Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό CRM

Τι είναι το λογισμικό CRM;

Το λογισμικό CRM είναι ένας ειδικός τύπος λογισμικού, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση επιχειρηματικών σχέσεων. Επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν και να οργανώνουν κάθε πληροφορία και εγγραφή που σχετίζεται με τους πελάτες, π.χ. επαφές, παραγγελίες, ενδιαφέροντα και πολλά άλλα. Βοηθά επίσης στην παρακολούθηση δυνητικών πελατών, συμβολαίων, υποστήριξης πελατών ή διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων ή πόρων.

Στο LiveAgent, μπορείτε να αποθηκεύσετε δεδομένα πελατών στο πλαίσιο πληροφοριών επικοινωνίας ή μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εργαλεία CRM στο LiveAgent σας.

Λογισμικό CRM
Διαχείριση Σχέσεων Πελατών – διανυσματική απεικόνιση

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το λογισμικό CRM;

Το λογισμικό CRM είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει την επικοινωνία με διάφορα τμήματα της εταιρείας. Χάρη σε αυτό, κάθε εργαζόμενος της εταιρείας έχει εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, στο μάρκετινγκ ή στις πωλήσεις.

Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού CRM;

Υπάρχουν μερικές βασικές δυνατότητες λογισμικού CRM που κάνουν τη δουλειά σας πολύ πιο εύκολη. Το πρώτο είναι σίγουρα η διαχείριση επαφών, χάρη στην οποία μπορούμε να επεξεργαστούμε επαφές και να έχουμε πρόσβαση σε αυτές. Εκτός από τη διαχείριση επαφών, οι επιλογές διαχείρισης εγγράφων και προσφορών είναι πολύ καλές λειτουργίες. Η ενσωμάτωση email είναι μια εξαιρετικά σημαντική δυνατότητα που επιτρέπει μια καλύτερη ροή εργασίας.

Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές χρήσης λογισμικού CRM;

Οι βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση λογισμικού CRM περιλαμβάνουν την επιλογή του σωστού λογισμικού. Το CRM πρέπει να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της εταιρείας. Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων. Ένας αποτελεσματικός υπάλληλος σε ένα δεδομένο σύστημα CRM θα είναι πιο αποτελεσματικός και θα αισθάνεται σίγουρος. Είναι επίσης καλό να θεσπιστούν κανόνες δράσης και συνεργασίας ώστε κάθε εργαζόμενος να έχει διαύγεια. Το CRM είναι επίσης μια δυνατότητα αυτοματοποίησης, οπότε είναι σημαντικό να το χρησιμοποιείτε καλά στις στιγμές που χρειάζονται. Βεβαιωθείτε επίσης ότι όλα τα απαραίτητα δεδομένα και πληροφορίες βρίσκονται στο CRM.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo