Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εμπειρία πελατών

Τι είναι η εμπειρία του πελάτη;

Όλες οι αλληλεπιδράσεις που έχουν οι πελάτες με μια εταιρεία και τις υπηρεσίες/προϊόντα της ονομάζονται εμπειρία πελατών ή CX με άλλα λόγια. Αρχίζει όταν ο πελάτης αρχίζει να ασχολείται με μια εταιρεία.

Το CX αφορά την παροχή μιας αποτελεσματικής, χρήσιμης και ικανοποιητικής εμπειρίας. Ο κύριος παράγοντας είναι να την παρέχουμε σε κάθε πελάτη, κάθε φορά και παντού. Πρόκειται για την υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών, τη βοήθειά τους και τη φροντίδα των πελατών. Είναι σαν μια συνεργασία και κάθε εμπειρία έχει αντίκτυπο σε αυτήν. Επενδύστε σε CX και θα αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδά σας.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Ποια είναι τα οφέλη της καλής εμπειρίας του πελάτη;

  • αφοσιωμένοι πελάτες
  • νέοι πελάτες
  • υψηλότερα έσοδα
  • δέσμευση πελάτη
  • διατήρηση πελάτη

Γιατί είναι τόσο σημαντική η εμπειρία των πελατών;

Σύμφωνα με το μελέτη επιχειρηματικών κριτικών του Χάρβαρντ, η εμπειρία των πελατών δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Η μελέτη αναφέρει ότι ο πελάτης που είχε καλό CX είναι πιθανό να ξοδέψει 140% περισσότερα. Αυτό είναι σε σύγκριση με τον πελάτη που είχε κακό CX. Η επένδυση στο CX σας είναι φθηνότερη για την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα. Ο λόγος είναι ότι ένας δυστυχισμένος πελάτης απαιτεί περισσότερα για να λύσει τη δυσαρέσκειά του.

Ένας άλλος παράγοντας που αναφέρεται στη μελέτη επιχειρηματικών κριτικών του Χάρβαρντ ήταν η αφοσίωση των πελατών. Έδειξε ότι το καλό CX δίνει 74% πιθανότητες να διατηρήσει έναν πελάτη το επόμενο έτος. Αλλά, το χαμηλό CX αφήνει την εταιρεία με 43% πιθανότητα να διατηρήσει τον πελάτη το επόμενο έτος.

Πώς να βελτιώσετε το CX σας με λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent, παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι πελατών μπορούν να εργάζονται σε ένα λογισμικό. Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα επικοινωνίας με πελάτες από πολλά κανάλια.

Λειτουργίες LiveAgent που βελτιώνουν το CX:

Μάθετε περισσότερα για όλες τις LiveAgent Δυνατότητες.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ο όρος εμπειρία πελάτη;

Η εμπειρία πελάτη (ή CX) αναφέρεται σε όλες τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ πελάτη και εταιρείας. Περιλαμβάνει τόσο την εμπειρία που σχετίζεται με την τεχνική πλευρά, όσο και, για παράδειγμα, εμπειρίες που σχετίζονται με την επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο μιας δεδομένης εταιρείας, δηλαδή την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποιοι είναι οι πυλώνες της εμπειρίας του πελάτη;

Υπάρχουν έξι βασικοί πυλώνες της εμπειρίας του πελάτη. Το πρώτο είναι η εξατομίκευση, δηλαδή η εστίαση στον πελάτη για τη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού μαζί του. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η ειλικρίνεια, η οποία βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Ο τρίτος πυλώνας είναι οι προσδοκίες. Το θέμα εδώ είναι να γνωρίζετε τι περιμένουν οι πελάτες και τι να κάνετε για να τις ξεπεράσετε. Ένας άλλος πυλώνας αναλαμβάνει την ευθύνη για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα. Το επόμενο σημείο είναι η δυνατότητα απλοποίησης της εξυπηρέτησης πελατών όσο το δυνατόν περισσότερο, όπου ο πελάτης πρέπει να ξοδέψει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο και προσπάθεια. Ο τελευταίος πυλώνας είναι η ενσυναίσθηση, δηλαδή η δημιουργία ατομικών σχέσεων με τους πελάτες με βάση το πλαίσιο της κατάστασης.

Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη;

Για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να κατανοήσετε τον πελάτη, να μπείτε στη θέση του και να αναρωτηθείτε: τι μπορούμε να βελτιώσουμε για να την κάνουμε καλύτερη; Ένα εξίσου σημαντικό σημείο είναι η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, η οποία θα σας επιτρέψει να επιλύσετε αποτελεσματικά τα προβλήματα των πελατών και θα σας δώσει επίσης την ευκαιρία να τα ακούσετε σε πραγματικό χρόνο. Η εμπιστοσύνη στα τακτικά σχόλια των πελατών είναι ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo