Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Aircall;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Aircall στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αναμένετε κλήσεις αλλά δεν είστε πλέον ικανοποιημένοι με την Aircall; Το LiveAgent σας προσφέρει μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για τη δημιουργία του εικονικού τηλεφωνικού σας κέντρου και την παροχή υποστήριξης πελατών απλά και αποτελεσματικά. Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από την Aircall στο LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά. Σας προσφέρουμε μεταφορά δεδομένων από την Aircall κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί εισαγωγή όλων των δεδομένων σας από την Aircall στο LiveAgent. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας; - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Το LiveAgent είναι κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό κέντρο

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

AirCall vs LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες LiveAgent AirCall
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το AirCall δεν προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το AirCall δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Το AirCall προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα για 48$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το AirCall δεν προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το AirCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το AirCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το AirCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το AirCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το AirCall δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το AirCall δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το AirCall προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα με τιμολόγηση κατ' απαίτηση.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το AirCall προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα με τιμολόγηση κατ' απαίτηση..
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το AirCall προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα με τιμολόγηση κατ' απαίτηση.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το AirCall δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το AirCall προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα για 83$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το AirCall δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το AirCall δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το AirCall δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το AirCall προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων σε πρόγραμμα για 83$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το AirCall προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για 48$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Person deciding between two alternatives

Πανίσχυρη εναλλακτική του Aircall

Το LiveAgent σας προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο. Το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας, η ενσωμάτωση email, η ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων δικτύωσης και ένα οργανωμένο σύστημα καρτελών σας δίνουν ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Και όλα αυτά σε μια πραγματικά εξαιρετική τιμή. Το LiveAgent προσφέρει τρία μοντέλα τιμολόγησης γεμάτα με χρήσιμες λειτουργίες για κάθε είδους επιχείρηση. Αν αναζητάτε μια ικανή και αξιόπιστη εναλλακτική της Aircall, σκεφτείτε να δοκιμάσετε το LiveAgent. Αξίζετε κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό κέντρο σε μια λογική τιμή.

Επαγγελματικό τηλεφωνικό κέντρο

Το LiveAgent σας προσφέρει την ευκαιρία να δημιουργήσετε το δικό σας εικονικό τηλεφωνικό κέντρο. Η διαδικασία δημιουργίας είναι εύκολη και ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Μετά από αυτό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε και να απαντήσετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού θέλετε. Δεν υπάρχει απολύτως καμία ανάγκη να βασίζεστε σε τρίτους παρόχους, το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε σημαντικά θέματα.

Professional built-in call center software

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει σταδιακά τα ποσοστά μετατροπής με την πάροδο του χρόνου.

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των εκπροσώπων σας και απαντήστε σε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα καθολικά εισερχόμενα μηνύματα.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μια λύση με πολλές δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 λειτουργίες γραφείου βοήθειας, η παροχή υποστήριξης πελατών θα είναι παιχνιδάκι.

Review shown on phone screen

Αποκτήστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα

Θέλετε να κάνετε περισσότερα με ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών σε λογική τιμή; Το LiveAgent σας προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε. Τηλεφωνικό κέντρο, email, ζωντανή συνομιλία, υποστήριξη κοινωνικών μέσων δικτύωσης, γνωσιακή βάση, πολλές δυνατότητες και ενσωματώσεις. Όλα αυτά είναι στη διάθεσή σας σε λογική τιμή. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ξεχωριστές λειτουργίες σε περίπτωση που θέλετε να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να επικεντρωθείτε σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για τη φροντίδα των πελατών σας. Για τα υπόλοιπα φροντίζει το LiveAgent χωρίς να καταστρέφεται το μπάτζετ σας.

Είστε έτοιμοι να κάνετε μια αλλαγή;

Οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent και υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό. Το LiveAgent σας προσφέρει ό,τι καλύτερο υπάρχει για την παροχή υποστήριξης πελατών σε ένα αξιόπιστο πακέτο, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και χρήματα. Εστιάζει στο σημαντικό. Το LiveAgent είναι το λογισμικό γραφείου βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και νούμερο 1 στη βαθμολογία των SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Θέλετε να συγκρίνετε το LiveAgent με κάποιο άλλο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Είστε περίεργοι να δείτε πώς αξιολογούμε άλλες δημοφιλείς λύσεις τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

What is the Aircall alternative?

LiveAgent is an Aircall alternative for any customer who is looking to expand their customer service capabilities. LiveAgent is an all-in-one solution that offers a customer portal, call center, knowledge base, forum, ticketing, live chat, and social media integrations for stellar customer service.

Why should you switch to LiveAgent?

LiveAgent is a help desk solution that provides many benefits, such as increased customer satisfaction, revenue, and improved customer experience.

What features does LiveAgent have?

LiveAgent is a complex help desk solution with more than 180 features. The features were created to automate as many processes as possible to create a seamless agent workflow and a satisfactory customer experience. Some notable features worth mentioning are automated ticket distribution, knowledge base, IVR, SoMe integrations, live chat, online visitors, and internal chat.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo