Τι είναι το ποσοστό μετατροπής;
Είναι το εκφρασμένο ποσοστό των χρηστών που έχουν επισκεφτεί τους ιστότοπούς σας και εκπλήρωσαν έναν προκαθορισμένο στόχο. Ουσιαστικά, είναι μια μέτρηση που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση του βασικού αριθμού χρηστών των πραγματικών χρηστών, τον προσδιορισμό του κοινού και την ισορροπία δράσης προς επισκεψιμότητα σε οποιονδήποτε δεδομένο ιστότοπο.
Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, ειδικά όταν δοκιμάζουν νέες τακτικές ή καμπάνιες μάρκετινγκ προτού τις δημοσιεύσουν. Είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Πώς να υπολογίσετε το ποσοστό μετατροπής
Ο υπολογισμός του μέσου ποσοστού μετατροπής είναι αρκετά απλός, αρκεί να μπορείτε να ορίσετε έναν στόχο μετατροπής. Η παρακολούθηση μετατροπών μπορεί να γίνει μέσω εφαρμογών τρίτων, όπως το Google Ads ή το Google Analytics, οι οποίες απεικονίζουν με ακρίβεια τον αριθμό των μετατροπών σε οποιαδήποτε δεδομένη σελίδα.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε εύκολα να υπολογίσετε το κόστος μετατροπής και πολλές άλλες σημαντικές μετρήσεις.
Τύποι ποσοστού μετατροπής
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι ποσοστών μετατροπών και όλα εξαρτώνται από το είδος της μετατροπής που θέλετε, το επίπεδο της καμπάνιας σας και το επίπεδο λέξης-κλειδιού σας.
Οι μικρομετατροπές, οι μετατροπές σελίδων προορισμού και τα ποσοστά διατήρησης είναι οι πιο συνηθισμένοι τύποι μετατροπών.
Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε το προϊόν σας B2B ή B2C από μια διαφορετική γωνία, να μεγιστοποιήσετε τις προβολές της σελίδας σας και να βελτιστοποιήσετε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας.
Σημασία του ποσοστού μετατροπής
Τα ποσοστά μετατροπής είναι η πιο σημαντική πτυχή των προσπαθειών μάρκετινγκ. Αποτελούν τον μεγαλύτερο στόχο σχεδόν όλων των διαφημιστικών καμπανιών, ανεξάρτητα από τον τύπο τους. Επιπλέον, είναι ο κύριος οδηγός πίσω από μία διαφήμιση, η οποία είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιχειρηματική τακτική.
Σας αποτρέπουν από το να πληρώσετε επιπλέον κόστος διαφήμισης και σας βοηθούν να διατηρείτε τα πάντα εντός του προϋπολογισμού. Η κατανόησή τους σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης που θα οδηγήσει σε κερδοφόρες διαφημιστικές καμπάνιες.
Τα ποσοστά μετατροπών είναι επίσης κρίσιμες μετρήσεις για τη διαχείριση πελατών και χρηστών. Γνωρίζοντας για τι ενδιαφέρονται οι πελάτες σας και τι αντιπαθούν, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία τους, αλλά το πιο σημαντικό, μπορείτε να μειώσετε τυχόν αρνητικές εμπειρίες.
Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπών στο διαδίκτυο;
Υπάρχουν πολλές μετρήσεις ποσοστού μετατροπών εκεί έξω, οι οποίες υποδεικνύουν διαφορετικά αποτελέσματα. Τα μέσα ποσοστά μετατροπής θα διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Για παράδειγμα, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τείνουν να είναι λίγο υψηλότερα από κάποια άλλα, για παράδειγμα, παρόχων SaaS.
Ποιο είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπής ανά κλάδο;
Αυτό εξαρτάται από το πεδίο. Παρακάτω, θα παραθέσουμε πέντε τομείς και ποσοστά μετατροπών που θεωρούνται καλά*:
- Επαγγελματικές Υπηρεσίες – 12,3%
- Νομικά – 4.3%
- Αυτοκινητοβιομηχανίες – 2.5%
- B2B Υπηρεσίες – 7.0%
- Οικονομικά – 4.7%
*Τα δεδομένα ελήφθησαν από οργανικά ποσοστά μετατροπών
Ποιο είναι ένα καλό διαδικτυακό ποσοστό μετατροπών ανά χώρα;
Για να αναπαραστήσουμε με ακρίβεια τα ποσοστά μετατροπών ανά χώρα, λάβαμε ως παράδειγμα τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πέντε κορυφαίες σε απόδοση ήταν:
- Γερμανία – 2.22%
- Ηνωμένες Πολιτείες – 1.96%
- Ηνωμένο Βασίλειο – 1.88%
- Δανία – 1.80%
- Ολλανδία – 1.78%
*Τα δεδομένα ελήφθησαν από τα ποσοστά μετατροπών ανά χώρα
Ποιο είναι ένα καλό διαδικτυακό ποσοστό μετατροπών ανά συσκευή;
Οι τρεις συσκευές που θα εξετάσουμε κατά τον καθορισμό του ποσοστού μετατροπών ανά συσκευή θα είναι επιτραπέζιοι υπολογιστές, κινητά και tablet:
- Επιτραπέζιοι υπολογιστές – 3.90%
- Κινητά – 1.80%
- Tablet – 3.49%
Τα δεδομένα ελήφθησαν από το μέσο ποσοστό μετατροπών ιστοτόπων το δεύτερο τρίμηνο του 2019
Πώς να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών
Η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών δεν είναι μια απλή διαδικασία. Τα τμήματα μάρκετινγκ χρειάζονται χρόνο για να κάνουν την έρευνά τους. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας δύσκολος τομέας και πολλά πράγματα συμβαίνουν στα παρασκήνια. Ένα καλό παράδειγμα είναι το μάρκετινγκ άμεσης απόκρισης, το οποίο στοχεύει απευθείας την προοπτική για μετατροπή.
Για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας, θα χρειαστείτε ορισμένα βασικά στοιχεία, όπως:
- υλικό μάρκετινγκ
- τακτικές μάρκετινγκ
Τα ποσοστά μετατροπής εξαρτώνται από την προσέλκυση πιθανών πελατών και τη μετατροπή τους σε πελάτες επί πληρωμή. Επιπλέον, οι ομάδες μάρκετινγκ μπορούν να ενθαρρύνουν περισσότερους πελάτες χρησιμοποιώντας μαρτυρίες πελατών και άλλα σχόλια χρηστών.
Όποια και αν είναι η τακτική μάρκετινγκ, θα θέλετε πάντα το γραπτό περιεχόμενο να είναι μέρος της. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε πολύ περιεχόμενο ιστολογίου, αναρτήσεις ιστολογίου, ιστολόγια βιομηχανίας και πολλά άρθρα. Η ύπαρξη μιας σειράς άρθρων είναι πάντα χρήσιμη για να κρατάτε τους αναγνώστες σας αφοσιωμένους. Παρέχει επίσης δεδομένα για τις ομάδες μάρκετινγκ που έχετε και ως εκ τούτου τις βοηθά να υπολογίσουν τα ποσοστά μετατροπών.
Πώς μπορεί ένας επισκέπτης να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών δυνητικών πελατών;
Με απλά λόγια, όσο περισσότεροι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, τόσο περισσότερους δυνητικούς πελάτες θα δημιουργήσετε. Όσο περισσότερους δυνητικούς πελάτες δημιουργείτε, τόσο περισσότερα δεδομένα συλλέγετε για κάθε πελάτη που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας.
Ως αποτέλεσμα, η ομάδα σας θα μπορεί να βελτιστοποιήσει τόσο τις εσωτερικές όσο και τις εξωτερικές λειτουργίες δημιουργώντας περαιτέρω δυνητικούς πελάτες και υπολογίζοντας ακριβή ποσοστά μετατροπών. Επομένως, θα μπορείτε να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες και να ενισχύσετε τη μετατροπή σας.
Enhance your customer experience
Improve your customer service with LiveAgent's multi-channel help desk software..
Παρακολουθήστε συμβουλές βελτίωσης του ποσοστού μετατροπής
Η βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής (CRO) είναι μια στρατηγική διαδικασία με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα μιας ιστοσελίδας, μιας σελίδας προσγείωσης, ή ενός ψηφιακού μάρκετινγκ προγράμματος στη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες ή στην επίτευξη άλλων επιθυμητών ενεργειών. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση της συμπεριφοράς του χρήστη, την αναγνώριση δυνητικών φραγμών ή περιοχών βελτίωσης, και την υλοποίηση στοχευμένων στρατηγικών για την αύξηση του ρυθμού μετατροπής.
Topics
- Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
- Βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής
- A/B testing
Video summary
Η ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ που θα συζητήσω σε αυτό το βίντεο μπορεί να εμποδίσει τους ανθρώπους να αφήνουν τον ιστότοπό σας χωρίς να επικοινωνούν μαζί σας, να αγοράσουν ή να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια. Αυτή η στρατηγική μετατρέπει περισσότερη κίνηση στον ιστότοπό σας σε δυνητικούς πελάτες και πελάτες για να αυξήσετε τα έσοδά σας και να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να φθάσει σε νέα ύψη. Αυτή η τακτική είναι γνωστή ως βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής ή CRO.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το ποσοστό μετατροπής;
Είναι μια μέτρηση που χρησιμοποιείται σε διάφορους τομείς, από το μάρκετινγκ έως την επιχειρηματική ανάπτυξη. Βοηθά να προσδιορίσετε πόσο επιτυχημένη είναι η διαδικτυακή σας διαφήμιση.
Πώς να υπολογίσετε το ποσοστό μετατροπής;
Για να υπολογίσετε τα ποσοστά μετατροπών σας, θα χρειαστεί να συλλέξετε δεδομένα μέσω των ψηφιακών πλατφορμών σας και να τα επεξεργαστείτε με εργαλεία όπως το Google Ads και το Google Analytics.
Τι τύποι ποσοστών μετατροπής υπάρχουν;
Οι πιο σημαντικοί τύποι μετρήσεων ποσοστού μετατροπών είναι το ποσοστό μετατροπών νέων επισκεπτών, οι σελίδες εξόδου, η αξία ανά επίσκεψη, το κόστος ανά μετατροπή και τα ποσοστά επιστροφής επισκεπτών.
Πόσο σημαντικό είναι το ποσοστό μετατροπής;
Τα ποσοστά μετατροπής είναι μια ουσιαστική μέτρηση σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση, ανεξάρτητα από τον κλάδο. Παίζουν σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ και την επιχειρηματική ανάπτυξη.
Τι είναι ένα καλό ποσοστό μετατροπών στο διαδίκτυο;
Το ποσοστό μετατροπής που μπορείτε να θεωρήσετε βέλτιστο θα εξαρτηθεί από τον κλάδο και τον ίδιο τον ιστότοπο. Γενικά, οτιδήποτε μεταξύ δύο και πέντε τοις εκατό θεωρείται ένα καλό ποσοστό μετατροπών στο διαδίκτυο.
Πώς αυξάνετε το ποσοστό μετατροπής;
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών σας και συνεπώς να διευρύνετε τη βάση πελατών σας είναι να προετοιμάσετε επαρκή υλικά, στρατηγικές και τακτικές.
Πώς μπορεί ένας επισκέπτης να αυξήσει το ποσοστό μετατροπών δυνητικών πελατών;
Ένας επισκέπτης μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής δυνητικών πελατών, απλά επισκεπτόμενος τον ιστότοπό σας. Μόλις το κάνουν, παρέχουν επαρκή δεδομένα που μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία και ανάλυση. Όσο περισσότερα δεδομένα παρέχουν, τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας.
Τα email υπενθύμισης είναι σημαντικά για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας για την εκδήλωσή σας και για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κρατήστε τα μηνύματα σύντομα και απλά, παρέχοντας βασικές λεπτομέρειες και φιλικό προς κινητές συσκευές μήνυμα μιας παραγράφου. Εξετάστε παραδείγματα προτύπων για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και μην παραμελείτε την παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να προσελκύσει πελάτες.
Το email μαρκετινγκ είναι καλό για να διαδώσετε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας, αλλά πρέπει να σχεδιαστεί σωστά. Ένα email παρουσίασης προϊόντος είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στον σωστό κοινό-στόχο σας. Τα διαφημιστικά email μπορούν να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Μια μελέτη έδειξε πως περισσότερο από το 50% των απανταχού αγοραστών αγοράζει προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω email μάρκετινγκ μία φορά το μήνα.
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Προσφέρει υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με τη μέθοδο L.A.S.T.