Τι είναι το κανάλι φωνής;
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.

LiveAgent | Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο εξυπηρέτησης σας
Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
LiveAgent: Επίδειξη Λογισμικού Καρτελών
Το LiveAgent παρέχει στις επιχειρήσεις εργαλεία καρτελών για να χειρίζονται αιτήματα υποστήριξης γρήγορα και αποτελεσματικά, παρέχοντας αποτελεσματική προσαρμοσμένη υποστήριξη.
Λεπτομερής Επισκόπηση Χαρακτηριστικών Κέντρου Εξυπηρέτησης
Το LiveAgent είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει πλήθος δυνατοτήτων και λειτουργιών για αποτελεσματική υποστήριξη πελατών.