Τι είναι το λογισμικό CRM;
Το λογισμικό CRM είναι ένας ειδικός τύπος λογισμικού, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση επιχειρηματικών σχέσεων. Επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν και να οργανώνουν κάθε πληροφορία και εγγραφή που σχετίζεται με πελάτες, π.χ. τις επαφές, τις παραγγελίες, τα ενδιαφέροντά τους και πολλά άλλα. Βοηθά επίσης στην παρακολούθηση δυνητικών πελατών, συμβάσεων, υποστήριξη πελατών ή διαχείριση περιουσιακών στοιχείων ή πόρων.
Στο LiveAgent, μπορείτε να αποθηκεύσετε δεδομένα πελατών στο πλαίσιο πληροφοριών επικοινωνίας ή μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εργαλεία CRM στο LiveAgent σας.
Επιπλέον, με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε πολλές εργασίες από τη ρύθμιση μιας απλής εργασίας cron μέχρι προηγμένους αυτοματισμούς.

Frequently asked questions
Τι είναι το λογισμικό CRM;
Το λογισμικό CRM είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει την επικοινωνία με διάφορα τμήματα της εταιρείας. Χάρη σε αυτό, κάθε εργαζόμενος της εταιρείας έχει εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, στο μάρκετινγκ ή στις πωλήσεις.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού CRM;
Υπάρχουν μερικές βασικές δυνατότητες λογισμικού CRM που κάνουν τη δουλειά σας πολύ πιο εύκολη. Το πρώτο είναι σίγουρα η διαχείριση επαφών, χάρη στην οποία μπορούμε να επεξεργαστούμε επαφές και να έχουμε πρόσβαση σε αυτές. Εκτός από τη διαχείριση επαφών, οι επιλογές διαχείρισης εγγράφων και προσφορών είναι πολύ καλές. Η ενσωμάτωση email είναι μια εξαιρετικά σημαντική δυνατότητα που επιτρέπει μια καλύτερη ροή εργασίας.
Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές χρήσης λογισμικού CRM;
Οι βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση λογισμικού CRM περιλαμβάνουν την επιλογή του σωστού λογισμικού. Το CRM πρέπει να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της εταιρείας. Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων. Ένας αποτελεσματικός υπάλληλος σε ένα δεδομένο σύστημα CRM θα είναι πιο αποτελεσματικός και θα αισθάνεται σίγουρος. Είναι επίσης καλό να θεσπιστούν κανόνες δράσης και συνεργασίας ώστε κάθε εργαζόμενος να έχει διαύγεια. Το CRM είναι επίσης μια δυνατότητα αυτοματοποίησης, οπότε είναι σημαντικό να το χρησιμοποιείτε καλά στις στιγμές που χρειάζονται. Βεβαιωθείτε επίσης ότι όλα τα απαραίτητα δεδομένα και πληροφορίες βρίσκονται στο CRM.
Expert note
Οι βέλτιστες πρακτικές χρήσης λογισμικού CRM περιλαμβάνουν την επιλογή σωστού λογισμικού, εκπαίδευση εργαζομένων και αναβάθμιση λογισμικού σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας.

Το CRM είναι σημαντικό για τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες και τη βελτίωση εμπειρίας. Το LiveAgent προσφέρει εργαλεία CRM και επιτρέπει αυτοματοποίηση εργασιών. Το λογισμικό CRM Salesmate είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και προσφέρει ασφάλεια και εξυπηρέτηση πελατών. Καλή παροχή εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει τις πωλήσεις και τη συνολική εμπειρία.
Οι υπηρεσίες CRM βελτιώνουν τη διαχείριση σχέσεων πελατών και εκτιμούνται για την ικανοποίηση των πελατών, την αύξηση των εσόδων και το κέρδος. Το LiveAgent προσφέρει ενσωματωμένο CRM, ενώ το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων βελτιώνει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι ανοιχτή στην προορατική επικοινωνία από τις εταιρείες και έχουν θετική αντίληψη για τον οργανισμό που τους καλεί.
Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)
Η εξατομίκευση των μηνυμάτων μάρκετινγκ και πωλήσεων αυξάνει την πιθανότητα αγοράς από τον καταναλωτή σύμφωνα με την Accenture. Προσαρμόζοντας την επικοινωνία μας με τους πελάτες και αποθηκεύοντας σημειώσεις σχετικά με τις προτιμήσεις τους, μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις και την αποδοτικότητα. Με τη βοήθεια ενός ενσωματωμένου CRM, μπορούμε να δούμε την προηγούμενη επικοινωνία με τον πελάτη και να αποθηκεύσουμε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του. Αποθηκεύοντας και προβάλλοντας σημαντικές πληροφορίες πελατών, μπορούμε να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση.
Τα εισερχόμενα είναι μια έξυπνη έκδοση του email σας που βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες σας. Τα τηλεφωνικά κέντρα επιτρέπουν στους πελάτες να επικοινωνούν με την επιχείρηση με διάφορους τρόπους. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων βελτιώνει τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι ανοιχτή στην προορατική επικοινωνία από τις εταιρείες και έχουν θετική αντίληψη για τον οργανισμό.