Τι είναι το κανάλι φωνής;
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Η ελαχιστοποίηση των προβλημάτων των πελατών μπορεί να βελτιώσει τη φήμη και να αυξήσει τον αριθμό των ευχαριστημένων πελατών σε κάθε επιχείρηση. Η δημιουργία ενός επωνύμου μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η LiveAgent παρέχει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών και υπάρχει διαθέσιμη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντική και η κακή εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα από τα συνηθισμένα σφάλματα των επιχειρήσεων. Η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να εστιάζει στις προσδοκίες των πελατών και να συνδυάζεται με εργαλεία για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.