Υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης

Τι είναι η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (επίσης γνωστή ως DNIS) είναι μια υπηρεσία τηλεπικοινωνιών που πωλείται σε εταιρείες και τους δίνει τη δυνατότητα να καθορίσουν τον αριθμό που έχει καλέσει ένας πελάτης για να τις προσεγγίσει. Για να επιτρέψει την υπηρεσία DNIS, η τηλεφωνική εταιρεία στέλνει έναν αριθμό DNIS στο τηλεφωνικό δίκτυο λήψης πριν συνδέσει την κλήση. Ο αριθμός DNIS, ο οποίος συνήθως αντιπροσωπεύει μια ακολουθία 4 έως 10 ψηφίων, χρησιμοποιείται στη συνέχεια για αποτελεσματική δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων πελατών προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματική τηλεφωνική υπηρεσία που παρέχεται από μια εταιρεία.

Τα δεδομένα DNIS σπάνια χρησιμοποιούνται μόνα τους. Μαζί με άλλες λειτουργίες αναγνώρισης κλήσεων, η υπηρεσία αναγνώρισης κληθέντων αριθμών βρίσκει ευρεία χρήση σε εταιρείες με ξεχωριστούς αριθμούς για διαφορετικές τοποθεσίες ή διαφορετικές σειρές προϊόντων. Όταν χρησιμοποιείται με αριθμούς χωρίς χρέωση, το εταιρικό τηλεφωνικό σύστημα λαμβάνει μια εισερχόμενη κλήση πελάτη και τη δρομολογεί σε ένα κατάλληλο τμήμα ή σε ένα συγκεκριμένο IVR (Interactive Voice Response ) μενού με βάση τις πληροφορίες DNIS. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για κέντρα κλήσεων με συνήθως υψηλό όγκο εισερχόμενων κλήσεων.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Σε τεχνολογικούς όρους, η υπηρεσία αναγνώρισης κληθέντων αριθμών λειτουργεί μεταδίδοντας τα ψηφία DTMF (διπλής συχνότητας πολλαπλών συχνοτήτων) στη μονάδα επεξεργασίας. Ένας ειδικός μηχανισμός θα αποκωδικοποιεί «τα σήματα» και είτε τα εμφανίζει είτε τα κάνει διαθέσιμα στην εφαρμογή επεξεργασίας κλήσεων στο άκρο λήψης. Το ACD (αυτόματη διανομή κλήσεων) βρίσκεται στον πυρήνα της πολυκαναλικής δρομολόγησης και χρησιμοποιεί το DNIS ως τον κύριο μηχανισμό δρομολόγησης κλήσεων. Στην πράξη, σημαίνει ότι όταν οι πελάτες καλούν το κέντρο κλήσης του οργανισμού χρησιμοποιώντας έναν από τους αριθμούς τηλεφώνου τους, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να χρησιμοποιήσει δρομολόγηση DNIS για να κατευθύνει αυτές τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις στα σωστά τμήματα, αντιπροσώπους ή να ενεργοποιήσει διαφορετικά σενάρια IVR.

Built-in call center with awesome features

Sign up for a 14-day free trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Συνολικά, το DNIS εξασφαλίζει μια αποτελεσματική διαδικασία για τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες και βοηθά τους οργανισμούς να παρέχουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών. Εκτός από τη δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων πελατών στον σωστό παραλήπτη, μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει κατάλληλα μηνύματα για καλούντες σε προσαρμοσμένα σενάρια ΔΦΑ με βάση τον αριθμό προορισμού που καλείται από τον καλούντα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς χρησιμοποιείται το DNIS στα τηλεφωνικά κέντρα.

  • Υποστήριξη πολλαπλών σειρών προϊόντων

Ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να παρέχει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε σειρά προϊόντων που υποστηρίζει. Το DNIS βοηθά στη διάκριση μεταξύ αυτών των γραμμών και αναπαράγει κατάλληλα σενάρια IVR ή δρομολογεί εισερχόμενες κλήσεις σε ομάδες αντιπροσώπων με αντίστοιχα σύνολα δεξιοτήτων.

  • Πολυγλωσσική υποστήριξη πελατών

Ένα τηλεφωνικό κέντρο που χειρίζεται πολλές γεωγραφικές τοποθεσίες μπορεί να προσφέρει διαφορετικούς αριθμούς χωρίς χρέωση για κάθε υποστηριζόμενη γλώσσα. Τα δεδομένα DNIS χρησιμοποιούνται για τη δρομολόγηση τηλεφωνικών κλήσεων πελατών σε κατάλληλους αντιπροσώπους με βάση τις γλωσσικές απαιτήσεις.

  • Υποστήριξη πολλών πελατών από έναν μόνο αντιπρόσωπο

Εάν σε έναν εκπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου έχει ανατεθεί η διαχείριση πολλών λογαριασμών πελατών ή πολλαπλών σειρών προϊόντων από έναν μόνο λογαριασμό, το DNIS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση του σκοπού της κλήσης και για να βοηθήσει τον αντιπρόσωπο να παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη.

  • Βελτίωση των μετρήσεων του τηλεφωνικού κέντρου

Το DNIS βοηθά στη βελτίωση ορισμένων από τις πιο κρίσιμες μετρήσεων τηλεφωνικών κέντρων, όπως τα ποσοστά επίλυσης πρώτων κλήσεων, απόδοση αντιπροσώπου και βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών μέσω ακριβούς δρομολόγησης κλήσεων.

  • Βελτιωμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου

Το DNIS διαδραματίζει βασικό ρόλο στον εξορθολογισμό των λειτουργιών τηλεφωνικών κέντρων. Για παράδειγμα, με βάση τις πληροφορίες DNIS, ο διακομιστής τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποφασίσει εάν μια εισερχόμενη κλήση θα πρέπει να μπει στην ουρά και να συνδεθεί με έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο ή ομάδα αντιπροσώπων ή κατευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο μενού αυτοεξυπηρέτησης IVR.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υπηρεσίας αναγνώρισης αριθμού (DNIS) και της αυτόματης αναγνώρισης αριθμού (ANI);

Το ANI (Automatic Number Identification) είναι μια δυνατότητα τηλεπικοινωνιών που παρέχει στον παραλήπτη της τηλεφωνικής κλήσης τον αρχικό αριθμό του καλούντος. Για να εξαλείψει την ανάγκη οι τηλεφωνητές να ζητούν με μη αυτόματο τρόπο τον αριθμό του καλούντος για μια υπεραστική κλήση, η AT&T δημιούργησε την ANI για τους σκοπούς της εσωτερικής υπεραστικής χρέωσης.

Η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης (DNIS) και η αυτόματη αναγνώριση αριθμού (ANI) είναι και τα δύο χαρακτηριστικά του τηλεπικοινωνιακού δικτύου – σχεδιασμένα για να παρέχουν στον παραλήπτη μιας τηλεφωνικής κλήσης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εισερχόμενη σύνδεση.

Ενώ το DNIS προσδιορίζει τον αριθμό που έχει καλέσει ο καλών, το ANI εμφανίζει τον αριθμό τηλεφώνου που ρυθμίζει τη σύνδεση. Επομένως, το DNIS και το ANI διαφέρουν ως προς το εάν παρέχουν τον αρχικό αριθμό προορισμού ή τον αριθμό τηλεφώνου προέλευσης στον παραλήπτη.

Call and respond

Gain complete control over the flow of the outbound and inbound calls with LiveAgent's call center software.

Frequently asked questions

Τι είναι η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (DNIS) είναι μια υπηρεσία που προσφέρεται από παρόχους τηλεπικοινωνιών που βοηθά τον δέκτη της κλήσης να αναγνωρίσει τον αριθμό που κάλεσε ο καλών. Τα τηλεφωνικά κέντρα που έχουν υψηλούς όγκους εισερχόμενων κλήσεων και πολλές γραμμές που έρχονται, είναι οι καταναλωτές-στόχοι των υπηρεσιών DNIS. Το DNIS υποστηρίζει λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων σε αποτελεσματικές διαδικασίες δρομολόγησης και διαχείρισης κλήσεων. Καθορίζει επίσης ποια δέσμη ενεργειών ΔΦΑ θα πρέπει να ενεργοποιηθεί με βάση τον αριθμό που καλεί ο καλών.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης;

Το DNIS λειτουργεί μεταδίδοντας τα ψηφία πολλαπλών συχνοτήτων διπλού τόνου (συνήθως 4 έως 10 ψηφία) που καλούσε ο καλών στο τηλεφωνικό σύστημα πελάτη κατά τη ρύθμιση της κλήσης. Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για αποτελεσματική δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων και επιτρέπουν την κατεύθυνση του καλούντος στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή ομάδα αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να παρέχει πολλούς αριθμούς χωρίς χρέωση για διαφορετικές σειρές προϊόντων ή πολύγλωσση υποστήριξη πελατών. Το DNIS διασφαλίζει ότι οι καλούντες θα κατευθύνονται στους αντιπροσώπους που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της υπηρεσίας αναγνώρισης αριθμού και του αναγνωριστικού καλούντος;

Η υπηρεσία αναγνώρισης αριθμού κλήσης (DNIS) και η αναγνώριση κλήσης - η οποία είναι κάπως παρόμοια με την αυτόματη αναγνώριση αριθμού (ANI) - προορίζονται να παρέχουν στον παραλήπτη της τηλεφωνικής κλήσης τον πραγματικό αριθμό τηλεφώνου της εισερχόμενης κλήσης κατά τη ρύθμιση της κλήσης. Αλλά το DNIS έχει σχεδιαστεί για να δίνει στον παραλήπτη της κλήσης τον αρχικό αριθμό προορισμού. Ταυτόχρονα, το Caller ID παρέχει τον αριθμό του αρχικού καλούντος (μαζί με το όνομα του καλούντος, εάν είναι διαθέσιμο.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo