Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό κέντρου επικοινωνίας

Τι είναι το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας;

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι μια τεχνολογία που στέλνει επικοινωνίες πελατών σε διάφορα κανάλια (π.χ. email, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα) σε αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Αυξάνει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα ενός κέντρου επικοινωνίας.

Το κέντρο επικοινωνίας είναι ένα μέρος ενός οργανισμού που εστιάζει στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Το κέντρο επικοινωνίας παρέχει επίσης αναφορές βασικών μετρήσεων. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ορισμένους κανόνες για να διευκολύνουν τους αντιπροσώπους που χειρίζονται συγκεκριμένους τύπους ερωτημάτων και προβλημάτων.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας;

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας είναι ένα τεχνολογικό εργαλείο που αυξάνει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη στη χρήση αυτού του λογισμικού, η επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών είναι ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό κέντρου επικοινωνίας;

Το LiveAgent είναι κυρίως λογισμικό για ένα κέντρο επικοινωνίας. Παρέχει λύσεις πολλών καναλιών για κέντρα εξυπηρέτησης. Προσφέρει λειτουργίες όπως υποστήριξη για τηλεφωνικές κλήσεις, mail, συνομιλίες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρέχει πολλές ανέσεις που επιτρέπουν καλύτερη επικοινωνία με τον πελάτη.

Ποιο είναι το απαραίτητο λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας;

Το απαραίτητο λογισμικό για το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να διαθέτει αυτόματο διανομέα κλήσεων. Χάρη σε αυτήν τη λειτουργικότητα, ο πελάτης θα βρει γρήγορα τον κατάλληλο αντιπρόσωπο. Το δεύτερο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η ΔΦΑ πολλαπλών επιπέδων που επιτρέπει στους καλούντες να επιλέξουν εύκολα τον προορισμό με τον οποίο θέλουν να επικοινωνήσουν. Μία χρήσιμη δυνατότητα είναι να κατευθύνετε τους πελάτες σε αντιπροσώπους σύμφωνα με τις δεξιότητές τους και να δημιουργείτε προσαρμοσμένες ουρές σύνδεσης που τους επιτρέπουν να συνδεθούν με τους κατάλληλους αντιπροσώπους. Ένα αναμφισβήτητο πλεονέκτημα του λογισμικού του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών είναι η δυνατότητα συγχρονισμού με CRM και άλλα επιχειρηματικά εργαλεία.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo