Τι είναι οι εσωτερικές σημειώσεις;
Οι εσωτερικές σημειώσεις, οι οποίες λέγονται εσωτερικά ticketστο LiveAgent, είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανταλλαγή πληροφοριών χωρίς να μπορεί να της δει κανένας τρίτος. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία εσωτερική σημείωση για να στείλετε ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κοινό. Οι εσωτερικές σημειώσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να δίνετε σημαντικές πληροφορίες στα μέλη της ομάδας σας, χωρίς να το γνωρίζουν οι άλλοι εκπρόσωποι και οι πελάτες.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνουν οι εσωτερικές σημειώσεις;
Οι εσωτερικές σημειώσεις είναι σημειώσεις που ένας εκπρόσωπος μπορεί να αφήσει σε ένα ticket. Ο πελάτης που επικοινωνεί δεν μπορεί να δει τις σημειώσεις. Είναι ορατές μονάχα σε εκπροσώπους που έχουν πρόσβαση σε κάποιο συγκεκριμένο ticket.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εσωτερικές σημειώσει για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών;
Οι εσωτερικές σημειώσεις σας επιτρέπουν να γράφετε τα ποιο σημαντικά στοιχεία που σχετίζονται με το πρόβλημα. Η προσθήκη αυτών των σημειώσεων διευκολύνει τους υπόλοιπους εκπροσώπους να αναλάβουν την επίλυση της υπόθεσης. In Επιπλέον, μπορείτε να αναφέρετε πληροφορίες που δεν μπορούν οι εκπρόσωποι να βρουν αλλού.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent;
Στο LiveAgent έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές σημειώσεις. Χάρη σε αυτές, η δουλειά των εκπροσώπων είναι ευκολότερη και το επίπεδο διαχείρισης είναι καλύτερο.
Expert’s note
Οι εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent είναι χρήσιμες για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής επίλυσης των προβλημάτων των πελατών.
Μεταφέρεστε από το Zopim στο LiveAgent;
Το Liveagent επί του παρόντος εργάζεται για τη δημιουργία ενός plugin για το Zopim. Το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό help desk για SMB το 2019 και 2020. Ακολουθήστε εταιρείες σαν τη Huawei, την BMW, τη Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Οδηγός Ενσωμάτωσης TeleCube + LiveAgent
Η ενσωμάτωση του TeleCube με το LiveAgent επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες κεντρικά, προσφέροντας ταχύτερη απόκριση και εξατομικευμένες εμπειρίες επικοινωνίας.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το LiveAgent ως οικονομική λύση για την υποστήριξη πελατών μέσω διαφόρων καναλιών. Το σύστημα επιταχύνει την επικοινωνία και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.