Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης

Τι είναι η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (επίσης γνωστή ως DNIS) είναι μια υπηρεσία τηλεπικοινωνιών που πωλείται σε εταιρείες και τους δίνει τη δυνατότητα να καθορίσουν τον αριθμό που έχει καλέσει ένας πελάτης για να τις προσεγγίσει. Για να επιτρέψει την υπηρεσία DNIS, η τηλεφωνική εταιρεία στέλνει έναν αριθμό DNIS στο τηλεφωνικό δίκτυο λήψης πριν συνδέσει την κλήση. Ο αριθμός DNIS, ο οποίος συνήθως αντιπροσωπεύει μια ακολουθία 4 έως 10 ψηφίων, χρησιμοποιείται στη συνέχεια για αποτελεσματική δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων πελατών προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματική τηλεφωνική υπηρεσία που παρέχεται από μια εταιρεία.

Τα δεδομένα DNIS σπάνια χρησιμοποιούνται μόνα τους. Μαζί με άλλες δυνατότητες αναγνώρισης κλήσεων, η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης βρίσκει ευρεία χρήση σε εταιρείες με ξεχωριστούς αριθμούς για διαφορετικές τοποθεσίες ή διαφορετικές σειρές προϊόντων. Όταν χρησιμοποιείται με αριθμούς χωρίς χρέωση, το εταιρικό τηλεφωνικό σύστημα λαμβάνει μια εισερχόμενη κλήση από τον πελάτη και την κατευθύνει σε ένα κατάλληλο τμήμα ή σε ένα συγκεκριμένο μενού ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση) με βάση τις πληροφορίες DNIS. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τηλεφωνικά κέντρα με τυπικά υψηλούς όγκους εισερχόμενων κλήσεων.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Από τεχνολογική άποψη, η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού λειτουργεί με τη μετάδοση των ψηφίων DTMF (διπλού τόνου πολλαπλών συχνοτήτων) στη μονάδα επεξεργασίας. Ένας ειδικός μηχανισμός αποκωδικοποιεί τα «σήματα» και είτε τα εμφανίζει είτε τα καθιστά διαθέσιμα στην εφαρμογή επεξεργασίας κλήσεων στο τέλος λήψης. Η ΑΔΚ (αυτόματη διανομή κλήσεων) είναι ο πυρήνας της δρομολόγησης των πολυκαναλιών και χρησιμοποιεί το DNIS ως τον κύριο μηχανισμό δρομολόγησης κλήσεων. Στην πράξη, σημαίνει ότι όταν οι πελάτες καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του οργανισμού χρησιμοποιώντας έναν από τους αριθμούς τηλεφώνου τους, το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να χρησιμοποιήσει δρομολόγηση DNIS για να κατευθύνει αυτές τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις στα σωστά τμήματα, αντιπροσώπους ή να ενεργοποιήσει διαφορετικά σενάρια ΔΦΑ.

Built-in call center with awesome features

Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Let's go

Συνολικά, το DNIS εξασφαλίζει μια αποτελεσματική διαδικασία για τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες και βοηθά τους οργανισμούς να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών. Εκτός από τη δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων πελατών στον σωστό παραλήπτη, μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει κατάλληλα μηνύματα για καλούντες σε προσαρμοσμένα σενάρια ΔΦΑ με βάση τον αριθμό προορισμού που καλείται από τον καλούντα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς χρησιμοποιείται το DNIS στα τηλεφωνικά κέντρα.

  • Υποστήριξη πολλαπλών σειρών προϊόντων

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να παρέχει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε γραμμή προϊόντων που υποστηρίζει. Το DNIS βοηθά στη διάκριση μεταξύ αυτών των γραμμών και αναπαράγει κατάλληλα σενάρια ΔΦΑ ή δρομολογεί εισερχόμενες κλήσεις σε ομάδες αντιπροσώπων με αντίστοιχα σύνολα δεξιοτήτων.

  • Πολυγλωσσική υποστήριξη πελατών

Ένα τηλεφωνικό κέντρο που χειρίζεται πολλές γεωγραφικές τοποθεσίες μπορεί να προσφέρει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε υποστηριζόμενη γλώσσα. Τα δεδομένα DNIS χρησιμοποιούνται για τη δρομολόγηση τηλεφωνικών κλήσεων πελατών σε κατάλληλους αντιπροσώπους με βάση τις απαιτήσεις γλώσσας.

  • Υποστήριξη πολλών πελατών από έναν μόνο αντιπρόσωπο

Εάν ένας μόνο αντιπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου έχει εκχωρηθεί για τη διαχείριση πολλών λογαριασμών πελατών ή πολλαπλών γραμμών προϊόντων από έναν λογαριασμό, το DNIS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση του σκοπού της κλήσης και την παροχή αποτελεσματικής υποστήριξης από τον αντιπρόσωπο.

  • Βελτίωση των μετρήσεων του τηλεφωνικού κέντρου

Το DNIS συμβάλλει στη βελτίωση ορισμένων από τις πιο κρίσιμες μετρήσεις τηλεφωνικού κέντρου, όπως τα ποσοστά επίλυσης πρώτων κλήσεων, η απόδοση των αντιπροσώπων και οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών μέσω ακριβούς δρομολόγησης κλήσεων.

  • Βελτιωμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου

Το DNIS παίζει βασικό ρόλο στην βελτιστοποίηση των λειτουργιών του τηλεφωνικού κέντρου. Για παράδειγμα, με βάση τις πληροφορίες DNIS, ο διακομιστής τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποφασίσει εάν μια εισερχόμενη κλήση πρέπει να τεθεί σε αναμονή και να συνδεθεί με έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο ή ομάδα αντιπροσώπων ή να κατευθυνθεί σε ένα συγκεκριμένο μενού αυτοεξυπηρέτησης ΔΦΑ.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υπηρεσίας αναγνώρισης αριθμού (DNIS) και της αυτόματης αναγνώρισης αριθμού (ANI);

Το ANI (Αυτόματη Αναγνώριση Αριθμού) είναι μια λειτουργία τηλεπικοινωνιών που παρέχει στον παραλήπτη τηλεφωνικής κλήσης τον αριθμό προέλευσης του καλούντος. Για να εξαλείψει την ανάγκη οι χειριστές τηλεφώνου να ζητήσουν χειροκίνητα τον αριθμό του καλούντος για μια κλήση, η AT&T δημιούργησε ANI για τους σκοπούς της εσωτερικής χρέωσης υπεραστικών.

Η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης (DNIS) και η αυτόματη αναγνώριση αριθμού (ANI) είναι και τα δύο χαρακτηριστικά του τηλεπικοινωνιακού δικτύου – σχεδιασμένα για να παρέχουν στον παραλήπτη μιας τηλεφωνικής κλήσης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εισερχόμενη σύνδεση.

Ενώ το DNIS προσδιορίζει τον αριθμό που έχει καλέσει ο καλών, το ANI εμφανίζει τον αριθμό τηλεφώνου που ρυθμίζει τη σύνδεση. Επομένως, το DNIS και το ANI διαφέρουν ως προς το εάν παρέχουν τον αρχικό αριθμό προορισμού ή τον αριθμό τηλεφώνου προέλευσης στον παραλήπτη.

Call and respond

Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.

Try it today

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (DNIS) είναι μια υπηρεσία που προσφέρεται από παρόχους τηλεπικοινωνιών που βοηθά τον δέκτη κλήσεων να εντοπίσει τον αριθμόπου κάλεσε ο καλών. Τα τηλεφωνικά κέντρα που έχουν υψηλό όγκο εισερχόμενων κλήσεων και πολλές γραμμές, είναι οι καταναλωτές -στόχοι των υπηρεσιών DNIS. Το DNIS υποστηρίζει λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για αποτελεσματική δρομολόγηση κλήσεων και διαδικασίες χειρισμού κλήσεων. Καθορίζει επίσης ποια δέσμη ενεργειών ΔΦΑ πρέπει να ενεργοποιηθεί με βάση τον αριθμό που καλείται από τον καλών.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Το DNIS λειτουργεί με τη μετάδοση του διπλού τόνου πολλαπλών συχνοτήτων ψηφίων (συνήθως 4 έως 10 ψηφία ) που ο καλών κάλεσε στο πρόγραμμα τηλεφώνου κατά τη ρύθμιση της κλήσης. Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για αποτελεσματική δρομολόγηση εισερχόμενης κλήσης και επιτρέπει την κατεύθυνση του καλούντος στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή ομάδα αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να παρέχει αρκετούς αριθμούς χωρίς χρέωση για διαφορετικές γραμμές προϊόντων ή πολύγλωσσης υποστήριξης πελατών. Το DNIS διασφαλίζει ότι οι καλούντες θα δρομολογηθούν στους αντιπροσώπους που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υπηρεσίας αναγνώρισης αριθμού και του αναγνωριστικού καλούντος;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (DNIS) και αναγνωριστικού καλούντος είναι κάπως παρόμοιο με την αυτόματη αναγνώριση αριθμού (ANI)-προορίζονται να παρέχουν στον παραλήπτη της κλήσης τον πραγματικό τηλεφωνικό αριθμό της εισερχόμενης κλήσης κατά τη ρύθμιση της κλήσης. Αλλά το DNIS έχει σχεδιαστεί για να δίνει στον παραλήπτη κλήσεων τον αρχικό αριθμό προορισμού. Ταυτόχρονα, το Αναγνωριστικό καλούντος παρέχει τον αριθμό του αρχικού καλούντος (μαζί με το όνομα του καλούντος , εάν είναι διαθέσιμο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo