Αναφορά ευτυχίας

Τι είναι η αναφορά ευτυχίας;

Μια αναφορά ευτυχίας είναι μια αναφορά που δημιουργήθηκε από την εταιρεία, η οποία δείχνει πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Η αναφορά ευτυχίας επηρεάζεται όχι μόνο από οικονομικής απόψεως αλλά και από την ποιότητα των προϊόντων και την υπηρεσία μεταπώλησης που παρέχεται. Συχνά, μετά την αγορά ενός προϊόντος, φαίνεται να παρατηρείτε ένα σφάλμα στο προϊόν και συμβουλεύεστε την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια. Η εμπειρία σας με το σύστημα υποστήριξης επηρεάζει επίσης πόσο καλή είναι η αναφορά ευτυχίας μιας εταιρείας.

Όσο καλύτερη είναι η αναφορά ευτυχίας μιας εταιρείας, τόσο περισσότερο πιστεύεται ότι η εταιρεία φροντίζει τους πελάτες της.

Frequently asked questions

Τι είναι η αναφορά ευτυχίας;

Η Αναφορά Ευτυχίας είναι μια αναφορά που δείχνει πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τις περισσότερες φορές δημιουργείται από την εταιρεία που αφορά η αναφορά. Λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τον βαθμό ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση των πελατών. 

Ποιος πρέπει να ελέγξει την αναφορά ευτυχίας;

Η αναφορά ευτυχίας πρέπει οπωσδήποτε να προβληθεί από τους υπαλλήλους της εταιρείας που αφορά αυτή η αναφορά. Θα τους δείξει πού βρίσκονται τα δυνατά τους σημεία, αλλά και πού βρίσκονται οι αδυναμίες τους. Εάν οι αναφορές είναι δημόσιες, αξίζει να διαβάσετε τις αναφορές των ανταγωνιστών. Χάρη σε αυτό, γνωρίζουμε τι μπορούμε να εμπνεύσουμε και τι είναι καλύτερο να αποφύγουμε. Οι πελάτες που θέλουν να κάνουν συγκεκριμένη αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας μπορούν επίσης να διαβάσουν την αναφορά.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo