Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κανάλι φωνής

Τι είναι το κανάλι φωνής;

Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.

Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:

  • Τηλέφωνο με Τηλέφωνο (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον τηλεφωνικό εξοπλισμό που διαθέτει)
  • Τηλέφωνο με PC (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον Πίνακα εντός του LiveAgent.)
  • Τηλέφωνο με Smart Συσκευή (Λειτουργεί παρόμοια με το Τηλέφωνο με PC, αλλά χρησιμοποιείται smartphone αντί υπολογιστή. Ένας πελάτης μπορεί να καλεί από το τηλέφωνό του και ο εκπρόσωπος από μεριάς του μπορεί να απαντήσει μέσω της εφαρμογής του LiveAgent στην κινητή συσκευή του. Η Εφαρμογή χρησιμοποιεί δεδομένα κινητής για να λειτουργήσει.)
  • PC με PC (τοποθετώντας ένα εργαλείο κλήσης στον ιστότοπό σας, μπορείτε να επιτρέψετε στους πελάτες να σας καλέσουν άμεσα από το γραφείο τους μέσω του υπολογιστή τους. Όπως με το Skype.)
Κανάλι φωνής

FAQ

Ποιους τύπους φωνητικής επικοινωνίας υποστηρίζει το LiveAgent;

Το LiveAgent υποστηρίζει τους παρακάτω τύπους φωνητικής επικοινωνίας: τηλέφωνο με τηλέφωνο, δηλ. ο πελάτης και ο εκπρόσωπος συνομιλούν μέσω τηλεφώνων; τηλέφωνο με υπολογιστή, δηλ. ο πελάτης καλεί μέσω τηλεφώνου και ο εκπρόσωπος απαντά μέσω του πίνακα του LiveAgent; τηλεφωνική κλήση σε smart συσκευή, δηλ. ο πελάτης καλεί από τηλεφωνική συσκευή και ο εκπρόσωπος απαντά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του LiveAgent; υπολογιστή με υπολογιστή, με παρόμοιο τρόπο με το Skype, χάρη στο διαθέσιμο εργαλείο στον ιστότοπο.

Πώς λειτουργεί η φωνητική επικοινωνία στο LiveAgent;

Με το LiveAgent, μπορείτε να διεξάγετε κάθε τύπο φωνητικής επικοινωνίας από ένα μέρος. Αυτό βελτιστοποιεί την εργασία του εκπροσώπου και σας επιτρέπει την ταυτόχρονη παρακολούθηση πολλαπλών καναλιών.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της φωνητικής επικοινωνίας;

Το πλεονέκτημα της φωνητικής επικοινωνίας είναι ότι είναι φυσικότερη από την γραπτή επικοινωνία. Χρησιμοποιείται η ανθρώπινη φωνή, οπότε ακούγονται τα συναισθήματα, και είναι ευκολότερες και γρηγορότερες οι διευκρινίσεις που αναφέρονται σε πράγματα που μπορεί να περιγράφονται δύσκολα. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι επίσης πιο εφικτή καθώς ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει γρήγορα, αλλά δεν μπορεί να γράψει.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo