

Έχει εξαιρετικές επιλογές προσαρμογής για να εξασφαλίσει μια καλή αντιστοίχιση για την εταιρεία σήμα σας και διαθέτει όλες τις ενσωματώσεις που μπορεί να χρειαστείτε – Wix, WordPress, Zapier, Shopify και πολλά άλλα.

Το Tidio είναι προσβάσιμο μέσω οποιουδήποτε προγράμματος περιήγησης ή συσκευής και είναι επίσης διαθέσιμο σε επιτραπέζιους υπολογιστές, iOS και Android.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό για να παρακολουθείτε τους επισκέπτες του ιστότοπου, να αλληλεπιδράτε μαζί τους σε πραγματικό χρόνο, να δημιουργείτε προσφορές, να βλέπετε από πού προέρχονται οι πελάτες σας και να αυτοματοποιείτε τις συνομιλίες σας. Επιλέξτε ένα προκατασκευασμένο chatbot Tidio, ξεκινήστε το αμέσως ή δημιουργήστε το δικό σας bot (δεν απαιτούνται προηγούμενες δεξιότητες προγραμματισμού).

Οι πρόσθετες λειτουργίες περιλαμβάνουν αξιολογήσεις συνομιλίας, τμηματοποίηση επαφών, επεξεργαστή προτύπων email, προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα.

Τιμή

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν έκδοση του Tidio και να απολαύσετε πλήρεις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας ή να επιλέξετε ένα από τα προγράμματα τους επί πληρωμή για επιπλέον δυνατότητες. Το σχέδιο Chatbots ξεκινά από $18/μήνα, το πρόγραμμα Communicator ξεκινά από $18/μήνα και το πρόγραμμα μάρκετινγκ μέσω email ξεκινά από $10/μήνα.

20. Zoho Desk

Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Τρέχουσα ζωντανή συνομιλία στο Zoho desk

Τέλος, έχουμε το Zoho Desk, το οποίο προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες και ενσωματώσεις. Τα layout του είναι πλήρως προσαρμόσιμα και μπορείτε ακόμη και να τα ανανεώσετε με ευκολία ή να δημιουργήσετε μοναδικές πύλες αυτοεξυπηρέτησης για πολλές διαφορετικές εταιρείες και σειρές προϊόντων.

Χρησιμοποιήστε καρτέλες για τη διαχείριση των συνομιλιών, τη δρομολόγησή τους σε συγκεκριμένα μέλη του προσωπικού, χρησιμοποιήστε τα ενοποιημένα εισερχόμενα που συλλέγουν συνομιλίες σε όλα τα κανάλια και επιτρέψτε στις λειτουργίες αυτοματισμού να χειρίζονται πιο απλά αιτήματα πελατών.

Η τελευταίας τεχνολογίας τεχνητή νοημοσύνη σάς δίνει τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσετε σχεδόν όλες τις εργασίες και τις συνομιλίες, να χειριστείτε πολλούς πελάτες με ευκολία και να έχετε υπό έλεγχο όλους τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Μπορείτε να συλλέξετε σχόλια πελατών απευθείας στη ζωντανή συνομιλία, να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών, να ενεργοποιήσετε τυποποιημένες απαντήσεις για αποτελεσματική διαχείριση σχέσης πελατών και πολλά άλλα.

Τιμή

Το widget ζωντανής συνομιλίας του Zoho Desk είναι διαθέσιμο με το πρόγραμμα Enterprise για $35/μήνα ανά αντιπρόωπο.

Too many choices to choose from?

Try LiveAgent for a free 14-day trial, no credit card required.

Start now

Κορυφαίες 5 λύσεις ζωντανής συνομιλίας για νεοσύστατες επιχειρήσεις και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Πάροχος συνομιλίαςΚατάταξη στο CapterraΔωρεάν έκδοσηΔωρεάν δοκιμήΑρχική τιμή
LiveAgent4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές)ΝΑΙΝΑΙ$29 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Acquire.io4.9/5 (19 κριτικές)ΟΧΙΟΧΙ$90 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
SnatchBotn/aΟΧΙΟΧΙ$30 ανά αντιπρόσωπο/μήνα
Birdeye4.7/5 (379 κριτικές)ΟΧΙΝΑΙn/a
Hubspot4.8/5 (250 κριτικές)ΝΑΙΝΑΙ$50 /μήνα
Ημερομηνία 6 Μαΐου

Ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας μπορεί να κάνει θαύματα για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών και την αύξηση των ποσοστών μετατροπών. Ωστόσο, εάν ενδιαφέρεστε μόνο για τις κορυφαίες λύσεις, επιλέξαμε πέντε που προσφέρουν τις πιο ισχυρές δυνατότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να ανεβάσετε την εταιρεία σας στο επόμενο επίπεδο.

Οι πέντε αγαπημένες μας λύσεις είναι:

  1. LiveAgent – η απόλυτη καλύτερη ζωντανή συνομιλία τόσο για μικρές επιχειρήσεις όσο και για μεγάλες εταιρείες
  2. Acquire.io – η καλύτερη πολύγλωσση υποστήριξη για εταιρείες που επεκτείνονται σε διεθνείς αγορές
  3. SnatchBot – το καλύτερο για αυτοματοποίηση και προσαρμογή Chatbot
  4. Birdeye – το καλύτερο για τη γενική διαχείριση της φήμης της εταιρείας
  5. HubSpot – το καλύτερο για συνολική διαχείριση σχέσης πελατών

Η επιλογή οποιασδήποτε από αυτές τις πέντε λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας θα φέρει μετρήσιμες βελτιώσεις στην επιχείρησή σας. Όλα έχουν εξαιρετικές ενσωματώσεις που θα εξασφαλίσουν απρόσκοπτη ενσωμάτωση ανεξάρτητα από τα συστήματα, τις πλατφόρμες και τα κανάλια που χρησιμοποιείτε.

Θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αφοσίωση, να αυξήσετε τις μετατροπές, να αυξήσετε την αφοσίωση, να βελτιώσετε την απόδοση – όλα αυτά θα επηρεάσουν θετικά τα κέρδη σας.

Οι μοναδικές δυνατότητες αυτών των λύσεων λογισμικού θα σας εξασφαλίσουν καλύτερη εικόνα των δυνητικών πελατών και των πελατών σας σε χρόνο ρεκόρ. Θα μειώσουν σημαντικά τον χρόνο απόκρισης, θα διατηρήσουν τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας περισσότερο και θα σας αφήσουν μια μόνιμη εντύπωση.

Θα λάβετε χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία για τη βελτίωση της απόδοσής σας και την ομαδική συνεργασία για πιο ευτυχισμένους και πιο ικανοποιημένους πελάτες.

Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τις ανάγκες σας είναι υψίστης σημασίας, οπότε είναι καλή ιδέα να δοκιμάσετε μερικές διαφορετικές λύσεις πριν δεσμευτείτε. Παρόλο που δεν θα κάνετε λάθος με καμία από τις πέντε αγαπημένες μας λύσεις, ενδέχεται να βρείτε μερικές από αυτές πιο προσιτές από άλλες. Έτσι, πάρτε το χρόνο σας, εξετάστε προσεκτικά τις λύσεις και βρείτε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα.

Συμπέρασμα

Το να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνει να ενισχύσετε το παιχνίδι σας και να προσφέρετε μια άψογη εμπειρία πελάτη. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι κάθε πελάτης εξυπηρετείται κατάλληλα και ότι ο καθένας λαμβάνει τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Εάν αφήσετε τις ερωτήσεις πελατών αναπάντητες ή δεν τους βοηθήσετε στη διοχέτευση πωλήσεων, θα τους χάσετε από τους ανταγωνιστές σας.

Για να αυξήσετε την αφοσίωση, να αυξήσετε το ενδιαφέρον, να προσελκύσετε την προσοχή και να ξεχωρίσετε, πρέπει να προσφέρετε λύσεις ζωντανής συνομιλίας προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών σας. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας φέρνει πολλά οφέλη και δεν έχει μειονεκτήματα που θα μπορούσαν να σας εμποδίσουν – με άλλα λόγια, εάν επιλέξετε μια λύση υψηλής ποιότητας.

Οι 20 λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για μικρές επιχειρήσεις και νεοσύστατες εταιρείες που συζητήσαμε μπορούν να σας βοηθήσουν να οδηγήσετε την εταιρεία σας μπροστά. Έτσι, μην μένετε πίσω από τους ανταγωνιστές σας. Υιοθετήστε τη νέα τεχνολογία και εξασφαλίστε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη με λύσεις ζωντανής συνομιλίας προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.

Still not sure which live chat software is the right for you?

Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with reliable and efficient solution.

Try it today
LiveAgent Product Tour

FAQ

Why should I add live chat support to my site?

Adding live chat support offers many advantages to businesses of all sizes. It helps you show your customers that you care about them and want to stay available to them at all times. It also keeps your website visitors on your site longer, presenting you with more opportunities to grab their attention and convert them to loyal customers.<br /> Live chat can improve customer satisfaction, customer conversion rates, engagement levels, and your overall performance.

Can I launch live chat on any website?

Yes, you can. Many live chat software solutions boast valuable integrations, meaning they can be launched on virtually any website. The most popular integrations include WordPress, Wix, Squarespace, Weebly, Joomla!, and more. To be safe, always check a software's integrations before you commit to it. If you're unsure whether live chat software can be launched on your site, you can always contact the provider's customer support.

What is the best live chat software on the market?

There are plenty of excellent live chat options out there, but some might be more suitable for you than others.<br /> Our top choice is LiveAgent due to its abundance of features, excellent integrations, affordable pricing, and ease of use. It can successfully connect you with your website visitors and help you convert them to life-long customers.

How can I install live chat on my website?

Installing a chat plugin is usually a straightforward task that you should be able to complete within minutes, even without prior coding knowledge. You will likely need to create an account with your live chat service provider first. Then, you'll receive a code that you simply have to copy and paste to your site's header/footer. Follow the instructions provided by your live chat software, and you shouldn't have any issues with the installation.

How does live chat automation help me?

Live chat is an excellent tool to have on your site, with or without the automation features. However, it's still best to choose software with extensive automation. It will help lessen your sales reps' and customer service agents' workload, and it will ensure that all your customers get the help they need.<br /> With the help of automation, you can respond to frequently asked questions without the need for human intervention; you'll decrease your response times and help your teams stay organized.

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky is a copywriter at LiveAgent, with a background in E-commerce and Customer Service. Passionate about writing, reading, and learning how to play any musical instrument he comes across.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.