Τι είναι το καθαρό σκορ προωθητή;
Το Καθαρό Σκορ Προωθητή είναι ένα στατιστικό στοιχείο που δείχνει την αφοσίωση του πελάτη σας. Σας δείχνει πόσο πιθανό είναι ο πελάτης να προτείνει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σε άλλα άτομα. Σας βοηθά επίσης να ανακαλύψετε πελάτες, οι οποίοι είναι επιρρεπείς σε αναταράξεις.
Η ανάλυση του Καθαρού Σκορ Προωθητή περιλαμβάνει συνήθως μια σειρά ερωτήσεων για τον προσδιορισμό της αιτίας της συμπεριφοράς των πελατών σας, είτε προωθούν ενεργά τα προϊόντα σας είτε όχι.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Καθαρό Σκορ Προωθητή (ΚΣΠ);
Το καθαρό σκορ προωθητή (ΚΣΠ) είναι μια μέτρηση για την αξιολόγηση της αφοσίωσης των πελατών σε μια συγκεκριμένη εταιρεία. Είναι ένα εναλλακτικό μέτρο για την εμπιστοσύνη των πελατών. Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company, το ΚΣΠ μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της εταιρείας.
Πώς υπολογίζετε το ΚΣΠ;
Για να υπολογίσετε το ΚΣΠ, αφαιρέστε το ποσοστό των κριτικών από το ποσοστό των προωθητών. Έτσι, εάν το 50% των ερωτηθέντων σας ήταν υποστηρικτές και το 20% ήταν επικριτές, τότε το αποτέλεσμα του ΚΣΠ είναι 30%. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό, τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας.
Μπορείτε να μετρήσετε το ΚΣΠ στο LiveAgent;
Μπορείτε να μετρήσετε το καθαρό σκορ προωθητή με το LiveAgent. Ως χρήστης, έχετε πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ερευνών και τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση με το Nicereply. Είναι ένα πλήρως προσαρμόσιμο εργαλείο έρευνας ικανοποίησης πελατών. Παρέχει πολλές μεθόδους διανομής ερευνών σε πελάτες.
Expert’s note
Το ΚΣΠ είναι μια μέτρηση για την αφοσίωση των πελατών σε μια εταιρεία. Μπορεί να αυξήσει τα κέρδη. Υπολογίζεται αφαιρώντας το ποσοστό των κριτικών από το ποσοστό των προωθητών.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας HelpOnClick
LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Προσφέρει επίσης πύλη υποστήριξης και διεπαφή προσαρμογής κουμπιού συνομιλίας.
Αξιολόγηση Ακουστικών Poly Voyager Focus 2
LiveAgent προσφέρει εικονική τεχνολογία κέντρου κλήσεων, επιτρέποντας πελατεία σε πολλές γλώσσες και απομακρυσμένη πρόσβαση. Προσαρμογή σε διάφορες γλώσσες και αποδοτική διανομή κλήσεων για βελτιωμένη εξυπηρέτηση.
Το email μαρκετινγκ είναι καλό για να διαδώσετε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας, αλλά πρέπει να σχεδιαστεί σωστά. Ένα email παρουσίασης προϊόντος είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στον σωστό κοινό-στόχο σας. Τα διαφημιστικά email μπορούν να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Μια μελέτη έδειξε πως περισσότερο από το 50% των απανταχού αγοραστών αγοράζει προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω email μάρκετινγκ μία φορά το μήνα.