10 τεχνικές αναζήτησης πωλήσεων που φέρνουν περισσότερες προσφορές
Ανάπτυξη

10 τεχνικές αναζήτησης πωλήσεων που φέρνουν περισσότερες προσφορές

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Τελευταία τροποποίηση την September 24, 2022 σε 1:56 pm

Συχνά μπορεί να φαίνεται ότι η δημιουργία μεγάλων ποσοτήτων νέων δυνητικών πελατών είναι όλο το ζουμί. Ωστόσο, χωρίς μια διεξοδική διαδικασία αναζήτησης, δεν μπορείτε καν να αρχίσετε να σκέφτεστε το κλείσιμο συμφωνιών.

Μπορείτε να έχετε το καλύτερο προσωπικό πωλήσεων και μια πειστική παρουσίαση, αλλά δεν θα σας ωφελήσει ιδιαίτερα εάν δεν έχετε τους κατάλληλους υποψήφιους πελάτες για να πουλήσετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αναζήτηση πωλήσεων είναι, αν και συχνά δύσκολη, ουσιαστικό μέρος του κύκλου πωλήσεων. Ο στόχος αυτής της διαδικασίας είναι να συνδεθεί με πιθανούς αγοραστές και να αρχίσει να τους τροφοδοτεί προς τη μετατροπή και τελικά να γίνουν πιστοί πελάτες.

Γιατί είναι σημαντική η αναζήτηση πωλήσεων;

Πριν ξεκινήσουμε να συζητάμε τη σημασία της αναζήτησης πωλήσεων, πρέπει να μιλήσουμε για τη διαφορά μεταξύ ενός δυνητικού πελάτη και ενός υποψήφιου πελάτη για να εξηγήσουμε γιατί η αναζήτηση είναι τόσο σημαντική. Παρόλο που μερικοί άνθρωποι τα χρησιμοποιούν εναλλακτικά, οι όροι δυνητικός και υποψήφιος δεν είναι οι ίδιοι.

Ο δυνητικός πελάτης είναι ένας δυνητικός πελάτης που έχει εκφράσει τουλάχιστον παροδικό ενδιαφέρον για την επωνυμία σας μέσω επίσκεψης σε έναν ιστότοπο, εγγραφής σε ένα ενημερωτικό δελτίο, ή εγγραφής για μια δωρεάν δοκιμή.

Ένας υποψήφιος είναι ένας κατάλληλος υποψήφιος πελάτης που βρίσκεται πιο κοντά στον ιδανικό πελάτη σας και, επομένως, είναι πιο πιθανό να γίνει ένας από τους κερδοφόρους πελάτες σας.

Η διαδικασία αναζήτησης – η πιστοποίηση και η σύγκριση ενός δυνητικού πελάτη με το ιδανικό προφίλ πελάτη σας – είναι ζωτικής σημασίας για να καθοριστεί εάν είναι κατάλληλοι για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα με πιθανούς πελάτες που μπορούν να αρχίσουν να προσεγγίζουν τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας και τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να τους μετατρέψουν τελικά σε μια βάση πελατών που πληρώνει.

Μέθοδοι αναζήτησης πώλησης

Η αναζήτηση πωλήσεων υπήρχε με τη μια ή την άλλη μορφή όσο και η ίδια η διαδικασία αγοράς. Είτε οι επαγγελματίες πωλήσεων αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν τακτικές εισερχόμενων ή εξερχόμενων πωλήσεων, το γεγονός είναι ότι ορισμένες πιο παραδοσιακές τεχνικές αναζήτησης πωλήσεων έχουν γίνει βασικό στοιχείο για πολλούς πωλητές και επιχειρήσεις.

Και παρόλο που πολλοί αφοσιώνονται σε μεθόδους όπως η κλήση δυνητικών πελατών από μια λίστα ψυχρής κλήσης, η εμφάνιση διαφημίσεων σε κυριακάτικες εφημερίδες ή η επίσκεψη πόρτα σε πόρτα, η αλήθεια είναι ότι πολλές από αυτές τις τεχνικές είναι ξεπερασμένες και παρουσιάζουν τα δικά τους ζητήματα.

Για παράδειγμα, η διατήρηση μιας λίστας ονομάτων με τα οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε για μια καμπάνια ψυχρής κλήσης ενδέχεται να μην είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Όχι μόνο χρειάζεται ένα σημαντικό κομμάτι χρόνου χωρίς εγγύηση επιτυχίας, αλλά οι σύγχρονοι πελάτες συχνά το βρίσκουν ενοχλητικό και κλείνουν το τηλέφωνο μόλις αρχίσει να μιλά ο εκπρόσωπος πωλήσεων. Επιπλέον, σε αυτού του είδους τις προσπάθειες αναζήτησης και τις αλληλεπιδράσεις προβολής, η λίστα των υποψήφιων πελατών που χρησιμοποιείτε μπορεί να αποδειχθεί ότι ξεχειλίζει από δυνητικούς πελάτες που δεν ταιριάζουν στη λίστα προφίλ σας και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. Μερικοί θα έλεγαν τα πάντα για να βγάλουν έναν πωλητή από την πλάτη τους, επομένως δεν είναι επίσης οι κατάλληλοι υποψήφιοι για να κάνετε συναλλαγές μαζί τους.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Φυσικά, πολλές από αυτές τις παραδοσιακές τεχνικές εξακολουθούν να έχουν τη σωστή θέση τους στη διαδικασία αναζήτησης πωλήσεων, ωστόσο, ορισμένες από αυτές έχουν εξελιχθεί σε νέες που μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα των πωλήσεών σας, να μειώσουν τον χρόνο αναζήτησης και να δημιουργήσουν πολλούς πελάτες που πληρώνουν.

Σύγχρονες στρατηγικές αναζήτησης πωλήσεων

Μπορεί να αναρωτιέστε, πώς μπορεί κανείς να πλοηγηθεί σε νέες μεθόδους αναζήτησης πωλήσεων χωρίς να χαθεί, να μπερδευτεί ή να ξεφύγει πολύ;

Μην ανησυχείτε, είμαστε εδώ για εσάς. Ακολουθούν 10 σύγχρονες στρατηγικές πωλήσεων αναζήτησης που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε τους πιθανούς αγοραστές σε ευχαριστημένους πελάτες με ευκολία.

1. Αφιερώστε τους πόρους σας

Το να έχετε τους πόρους για να αξιοποιήσετε στο έπακρο ένα δεδομένο χρόνο αφιερωμένο στην αναζήτηση είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση του ποσοστού επιτυχίας σας. Δημιουργήστε μια ομάδα πωλήσεων με έμφαση στην αναζήτηση. Εάν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να αντέξετε οικονομικά μια αποκλειστική ομάδα μόνο για την απόκτηση νέων δυνητικών πελατών, ζητήστε από τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας να εργαστούν στην αναζήτηση σε ένα συμφωνημένο χρόνο, για παράδειγμα, 10 ώρες την εβδομάδα χωρισμένες σε πολλαπλά χρονικά διαστήματα.

Είτε είστε επιχείρηση B2C είτε επικεντρώνεστε σε αγοραστές B2B, διαθέστε τον χρόνο, τον προϋπολογισμό και την ανθρώπινη δύναμη για αυτό το αν και πρώιμο, αλλά σημαντικό στάδιο σε έναν κύκλο πωλήσεων. Μακροπρόθεσμα, η επιχείρησή σας θα είναι πιο κερδοφόρα εάν διασφαλίσετε ότι έχετε μια συνεχή ροή υψηλής ποιότητας προοπτικών έτοιμων να κλείσετε συμφωνίες και να δημιουργήσετε έσοδα.

2. Δημιουργήστε μια ιδανική προσωπικότητα αγοραστή

Σχεδιάστε μια προσωπικότητα πελάτη που ταιριάζει στην επιχείρησή σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Στη συνέχεια, σχεδιάστε το ιδανικό τους ταξίδι αγοράς. Αυτές οι προσωπικότητες θα πρέπει να περιλαμβάνουν τουλάχιστον βασικές πληροφορίες, όπως το ηλικιακό εύρος, το φύλο και την τοποθεσία τους. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο ένα πολύ μικρό τμήμα δεδομένων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Πολλές επιτυχημένες εταιρείες κάνουν το κάτι παραπάνω όταν αναπτύσσουν τις αγοραστικές τους προσωπικότητες. Λαμβάνουν υπόψη την ψυχολογία του αγοραστή και τη συμπεριφορά των καταναλωτών που τους βοηθά να συμπληρώσουν πολλές περίπλοκες λεπτομέρειες των μοναδικών προσωπικοτήτων των αγοραστών τους. Μπορούν να περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως το επάγγελμά τους, προσωπικές προτιμήσεις στην επικοινωνία, αγοραστικές αποφάσεις, επίπεδο εκπαίδευσης, προσωπικά ενδιαφέροντα και πολλά άλλα. Υπάρχουν αμέτρητες επιλογές όσον αφορά το πόσο λεπτομερής μπορεί να είναι η ιδανική αγοραστική σας προσωπικότητα.

προφίλ πελάτη

Ωστόσο, προσέξτε να μην βάλετε μόνοι σας προβλήματα όταν σχεδιάζετε τον τέλειο πελάτη σας. Παρόλο που οι προσωπικότητες αγοραστών είναι σημαντικές, μην αφήσετε μικροσκοπικές λεπτομέρειες που δεν σχετίζονται με την προσωπικότητα να σας αποθαρρύνουν. Ξεκινήστε συνομιλίες με αγοραστές, παρόλο που δεν ταιριάζουν με την προσωπικότητα άριστα.

3. Τμηματοποιήστε το κοινό των αγοραστών σας

Η τμηματοποίηση πελατών αποτελεί σημαντικό μέρος των πωλήσεων B2C και B2B. Στην ουσία, ομαδοποιεί τους υποψήφιους πελάτες σας με βάση τα κριτήρια της επιλογής σας και προσδιορίζει την αγορά-στόχο σας. Αυτά μπορεί να είναι προτιμήσεις σε προϊόντα, αποφάσεις αγοράς, προδιαγραφές του χρόνου που αφιερώνουν στην αλληλεπίδραση μαζί σας σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα, δημογραφικά στοιχεία και άλλα.

Η συνεργασία με αυτές τις τμηματοποιημένες ομάδες δυνητικών πελατών σας εξοικονομεί χρόνο επειδή μπορείτε να εστιάσετε στα συγκεκριμένα προβλήματα και να παρέχετε λύσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες μάρκετινγκ υψηλής στόχευσης που απευθύνονται σε μια συγκεκριμένη ομάδα. Αυτή η προσέγγιση είναι πολύ πιο φιλική προς τον προϋπολογισμό από τη δημιουργία γενικών διαφημίσεων με την ελπίδα ότι θα προσελκύσουν την προσοχή κάποιου. Οι στοχευμένες διαφημίσεις τείνουν να οδηγούν σε υψηλά ποσοστά μετατροπών πιο συχνά από αυτές που απευθύνονται σε μη περιγραφικό κοινό.

4. Αναπτύξτε μια λίστα θερμών υποψήφιων πελατών

Δημιουργήστε μια λίστα με θερμούς δυνητικούς πελάτες που θα θέλατε να πληροίτε περαιτέρω τις προϋποθέσεις, να μετατραπούν σε υποψήφιους πελάτες και τελικά να συνεργαστείτε.

Οι θερμοί υποψήφιοι πελάτες είναι αυτοί που έχουν αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας και έχουν δείξει ενδιαφέρον για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Όχι μόνο έριξαν μια ματιά στα προϊόντα σας στην επιφάνεια, αλλά έχουν συγκεκριμένα προβλήματα που μπορείτε να λύσετε. Ωστόσο, οι θερμοί υποψήφιοι πελάτες, σε αντίθεση με τους θερμούς πελάτες, δεν είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά. Πρέπει να έχουν τα προσόντα και να γαλουχηθούν για να προωθήσουν το αγοραστικό τους ταξίδι.

Για να αναγνωρίσετε θερμούς δυνητικούς πελάτες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ακόλουθα εργαλεία:

  • Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
  • Λογισμικό CRM

  • Παρακολούθηση επισκεπτών ιστότοπου
  • Υποστήριξη κοινωνικών δικτύων
  • Πλοηγός πωλήσεων LinkedIn
  • Ένα εργαλείο προσέγγισης πωλήσεων
Ενσωματωμένη δυνατότητα παρακολούθησης συνομιλίας στο λογισμικό υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να έρθετε σε επαφή με θερμούς πελάτες εκτός από το διαδίκτυο. Ένας πολύ καλός τρόπος για να συναντήσετε άτομα με ίδιο σκεπτικό που μπορεί να γίνουν πιθανοί πελάτες σας είναι μέσω εκδηλώσεων δικτύωσης. Να είστε σε επιφυλακή για προσκλήσεις σε εκδηλώσεις που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την επέκταση των επαφών σας. Μπορείτε να μάθετε γι’ αυτούς κυρίως μέσω διαδικτύου, αλλά μπορείτε επίσης να ρωτήσετε άλλα άτομα με καλή σχέση.

Μόλις έχετε έτοιμη τη λίστα θερμών πελατών σας, μπορείτε να αρχίσετε να μαθαίνετε για τους πιθανούς πελάτες σας.

5. Ελέγξτε τους υποψήφιους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εκεί όπου βρίσκεται όλη η διαφημιστική εκστρατεία. Και φυσικά, εκεί πρέπει να βρίσκεστε. Οι άνθρωποι τείνουν να είναι ειλικρινείς σε ιστότοπους όπως το Twitter, όπου δεν φοβούνται να μοιραστούν τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες και τις απόψεις τους.

Για εσάς, αυτή είναι μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών. Ακολουθήστε τους πιθανούς πελάτες σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης στα οποία είναι πιο ενεργοί. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να πάρετε μια εικόνα των προτιμήσεων, των ενδιαφερόντων και των προβλημάτων του υποψήφιου πελάτη σας προτού αρχίσετε να προσεγγίζετε. Αυτό σας επιτρέπει όχι μόνο να εξατομικεύσετε την προσέγγισή σας από την πρώτη στιγμή, αλλά μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μία πρόταση που απλά δεν μπορούν να αρνηθούν.

Futurama Fry Facebook

6. Ελάτε σε επαφή

Τώρα που κάνατε την έρευνα και διαθέσατε τον χρόνο και τους πωλητές, είστε έτοιμοι να απευθυνθείτε στον πιθανό πελάτη. Το πρώτο βήμα είναι να προσδιοριστεί ο υπεύθυνος λήψης αποφάσεων. Αυτό είναι το άτομο με το οποίο θέλετε να μιλήσετε. Έχουν τη δύναμη να αποφασίσουν να κάνουν μια αγορά. Αυτός μπορεί να είναι Διευθύνων Σύμβουλος ή Οικονομικός Διευθυντής μιας εταιρείας ή οποιοσδήποτε άλλος με προϋπολογισμό και τη δυνατότητα να τον ξοδέψει. Είναι αυτοί που πρέπει να εντυπωσιάσετε.

Το επόμενο βήμα είναι να έρθετε σε επαφή μαζί τους όρους τους. Επικοινωνήστε μαζί τους και μάθετε αν τους αρέσει να επικοινωνούν στο τηλέφωνο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω κλήσεων στο Zoom ή αν προτιμούν να επικοινωνούν πρόσωπο με πρόσωπο. Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία τους είναι προσαρμοσμένη σε αυτούς όσο το δυνατόν περισσότερο.

7. Προσφέρετε ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο κείμενο πωλήσεων

Η δημιουργία και η παροχή μιας συναρπαστικής προσφοράς πωλήσεων δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τα ακριβή βήματα για το πώς να το κάνετε διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Γενικά, το επίκεντρο εστιάζεται στη δημιουργικότητα και στην προσαρμογή του ενδιαφέροντος στους υποψήφιους πελάτες.

Ωστόσο, εάν χρειάζεστε λίγη βοήθεια με τη σύνταξη της προσφοράς σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πρότυπα προώθησης πωλήσεων. Είναι για αντιγραφή και επικόλληση και το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες μαζί με μια μικρή προσωπική πινελιά.

Θυμηθείτε να είστε πάντα ευγενικοί και επαγγελματίες όταν παρέχετε μια προσφορά πωλήσεων. Ακόμη και σε πιο περιστασιακά περιβάλλοντα, απαιτείται ένα επίπεδο επαγγελματισμού. Ένα άλλο κρίσιμο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να μην είστε πολύ πιεστικοί. Κανείς δεν συμπαθεί ούτε εμπιστεύεται έναν πωλητή που είναι σχεδόν επιθετικός στις επιδιώξεις του. Να είστε πειστικοί, αλλά αποφύγετε να είστε πολύ πιεστικοί.

8. Προσφέρετε σχετικό περιεχόμενο

Εάν σκέφτεστε να γεμίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας με πολύ διαφημιστικό περιεχόμενο εστιασμένο στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επωνυμία σας γενικά, ξανασκεφτείτε το. Αντίθετα, παρέχετε ένα κομμάτι περιεχομένου που αντιμετωπίζει τα προβλήματα τους και κεντρίζει το ενδιαφέρον τους. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που προσφέρετε προσθέτει αξία σε αυτούς εκτός των προϊόντων σας. Για παράδειγμα, ένας δυνητικός αγοραστής θα εκτιμήσει ένα σύντομο βίντεο ή μια ανάρτηση ιστολογίου που αντιμετωπίζει το πρόβλημά του με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο πολύ περισσότερο από ένα φυλλάδιο που τον ενημερώνει ότι υπάρχει έκπτωση.

Βασικές μορφές μέσων που χρησιμοποιούνται στη στρατηγική περιεχομένου το 2021

Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι όσο πιο συναρπαστικό είναι το περιεχόμενο, τόσο το καλύτερο. Μην αποφεύγετε βίντεο, podcast ή τον τύπο περιεχομένου με το οποίο επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν οι πελάτες σας. Ο στόχος αυτού είναι να τραβήξετε και, στη συνέχεια, να κρατήσετε την προσοχή τους, επομένως είναι απαραίτητο να προσφέρετε ελκυστικό, ενδιαφέρον περιεχόμενο. Ακόμη καλύτερα εάν μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενο διαδραστικό.

9. Πάντα να παρακολουθείτε τις επικοινωνίες σας

Η αναζήτηση δεν είναι μια κατάσταση που γίνεται μεμονωμένα. Χρειάζεται συνεχής καλλιέργεια για να μετακινηθούν οι θερμοί υποψήφιοι πελάτες στη διοχέτευση πωλήσεων και να τους μετατρέψετε σε ικανοποιημένους πελάτες. Επομένως, ο χρυσός κανόνας είναι να ακολουθείτε πάντα με νέα επικοινωνία, να ακολουθείτε με νέα επικοινωνία και, το μαντέψατε, να ακολουθείτε με νέα επικοινωνία.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό στέλνοντας μηνύματα στον δυνητικό πελάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καλώντας τους ή, τις περισσότερες φορές, στέλνοντάς τους ένα επακόλουθο email. Μπορεί να είναι ένας απλός χαιρετισμός, ένα μήνυμα check-in ή ένα ευχαριστήριο σημείωμα. Φροντίστε όμως να το εξατομικεύσετε. Κόλπα όπως το να γράφετε ευανάγνωστες γραμμές θέματος, συμπεριλαμβανομένου του ονόματός τους, διασφαλίζουν ότι το email δεν θα μείνει κλειστό.

Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε με τη σύνταξη ενός επακόλουθου email, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα από τα πρότυπα email παρακολούθησης πωλήσεων που ετοιμάσαμε. Μπορείτε να τα αντιγράψετε και να τα επικολλήσετε, συμπληρώνοντας μόνο τα απαιτούμενα πεδία, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων του πελάτη σας.

10. Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών

Είναι αναμφισβήτητο ότι η προσφορά εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για την επιτυχία. 86% των πελατών ισχυρίζονται ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη.

Και πώς επηρεάζει αυτό τις τεχνικές αναζήτησης πωλήσεων;

Δεν έχει σημασία σε ποιο στάδιο της διαδικασίας αγοράς βρίσκεται ένας δυνητικός πελάτης, πάντα ενδιαφέρεται να λάβει την απόλυτη ικανοποιητική εξυπηρέτηση πελατών. Και ενώ πολλές επιχειρήσεις μπορεί να πιστεύουν ότι αυτό είναι ένα εύκολο έργο για να το υποστηρίξουν, στις μέρες μας, μπορεί να είναι πιο περίπλοκο από ό,τι περιμένουν οι άνθρωποι.

Οι σύγχρονοι πελάτες αναμένουν να λαμβάνουν γρήγορη, αξιόπιστη, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Προτιμούν επίσης να είναι συνεπής σε όποια πλατφόρμα επιλέξουν. Οι πολυάσχολοι αγοραστές δεν επιθυμούν να συνδέονται στους λογαριασμούς τους και να πραγματοποιούν αναζήτηση μέσω μηνυμάτων και ενημερώσεων καρτελών κάθε φορά που χρειάζεται να ελέγχουν ένα πρόβλημα. Για αυτούς, είναι πολύ πιο εύκολο και πιο βολικό να επικοινωνήσουν μαζί σας σε μια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή ή που προτιμούν γενικά (π.χ. ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνική κλήση, μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Και, φυσικά, αναμένουν από τον ανταποκρινόμενο αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών να είναι σε θέση να αντλήσει αμέσως τις πληροφορίες του, ενημερώσεις για την περίπτωσή του και πολλά άλλα. Όλα αυτά, φυσικά, πρέπει να παραδοθούν με επαγγελματικό και άμεσο τρόπο.

Αυτό μπορεί να ακούγεται τρομακτικό, ειδικά αν μόλις ξεκινάτε.

Μην ανησυχείτε, υπάρχουν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν με αυτό.

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent μπορεί να σώσει τη ζωή όχι μόνο για μεγάλες εταιρείες με μεγάλο όγκο ερωτήσεων εισερχόμενων πελατών αλλά και για μικρότερες επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν την καλύτερη υποστήριξη πελατών με οικονομικό προϋπολογισμό.

Εκτός από το ότι είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο αναζήτησης που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με πιθανούς πελάτες και να συλλέγετε και να επεξεργάζεστε τις πληροφορίες τους, το λογισμικό διαχείρισης κέντρου εξυπηρέτησης θα γίνει σύντομα αναπόσπαστο μέρος των καθημερινών εργασιών της επιχείρησής σας.

Αναζητήστε λύσεις λογισμικού που, όπως το LiveAgent, σας επιτρέπουν να παρέχετε πραγματική εξυπηρέτηση σε όλα τα κανάλια σε διάφορες πλατφόρμες και κανάλια επικοινωνίας. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου υποστήριξης με αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης καρτελών και ένα σύνολο λειτουργιών που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Ένα άλλο σημαντικό μέρος μιας λύσης κέντρου εξυπηρέτησης που πρέπει να προσέχετε είναι οι δυνατότητες ενσωμάτωσης. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες για να υποστηρίξετε τους πελάτες σας σε κάθε βήμα που κάνουν στην πορεία των πωλήσεων.

Συμπέρασμα

Εάν αφήνατε αυτήν την ανάρτηση με μερικές βασικές συμβουλές για την αναζήτηση πωλήσεων, θα προτείναμε τα εξής: βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πλήρως τον χρόνο αναζήτησης που έχετε. Κάνοντας την έρευνά σας και αφιερώνοντας το χρόνο σας για να ελέγξετε έναν δυνητικό πελάτη μπορεί να ανεβάσει τη λεπτή τέχνη της αναζήτησης πωλήσεων σε ένα νέο επίπεδο. Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να επισημάνετε είναι να μην κάνετε παραλείψεις όσον αφορά την απόκτηση δυνητικών πελατών. Κάθε μέρος των δραστηριοτήτων αναζήτησης έχει τον μοναδικό του ρόλο, επομένως βεβαιωθείτε ότι δεν τις παραλείπετε τυχαία. Και τέλος, μην βασίζεστε αποκλειστικά στις μεθόδους αναζήτησης που θεωρούνται παραδοσιακές και μην εμμένετε μόνο σε στρατηγικές που έχετε εξοικειωθεί καλά. Βγείτε λίγο από τα στάνταρ σας και μην φοβάστε να επεκταθείτε. Μπορεί απλώς να βρεθείτε με μια σταθερή εισροή πιστοποιημένων υποψήφιων πελατών που είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί σας και να γίνουν πιστοί, ευχαριστημένοι πελάτες.

Improve your prospecting methods

LiveAgent's wide feature set can help you communicate clearly and effectively.

Frequently asked questions

Πόσες ώρες την ημέρα πρέπει να αφιερώνει ένας πωλητής αναζητώντας;

Δεν υπάρχει οδηγός για το πόσες ακριβώς ώρες αναζήτησης θα φέρουν επιτυχία σε έναν πωλητή. Ωστόσο, ένας γενικός εμπειρικός κανόνας είναι να αφιερώνετε από 10 έως 20 ώρες την εβδομάδα στην αναζήτηση. Είναι καλύτερο να χωρίσετε αυτόν τον χρόνο σε πολλές μικρότερες χρονικές διάρκειες, έτσι ώστε ο εκπρόσωπος πωλήσεων να μην αισθάνεται υπερφορτωμένος και να μην αποθαρρύνεται. Λίγες ώρες την ημέρα ή δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα θα πρέπει να είναι αρκετές.

Γιατί οι πωλητές δυσκολεύονται να διαθέσουν χρόνο για την αναζήτηση;

Συχνά, οι ομάδες πωλήσεων δεν έχουν την καλύτερη σχέση με το παιχνίδι αναζήτησης. Είναι κυρίως επειδή μπορεί να είναι γεμάτο από απόρριψη που οδηγεί σε απογοήτευση. Μετά από λίγο, για τις ομάδες πωλήσεων, μπορεί να φαίνεται χάσιμο χρόνου. Ωστόσο, μπορείτε να συνεργαστείτε με την ομάδα σας για να κατανείμετε καλύτερα τον χρόνο και τον προϋπολογισμό, όχι μόνο για να σηκώσετε αυτό το βάρος από τους ώμους των πωλητών αλλά και να κάνετε την αναζήτηση πολύ πιο αποτελεσματική και κερδοφόρα.

Ποια είναι τα οφέλη της αναζήτησης πωλήσεων;

Η αναζήτηση πελατών δημιουργεί περισσότερους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες -υποψήφιους- που είναι πιο πιθανό να γίνουν μέρος της βάσης των πιστών πελατών σας. Σας επιτρέπει επίσης να συγκεντρώνετε έναν τεράστιο όγκο δεδομένων σχετικά με τους πελάτες σας στην πορεία παρέχοντας πληροφορίες για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και να επεκτείνετε τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένες πωλήσεις και έσοδα για την εταιρεία σας.

Πόσες φορές χρειάζονται για να φτάσετε σε έναν υποψήφιο πελάτη;

Κατά μέσο όρο, χρειάζονται περίπου 8 προσπάθειες για να φτάσετε σε δυνητικό πελάτη από μια λίστα ψυχρής κλήσης. Φυσικά, ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερος, αλλά και πολύ χαμηλότερος. Συνιστούμε να ανατρέξετε στην παραπάνω ανάρτηση ιστολογίου για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο ποσοστό απόκρισής σας.

Ποια είναι τα βασικά βήματα στη διαδικασία αναζήτησης;

Ξεκινήστε αναπτύσσοντας ένα ιδανικό προφίλ πελάτη και αναζητώντας έναν ιδανικό υποψήφιο. Μόλις δημιουργήσετε αυτήν τη φανταστική προσωπικότητα αγοραστή, αντιστοιχίστε τις επαφές από τη λίστα θερμών πελατών σας με το ιδανικό προφίλ πελάτη. Αυτό θα δημιουργήσει πρωταρχικούς στόχους για μια επιτυχημένη εκστρατεία επικοινωνίας. Στη συνέχεια, ερευνήστε τους πιθανούς υποψήφιους και τα προβλήματα τους. Μετά από αυτό, αναπτύξτε λίστες υποψήφιων πελατών και προετοιμάστε μια εξατομικευμένη, πειστική προσφορά πωλήσεων. Υπάρχουν πολλά εργαλεία αναζήτησης πελατών για να σας βοηθήσουν. Μόλις τα έχετε όλα έτοιμα, ελάτε σε επαφή με τον υποψήφιο και στείλτε την πρόταση τονίζοντας πώς μπορείτε να προσθέσετε αξία στη ζωή του. Προσθέστε έναν διαδραστικό τύπο περιεχομένου που θα απολαύσουν οι υποψήφιοι πωλήσεις. Μόλις κλείσετε μια πώληση, παρακολουθείτε τακτικά τους πελάτες για να τους ενθαρρύνετε να γίνουν πιστοί πελάτες. Σε όλο αυτό, θυμηθείτε να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.