Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud

Compare Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud with other in: How Αξιολόγηση βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
50407 reviews

Η δυνατότητα βάσης γνώσεων του Salesforce δεν είναι η πιο γρήγορη, ούτε η πιο απλή για να ξεκινήσετε. Το να βρείτε και να μάθετε πώς να την ενεργοποιήσετε στην απέραντη θάλασσα των εργαλείων Salesforce μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο, αλλά δεν…

Pricing
Starting from:
$ 25   το μήνα
Equal to LiveAgent's Ticket plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
3.7
Εμπειρία χρήστη
3.5
Τιμή
4
Υλοποίηση
3.5

Key takeaways

Pros

  • Προηγμένο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου
  • Προηγμένες επιλογές δημοσίευσης

Cons

  • Το σεμινάριο είναι κατεστραμμένο και παρουσιάζει σφάλματα
  • Χρειάζεται λίγος χρόνος για να καταλάβουμε πού είναι τα πράγματα
  • Χρειάζεται περιττή ενεργοποίηση ακόμα κι αν είστε ο μόνος χρήστης

Η δυνατότητα βάσης γνώσεων του Salesforce δεν είναι η πιο γρήγορη, ούτε η πιο απλή για να ξεκινήσετε. Το να βρείτε και να μάθετε πώς να την ενεργοποιήσετε στην απέραντη θάλασσα των εργαλείων Salesforce μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο, αλλά δεν θα απογοητευτείτε όταν το κάνετε. Αν και η βάση γνώσεων Salesforce δεν είναι η καλύτερη διαθέσιμη, σίγουρα θα κάνει τη δουλειά της καλά, ειδικά αν χρειάζεστε άλλα εξαιρετικά εργαλεία που προσφέρει η Salesforce.

Ξεκινώντας με το Salesforce

Το Salesforce είναι ένα πολύ γνωστό λογισμικό για τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες και είναι επίσης μία από τις κορυφαίες λύσεις CRM που διατίθενται στην αγορά. Προσφέρει μια εύκολα προσβάσιμη δοκιμή που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε με τη βάση γνώσεων σας σε χρόνο μηδέν. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια απλή εγγραφή και επιβεβαίωση μέσω email. Το Salesforce λειτουργεί ως εφαρμογή web, επομένως δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάτι στον υπολογιστή σας για να ξεκινήσετε. Δεδομένου ότι το Salesforce διαθέτει μια τεράστια ποικιλία εργαλείων και δυνατοτήτων, η εφαρμογή προσφέρει έναν οδηγό Ξεκινώντας, όπου μπορείτε να προσδιορίσετε ποια θα είναι η κύρια χρήση του Salesforce. Μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή Διαχείριση γνώσης και το σύστημα θα ξεκινήσει ένα σύντομο σεμινάριο για να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή.

Εισαγωγικό παράθυρο Salesforce Sales Cloud στην εφαρμογή

Ενώ το σεμινάριο φαινόταν σπουδαίο στην αρχή, γρήγορα κόλλησε όταν έκανα κάτι άλλο από αυτό που μου είπε να κάνω. Έλαβα ένα μήνυμα σφάλματος εκμάθησης μέσα στα πρώτα πέντε λεπτά χρήσης του Salesforce. Συνολικά ο οδηγός δεν ήταν πολύ χρήσιμος, οι προτάσεις ήταν μπερδεμένες και θα ήταν καλύτερα να εξερευνήσω την εφαρμογή μόνος μου. Η διεπαφή της εφαρμογής φαίνεται εξαιρετική στην αρχή, αλλά μπορεί να σας φανεί μπερδεμένη και μη διαισθητική πολύ γρήγορα. Μου πήρε λίγο χρόνο για να αρχίσω να γράφω το πρώτο μου άρθρο στη βάση γνώσεων, αφού παρέκαμψα μερικά προβλήματα.

Διεπαφή χρήστη Salesforce Sales Cloud

Μπορείτε να βρείτε τη βάση γνώσεων κάνοντας κλικ στο εικονίδιο Εφαρμογής εκκίνησης στην επάνω αριστερή γωνία και αναζητώντας Γνώση. Φαίνεται εύκολο σωστά; Λοιπόν, αν είστε νέος χρήστης όπως εγώ, θα μπερδευτείτε ως προς το γιατί δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα άρθρα. Δεν υπήρχαν εικονίδια και επιλογές επεξεργασίας. Έπρεπε να αναζητήσω έναν online οδηγό για να μάθω ότι πρέπει πρώτα να δώσω στον εαυτό μου άδεια να δημιουργώ άρθρα βάσης γνώσεων στη διαμόρφωση. Αυτή η επιλογή βρίσκεται στην ενότητα Ρύθμιση > Ρύθμιση > Χρήστες. Πρέπει να κάνετε κλικ στον χρήστη για τον οποίο θέλετε να αλλάξετε τα δικαιώματα και να επιλέξετε το πλαίσιο δίπλα στο “Χρήστης βάσης γνώσης”.

Δικαιώματα χρήστη Salesforce Sales Cloud

Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες

Μόλις έφτασα τελικά στην πλήρως λειτουργική βάση γνώσεων, τα πράγματα έγιναν λίγο πιο απλά. Αμέσως μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ σύνταξης Συχνών Ερωτήσεων ή περιγραφής μιας διαδικασίας. Επέλεξα να γράψω μια περιγραφή και αυτό που πραγματικά με εξέπληξε ήταν η επιλογή των πεδίων που ήταν διαθέσιμα στον επεξεργαστή άρθρου. Εκτός από το όνομα του άρθρου, την περιγραφή και την κατάσταση επικύρωσης, λαμβάνετε μια σειρά από άλλα πεδία. Αυτά είναι Κοινό διαδικασίας, Σκοπός διαδικασίας, Προειδοποιήσεις διαδικασίας και Βήματα διαδικασίας.

Νέο άρθρο της βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud

Όλα αυτά τα πεδία είναι αυτονόητα, αλλά η επιλογή συμπερίληψης αυτών είναι αρκετά ασυνήθιστη. Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό ούτε κακό, εξαρτάται από το είδος των άρθρων που θέλετε να γράψετε. Μιλώντας για τον εαυτό μου, το βρήκα κάπως δύσχρηστο και θα προτιμούσα κάτι περισσότερο από την πλευρά των βασικών στοιχείων χωρίς να με υποχρεώνει το Salesforce σε μια προκαθορισμένη δομή γραφής. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να παραλείψετε εντελώς αυτά τα βήματα και να γράψετε ό,τι προτιμάτε.

Πρόγραμμα επεξεργασίας άρθρων βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud

Το ίδιο το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου βάσης γνώσεων είναι εξαιρετικό και δεν έχω κανένα σημαντικό παράπονο για αυτό. Δεν είναι απλώς ένα απαραίτητο εργαλείο γραφής, αλλά προσφέρει επίσης ορισμένες προηγμένες επιλογές για τη μορφοποίηση κειμένου, δίνοντας στους χρήστες μεγάλο βαθμό ευελιξίας. Το πρόγραμμα επεξεργασίας υποστηρίζει συνημμένα όπως εικόνες, βίντεο και συνδέσμους. Είναι ένας τυπικός επεξεργαστής που είναι αρκετά απλός στη χρήση, δεν προσφέρει δυσάρεστες εκπλήξεις και λειτουργεί όπως προβλέπεται.

Λεπτομέρειες άρθρου της βάσης γνώσεων Salesforce Sales Cloud

Εκτός από το πρόγραμμα επεξεργασίας, μπορείτε να βρείτε ρυθμίσεις ορατότητας, δεδομένα και πληροφορίες και πολλά άλλα στην προεπισκόπηση του άρθρου. Δεν είναι δύσκολο να βρείτε τις πιο σημαντικές πληροφορίες για το άρθρο, αλλά η διεπαφή φαίνεται λίγο χαοτική, προσπαθώντας να δείξει όσα περισσότερα μπορεί με μια κίνηση. Αυτό είναι ένα μικρό ζήτημα σε έναν κατά τα άλλα λειτουργικό σχεδιασμό. Συνολικά, η βάση γνώσεων Salesforce δεν είναι η χειρότερη, αλλά δεν είναι και η καλύτερη.

Τιμολόγηση

Το Salesforce προσφέρει μια πολύ εκτενή επιλογή προγραμμάτων τιμολόγησης για να φιλοξενήσει τα διάφορα εργαλεία, χαρακτηριστικά και χρήσεις του. Η βάση γνώσεων είναι κυρίως μέρος του συνόλου εργαλείων Service Cloud Salesforce. Το Service Cloud συνοδεύεται από τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης που ποικίλλουν σε χαρακτηριστικά. Ας ρίξουμε μια ματιά σε όλα αυτά.

Essentials

Το πρόγραμμα Essentials κοστίζει 25$ το μήνα ανά χρήστη. Εκτός από τις δυνατότητες της βάσης γνώσεων, προσφέρει εργαλεία διαχείρισης υποθέσεων, εφαρμογές κονσόλας υπηρεσιών και ενσωμάτωση τηλεφωνίας. Αυτό είναι το φθηνότερο διαθέσιμο πρόγραμμα τιμολόγησης του Salesforce.

Professional

Το πρόγραμμα Professional κοστίζει 75$ το μήνα ανά χρήστη και προσφέρει όλα όσα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα Essentials, καθώς και νέες δυνατότητες με το εργαλείο συμβάσεων υπηρεσιών και παροχών.

Enterprise

Το πρόγραμμα Enterprise κοστίζει 150$ το μήνα ανά χρήστη. Περιλαμβάνει κάθε εργαλείο και δυνατότητα από τα δύο προηγούμενα προγράμματα και προσθέτει εργαλεία API web υπηρεσιών.

Απεριόριστο

Το πρόγραμμα Unlimited κοστίζει 300$ το μήνα ανά χρήστη και προσφέρει όλα όσα έχει να προσφέρει το Salesforce Service Cloud. Παίρνετε όλα τα εργαλεία από τα τρία προηγούμενα προγράμματα, συν ένα premium πρόγραμμα.

Συμπέρασμα

Η συνεργασία με το Salesforce δεν είναι η πιο εύκολη δουλειά στον κόσμο. Τα πράγματα που το καθιστούν μία από τις καλύτερες και πλουσιότερες λύσεις για διάφορες περιπτώσεις χρήσης είναι επίσης τα ίδια πράγματα που αφαιρούν την εστίαση από την εμπειρία χρήστη. Ενώ η βάση γνώσεων Salesforce λειτουργεί όπως θα έπρεπε, θα μπορούσε να σχεδιαστεί καλύτερα. Η πλοήγηση στο Salesforce δεν είναι η πιο εύκολη, αλλά λειτουργεί πολύ καλά, δεδομένου ότι φιλοξενεί πολλά άλλα εργαλεία και δυνατότητες. Τα άτομα που αναζητούν μια πραγματική λύση all-in-one δεν θα απογοητευτούν, ενώ οι χρήστες που χρειάζονται λιγότερα εργαλεία εκτός από τη βάση γνώσεων θα πρέπει πιθανώς να αναζητήσουν μια λιγότερο εκτεταμένη λύση.

Κοινά θέματα και προβλήματα

Δεν μπορώ να προσθέσω νέα άρθρα βάσης γνώσεων, πώς μπορώ να το κάνω;

Πιθανότατα δεν έχετε άδεια δημιουργίας και επεξεργασίας άρθρων βάσης γνώσεων. Μπορείτε να το διορθώσετε μεταβαίνοντας στη Ρύθμιση > Ρύθμιση > Χρήστες. Κάντε κλικ στο όνομα χρήστη σας στη λίστα και βρείτε “Χρήστης βάσης γνώσεων”. Εάν το πλαίσιο ελέγχου δίπλα σε αυτήν την επιλογή δεν είναι επιλεγμένο, δεν θα μπορείτε να εργαστείτε με τη βάση γνώσεων. Επιλέξτε το πλαίσιο, αποθηκεύστε τις αλλαγές και από τότε θα μπορείτε να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε άρθρα στη βάση γνώσεων.

Πού μπορώ να βρω τη δυνατότητα βάσης γνώσεων στο Salesforce Service Cloud;

Η λειτουργία της βάσης γνώσεων ονομάζεται “Γνώση” στο Salesforce. Μπορείτε να τη βρείτε κάνοντας κλικ στο πρόγραμμα εκκίνησης της εφαρμογής στην επάνω αριστερή γωνία και αναζητώντας την εκεί. Αφού δείτε την επιλογή στην αναζήτηση, απλώς κάντε κλικ σε αυτήν και ο ιστότοπος θα σας ανακατευθύνει στη βάση γνώσεων.

Product reviews

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo