Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

KPI

Τι είναι KPI;

Οι Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) είναι ένα μέτρο στις σπουδές επιχειρήσεων που βοηθά τον ιδιοκτήτη ή τον διευθύνοντα σύμβουλο να παρακολουθεί την επιχείρησή του. Κάθε επιχειρηματικός κλάδος έχει τα δικά του KPI. Στον τομέα του Μάρκετινγκ ή της εξυπηρέτησης πελατών, οι δείκτες έχουν ως εξής:

  • Μέσος χρόνος αναμονής: είναι ο μέσος χρόνος που απαιτείται από την πρώτη γραμμή επίλυσης για να απαντήσει σε ένα ερώτημα.
  • Μέσος χρόνος επίλυσης: ο χρόνος που απαιτείται για την επίλυση του προβλήματος του πελάτη από την ομάδα.
  • Απώλεια πελατών: όταν οι πελάτες σταματήσουν να ασχολούνται με μια εταιρεία.
  • Βαθμός ικανοποίησης πελατών: μετρά την ευτυχία των πελατών σας σε σύντομο χρονικό διάστημα.
KPI
Αξιολόγηση της εταιρείας σε πέντε δείκτες απόδοσης

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει KPI;

Το KPI, ή ο βασικός δείκτης απόδοσης, είναι μια τιμή που μας δείχνει πόσο αποτελεσματικά επιτυγχάνει η εταιρεία βασικούς επιχειρηματικούς στόχους. Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα KPI για να αξιολογήσουν την επιτυχία τους στην επίτευξη των στόχων τους. Χάρη στην παρακολούθηση αυτών των δεδομένων, γνωρίζουν εάν οι ενέργειές τους είναι αποτελεσματικές ή όχι.

 

Ποια είναι παραδείγματα KPI;

Τα KPI εξαρτώνται από το τι θέλει να παρακολουθεί η εταιρεία σας. Για παράδειγμα, στο τμήμα μάρκετινγκ, αυτά μπορεί να είναι: αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, αφοσίωση πελατών, Αξιόλογα Εμπορικά Lead (MQL) και Κόστος Απόκτησης Πελατών (CAC), στο τμήμα πωλήσεων θα είναι: μηνιαία αύξηση πωλήσεων, μέσο περιθώριο κέρδους ή απόδοση προϊόντος. Στο SaaS, από την άλλη πλευρά, αυτά μπορεί να είναι: δείκτης ρευστότητας, KPI Net Promoter Score (NPS) και KPI κόστους απόκτησης πελατών (CAC).

 

Πότε χρησιμοποιούμε KPI;

Χρησιμοποιούμε το KPI όταν θέλουμε να παρακολουθήσουμε την πρόοδο προς την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου με την πάροδο του χρόνου. Οι στόχοι μπορούν να αλλάξουν, καθώς και τα αποτελέσματα και η πρόοδος προς αυτούς. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τους παρακολουθείτε και να προσδιορίζετε εάν είναι ικανοποιητικοί ή όχι.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo