Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Έχετε αγανακτήσει με το λογισμικό του γραφείου βοήθειάς σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Aircall στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση του Aircall;

Αναμένετε κλήσεις αλλά δεν είστε πλέον ικανοποιημένοι με την Aircall; Το LiveAgent σας προσφέρει μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τη δημιουργία του εικονικού τηλεφωνικού σας κέντρου και την παροχή υποστήριξης πελατών απλά και αποτελεσματικά.

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από την Aircall στο LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά. Σας προσφέρουμε μεταφορά δεδομένων από την Aircall κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί εισαγωγή όλων των δεδομένων σας από την Aircall στο LiveAgent. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Το LiveAgent είναι κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό κέντρο

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

AirCall vs LiveAgent με μια ματιά

Features Liveagent AirCall
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
AirCall doesn't offer ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
AirCall doesn't offer Live Chat.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $39/agent/month.
AirCall offers Call Center in plan for $48/agent/month.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
AirCall doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
AirCall doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
AirCall doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
AirCall doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
AirCall doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
AirCall doesn't offer knowledge base.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
AirCall doesn't offer customer forum.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
AirCall offers automation and rules in plan with pricing on demand.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
AirCall offers API functions in plan with pricing on demand.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features in All-inclusive plan for $39/agent/month.
AirCall offers IVR features in plan with pricing on demand.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
AirCall doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
AirCall offers unlimited history in plan for $83/agent/month.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
AirCall doesn't offer unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
AirCall doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
AirCall doesn't offer unlimited tickets/mails.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $39/agent/month.
AirCall offers unlimited call recording in plan for $83/agent/month.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
AirCall offers unlimited 24/7 support in plan for $48/agent/month.
Person deciding between two alternatives

Πανίσχυρη εναλλακτική του Aircall

Το LiveAgent σας προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο. Το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας, η ενσωμάτωση email, η ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων δικτύωσης και ένα οργανωμένο σύστημα καρτελών σας δίνουν ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Και όλα αυτά σε μια πραγματικά εξαιρετική τιμή. Το LiveAgent προσφέρει τρία μοντέλα τιμολόγησης γεμάτα με χρήσιμες λειτουργίες για κάθε είδους επιχείρηση.

Αν αναζητάτε μια ικανή και αξιόπιστη εναλλακτική της Aircall, σκεφτείτε να δοκιμάσετε το LiveAgent. Αξίζετε κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό κέντρο σε μια λογική τιμή.

Επαγγελματικό τηλεφωνικό κέντρο

Το LiveAgent σας προσφέρει την ευκαιρία να δημιουργήσετε το δικό σας εικονικό τηλεφωνικό κέντρο. Η διαδικασία δημιουργίας είναι εύκολη και ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Μετά από αυτό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε και να απαντήσετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού θέλετε.

Δεν υπάρχει απολύτως καμία ανάγκη να βασίζεστε σε τρίτους παρόχους, το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε σημαντικά θέματα.

Professional built-in call center software

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Union icon

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει σταδιακά τα ποσοστά μετατροπής με την πάροδο του χρόνου.

Increase icon

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των εκπροσώπων σας και απαντήστε σε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα καθολικά εισερχόμενα μηνύματα.

Statistic icon

Μια λύση με πολλές δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 λειτουργίες γραφείου βοήθειας, η παροχή υποστήριξης πελατών θα είναι παιχνιδάκι.

Get more for less

Αποκτήστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα

Θέλετε να κάνετε περισσότερα με ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών σε λογική τιμή; Το LiveAgent σας προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε. Τηλεφωνικό κέντρο, email, ζωντανή συνομιλία, υποστήριξη κοινωνικών μέσων δικτύωσης, γνωσιακή βάση, πολλές δυνατότητες και ενσωματώσεις. Όλα αυτά είναι στη διάθεσή σας σε λογική τιμή. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ξεχωριστές λειτουργίες σε περίπτωση που θέλετε να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να επικεντρωθείτε σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για τη φροντίδα των πελατών σας. Για τα υπόλοιπα φροντίζει το LiveAgent χωρίς να καταστρέφεται το μπάτζετ σας.

Είστε έτοιμοι να κάνετε μια αλλαγή;

Οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent και υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό. Το LiveAgent σας προσφέρει ό,τι καλύτερο υπάρχει για την παροχή υποστήριξης πελατών σε ένα αξιόπιστο πακέτο, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και χρήματα. Εστιάζει στο σημαντικό.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 στη βαθμολογία των SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

What is the Aircall alternative?

LiveAgent is an Aircall alternative for any customer who is looking to expand their customer service capabilities. LiveAgent is an all-in-one solution that offers a customer portal, call center, knowledge base, forum, ticketing, live chat, and social media integrations for stellar customer service.

Why should you switch to LiveAgent?

LiveAgent is a help desk solution that provides many benefits, such as increased customer satisfaction, revenue, and improved customer experience.

What features does LiveAgent have?

LiveAgent is a complex help desk solution with more than 180 features. The features were created to automate as many processes as possible to create a seamless agent workflow and a satisfactory customer experience. Some notable features worth mentioning are automated ticket distribution, knowledge base, IVR, SoMe integrations, live chat, online visitors, and internal chat.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo