Αξιολόγηση Freshchat chatbot

Αξιολόγηση Freshchat chatbot
Compare Αξιολόγηση Freshchat chatbot with other in: How Αξιολόγηση Freshchat chatbot is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
461 reviews

Αναζητάτε μια καινοτόμο λύση chatbot; Σκεφτείτε το Freshchat. Με αυτό το chatbot, η δημιουργία εξατομικευμένων συνομιλιών με τους πελάτες σας είναι παιχνιδάκι. Το καλύτερο; Είναι απλό στην εκμάθηση και τη χρήση. Ελάτε μαζί μας στην εξερεύνηση αυτής της ξεχωριστής πλατφόρμας διαβάζοντας την…

Pricing
Starting from:
$   το μήνα
Free trial: No
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Εμπειρία χρήστη
4
Τιμή
3
Ενσωμάτωση
5

Key takeaways

Pros

  • Ωραία παραλλαγή στα προγράμματα συνδρομής
  • Πλούσια χαρακτηριστικά
  • Πολλά ελκυστικά πρότυπα chatbot
  • Διατίθεται δωρεάν πρόγραμμα
  • Εύκολη πλοήγηση

Cons

  • Χωρίς έλεγχο για ορθογραφικά λάθη
  • Η διαχείριση περισσότερων από 1 λογαριασμού ταυτόχρονα προκαλεί σύγχυση
  • Δεν υπάρχουν δυνατότητες επικοινωνίας βίντεο
  • Σποραδικά, μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης του εργαλείου

Ξεκινώντας με τη δυνατότητα Freshchat chatbot

Το Freshchat είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων πελατών που βασίζεται σε cloud για τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο μέσω διαφόρων καναλιών, όπως η συνομιλία με ιστότοπο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω κινητού. Η πλατφόρμα προσφέρει μια σειρά από λειτουργίες για τον εξορθολογισμό της υποστήριξης πελατών, συμπεριλαμβανομένων των chatbot, των τυποποιημένων απαντήσεων και των λεπτομερών αναλυτικών στοιχείων. Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την εμπειρία των πελατών παρέχοντας άμεση βοήθεια και εξατομικευμένη υποστήριξη. Με το Freshchat, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Για να ξεκινήσω, πήγα πρώτα στον ιστότοπο του εργαλείου (www.freshworks.com) και εγγράφηκα για ένα δωρεάν πρόγραμμα. Θα μπορούσα να διαλέξω από δύο επιλογές – χρησιμοποιώντας το email μου ή το Google. Επέλεξα την ταχύτερη επιλογή – Google – και προχώρησα περαιτέρω. Με αυτόν τον τρόπο, έπρεπε να δώσω μόνο το όνομα της εταιρείας μου και τον αριθμό τηλεφώνου μου ως στοιχεία.

Σελίδα εγγραφής Freshchat

Μπορώ οπωσδήποτε να πω ότι η διαδικασία εγγραφής του Freshchat έχει σχεδιαστεί για να είναι φιλική προς το χρήστη και προσβάσιμη, ακόμη και για όσους είναι νέοι στις πλατφόρμες chatbot. Το πιο σημαντικό όμως – έχει σχεδιαστεί για να είναι γρήγορο!

Η πλατφόρμα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία που σας καθοδηγεί στη διαδικασία εγγραφής. Διασφαλίζει ότι έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε. Ενώ τα βήματα είναι εύκολο να κατανοηθούν, η πλατφόρμα λειτουργούσε αρκετά αργά από την αρχή – αυτό είναι το μόνο μειονέκτημα που θα ανέφερα.

Freshchat - οθόνη σας ευχαριστούμε για την εγγραφή

Η διαδικασία εγκατάστασης είναι απλή και διαρκεί μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Μόλις έκανα εγγραφή, μπορούσα να ξεκινήσω την εξερεύνηση του εργαλείου με περισσότερες λεπτομέρειες. Νομίζω ότι δεν θα βρείτε καθόλου προβληματικό το να εγγραφείτε.

Λειτουργίες και εφαρμογή Freshchat Chatbot

Έχοντας δημιουργήσει με επιτυχία έναν λογαριασμό, θα μπορούσα επιτέλους να ανακαλύψω το λογισμικό πιο κοντά. Το πρώτο πράγμα που τράβηξε την προσοχή μου ήταν η πραγματικά φιλική προς τα μάτια διεπαφή. Το Freshchat έχει έναν πραγματικά διαισθητικό σχεδιασμό – ένιωσα αμέσως σαν να χρησιμοποιώ κάτι οικείο σε μένα.

Κανάλια Freshchat

Κοιτάζοντας το εργαλείο από μόνο του, προσφέρει διάφορες ενδιαφέρουσες λειτουργίες σε χρήστες όπως εγώ. Τα προσωπικά μου αγαπημένα είναι τα αναλυτικά στοιχεία (π.χ. γραμμή ικανοποίησης πελατών), η ενότητα Συνήθεις Ερωτήσεις και η επιλογή «μαζικές ενέργειες» όταν ασχολείστε με τις επαφές σας.

Επισκόπηση του πίνακα ελέγχου Freshchat

Πέρα από όλα αυτά, με εξέπληξε θετικά η ενότητα “προτεινόμενα χαρακτηριστικά”. Αυτή η ενότητα σάς βοηθά να βγάλετε όσο το δυνατόν περισσότερα από το πρόγραμμα σας. Σας προτείνει ποιες δυνατότητες θα πρέπει/θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε.

Freshchat - Κατηγορίες συχνών ερωτήσεων

Όσον αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά, αυτά που μου προκάλεσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν:

  • γκρουπ συνομιλίας: η ευκαιρία να οργανώσετε ομάδες σε γκρουπ για ταχύτερη επίλυση προβλημάτων,

  • ωράριο λειτουργίας: μια επιλογή για να ρυθμίσετε τη διαθεσιμότητα της συνομιλίας σας κατά τη διάρκεια της ημέρας και να ενημερώσετε τους πελάτες,

  • τυποποιημένη απόκριση: ένας τρόπος δημιουργίας προτύπων απαντήσεων για ταχύτερη και πιο συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων.

Freshchat - επισκόπηση ανοιχτής συνομιλίας

Τέλος, μου άρεσε πολύ η ποικιλία των διαφορετικών προτύπων chatbot. Αν και δεν κατάφερα να ελέγξω και τα 50+ από αυτά, ήταν καταπληκτικό να βλέπω ότι δεν θα χρειαζόταν να δημιουργήσω bots από την αρχή. Εξαιρετική προσθήκη.

Freshchat - τα bots μου

Συνολικά, το εργαλείο είναι πλούσιο σε ενδιαφέρουσες λειτουργίες που αξίζει να εξερευνήσετε. Η μόνη μου ανησυχία είναι ότι οι αρχάριοι δεν θα βρουν αυτό το εργαλείο ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση. Το λέω αυτό κυρίως επειδή δεν είδα κανένα αναδυόμενες οδηγίες ή οδηγό για τη ρύθμιση και τις δυνατότητες μέσα στο εργαλείο. Παρόλα αυτά, το Freshchat είναι ένα σταθερό και αξιόπιστο εργαλείο που αναπτύχθηκε από ανθρώπους με γνώση και εμπειρία.

Απόδοση και χρησιμότητα

Δοκιμάζω το Freshchat στη σελίδα μου στο Facebook. Πρέπει να πω ότι τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Φυσικά, όπως κάθε chatbot, η αποτελεσματικότητά του είναι ευθέως ανάλογη με τον χρόνο και την προσπάθεια που καταβάλλετε για τη διαμόρφωσή του. Με τη σωστή προσέγγιση, ωστόσο, μια καλά προγραμματισμένη συνομιλία chatbot μπορεί να σας εξοικονομήσει αμέτρητες ώρες. Επιπλέον, μπορεί να απογειώσει την υποστήριξη πελατών σας.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μου, θέλησα να συμπληρώσω τυχόν τυφλά σημεία που συναντούσα και να ενημερώσω τακτικά το widget συνομιλίας. Αλλά ακόμη και χωρίς συνεχή παρακολούθηση, το Freshchat απέδωσε άψογα, παρέχοντας κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε «επισκέπτη» στη σελίδα μου στο Facebook. Φυσικά, είναι απαραίτητο να θυμάστε ότι ακόμη και το πιο εξελιγμένο chatbot έχει περιορισμούς. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι ένας πραγματικός αντιπρόσωπος είναι πάντα διαθέσιμος για να χειριστεί τυχόν περίπλοκες ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν. Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το Freshchat είναι το πόσο εύκολο είναι να το χρησιμοποιήσετε και να το ενσωματώσετε στο υπάρχον σύστημα υποστήριξης.

Freshchat - Συνομιλία Facebook

Τιμολόγηση Freshchat Chatbot

Ανάλογα με τις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας, το Freshchat προσφέρει τέσσερις επιλογές. Το δωρεάν πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για όσους αναζητούν λύσεις χωρίς κόστος. Ναι, είναι δυνατό να απολαύσετε τα πλεονεκτήματα ενός chatbot χωρίς καμία χρηματική επένδυση. Τα άτομα που επιθυμούν να βελτιώσουν την εμπειρία του chatbot θα πρέπει να επιλέξουν τα προγράμματα επί πληρωμή του Freshchat για να ανακαλύψουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του.

Δωρεάν

Καταρχήν, υπάρχει ένα δωρεάν πρόγραμμα με το οποίο μπορείτε να επωφεληθείτε. Σας παρέχει πρόσβαση σε έως και 100 επαφές καμπάνιας. Τα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν chatbot, αναλυτικά στοιχεία chatbot, προβολές εισερχομένων, θέματα, ομάδες και άλλα. Δεδομένου ότι είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα, η ποικιλία των χαρακτηριστικών είναι αρκετά μεγάλη.

Growth

Στη συνέχεια, έχετε το πρόγραμμα Growth. Με μηνιαία χρέωση, θα σας κοστίσει 18$ ανά αντιπρόσωπο. Αυτό το πρόγραμμα προσφέρει όλα όσα κάνει κάποιος δωρεάν με μερικές προσθήκες. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν έως και 2000 δωρεάν συνεδρίες bot το μήνα, συχνές ερωτήσεις, συμβάντα και χρονοδιαγράμματα χρηστών, SMS και WhatsApp για επιχειρήσεις – για να αναφέρουμε μερικά.

Pro

Εάν πιστεύετε ότι το πρόγραμμα Growth δεν είναι αρκετό για τις ανάγκες σας, μπορείτε πάντα να επιλέξετε το Pro – με 47$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα σε μηνιαία βάση χρέωσης. Το πρόγραμμα Pro σάς δίνει πρόσβαση σε όλα όσα έχουν ήδη αναφερθεί. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να απολαύσετε λειτουργίες όπως ζωντανή μετάφραση, αυτόματη επίλυση και API συνομιλιών.

Enterprise

Τέλος, κάτι για όσους διψούν για ακόμη περισσότερα – το σχέδιο Enterprise. Αυτό είναι το πιο προηγμένο από όλα τα επίπεδα και θα σας κοστίσει έως και 83$ το μήνα, ανά αντιπρόσωπο. Τι μπορείτε να περιμένετε από αυτό; Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν επιτρεπόμενα domain, έλεγχο ταυτότητας χρήστη και 500 επαφές καμπάνιας.

Τιμολόγηση Freshchat

Συμπέρασμα

Για να συνοψίσω την κριτική μου, συγκέντρωσα μερικές τελευταίες παρατηρήσεις σχετικά με το λογισμικό Freshchat. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα εργαλείο που αξίζει να εξερευνήσετε εάν ψάχνετε για κάτι φθηνό, καθώς και βολικό και γρήγορο στην ενσωμάτωση. Εάν είστε λάτρης πολλών προτύπων chatbot και πλούσιων δυνατοτήτων – το Freshchat είναι το εργαλείο για εσάς.

Κοιτάζοντας τα μειονεκτήματα, έχω μόνο 2 να αναφέρω. Πρώτα απ ‘όλα, μπορεί να είναι αρκετά ακριβό καθώς η εταιρεία χρεώνει σε βάση “ανά αντιπρόσωπο”. Αν λοιπόν έχετε μεγάλη ομάδα, μπορεί να είναι λίγο ακριβό. Επιπλέον, το εργαλείο μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να ανταποκριθεί κατά καιρούς. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι ένα σφάλμα που προκαλεί το πρόβλημα, υπερφόρτωση διακομιστή ή άλλα προβλήματα. Συνολικά, πιστεύω ότι είναι μια λύση που αξίζει να δοκιμάσετε – υπάρχει μια δοκιμή 21 ημερών και ένα δωρεάν πρόγραμμα για πάντα, οπότε γιατί όχι;

Κοινά θέματα και προβλήματα

Δυσκολεύομαι να προσαρμόσω το chatbot Freshchat για το Facebook Messenger

Για να προσαρμόσετε το chatbot Freshchat για το Facebook Messenger, μεταβείτε πρώτα στην ενότητα “chatbots”. Στη συνέχεια, επιλέξτε το chatbot που θέλετε να προσαρμόσετε. Μετά από αυτό, θα δείτε διάφορες επιλογές για τη δημιουργία, τη διαμόρφωση και την προσαρμογή του bot σας. Ελέγξτε την πρόοδό σας καθώς προχωράτε με τη λειτουργία “προεπισκόπηση” και καταργήστε τη δημοσίευση του chatbot ανά πάσα στιγμή για να βεβαιωθείτε ότι δεν ανεβάσατε ένα ελαττωματικό bot.

Έχω προβλήματα με τη δημιουργία του πρώτου μου chatbot Freshchat στο Facebook Messenger

Για να δημιουργήσετε το πρώτο σας chatbot για το Facebook Messenger χρησιμοποιώντας το Freshchat, συνδέστε τη σελίδα σας στο Facebook με το λογισμικό. Μόλις γίνει αυτό, μεταβείτε στην καρτέλα “chatbot” στο περιβάλλον χρήστη. Από εκεί, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του chatbot σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα από την αρχή ή να χρησιμοποιήσετε υπάρχοντα πρότυπα.

Product reviews

Σκέφτεστε το Tidio για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Tidio

Το Tidio είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας για την οποία υπάρχουν τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένης της δωρεάν επιλογής. Το πρόγραμμα Communicator και το πρόγραμμα Chatbots προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες από τη δωρεάν έκδοση, όπως απεριόριστες ζωντανές συνομιλίες και έως και 5 χειριστές. Το Tidio+ είναι το ακριβότερο πρόγραμμα και αυξάνει σημαντικά την τιμή αλλά προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Spokeo; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.

Αξιολόγηση Spokeo

Το Spokeo είναι μια υπηρεσία αντίστροφης αναζήτησης τηλεφώνου, ονόματος, διεύθυνσης κατοικίας και email που παρέχεται μέσω διαδικτυακού ιστότοπου και εφαρμογής για Android. Η τιμή ξεκινά από $19,95 τον μήνα, υπάρχει δωρεάν δοκιμή αλλά όχι δωρεάν έκδοση. Έχει πάνω από 2206 κριτικές, βαθμολογία 2,3 σε αξιόπιστα πόρταλ αξιολογήσεων. Προσφέρει δυνατότητες αντίστροφης αναζήτησης τηλεφώνου, αναζήτησης με όνομα, επιπλέον χαρακτηριστικά και επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

The article discusses various updates and improvements made by LiveAgent, including new features and version upgrades. It also highlights techniques for increasing sales through effective lead generation strategies.

hubspot

The article discusses various updates and improvements made by LiveAgent, including new features and version upgrades. It also highlights techniques for increasing sales through effective lead generation strategies.

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo