Τι είναι το κανάλι φωνής;
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:
- Τηλέφωνο με Τηλέφωνο (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον τηλεφωνικό εξοπλισμό που διαθέτει)
- Τηλέφωνο με PC (Ο Πελάτης καλεί από το τηλέφωνό του και ο Εκπρόσωπος απαντά από τον Πίνακα εντός του LiveAgent.)
- Τηλέφωνο με Smart Συσκευή (Λειτουργεί παρόμοια με το Τηλέφωνο με PC, αλλά χρησιμοποιείται smartphone αντί υπολογιστή. Ένας πελάτης μπορεί να καλεί από το τηλέφωνό του και ο εκπρόσωπος από μεριάς του μπορεί να απαντήσει μέσω της εφαρμογής του LiveAgent στην κινητή συσκευή του. Η Εφαρμογή χρησιμοποιεί δεδομένα κινητής για να λειτουργήσει.)
- PC με PC (τοποθετώντας ένα εργαλείο κλήσης στον ιστότοπό σας, μπορείτε να επιτρέψετε στους πελάτες να σας καλέσουν άμεσα από το γραφείο τους μέσω του υπολογιστή τους. Όπως με το Skype.)