Τι είναι η αναφορά ευτυχίας;
Μια αναφορά ευτυχίας είναι μια αναφορά που δημιουργήθηκε από την εταιρεία, η οποία δείχνει πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Η αναφορά ευτυχίας επηρεάζεται όχι μόνο από οικονομικής απόψεως αλλά και από την ποιότητα των προϊόντων και την υπηρεσία μεταπώλησης που παρέχεται. Συχνά, μετά την αγορά ενός προϊόντος, φαίνεται να παρατηρείτε ένα σφάλμα στο προϊόν και συμβουλεύεστε την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια. Η εμπειρία σας με το σύστημα υποστήριξης επηρεάζει επίσης πόσο καλή είναι η αναφορά ευτυχίας μιας εταιρείας.
Όσο καλύτερη είναι η αναφορά ευτυχίας μιας εταιρείας, τόσο περισσότερο πιστεύεται ότι η εταιρεία φροντίζει τους πελάτες της.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αναφορά ευτυχίας;
Η Αναφορά Ευτυχίας είναι μια αναφορά που δείχνει πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τις περισσότερες φορές δημιουργείται από την εταιρεία που αφορά η αναφορά. Λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τον βαθμό ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση των πελατών.
Ποιος πρέπει να ελέγξει την αναφορά ευτυχίας;
Η αναφορά ευτυχίας πρέπει οπωσδήποτε να προβληθεί από τους υπαλλήλους της εταιρείας που αφορά αυτή η αναφορά. Θα τους δείξει πού βρίσκονται τα δυνατά τους σημεία, αλλά και πού βρίσκονται οι αδυναμίες τους. Εάν οι αναφορές είναι δημόσιες, αξίζει να διαβάσετε τις αναφορές των ανταγωνιστών. Χάρη σε αυτό, γνωρίζουμε τι μπορούμε να εμπνεύσουμε και τι είναι καλύτερο να αποφύγουμε. Οι πελάτες που θέλουν να κάνουν συγκεκριμένη αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας μπορούν επίσης να διαβάσουν την αναφορά.
Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών – Εκπαιδευτικό Μάθημα Βίντεο
Videos - Dexiotites Exypiretisis Pelaton Ekpaideftiko Mathima Vinteo
Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο. Προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας στους πελάτες της μέσω του LiveAgent και έχει ένα διαφορετικό τμήμα στο LiveAgent για κάθε επωνυμία της. Οι αντιπρόσωποί της έχουν διαφορετικές γλωσσικές δεξιότητες για να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος απόκρισης.
Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτει παράθυρο συνομιλίας, δωρεάν μεταφορά δεδομένων και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email, live chat και κοινωνικών δικτύων. Η υπηρεσία συνδέεται με το Facebook και οι πελάτες έχουν αυξήσει τα αιτήματά τους ενώ ο χρόνος εργασίας έχει μειωθεί.