Τι είναι το λογισμικό συνομιλίας;
Το λογισμικό συνομιλίας είναι ο ευκολότερος και όχι ακριβός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ ενός οργανισμού και των πελατών του και των επισκεπτών του ιστότοπου σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιείται από ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για γρήγορη απάντηση σε ερωτήματα.
Κάθε πάροχος λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρει πολλές λειτουργίες και δυνατότητες. Στο LiveAgent, μπορείτε να εγκαταστήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στον ιστότοπό σας, να προσαρμόσετε ένα κουμπί συνομιλίας, να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας στη Ζωντανή Συνομιλία και πολλά άλλα. Αποφέρει πολλά επιχειρηματικά οφέλη στον οργανισμό σας.
Ανακαλύψτε τις 7 κορυφαίες εφαρμογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας
Αναζητάτε τις καλύτερες εφαρμογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για την επιχείρησή σας; Αυτό το βίντεο δίνει έμφαση στις 7 κορυφαίες λύσεις λογισμικού ζωντανής συνομιλίας που μπορούν να φέρουν επανάσταση στην αφοσίωση και την υποστήριξη των πελατών σας. Εξερευνήστε τις δυνατότητες, τη λειτουργικότητα και τα μοναδικά οφέλη που προσφέρει κάθε εφαρμογή για να βρείτε την ιδανική για τον οργανισμό σας. Από την υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο μέχρι τις εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις, αυτές οι εφαρμογές παρέχουν ισχυρά εργαλεία για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και την αύξηση των μετατροπών. Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό με τις καλύτερες εφαρμογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας.
Topics
- Η καλύτερη πλατφόρμα live chat
- Η πλατφόρμα respond.io
- Η πλατφόρμα gorgeous
Video summary
Το live chat έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς παρέχει πιο αποτελεσματική υποστήριξη σε σχέση με το τηλέφωνο, το email και τα social media. Σε αυτό το βίντεο, θα σας παρουσιάσουμε τα καλύτερα εργαλεία λογισμικού live chat και πώς να αποφασίσετε ποιο θα σας προσφέρει τη μεγαλύτερη αξία. Οι 3 βασικές θεματικές που συζητούνται στο βίντεο είναι: 1) Η καλύτερη πλατφόρμα live chat, 2) Η πλατφόρμα respond.io και 3) Η πλατφόρμα gorgeous.
Frequently Asked Questions
What is chat software?
Chat software is a service that enables real-time customer support. It acts as an instant messaging service through which your customers can contact you.
Does LiveAgent offer chat software?
LiveAgent offers chat software. Thanks to this functionality and its advanced features, you save time and can spend it on building relationships during a conversation in real time.
What are must-have features of chat software?
There are a few essential features that should be in a chat software. The first of these features are automatic messages that enable proactive customer service. The ready-made answers to frequently asked questions are an important function. Thanks to this option, the customer will get a quick answer, and the agent does not have to think about what to reply with for a while. Another feature is manual messaging, which gives you the chance to build a relationship with your client. The chat form is also important, as it allows you to collect customer contact details before starting the conversation. It should be important for both the service team and the customers that the customer can rate the chat. This is important feedback for the team.
Expert’s note
Το λογισμικό συνομιλίας είναι εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ οργανισμού και πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες και καλύτερες αλληλεπιδράσεις.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης MIX
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει διαφορετικά λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Επίσης, προσφέρει προγράμματα εκπαίδευσης και συνεργατικά προγράμματα. Για πληροφορίες και επικοινωνία, υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας στο τέλος του κειμένου.