Τι είναι η online υποστήριξη;
Η online υποστήριξη είναι μία μορφή παροχής διαδικτυακής εξυπηρέτησης πελατών. Σήμερα, ένας πολύ δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας με μία εταιρεία, δημοφιλέστερος από την τηλεφωνική επικοινωνία. Η online υποστήριξη είναι επίσης κομμάτι της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της online υποστήριξης είναι η 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών. Οι πελάτες ή οι επισκέπτες του ιστοτόπου μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης, όταν προκύψει ένα πρόβλημα ή όταν έχουν ερωτήματα σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία.
Το λογισμικό online καρτελών (ή λογισμικό καρτελών που βασίζεται στον ιστό) είναι ένας τύπος λογισμικού υποστήριξης πελατών που επιτρέπει στους πελάτες σας να υποβάλλουν αιτήματα μέσω ενός chatbot ή μιας web φόρμας στον ιστότοπο της εταιρείας σας. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσει αυτόματα μια καρτέλα για κάθε αίτημα πελάτη και θα την εκχωρήσει στο κατάλληλο τμήμα ή αντιπρόσωπο. Χρησιμοποιώντας τον αριθμό της καρτέλας, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθεί την κατάσταση του αιτήματός του και να λαμβάνει ενημερώσεις από την ομάδα υποστήριξης.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η online υποστήριξη;
Η online υποστήριξη είναι μία μορφή διαδικτυακής παροχής εξυπηρέτησης πελατών και βοήθειας για την επίλυση διαφόρων ζητημάτων. Μπορεί να εφαρμοστεί, για παράδειγμα, μέσω e-mail, κοινωνικών δικτύων ή live chat. Επίσης σας επιτρέπει να γνωρίζετε τη γνώμη των πελατών και βοηθά στην ανάπτυξη των σχέσεων μαζί τους.
Θα πρέπει να παρέχετε online υποστήριξη;
Αν θέλετε η εταιρεία σας να μετράει στην αγορά, πρέπει να παρέχετε online υποστήριξη. Οι πελάτες πλέον είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν κανάλια online επικοινωνίας παρά να επιλέξουν την τηλεφωνική επικοινωνία. Για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους, είναι καλό να τους προσφέρετε όσα περισσότερα κανάλια επικοινωνίας είναι δυνατό, ακόμα και online.
Μπορεί το LiveAgent να χρησιμοποιηθεί για παροχή online υποστήριξης;
Ναι. φυσικά το LiveAgent είναι ένα λογισμικό που υποστηρίζει όλους τους τύπους εξυπηρέτησης. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να διαχειρίζεστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας μαζί, δλδ, i.e. e-mail, κοινωνικά δίκτυα, video chat και live chat. Επίσης προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας γνωσιακής βάση. Ακόμη, έχετε πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό συνομιλίας που σας βοηθούν να προσφέρετε αποτελεσματική onlne υποστήριξη.
Σημείωση ειδικού
Η online υποστήριξη είναι απαραίτητη για εύκολη και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Με το LiveAgent παρέχετε πολλαπλές λύσεις σε ένα ενιαίο πλατφόρμα.

LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.
LiveAgent | Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο εξυπηρέτησης σας
Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent
"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."