Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Οι σύγχρονοι καταναλωτές απαιτούν έγκαιρα αποτελέσματα, ποιοτικές αλληλεπιδράσεις και άμεσες απαντήσεις στον σημερινό πελατοκεντρικό κόσμο. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι να συμβαδίζουν με τη ζήτηση των πελατών και να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών.

Ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να κρατήσουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους, το να διαθέτουν ένα αρμόδιο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εξασφαλιστεί η ικανοποίηση των πελατών και οι άψογες εμπειρίες των χρηστών. Οι περισσότερες εταιρείες, ιδιαίτερα οι νεοσύστατες επιχειρήσεις, δυσκολεύονται να εκτελέσουν τα καθήκοντα εξυπηρέτησης του τηλεφωνικού κέντρου λόγω χαμηλών προϋπολογισμών και ανεπαρκούς στελέχωσης.

Since interacting with customers and running a business at the same time can become challenging quickly, tools like customer service call centers are an excellent solution for handling customer tickets. Here’s what you should know before you start your call center operation.

Τι είναι τα τηλεφωνικά συστήματα τηλεφωνικού κέντρου;

The business phone system is a solution that helps manage incoming and outgoing telephone operations and enables businesses to manage communications with customers effectively. It is a cloud-based call center software solution capable of performing all vital functions, including inbound and outbound calling, routing, monitoring agent performance statistics, and reporting. Supervisors and business managers can track key business phone call metrics and enhance the representation of their customer support team with the phone center solution. 

Εκπαιδευμένοι και έμπειροι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων διαχειρίζονται κάθε κλήση πελάτη και παρακολουθούν όλες τις συναλλαγές, συνομιλίες και ανοιχτές υποθέσεις. Ένας αντιπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου φροντίζει για ζητήματα και αιτήματα πελατών, παρέχει υπηρεσίες, απαντά σε ερωτήσεις, παρέχει πληροφορίες και βοήθεια και πολλά άλλα.

The best way to keep your entire call center environment, team, and operation fully organized under one roof is to use call center software. There are two types of call center:

  • Inbound call center – also called reactive call center, offers traditional support by responding to incoming calls. Inbound call centers require skilled reps in problem-solving, communication, and technical support to better customer experience.
  • Outbound call center —  also called the proactive call center, allows you to reach your target audience with service offers. Outbound call centers help businesses build positive customer relationships, provide a better customer experience, and increase brand loyalty.
Youtube video:

Πώς να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας;

Since there are so many different quality customer service software solutions out there, the best way to ensure you get the best solution for your business is to go with advanced cloud-based call center software. Such software should include the following features:

  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Εξερχόμενες κλήσεις
  • Εσωτερικές κλήσεις
  • Τεχνολογία ΔΦΑ (Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης)
  • Σειρά προτεραιότητας κλήσεων
  • Αυτόματες επιστροφές κλήσεων
  • Κατευθυνόμενες μεταφορές
  • Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων
  • Βιντεοκλήσεις
  • Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
  • Πολλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων

Start your free trial today

Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.

Μπορούμε επίσης να σας δώσουμε μερικές πολύτιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την καλύτερη λύση τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας.

Καθορίστε τον τύπο υποστήριξης

Before you do anything, think about what kind of support you need. Some solutions are better for handling appointment scheduling and online chat conversations, while others are more suitable for email conversations and 24-hour service.

Σύνδεση τηλεφωνικού κέντρου

Ενσωμάτωση CRM

Choose an option that allows you to integrate your CRM solution with your contact center data. The ability to manage your customer database is one of the key factors determining business success. Doing so helps you understand your target audience, their problems, and specific preferences better.

Ticket_Customer-insights-CRM

Τι είναι οι θέσεις εργασίας στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

To understand customer service call center jobs, we must look at the call center customer service representative job description. A customer service job should attract a call center agent that is a tenacious problem-solver, entirely dedicated to enhancing customers’ experiences with your brand. 

A customer service agent should be able to provide an appropriate solution to specific problems. They should be communicative, forthcoming, and seasoned enough to take a fair and individual approach with each customer. 

Αντιπρόσωποι σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Αυτό περιλαμβάνει μια καλή δόση ευελιξίας και τεχνολογικής γνώσης για τη διαχείριση διαφόρων ευθυνών, από χειρισμό απροσδόκητων ζητημάτων έως ευελιξία με τη ροή εργασίας.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Let’s review some of the essential customer service call center duties.

Βοηθήστε τους πελάτες σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας

Modern customers use many different communication and customer service platforms that include social media, live chat, email, etc. The best way to handle such a high traffic volume and increase customer satisfaction is to provide an omnichannel customer service experience.

Παρέχετε εξατομικευμένες λύσεις σε προβλήματα πελατών

Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να χειρίζονται εισερχόμενες κλήσεις από πελάτες και να παρέχουν εξατομικευμένη βοήθεια για την επίλυση των προβλημάτων τους στην πραγματική ζωή. Η εκπαίδευση ενός αντιπροσώπου τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει τη λήψη κλήσεων πελατών, την παροχή τεχνικής υπηρεσίας και την εύρεση λύσεων σε προβλήματα.

Ένας αντιπρόσωπος πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε ερωτήσεις (κατά προτίμηση σε πολλές γλώσσες) καθώς οι σύγχρονες επιχειρήσεις προτιμούν να απασχολούν δίγλωσσους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες παγκοσμίως.

Παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελατών

If you want to beat your competition, you need to provide exceptional customer service levels to improve the customer experience. Having just a phone line as a communication channel won’t do the trick in 2021. You need to approach your customers in the right way and provide personalized solutions to their problems to turn them into loyal consumers.

Προσαρμόστε την εμπειρία του χρήστη στο κοινό -στόχο

Κάθε πελάτης είναι μοναδικός, με συγκεκριμένους στόχους και ανάγκες. Είναι σημαντικό για τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών να αναγνωρίζουν αυτές τις διαφορές και να προσαρμόζουν τον τόνο και τη συμπεριφορά τους σε μια συγκεκριμένη κατάσταση.

Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών;

Για να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση και προσοχή στον πελάτη, οι αντιπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να έχουν τις ακόλουθες δεξιότητες:

  • Η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας
  • Δεξιότητες και γνώσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Επικοινωνιακή ικανότητα
  • Διοικητική ικανότητα
  • Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι ευέλικτη και να αποτελείται από ευέλικτους επιλυτές προβλημάτων
  • Χρησιμοποιήστε θετική ομιλία για να ενθαρρύνετε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
  • Ενεργητική ακρόαση και ανθρωπιστικές δεξιότητες
  • Τεχνική γνώση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να γνωρίζουν μια σειρά γλωσσών
  • Διατήρηση γνώσης
  • Ευελιξία
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Δημιουργικότητα
  • Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες

Try LiveAgent Today

Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.

Frequently asked questions

Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα γραφείο ή τμήμα όπου μια ομάδα αντιπροσώπων τηλεφωνικών κέντρων χειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις από υπάρχοντες πελάτες και νέες προοπτικές.

Πώς να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας;

Ο καλύτερος τρόπος για να επιλέξετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας είναι να καθορίσετε τον σωστό τύπο υπηρεσίας τηλεφωνικού κέντρου. Προχωρήστε σε μια λύση που παρέχει CRM και ενσωματώσεις και χαρακτηριστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους σύγχρονους καταναλωτές με εξατομικευμένο τρόπο.

Ποιες είναι οι θέσεις εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Οι θέσεις εργασίας εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την παροχή βοήθειας στους πελάτες για τα προβλήματά τους. Οι αντιπρόσωποι τηλεφωνικών κέντρων χρησιμοποιούν πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μαζικής ενημέρωσης, του email, της συνομιλίας και του τηλεφώνου, για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, την παροχή πληροφοριών και βοήθειας για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχουν οι πελάτες.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών;

Τα καθήκοντα του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν τις ακόλουθες εργασίες:

  • Παροχή επικοινωνίας με όλα τα κανάλια και υποστήριξη πελατών
  • Εύρεση εξατομικευμένων λύσεων σε συγκεκριμένα ζητήματα πελατών
  • Παροχή τεχνικής βοήθειας και πληροφοριών σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες
  • Κάνοντας τα πάντα για να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία χρήστη για κάθε πελάτη
  • Να είστε ευέλικτοι και αξιόπιστοι με την επίλυση προβλημάτων
  • Μιλήστε μια σειρά γλωσσών για να παρέχετε υποστήριξη πελατών σε όλο τον κόσμο

Ποιες είναι οι πιο σημαντικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών;

Οι βασικές δεξιότητες ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν:

  • Εξαιρετικές ικανότητες κατανόησης ακρόασης και επίλυσης προβλημάτων
  • Ομαδική εργασία
  • Δημιουργικότητα, ευελιξία, αξιοπιστία
  • Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες
  • Διοικητικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Διατήρηση γνώσης
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo