Τι είναι το καθαρό σκορ προωθητή;
Το Καθαρό Σκορ Προωθητή είναι ένα στατιστικό στοιχείο που δείχνει την αφοσίωση του πελάτη σας. Σας δείχνει πόσο πιθανό είναι ο πελάτης να προτείνει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σε άλλα άτομα. Σας βοηθά επίσης να ανακαλύψετε πελάτες, οι οποίοι είναι επιρρεπείς σε αναταράξεις.
Η ανάλυση του Καθαρού Σκορ Προωθητή περιλαμβάνει συνήθως μια σειρά ερωτήσεων για τον προσδιορισμό της αιτίας της συμπεριφοράς των πελατών σας, είτε προωθούν ενεργά τα προϊόντα σας είτε όχι.
Frequently asked questions
Τι είναι το Καθαρό Σκορ Προωθητή (ΚΣΠ);
Το καθαρό σκορ προωθητή (ΚΣΠ) είναι μια μέτρηση για την αξιολόγηση της αφοσίωσης των πελατών σε μια συγκεκριμένη εταιρεία. Είναι ένα εναλλακτικό μέτρο για την εμπιστοσύνη των πελατών. Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company, το ΚΣΠ μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της εταιρείας.
Πώς υπολογίζετε το ΚΣΠ;
Για να υπολογίσετε το ΚΣΠ, αφαιρέστε το ποσοστό των κριτικών από το ποσοστό των προωθητών. Έτσι, εάν το 50% των ερωτηθέντων σας ήταν υποστηρικτές και το 20% ήταν επικριτές, τότε το αποτέλεσμα του ΚΣΠ είναι 30%. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό, τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας.
Μπορείτε να μετρήσετε το ΚΣΠ στο LiveAgent;
Μπορείτε να μετρήσετε το καθαρό σκορ προωθητή με το LiveAgent. Ως χρήστης, έχετε πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ερευνών και τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση με το Nicereply. Είναι ένα πλήρως προσαρμόσιμο εργαλείο έρευνας ικανοποίησης πελατών. Παρέχει πολλές μεθόδους διανομής ερευνών σε πελάτες.
Σημείωση ειδικού
<p>Το ΚΣΠ είναι μια μέτρηση για την αφοσίωση των πελατών σε μια εταιρεία. Μπορεί να αυξήσει τα κέρδη. Υπολογίζεται αφαιρώντας το ποσοστό των κριτικών από το ποσοστό των προωθητών.</p>

Αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη
Η καρτέλα και η εκπαίδευση ομάδων για ενεργητική ακρόαση βοηθούν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Η ζωντανή συνομιλία παρέχει άμεση υποστήριξη και βοήθεια.