Κανάλι φωνής

Τι είναι το κανάλι φωνής;

Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.

Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:

  • Τηλέφωνο με Τηλέφωνο (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον τηλεφωνικό εξοπλισμό που διαθέτει)
  • Τηλέφωνο με PC (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον Πίνακα εντός του LiveAgent.)
  • Τηλέφωνο με Smart Συσκευή (Λειτουργεί παρόμοια με το Τηλέφωνο με PC, αλλά χρησιμοποιείται smartphone αντί υπολογιστή. Ένας πελάτης μπορεί να καλεί από το τηλέφωνό του και ο εκπρόσωπος από μεριάς του μπορεί να απαντήσει μέσω της εφαρμογής του LiveAgent στην κινητή συσκευή του. Η Εφαρμογή χρησιμοποιεί δεδομένα κινητής για να λειτουργήσει.)
  • PC με PC (τοποθετώντας ένα εργαλείο κλήσης στον ιστότοπό σας, μπορείτε να επιτρέψετε στους πελάτες να σας καλέσουν άμεσα από το γραφείο τους μέσω του υπολογιστή τους. Όπως με το Skype.)
LiveAgent's voice call
Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo