Τι είναι το λογισμικό CRM;
Το λογισμικό CRM είναι ένας ειδικός τύπος λογισμικού, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη διαχείριση επιχειρηματικών σχέσεων. Επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν και να οργανώνουν κάθε πληροφορία και εγγραφή που σχετίζεται με πελάτες, π.χ. τις επαφές, τις παραγγελίες, τα ενδιαφέροντά τους και πολλά άλλα. Βοηθά επίσης στην παρακολούθηση δυνητικών πελατών, συμβάσεων, υποστήριξη πελατών ή διαχείριση περιουσιακών στοιχείων ή πόρων.
Στο LiveAgent, μπορείτε να αποθηκεύσετε δεδομένα πελατών στο πλαίσιο πληροφοριών επικοινωνίας ή μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εργαλεία CRM στο LiveAgent σας.
Επιπλέον, με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε πολλές εργασίες από τη ρύθμιση μιας απλής εργασίας cron μέχρι προηγμένους αυτοματισμούς.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το λογισμικό CRM;
Το λογισμικό CRM είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει την επικοινωνία με διάφορα τμήματα της εταιρείας. Χάρη σε αυτό, κάθε εργαζόμενος της εταιρείας έχει εύκολη πρόσβαση στα δεδομένα, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, στο μάρκετινγκ ή στις πωλήσεις.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού CRM;
Υπάρχουν μερικές βασικές δυνατότητες λογισμικού CRM που κάνουν τη δουλειά σας πολύ πιο εύκολη. Το πρώτο είναι σίγουρα η διαχείριση επαφών, χάρη στην οποία μπορούμε να επεξεργαστούμε επαφές και να έχουμε πρόσβαση σε αυτές. Εκτός από τη διαχείριση επαφών, οι επιλογές διαχείρισης εγγράφων και προσφορών είναι πολύ καλές. Η ενσωμάτωση email είναι μια εξαιρετικά σημαντική δυνατότητα που επιτρέπει μια καλύτερη ροή εργασίας.
Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές χρήσης λογισμικού CRM;
Οι βέλτιστες πρακτικές για τη χρήση λογισμικού CRM περιλαμβάνουν την επιλογή του σωστού λογισμικού. Το CRM πρέπει να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της εταιρείας. Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων. Ένας αποτελεσματικός υπάλληλος σε ένα δεδομένο σύστημα CRM θα είναι πιο αποτελεσματικός και θα αισθάνεται σίγουρος. Είναι επίσης καλό να θεσπιστούν κανόνες δράσης και συνεργασίας ώστε κάθε εργαζόμενος να έχει διαύγεια. Το CRM είναι επίσης μια δυνατότητα αυτοματοποίησης, οπότε είναι σημαντικό να το χρησιμοποιείτε καλά στις στιγμές που χρειάζονται. Βεβαιωθείτε επίσης ότι όλα τα απαραίτητα δεδομένα και πληροφορίες βρίσκονται στο CRM.