Μετρήσεις

Τι είναι οι μετρήσεις;

Οι μετρήσεις που ονομάζονται επίσης Αναφορές είναι διάφοροι τύποι μετρήσεων που μπορούν να σας βοηθήσουν για να δείτε την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησής σας. Υπάρχουν 3 κύριες κατηγορίες μετρήσεων: μετρήσεις βάσει χρόνου, μετρήσεις προσπάθειας, και μετρήσεις δραστηριότητας αντιπροσώπου.

Οι μετρήσεις βάσει χρόνου σας παρέχουν δεδομένα όπως ο χρόνος πρώτης απάντησης, ο χρόνος αναμονής του αιτούντος ή ο χρόνος πλήρους επίλυσης. Οι μετρήσεις της προσπάθειας περιλαμβάνουν αριθμό απαντήσεων, εκ νέου ανοίγματος ή επαναδιάθεσης καρτελών και μετρήσεις δραστηριότητας αντιπροσώπων που αφορούν τον χρόνο σύνδεσης, τη διαθεσιμότητα και τις επιλυμένες καρτέλες. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες μετρήσεις για την παρακολούθηση δεδομένων με το υψηλότερο ενδιαφέρον.

Οι μετρήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα του κέντρου επικοινωνίας σας και να παρακολουθείτε τις ώρες εργασίας των υπαλλήλων σας. Ο στόχος αυτής της διαδικασίας είναι να κατανοήσετε τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας σας και να βελτιώσετε τυχόν τομείς που ενδέχεται να έχουν χαμηλή απόδοση.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις Μετρήσεις στο LiveAgent.

Παλιές μετρήσεις

Frequently asked questions

Τι είναι οι μετρήσεις;

Οι μετρήσεις είναι μέτρα ποσοτικοποίησης. Χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση, τη σύγκριση και την παρακολούθηση της απόδοσης ή της παραγωγής. Πρόκειται για μια ομάδα μετρήσεων βάσει των οποίων η διοίκηση ή οι αναλυτές επανεξετάζουν τακτικά για να διατηρούν αξιολογήσεις απόδοσης, γνώμης και επιχειρηματικών στρατηγικών.

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες μετρήσεις υποστήριξης πελατών;

Οι πιο συνηθισμένες μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών είναι ο Όγκος Καρτελών, που είναι ο αριθμός των ειδοποιήσεων που μετρούν τον συνολικό αριθμό κλήσεων στο πεδίο της εξυπηρέτησης. Τα επόμενα είναι Μέσος χρόνος επίλυσης προβλημάτων, Μέσος χρόνος απόκρισης, Μέσος χρόνος πρώτης απόκρισης, Βαθμός ικανοποίησης πελατών και Μέσος χρόνος εξυπηρέτησης πελατών.

Ποιες μετρήσεις μπορείτε να μετρήσετε στο LiveAgent;

Στο LiveAgent μπορείτε να μετρήσετε τους πελάτες και το έργο των αντιπροσώπων. Όσον αφορά τους πελάτες, μπορείτε να μετρήσετε, μεταξύ άλλων, το Καθαρό σκορ προωθητή, Δείκτη ικανοποίησης πελατών, Βαθμό προσπάθειας πελατών, Εσωτερικό βαθμό ποιότητας, Αφοσίωση πελατών, Ποσοστό ανακατάταξης πελατών, Ποσοστό διατήρησης πελατών, Ποσοστό προτάσεων. Όσον αφορά τους αντιπροσώπους, μπορούμε να μετρήσουμε, μεταξύ άλλων, τον όγκο των καρτελών, τον αριθμό των επαφών, το επίπεδο εξυπηρέτησης και τις εκκρεμούσες καρτέλες.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo