Ένα SIP trunk είναι μια μορφή διαδικτυακής τηλεφωνίας, μια ψηφιακή αντικατάσταση μιας τηλεφωνικής γραμμής. Σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε απεριόριστες τηλεφωνικές κλήσεις και τηλεδιάσκεψη μέσω Διαδικτύου, αλλά δεν είναι το ίδιο με το VoIP. Η εξοικονόμηση κόστους περιλαμβάνει την εξάλειψη των μηνιαίων τελών για πολλές ξεχωριστές τηλεφωνικές γραμμές και τις ακριβές χρεώσεις μεγάλων αποστάσεων.
Τι είναι το SIP trunk;
Το SIP trunk είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στην τεχνολογία VoIP για να περιγράψει τη σύνδεση μεταξύ δύο τελικών σημείων.
Το SIP trunking είναι μια μέθοδος παροχής φωνητικών υπηρεσιών μέσω πρωτοκόλλου Διαδικτύου (IP), όπου ένας πελάτης χρησιμοποιεί έναν μόνο αριθμό τηλεφώνου για πρόσβαση σε πολλαπλές επεκτάσεις μέσα στο δικό του ιδιωτικό κέντρο υποκαταστημάτων.
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, είναι ένας τύπος εικονικού κυκλώματος που χρησιμοποιείτε για να συνδέσετε το επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα σας απευθείας στο κοινό με μεταγωγή τηλεφωνικό δίκτυο (PSTN), παρακάμπτοντας τον πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου (ISP). Συνδέεται με τον πάροχο υπηρεσιών τηλεφωνίας Διαδικτύου (ITSP). Η τεχνολογία SIP trunking IP παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω ενός μόνο αριθμού δημόσιου τηλεφωνικού δικτύου μεταγωγής (PSTN) χρησιμοποιώντας πολλούς αριθμούς ιδιωτικού κέντρου ανταλλαγής (PBX), παραλείποντας τη διεπαφή κύριας χρέωσης (PRI). Ουσιαστικά, αντί για ξεχωριστές τηλεφωνικές γραμμές, η τηλεπικοινωνιακή υποδομή κορμού SIP επιτρέπει πολλαπλές συνδέσεις μεταξύ συσκευών τηλεφωνίας σε μία μόνο γραμμή.
Ποια είναι τα οφέλη του SIP trunking;
Το SIP trunking επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εξοικονομούν κόστος για την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών δικτύων, πραγματοποιώντας κλήσεις ή βιντεοδιάσκεψη, επειδή οι υπηρεσίες SIP trunking αντικαθιστούν ξεχωριστές τηλεφωνικές γραμμές.
Επιπλέον, οι υπηρεσίες SIP trunking παρέχουν έναν απλό τρόπο σύνδεσης πολλαπλών συσκευών σε ένα δίκτυο. Αυτό το ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, για παράδειγμα, σε τηλεφωνικά κέντρα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να πραγματοποιούν ταυτόχρονες κλήσεις ή να χρησιμοποιούν τηλεδιάσκεψη μεταξύ κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών, συσκευών tablet και άλλου εξοπλισμού VoIP.
Επομένως, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν συχνά SIP trunk για υποστήριξη πελατών λόγω των δυνατοτήτων ήχου και βίντεο υψηλής ποιότητας που τις καθιστούν ιδανικές για το χειρισμό άμεσων μηνυμάτων και ζωντανών συνομιλιών με πελάτες.
Τα οφέλη του SIP trunking για την εξυπηρέτηση πελατών
Εξοικονόμηση κόστους – Εξαλείψτε το κόστος συντήρησης πολλαπλών τηλεφωνικών γραμμών, εξοικονομήστε χρήματα κατά την προσθήκη ή αφαίρεση αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και προσθέστε επιπλέον αριθμούς σε υπάρχοντα SIP trunk (επειδή η χρέωση δεν είναι ανά σύνδεση).< /p>
Αυξημένη αξιοπιστία – Μειώστε το χρόνο διακοπής λειτουργίας λόγω βλάβης του εξοπλισμού.
Επεκτασιμότητα – Προσθέστε νέες επεκτάσεις στο δίκτυο επικοινωνίας χωρίς να χρειάζεται να αναβαθμίσετε το υπάρχον υλικό.
Ευελιξία – Προσαρμόστε τον αριθμό των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών όπως απαιτείται.
Κινητικότητα – Μετακινήστε το γραφείο σας και το ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας σας με αυτό, χωρίς οι πελάτες να αντιληφθούν καν ότι έχετε μετακομίσει, διασφαλίζοντας σταθερή επιχειρηματική ροή.
Πώς μπορεί το LiveAgent με SIP trunking να είναι χρήσιμο στην εξυπηρέτηση πελατών;
Το SIP trunking είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου, επειδή σας επιτρέπει να έχετε πολλούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών στην ίδια γραμμή και σας επιτρέπει να προσθέτετε και να αφαιρείτε αντιπροσώπους ανά πάσα στιγμή.
Όμως η αξιόπιστη διαδικτυακή τηλεφωνία είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Για να διασφαλίσετε την ποιότητα της υπηρεσίας, πρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι με πελάτες στο κανάλι της επιλογής τους, να συνομιλήσετε μαζί τους αν το προτιμούν, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα τους στο CRM για να έχετε την εικόνα και να μιλήσετε μαζί τους εάν χρειάζεται.
Για παράδειγμα, εάν ο όγκος των κλήσεών σας είναι υψηλός και χρειάζεστε περισσότερους από έναν αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να απαντήσετε στις κλήσεις, το SIP trunking μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό και να εξοικονομήσετε κόστος, ενώ το LiveAgent σάς επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε την επικοινωνία σας σε μία πλατφόρμα, κάνοντας την παροχή εξυπηρέτησης σας πιο αποτελεσματική.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία SIP trunking για να δημιουργήσετε διαφορετικές γραμμές για κάθε τμήμα ή γραφείο στον οργανισμό σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διαχωρίσετε τις εισερχόμενες κλήσεις ανά τμήμα χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε επιπλέον αριθμούς τηλεφώνου. Επιπλέον, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία.
Τιμολόγηση SIP Trunk
Οι πάροχοι SIP συνήθως προσφέρουν τρία μοντέλα τιμολόγησης: ανά μήνα, ανά συσκευή και ανά λεπτό κλήσης. Κάθε μοντέλο προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ένα τυπικό πακέτο SIP trunking περιλαμβάνει απεριόριστα εισερχόμενα και εξερχόμενα λεπτά, καθώς και τοπικές και υπεραστικές κλήσεις. Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει συνήθως 10-20$ το μήνα, ανάλογα με τον αριθμό των γραμμών που προσθέτετε στον λογαριασμό. Ωστόσο, ενδέχεται να μην περιλαμβάνει λειτουργίες όπως φωνητικό ταχυδρομείο, προώθηση κλήσεων, αναγνώριση κλήσης ή διεθνείς κλήσεις.
Η πιο ακριβή επιλογή είναι η χρέωση ανά συσκευή. Σε αυτό το σενάριο, κάθε συσκευή χρεώνεται ξεχωριστά. Πληρώνετε για κάθε γραμμή στη συσκευή, ανεξάρτητα από τη χρήση της. Εάν θέλατε να χρησιμοποιήσετε 10 συσκευές, θα πληρώνατε και πάλι 100$ το μήνα.
Εκτός από την τιμή, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός παρόχου SIP trunking. Μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε την ικανότητα του δικτύου πριν επενδύσετε και να δείτε αν ταιριάζει στις ανάγκες σας. Ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν δωρεάν προγράμματα, ενώ άλλοι σας επιτρέπουν να δοκιμάσετε το προϊόν τους για 30 ημέρες. Επιπλέον, ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν εκπτώσεις για μεγάλες αγορές.
Start calling efficiently with LiveAgent
Get started with our free 14-day trial today and explore how our call center features can help you effectively handle customer calls.
Frequently asked questions
Πώς λειτουργεί το SIP Trunking;
Το SIP trunking χρησιμοποιεί πρωτόκολλο φωνής μέσω Διαδικτύου και υποδομή IP. Η ρύθμιση ενός SIP trunk περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός εικονικού κυκλώματος μεταξύ του PBX και του ITSP. Αγοράζετε μια αποκλειστική διεύθυνση IP από το ITSP και την εκχωρείτε στο PBX σας. Το PBX σας χρησιμοποιεί αυτήν τη διεύθυνση IP για να επικοινωνεί με το ITSP.
Πώς μπορώ να προσθέσω ένα SIP trunk στον λογαριασμό μου στο LiveAgent;
Διάφορες εφαρμογές τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των παρόχων VoIP, μπορούν να ενσωματωθούν με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent. Εάν θέλετε να συνδέσετε το Twilio, μεταβείτε στο elastic SIP trunking , ακολουθήστε τις οδηγίες και απολαύστε υπηρεσία που κλιμακώνεται αυτόματα προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψει τις ανάγκες επισκεψιμότητάς σας.
Πώς να ρυθμίσετε ένα SIP trunk;
Το πρώτο βήμα για τη χρήση του SIP trunking είναι η δημιουργία ενός λογαριασμού σε έναν πάροχο. Μόλις εγγραφείτε, θα σας εκχωρηθεί ένας μοναδικός αριθμός που προσδιορίζει την επιχείρησή σας. Το επόμενο βήμα είναι η διαμόρφωση των συσκευών σας, ώστε να μπορούν να δέχονται εισερχόμενες κλήσεις. Οι περισσότερες υπηρεσίες SIP trunking προσφέρουν δωρεάν δοκιμές, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να τις δοκιμάσετε χωρίς κινδύνους.
Expert note
Ένα SIP trunk είναι μία μορφή διαδικτυακής τηλεφωνίας που επιτρέπει απεριόριστες κλήσεις και τηλεδιάσκεψη μέσω Διαδικτύου.

Συμμόρφωση Tηλεφωνικού Kέντρου
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση chatbots έχουν αλλάξει την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ανθρώπινη σύνδεση. Ο παράγοντας ικανοποίησης των πελατών είναι σημαντικός, με τη LiveAgent παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες. Υπάρχουν λίστες ελέγχου για τηλεφωνικά κέντρα που περιλαμβάνουν μέτρα ασφαλείας και οι εταιρείες παρέχουν πολλά κανάλια υποστήριξης πελατών, όπως email, κοινωνικά δίκτυα και ζωντανή συνομιλία.
Το κείμενο παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα των παρακολουθούμενων μεταφορών κλήσεων όπως η αυξημένη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών, καθώς επίσης και η βελτιωμένη ροή εργασίας του αντιπροσώπου. Επιπλέον, παρουσιάζονται θέματα σχετικά με τη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών και πρακτικές συμβουλές για τη διευθυντή του. Τέλος, αναφέρεται ο προοδευτικός τηλεφωνητής και ο τρόπος λειτουργίας του στα εξερχόμενα κέντρα.
Η LiveAgent προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών και ενσωματώνει τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό πύλης πελατών. Υποστηρίζεται από πύλη υποστήριξης, προγράμματα εκπαίδευσης και τεστ πληκτρολόγησης κόστους. Επίσης, διαθέτει λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικό διαχείρισης email.
Τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας
Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις βελτιώνεται με ετικέτες, παραθύρα κατάταξης και ερωτηματολόγια, ενώ η πολυγλωσσία είναι δυνατή. Μπορούν να παρακολουθούνται οι επισκέπτες και πρέπει να τηρούνται οδηγίες και κανόνες συνομιλίας. Το LiveAgent προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης, συστήματα διαχείρισης παραπόνων και πύλες πελατών.