Το Chatbot είναι ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που μιμείται μια συνομιλία με άνθρωπο για αυτοεξυπηρέτηση υποστήριξης πελατών, βοήθεια πωλήσεων ή ψυχαγωγία.
Το Microsoft Azure Chatbot είναι μια πλατφόρμα ανάπτυξης chatbot που βασίζεται σε cloud που αναπτύχθηκε από τη Microsoft. Αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Azure Bot, η οποία επιτρέπει σε επιχειρήσεις και προγραμματιστές να δημιουργούν, να δοκιμάζουν, να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται chatbots σε πλατφόρμες όπως ιστότοποι, εφαρμογές για κινητά και πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Skype και το Slack.
Για να εγγραφείτε στο chatbot, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Azure. Για να το κάνω, πήγα στον ιστότοπο δωρεάν εγγραφής και προχώρησα στην εγγραφή. Η διεύθυνση email μου αναγνωρίστηκε αυτόματα καθώς είχα ήδη δημιουργήσει τον λογαριασμό στο παρελθόν, οπότε το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να δώσω τον κωδικό πρόσβασής μου και να επιβεβαιώσω τη σύνδεση στην εφαρμογή Authenticator στο τηλέφωνό μου.
Μόλις πέρασα την επαλήθευση 2 παραγόντων, μου ζητήθηκε να συμπληρώσω μια αρκετά μεγάλη φόρμα. Μου ζήτησε πολλά στοιχεία, όπως το πλήρες όνομά μου, τη χώρα, το εταιρικό ΑΦΜ και άλλες πληροφορίες.
Μόλις παρείχα αυτές τις λεπτομέρειες, έπρεπε να συμφωνήσω με ορισμένους όρους και μπόρεσα να προχωρήσω περαιτέρω.
Προχωρώντας στη διαδικασία εγγραφής, μου ζητήθηκε να υποβάλω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας. Δεν μου αρέσει πραγματικά αυτή η προσέγγιση (ειδικά όταν είναι δωρεάν εργαλεία που προσπαθώ να δοκιμάσω και να ελέγξω). Ωστόσο, χωρίς πολλή σκέψη, έδωσα στη Microsoft τα στοιχεία χρέωσής μου. Σε αυτό το στάδιο, αντιμετώπισα ένα πρόβλημα – δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω μια κάρτα που δεν ήταν εγγεγραμμένη στην ίδια χώρα που επέλεξα στο προηγούμενο στάδιο για τις πληροφορίες διεύθυνσής μου. Αυτό ήταν ελαφρώς ενοχλητικό και έκανε τη διαδικασία πιο επίπονη.
Ευτυχώς, μου ζητήθηκαν σχόλια στο επόμενο βήμα, οπότε ανέφερα αμέσως το θέμα με την ελπίδα ότι η ομάδα θα κάνει κάτι για αυτό.
Όλα μου πήραν περίπου 7-10 λεπτά, μαζί με την αναμονή για ένα μήνυμα κειμένου επιβεβαίωσης με έναν κωδικό.
Σε γενικές γραμμές, θα έλεγα ότι τόσο η διαδικασία εγγραφής όσο και οι πρώτες εντυπώσεις από το εργαλείο είναι φιλικές για αρχάριους. Μετά την εγγραφή μου, ερεύνησα λίγο το UI και μου έκανε θετική εντύπωση. Ήταν εύκολο και απλό στην πλοήγηση.
Έχοντας διαβάσει το λογισμικό για λίγο, άρχισα να εξερευνώ τις διάφορες δυνατότητες και χρήσεις του.
Όσον αφορά τις εφαρμοζόμενες υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, μπόρεσα να εκμεταλλευτώ πολλές δυνατότητες, όπως ο διοργανωτής φορμών, ο σύμβουλος μετρήσεων, ο αναλυτής βίντεο και η υπηρεσία bot.
Για να δημιουργήσετε ένα chatbot, πρέπει να επιλέξετε ένα από τα εργαλεία λογισμικού που είναι συνδεδεμένα με τη Microsoft. Δυστυχώς, δεν ήμουν εξοικειωμένος με κανένα από αυτά, οπότε προχώρησα και διάλεξα το πρώτο – Mia.
Σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας, ήταν πολύ εύκολο να πλοηγηθείτε στην εφαρμογή. Όλα ήταν ξεκάθαρα και κατανοητά. Ίσως κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι το UI είναι λίγο πολύ λευκό και βαρύ, αλλά δεν με πείραξε πραγματικά.
Κάτι που με εξέπληξε ήταν ότι τα συγκεκριμένα εργαλεία της Microsoft δεν ήταν πραγματικά δωρεάν στη χρήση. Για παράδειγμα, το Mia είχε μια δωρεάν δοκιμή για ένα μήνα και στη συνέχεια είχε 1.701€/χρήστη/εφάπαξ πληρωμή.
Μερικά από τα άλλα chatbot δεν ήταν καν διαθέσιμα για τη χώρα διαμονής μου, ωστόσο εξακολουθούσαν να εμφανίζονται στη λίστα. Αυτό το κομμάτι ήταν απογοητευτικό και ενοχλητικό.
Όσον αφορά κάθε είδους υποστήριξη ή σεμινάρια για όταν χρειάζεστε βοήθεια, μου άρεσε πολύ να βλέπω διάφορους πόρους που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους άπειρους χρήστες.
Έχοντας εξοικειωθεί με τις περισσότερες δυνατότητες και τις διάφορες υπηρεσίες chatbot που προσφέρονται, αποφάσισα να δοκιμάσω την απόδοση και τη χρησιμότητα ενός από τα chatbot. Το εγκατέστησα σε μια δοκιμαστική ιστοσελίδα μου. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης του Azure Chatbot, κατά τη γνώμη μου, είναι η ικανότητά του να κατανοεί τη φυσική γλώσσα και να ανταποκρίνεται στα σχόλια των χρηστών με συνομιλητικό τρόπο. Ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με τον τρόπο που το χειρίστηκε το bot. Το chatbot λειτούργησε με τρόπο που ήταν φυσικός και διαισθητικός. Επιπλέον, με το Azure chatbot να είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο, ήταν δυνατό για μένα να προσαρμόσω τη συμπεριφορά και τις απαντήσεις του chatbot ώστε να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες των πιθανών χρηστών μου. Για παράδειγμα, ρύθμισα το chatbot ώστε να παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες και να εκτελεί συγκεκριμένες ενέργειες με βάση τα δεδομένα του χρήστη.
Η Microsoft προσφέρει πολλές παραλλαγές των προγραμμάτων τιμολόγησης της, τόσο με προγράμματα συνδρομής όσο και με επιπλέον πρόσθετα επί πληρωμή.
Ένα από τα δύο προγράμματα τιμολόγησης για το chatbot της Microsoft είναι το δωρεάν πρόγραμμα. Μέσα σε αυτό, έχετε απεριόριστα μηνύματα για τυπικά κανάλια, καθώς και έως και 10.000 μηνύματα το μήνα για premium κανάλια.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και το πρόγραμμα συνδρομής S1. Αυτό δεν είναι δωρεάν, καθώς έχει συγκεκριμένο κόστος. Αν και τα τυπικά κανάλια δεν είναι επί πληρωμή, τα premium κανάλια κοστίζουν 0,50$ για κάθε 1000 μηνύματα.
Εκτός από τα 2 προγράμματα τιμολόγησης που αναφέρονται παραπάνω, υπάρχει μια σειρά από πρόσθετες χρεώσεις που ίσως χρειαστεί να καλύψετε. Περιλαμβάνουν:
Για να συνοψίσω την κριτική μου, μπορώ να πω ότι ήταν σίγουρα μια ενδιαφέρουσα εμπειρία να δοκιμάσω το chatbot της Microsoft. Η τιμολόγηση μπορεί να μην είναι η καλύτερα δομημένη στον κόσμο, αλλά σίγουρα υπάρχει ένα πρόγραμμα για κάθε τύπο προϋπολογισμού – μεγάλο και μικρό. Αν και η εγγραφή μπορεί να είναι κάπως δύσκολη, η συνολική διεπαφή χρήστη ολόκληρου του chatbot θα αναπληρώσει αυτήν την ταλαιπωρία. Εξετάζοντας το εύρος των διαφορετικών λειτουργιών, είναι σίγουρα πολλές και ποικίλες. Εξαιτίας αυτού, νομίζω ότι το chatbot της Microsoft έχει την ευκαιρία να προσελκύσει μια ευρεία βάση πελατών. Λειτουργεί χωρίς προβλήματα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Για να ελέγξετε αν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας, είναι πιθανώς καλύτερο να επωφεληθείτε από τη δοκιμή τους και να δείτε περί τίνος πρόκειται μόνοι σας!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.