Τι είναι μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Το LiveAgent προσφέρει widget αναζήτησης ενσωματωμένα στον ιστότοπό σας με βοήθεια σχετικά με τα συμφραζόμενα. Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα προτείνει αυτόματα άρθρα γνωσιακής βάσης με βάση λέξεις -κλειδιά που ξεκινάτε να πληκτρολογείτε. Αυτό πραγματικά αναβαθμίζει την εμπειρία των πελατών και μπορεί επίσης να μειώσει τον αριθμό των νέων καρτελών που υποβάλλονται.
Frequently Asked Questions
Τι είναι μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα παρέχει βοήθεια σε ένα συγκεκριμένο σημείο της κατάστασης λογισμικού ακριβώς σε μια κατάσταση που σχετίζεται με αυτήν την κατάσταση. Πιο συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει ότι μια τέτοια βοήθεια περιέχει μόνο τις πιο απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο πελάτης για να ξεπεράσει το πρόβλημά του. Μια τέτοια βοήθεια είναι ενσωματωμένη απευθείας στη διεπαφή.
Πώς λειτουργεί μια βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα λειτουργεί συνήθως με τέτοιο τρόπο ώστε το σύστημα να μπορεί να προτείνει στον χρήστη ποια άρθρα ή άλλο περιεχόμενο πρέπει να γνωρίζει, αναγνωρίζοντας τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας στην οποία βρίσκεται ο χρήστης. Αυτές είναι οι καλύτερες προτάσεις που θα πρέπει να βοηθήσουν τον πελάτη με το πρόβλημά του.
Επιτρέπει το LiveAgent βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα;
Το LiveAgent προσφέρει widget αναζήτησης που μπορείτε να ενσωματώσετε οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να λάβει βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα. Το σύστημα προτείνει αυτόματα άρθρα από τη γνωσιακή βάση στα οποία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, με βάση τις εισαγόμενες λέξεις -κλειδιά.
Expert’s note
Η βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα επιτρέπει στους πελάτες να βρουν γρήγορα την απάντηση στα προβλήματά τους μέσω αναζήτησης αναλόγως των συμφραζομένων. Εναλλακτικά, μπορούν να συνομιλήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Zoho Desk;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη βελτιώνει την ποιότητα των μαρκετινγκ καμπανιών, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα και τα κέρδη για τους πελάτες. Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών και προσανατολισμό προς τον πελάτη.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Πρότυπα συνοδευτικής επιστολής αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών
Στη συνοδευτική επιστολή εξυπηρέτησης πελατών, επικεντρωθείτε στο να είστε σαφείς και περιεκτικοί, να τονίσετε τις δεξιότητές σας στην εξυπηρέτηση πελατών και να εστιάσετε σε αυτό που μπορείτε να κάνετε για αυτούς. Αποφύγετε να ακούγεστε υπερόπτες και να κάνετε λάθη στην επιστολή σας.