Ποιος είναι ο αιτών;
Ως αιτών, ορίζεται το άτομο που δημιουργεί ένα αίτημα υπηρεσίας βοήθειας μέσω οποιουδήποτε καναλιού. Ένας αιτών καταγράφεται ως ζήτημα μεταξύ των άλλων πελατών από την υπηρεσία βοήθειας.
Όλα τα αιτήματα, στο κυρίως μέρος, έχουν δεδομένα σχετικά με τους αιτούντες δίπλα στα ονόματά τους. Αυτό παρέχει ενα εκτενές υπόβαθρο στα άτομα που ασχολούνται με τα εν λόγω αιτήματα. Δηλαδή, οι διαχειριστές αιτημάτων γνωρίζουν εάν οι αιτούντες έχουν υποβάλλει αιτήματα για πανομοιότυπα ζητήματα στο παρελθόν, ποιο ήταν το επίπεδο ευχαρίστησής τους με καθεμία από τις προηγούμενες συμφωνίες, πόση επιρροή έχουν κοινωνικά κ.λπ.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο αιτών;
Ο αιτών είναι το άτομο που δημιουργεί ένα αίτημα στην υπηρεσία βοήθειας χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε κανάλι έχει στη διάθεσή του.
Ποια είναι τα δικαιώματα ενός αιτούντος;
Ο αιτών είναι ο πελάτης. Επομένως, έχει όλα τα δικαιώματα που μπορεί να έχει ένας πελάτης που επικοινωνεί με την εξυπηρέτηση πελατών. Ανάλογα με τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί, έχει ανάλογα δικαιώματα (εάν επικοινωνήσει μέσω συνομιλίας, μπορεί, για παράδειγμα, να στείλει ένα αρχείο).
Πού μπορείτε να βρείτε δεδομένα αιτούντων στο LiveAgent;
Τα στοιχεία του αιτούντος βρίσκονται στον πίνακα Aιτημάτων δίπλα στο όνομα στη λίστα. Τα δεδομένα που μπορούν να βρεθούν εκεί περιλαμβάνουν πληροφορίες αν ο πελάτης είχε προηγουμένως επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών ή έχει ήδη υποβάλλει μια αναφορά για το ίδιο ζήτημα, ποιο ήταν το επίπεδο εξυπηρέτησης και πόση επιρροή έχει κοινωνικά.
Διαχείριση πληροφοριών έναντι διαχείριση γνώσης
Η διαχείριση πληροφοριών είναι κρίσιμη για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Παρέχει στρατηγικά πλεονεκτήματα και βελτιώνει τη συνολική απόδοση.
Οδηγίες ιστολογίου επισκεπτών LiveAgent
Η ομάδα του LiveAgent ενημερώνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπά τους και μπορεί να επεξεργαστείτε αναλόγως. Παρέχουν διάφορες λειτουργίες βελτίωσης επικοινωνίας και υπάρχει διαθέσιμη δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών. Στόχος τους είναι να παρέχουν ενημερωτικό και μοναδικό περιεχόμενο σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων SaaS, επαγγελματίες εμπόρους μάρκετινγκ και ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών. Η διαδικασία ανάρτησης επισκεπτών προϋποθέτει την πρόταση ιδεών για θέματα και έγκριση απο την ομάδα του LiveAgent.
Επακόλουθο email μετά από μη λήψη απάντησης
This text discusses various templates and strategies for effective email communication, including introductions, networking, and automation. It emphasizes the importance of clear and professional titles, providing basic information, and personalizing messages for the intended audience. The benefits of email marketing and automation are also highlighted.