Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Οι σύγχρονοι καταναλωτές απαιτούν έγκαιρα αποτελέσματα, ποιοτικές αλληλεπιδράσεις και άμεσες απαντήσεις στον σημερινό πελατοκεντρικό κόσμο. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι να συμβαδίζουν με τη ζήτηση των πελατών και να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών.

Ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να κρατήσουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους, το να διαθέτουν ένα αρμόδιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εξασφαλιστεί η ικανοποίηση των πελατών και οι άψογες εμπειρίες των χρηστών. Οι περισσότερες εταιρείες, ιδιαίτερα οι νεοσύστατες επιχειρήσεις, δυσκολεύονται να εκτελέσουν τα καθήκοντα εξυπηρέτησης του τηλεφωνικού κέντρου λόγω χαμηλών προϋπολογισμών και ανεπαρκούς στελέχωσης.

Δεδομένου ότι η αλληλεπίδραση με τους πελάτες και η λειτουργία μιας επιχείρησης ταυτόχρονα μπορεί να γίνει δύσκολη γρήγορα, εργαλεία όπως τα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών είναι μια εξαιρετική λύση για το χειρισμό καρτελών πελατών. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.

Τι είναι τα τηλεφωνικά συστήματα τηλεφωνικού κέντρου;

Το επιχειρηματικό τηλεφωνικό σύστημα είναι μια λύση που βοηθά στη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών λειτουργιών και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες. Είναι μια λύση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud, ικανή να εκτελέσει όλες τις ζωτικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, της δρομολόγησης, της παρακολούθησης στατιστικών στοιχείων απόδοσης αντιπροσώπων και αναφορές. Οι επόπτες και οι διαχειριστές επιχειρήσεων μπορούν να παρακολουθούν βασικές μετρήσεις τηλεφωνικών κλήσεων επιχειρήσεων και να ενισχύσουν την εκπροσώπηση της ομάδας υποστήριξης πελατών τους με τη λύση τηλεφωνικού κέντρου.

Εκπαιδευμένοι και έμπειροι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων διαχειρίζονται κάθε κλήση πελάτη και παρακολουθούν όλες τις συναλλαγές, συνομιλίες και ανοιχτές υποθέσεις. Ένας αντιπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου φροντίζει για ζητήματα και αιτήματα πελατών, παρέχει υπηρεσίες, απαντά σε ερωτήσεις, παρέχει πληροφορίες και βοήθεια και πολλά άλλα.

Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε ολόκληρο το περιβάλλον, την ομάδα και τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου σας πλήρως οργανωμένο κάτω από μια στέγη είναι να χρησιμοποιήσετε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Υπάρχουν δύο τύποι τηλεφωνικού κέντρου:

  • Κέντρο εισερχόμενων κλήσεων – που ονομάζεται επίσης τηλεφωνικό κέντρο αντίδρασης, προσφέρει παραδοσιακή υποστήριξη απαντώντας σε εισερχόμενες κλήσεις. Τα κέντρα εισερχόμενων κλήσεων απαιτούν εξειδικευμένους αντιπροσώπους στην επίλυση προβλημάτων, την επικοινωνία και την τεχνική υποστήριξη για καλύτερη εμπειρία πελάτη.
  • Κέντρο εξερχόμενων κλήσεων – που ονομάζεται επίσης τηλεφωνικό κέντρο πρόληψης, σας επιτρέπει να προσεγγίσετε το κοινό -στόχο σας με προσφορές υπηρεσιών. Τα κέντρα εξερχόμενων κλήσεων βοηθούν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν θετικές σχέσεις με τους πελάτες, να παρέχουν καλύτερη εμπειρία στον πελάτη και να αυξάνουν την αφοσίωση στην εταιρεία σας.
https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=14s

Πώς να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας;

Δεδομένου ότι υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές λύσεις λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών ποιότητας εκεί έξω, ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι έχετε την καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας είναι να πάτε με προηγμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου βασισμένο στο cloud. Ένα τέτοιο λογισμικό θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Εξερχόμενες κλήσεις
  • Εσωτερικές κλήσεις
  • Τεχνολογία ΔΦΑ (Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης)
  • Σειρά προτεραιότητας κλήσεων
  • Αυτόματες επιστροφές κλήσεων
  • Κατευθυνόμενες μεταφορές
  • Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων
  • Βιντεοκλήσεις
  • Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
  • Πολλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων

Start your free trial today

Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.

Free trial

Μπορούμε επίσης να σας δώσουμε μερικές πολύτιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την καλύτερη λύση τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας.

Καθορίστε τον τύπο υποστήριξης

Πριν κάνετε οτιδήποτε, σκεφτείτε τι είδους υποστήριξη χρειάζεστε. Ορισμένες λύσεις είναι καλύτερες για τον προγραμματισμό ραντεβού και τις συνομιλίες μέσω διαδικτυακής συνομιλίας, ενώ άλλες είναι πιο κατάλληλες για συνομιλίες μέσω email και 24ωρη υπηρεσία.

Σύνδεση τηλεφωνικού κέντρου

Ενσωμάτωση CRM

Επιλέξτε μια επιλογή που σας επιτρέπει να ενσωματώσετε τη λύση CRM με τα δεδομένα του κέντρου επικοινωνίας σας. Η ικανότητα διαχείρισης της βάσης δεδομένων πελατών σας είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία της επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό -στόχο, τα προβλήματα και τις συγκεκριμένες προτιμήσεις τους.

Ticket_Customer-insights-CRM

Τι είναι οι θέσεις εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Για να κατανοήσουμε τις εργασίες του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να εξετάσουμε την περιγραφή της εργασίας του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού κέντρου. Μια εργασία εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να προσελκύσει έναν αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου που είναι επίμονος επίλυσης προβλημάτων, αφιερωμένος εξ ολοκλήρου στην ενίσχυση των εμπειριών των πελατών με την εταιρεία σας.

Ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι σε θέση να παρέχει την κατάλληλη λύση σε συγκεκριμένα προβλήματα. Θα πρέπει να είναι επικοινωνιακοί, επερχόμενοι και αρκετά καλαίσθητοι για να έχουν μια δίκαιη και ατομική προσέγγιση με κάθε πελάτη.

Αντιπρόσωποι σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Αυτό περιλαμβάνει μια καλή δόση ευελιξίας και τεχνολογικής γνώσης για τη διαχείριση διαφόρων ευθυνών, από χειρισμό απροσδόκητων ζητημάτων έως ευελιξία με τη ροή εργασίας.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Ας αναθεωρήσουμε μερικές από τις βασικές υποχρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών.

Βοηθήστε τους πελάτες σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας

Οι σύγχρονοι πελάτες χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές πλατφόρμες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών που περιλαμβάνουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, email κ.λπ. Ο καλύτερος τρόπος για να χειριστείτε τόσο μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας και να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών είναι να παρέχετε μια εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σε όλα τα κανάλια.

https://www.youtube.com/watch?v=BZtDNkvb2a8

Παρέχετε εξατομικευμένες λύσεις σε προβλήματα πελατών

Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να χειρίζονται εισερχόμενες κλήσεις από πελάτες και να παρέχουν εξατομικευμένη βοήθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους στην πραγματική ζωή. Η εκπαίδευση ενός αντιπροσώπου τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει τη λήψη κλήσεων πελατών, την παροχή τεχνικής υπηρεσίας και την εύρεση λύσεων σε προβλήματα.

Ένας αντιπρόσωπος πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε ερωτήσεις (κατά προτίμηση σε πολλές γλώσσες) καθώς οι σύγχρονες επιχειρήσεις προτιμούν να απασχολούν δίγλωσσους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες παγκοσμίως.

Παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών

Αν θέλετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό σας, πρέπει να παρέχετε εξαιρετικά επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Το να έχετε μόνο μια τηλεφωνική γραμμή ως κανάλι επικοινωνίας δεν είναι θεμιτό το 2021. Πρέπει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας με τον σωστό τρόπο και να δώσετε εξατομικευμένες λύσεις στα προβλήματά τους για να τους μετατρέψετε σε αφοσιωμένους καταναλωτές.

Προσαρμόστε την εμπειρία του χρήστη στο κοινό -στόχο

Κάθε πελάτης είναι μοναδικός, με συγκεκριμένους στόχους και ανάγκες. Είναι σημαντικό για τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών να αναγνωρίζουν αυτές τις διαφορές και να προσαρμόζουν τον τόνο και τη συμπεριφορά τους σε μια συγκεκριμένη κατάσταση.

Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών;

Για να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση και προσοχή στον πελάτη, οι αντιπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να έχουν τις ακόλουθες δεξιότητες:

  • Η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας
  • Δεξιότητες και γνώσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Επικοινωνιακή ικανότητα
  • Διοικητική ικανότητα
  • Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι ευέλικτη και να αποτελείται από ευέλικτους επιλυτές προβλημάτων
  • Χρησιμοποιήστε θετική ομιλία για να ενθαρρύνετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
  • Ενεργητική ακρόαση και ανθρωπιστικές δεξιότητες
  • Τεχνική γνώση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να γνωρίζουν μια σειρά γλωσσών
  • Διατήρηση γνώσης
  • Ευελιξία
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Δημιουργικότητα
  • Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες

Try LiveAgent Today

Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.

Free trial

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα γραφείο ή τμήμα όπου μια ομάδα αντιπροσώπων τηλεφωνικών κέντρων χειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις από υπάρχοντες πελάτες και νέες προοπτικές.

Πώς να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας;

Ο καλύτερος τρόπος για να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας είναι να καθορίσετε τον σωστό τύπο υπηρεσίας τηλεφωνικού κέντρου. Προχωρήστε σε μια λύση που παρέχει CRM και ενσωματώσεις και χαρακτηριστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους σύγχρονους καταναλωτές με εξατομικευμένο τρόπο.

Ποιες είναι οι θέσεις εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Οι θέσεις εργασίας εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την παροχή βοήθειας στους πελάτες για τα προβλήματά τους. Οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων χρησιμοποιούν πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μαζικής ενημέρωσης, του email, της συνομιλίας και του τηλεφώνου, για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, την παροχή πληροφοριών και βοήθειας για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχουν οι πελάτες.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Τα καθήκοντα του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν τις ακόλουθες εργασίες:

  • Παροχή επικοινωνίας με όλα τα κανάλια και υποστήριξη πελατών

  • Εύρεση εξατομικευμένων λύσεων σε συγκεκριμένα ζητήματα πελατών

  • Παροχή τεχνικής βοήθειας και πληροφοριών σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες

  • Κάνοντας τα πάντα για να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία χρήστη για κάθε πελάτη

  • Να είστε ευέλικτοι και αξιόπιστοι με την επίλυση προβλημάτων

  • Μιλήστε μια σειρά γλωσσών για να παρέχετε υποστήριξη πελατών σε όλο τον κόσμο

Ποιες είναι οι πιο σημαντικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών;

Οι βασικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν:

  • Εξαιρετικές ικανότητες κατανόησης ακρόασης και επίλυσης προβλημάτων

  • Ομαδική εργασία

  • Δημιουργικότητα, ευελιξία, αξιοπιστία

  • Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες

  • Διοικητικές και επικοινωνιακές δεξιότητες

  • Διατήρηση γνώσης

  • Προσοχή στη λεπτομέρεια

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo