Τι είναι KPI;
Οι Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) είναι ένα μέτρο στις σπουδές επιχειρήσεων που βοηθά τον ιδιοκτήτη ή τον διευθύνοντα σύμβουλο να παρακολουθεί την επιχείρησή του. Κάθε επιχειρηματικός κλάδος έχει τα δικά του KPI. Στον τομέα του Μάρκετινγκ ή της εξυπηρέτησης πελατών, οι δείκτες έχουν ως εξής:
- Μέσος χρόνος αναμονής: είναι ο μέσος χρόνος που απαιτείται από την πρώτη γραμμή να ανταποκριθεί σε μια ερώτηση.
- Μέσος Χρόνος Επίλυσης: ο χρόνος που απαιτείται από την ομάδα για την επίλυση του ζητήματος του πελάτη.
- Απώλεια πελατών: όταν οι πελάτες σταματούν να ασχολούνται με μια εταιρεία.
- Σκορ Ικανοποίησης Πελατών: μετρά την ευτυχία των πελατών σας για ένα σύντομο χρονικό διάστημα.

Κατανόηση της ουσίας των KPI
Ανακαλύψτε τις βασικές ιδιότητες ενός καλού KPI, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς του να παρέχει αντικειμενικά στοιχεία, να ενημερώνει τη λήψη αποφάσεων και να παρακολουθεί σημαντικές αλλαγές με την πάροδο του χρόνου. Μάθετε τις βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε κατά τον καθορισμό των KPI σας, διασφαλίζοντας ότι ευθυγραμμίζονται με τα επιθυμητά αποτελέσματα και υποστηρίζονται από έναν ισχυρό κύκλο αναθεώρησης. Είτε είστε νέοι στα KPI είτε θέλετε να βελτιώσετε την κατανόησή σας, αυτό το βίντεο είναι ένας ανεκτίμητος πόρος.
Topics
- Κλειδιά Δείκτης Από Τη Διοίκηση Έργων
- Χαρακτηριστικά Καλού Κλειδιού Δείκτη
- Δημιουργία Καλού Κλειδιού Δείκτη
Video summary
Σε αυτό το βίντεο, ο συγγραφέας αναλύει τον όρο κλειδιά δείκτης από τον τομέα της διοίκησης έργων. Εξηγεί ότι τα κλειδιά αυτά παρέχουν στοιχεία για την πρόοδο προς το επιθυμητό αποτέλεσμα, ενώ μας βοηθούν να επικεντρωθούμε στις απαιτήσεις της επιχείρησης και του έργου, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί. Ο συγγραφέας αναλύει τα χαρακτηριστικά που καθιστούν ένα κλειδί δείκτη καλό. Κατόπιν, εκθέτει ποιες ερωτήσεις πρέπει να κάνουμε για να δημιουργήσουμε ένα καλό κλειδί δείκτη.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει KPI;
Το KPI, ή ο βασικός δείκτης απόδοσης, είναι μια τιμή που μας δείχνει πόσο αποτελεσματικά επιτυγχάνει η εταιρεία βασικούς επιχειρηματικούς στόχους. Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα KPI για να αξιολογήσουν την επιτυχία τους στην επίτευξη των στόχων τους. Χάρη στην παρακολούθηση αυτών των δεδομένων, γνωρίζουν εάν οι ενέργειές τους είναι αποτελεσματικές ή όχι.
Ποια είναι παραδείγματα KPI;
Τα KPI εξαρτώνται από το τι θέλει να παρακολουθεί η εταιρεία σας. Για παράδειγμα, στο τμήμα μάρκετινγκ, αυτά μπορεί να είναι: αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, αφοσίωση πελατών, Αξιόλογα Εμπορικά Lead (MQL) και Κόστος Απόκτησης Πελατών (CAC), στο τμήμα πωλήσεων θα είναι: μηνιαία αύξηση πωλήσεων, μέσο περιθώριο κέρδους ή απόδοση προϊόντος. Στο SaaS, από την άλλη πλευρά, αυτά μπορεί να είναι: δείκτης ρευστότητας, KPI Net Promoter Score (NPS) και KPI κόστους απόκτησης πελατών (CAC).
Πότε χρησιμοποιούμε KPI;
Χρησιμοποιούμε το KPI όταν θέλουμε να παρακολουθήσουμε την πρόοδο προς την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου με την πάροδο του χρόνου. Οι στόχοι μπορούν να αλλάξουν, καθώς και τα αποτελέσματα και η πρόοδος προς αυτούς. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τους παρακολουθείτε και να προσδιορίζετε εάν είναι ικανοποιητικοί ή όχι.
Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T