Business woman or judge consult having team meeting with client,

Λίστα ελέγχου ενσωμάτωση πελατών SaaS

Πλοήγηση

Λίστα ελέγχου ενσωμάτωση πελατών SaaS

32
Σύμπτυξη όλων Ανάπτυξη όλων

Η λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από τους προϊσταμένους επιτυχίας πελατών για να παρακολουθούν τις βασικές εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν κατά την έναρξη της εμπειρίας ενός πελάτη με μια νέα εφαρμογή Software as a Service (SaaS). Αυτά τα βήματα θα βοηθήσουν τον πελάτη να αξιοποιήσει στο έπακρο το SaaS σας και να αποφύγει τυχόν εμπόδια που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πρόωρη απώλεια πελατών.

Η σημασία μιας λίστας ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS

Η επιτυχής ενσωμάτωση με μια νέα εφαρμογή SaaS εξαρτάται από το πόσο εύκολη είναι στη χρήση και πόσο γρήγορα ο πελάτης μπορεί να δει αποτελέσματα από τη χρήση του λογισμικού. Εάν η διαδικασία ενσωμάτωσης του πελάτη είναι μακρά, περίπλοκη ή στερείται βασικών βημάτων, πιθανότατα θα αποθαρρύνει τους νέους πελάτες από τη χρήση του λογισμικού και θα τους απομακρύνει.

Μια λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS μπορεί να βοηθήσει τους προϊσταμένους επιτυχίας πελατών να παρακολουθούν τις βασικές εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν κατά την έναρξη της εμπειρίας ενός πελάτη και να εκτελέσουν σωστά την καθεμία. Εφαρμόζοντας αυτές τις μεθόδους, θα μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία ενσωμάτωσης χρήστη που τους κρατά ικανοποιημένους με το προϊόν σας.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS

  • Προϊστάμενοι επιτυχίας πελατών

Μια λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS μπορεί να βοηθήσει τους προϊσταμένους επιτυχίας πελατών να παρακολουθούν τις βασικές εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν κατά την έναρξη της εμπειρίας ενός πελάτη. Αυτό θα τους επιτρέψει να εκτελούν σωστά κάθε εργασία και να παρέχουν στους πελάτες τους μια εξαιρετική εμπειρία ενσωμάτωσης χρήστη.

  • Διαχειριστές λογαριασμών

Εάν είστε διαχειριστής λογαριασμού, μια λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS σάς βοηθά να παρακολουθείτε τις εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν για κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να τους παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να είστε σίγουροι ότι οι πελάτες σας αξιοποιούν στο έπακρο την εφαρμογή SaaS σας.

  • Νέοι πελάτες SaaS

Μια λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS μπορεί να βοηθήσει τους νέους πελάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο το λογισμικό σας. Εάν η εταιρεία ακολουθήσει τα βήματα σε μια τέτοια λίστα ελέγχου, οι πελάτες θα μπορούν να δουν γρήγορα αποτελέσματα και να παραμείνουν ικανοποιημένοι με την υπηρεσία.

Εξερευνήστε τη λίστα ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS

Λίστα ελέγχου ενσωμάτωση πελατών SaaS

Όταν ένας νέος πελάτης εγγραφεί για το SaaS σας, στείλτε του έναν αυτοματοποιημένο χαιρετισμό.

Γιατί είναι σημαντικό να προετοιμάσετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος;

Αυτή είναι η πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ένας νέος πελάτης με την εταιρεία σας. Είναι σημαντικό να γίνει αυτό το μήνυμα όσο το δυνατόν πιο φιλικό και φιλόξενο, καθώς θα δώσει τον τόνο για μελλοντικές αλληλεπιδράσεις.

LiveAgent Welcome on board message

Πώς να προετοιμάσετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος;

Ο χαιρετισμός σας πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το πώς να ξεκινήσουν με το λογισμικό σας και τι μπορούν να περιμένουν από τη διαδικασία ενσωμάτωσης του πελάτη. Είναι επίσης καλή ιδέα να συμπεριλάβετε συνδέσμους σε χρήσιμους πόρους, όπως το ιστολόγιο της εταιρείας σας ή την ενότητα Συχνές Ερωτήσεις.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την προετοιμασία ενός αυτοματοποιημένου μηνύματος καλωσορίσματος;

  • Πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ – για να ρυθμίσετε έναν ενεργοποιημένο χαιρετισμό
  • Πάροχο υπηρεσιών email – για αποστολή του αυτοματοποιημένου μηνύματος καλωσορίσματος
  • Το ιστολόγιο της εταιρείας σας ή την ενότητα Συχνές ερωτήσεις – για την παροχή χρήσιμων πόρων για νέους πελάτες

Μόλις χαιρετήσετε τον πελάτη, είναι ώρα να επικοινωνήσετε για να προγραμματίσετε μια κλήση.

Γιατί είναι σημαντικό να προγραμματίσετε μια κλήση με τον πελάτη;

Μια τηλεφωνική κλήση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε σχέσεις με έναν νέο πελάτη. Είναι μια ευκαιρία να συστηθείτε, να τους γνωρίσετε καλύτερα, να μάθετε περισσότερα για τις ανάγκες τους και να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν.

Schedule a demo with a stellar help desk software - LiveAgent

Πώς να προγραμματίσετε μια κλήση με τον πελάτη;

Στείλτε στον πελάτη ένα email ή πρόσκληση ημερολογίου με την ημερομηνία και την ώρα της κλήσης, καθώς και έναν σύνδεσμο για τη συνάντηση. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τυχόν πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούν, όπως μια ατζέντα ή μια λίστα ερωτήσεων για να προετοιμαστούν για την κλήση.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να προγραμματίσετε μια κλήση με τον πελάτη;

  • Εργαλείο προγραμματισμού – για να κανονίσετε μια ώρα για την κλήση
  • Λογισμικό ημερολογίου – για αποθήκευση της ημερομηνίας
  • Πάροχο υπηρεσιών email – για αποστολή της πρόσκλησης

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση
  • Εργαλείο εγγραφής οθόνης – για εγγραφή της οθόνης σας ενώ ακολουθείτε τα βήματα
  • Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο – για να προσθέσετε γραφικά και να βελτιώσετε το τελικό προϊόν
  • Πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο – για να φιλοξενήσετε και να παραδώσετε τα βίντεο στους πελάτες σας

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε υποστήριξη σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο ενώ χρησιμοποιούν το λογισμικό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Οι πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας ενδέχεται να χρειαστούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Η προσφορά αυτού του είδους υποστήριξης θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν σας και θα μειώσουν την πιθανότητα να απομακρυνθούν.

LiveAgent live chat view

Πώς να εφαρμόσετε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία chatbot και ζωντανής βοήθειας διαθέσιμα, επομένως θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Αφού λάβετε την απόφασή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του εργαλείου και να εκπαιδεύσετε την ομάδα προϊόντων σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή chatbot ή εργαλείων ζωντανής βοήθειας;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παροχής εξαιρετικής υποστήριξης πελατών.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Παρέχοντας υποστήριξη μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους και να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το SaaS σας.

LiveAgent help desk ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Θα χρειαστεί να εγγραφείτε σε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια να ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων.

Για να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό, ανατρέξτε στη Βάση γνώσεων LiveAgent. Εκεί θα βρείτε πολλά χρήσιμα σεμινάρια που βοηθούν στην εκκίνηση του λογισμικού χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λύση, θα μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισής σας και να ανταποκρίνεστε στα ερωτήματα των πελατών γρηγορότερα – κάνοντας τους πελάτες σας τελικά πιο ευτυχισμένους.

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση
  • Εργαλείο χαρτογράφησης εμπειρίας πελατών – για να οπτικοποιήσετε την πορεία του πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος
  • Εργαλείο διαχείρισης έργου – για να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τυχόν εμπόδια και να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία

Η διαθεσιμότητα μιας συλλογής άρθρων, οδηγών προϊόντων και άλλων πόρων θα βοηθήσει τους πελάτες να χρησιμοποιούν το SaaS σας.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμους πόρους για πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας ή που έχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Παρέχοντάς τους τις απαντήσεις που χρειάζονται, μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν.

LiveAgent knowledge base

Πώς να ρυθμίσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Δημιουργήστε μόνοι σας τα άρθρα, προσλάβετε κάποιον άλλο για να τα γράψει για εσάς ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο για να τα δημιουργήσετε αυτόματα. Συνολικά, θα πρέπει να στοχεύσετε να έχετε τουλάχιστον 100 άρθρα στη βάση γνώσεών σας.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων ή σελίδας Συχνών Ερωτήσεων;

  • Εργαλείο σχολίων – για τον προσδιορισμό των συχνών ερωτήσεων των πελατών ερωτήσεις
  • Λογισμικό βάσης γνώσεων – για αυτόματη δημιουργία άρθρων με βάση ερωτήσεις πελατών
  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου – για φιλοξενία και διαχείριση όλων των άρθρων σε ένα μέρος

Οι οδηγοί κάθε είδους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν σας.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε (βίντεο) σεμινάρια;

Εάν οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας, είναι πιθανό να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν. Παρέχοντάς τους οδηγούς βήμα προς βήμα, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να γίνουν μακροπρόθεσμοι πελάτες ή ακόμα και υποστηρικτές της επωνυμίας.

LiveAgent’s webinars

Πώς να φτιάξετε (βίντεο) σεμινάρια;

Μπορείτε είτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας είτε να προσλάβετε κάποιον άλλο για να το κάνει για εσάς. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε σεμινάρια, αλλά ένα βίντεο είναι συχνά ο πιο αποτελεσματικός.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία (βίντεο) σεμιναρίων;

  • Εργαλείο εγγραφής οθόνης – για εγγραφή της οθόνης σας ενώ ακολουθείτε τα βήματα
  • Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο – για να προσθέσετε γραφικά και να βελτιώσετε το τελικό προϊόν
  • Πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο – για να φιλοξενήσετε και να παραδώσετε τα βίντεο στους πελάτες σας

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε υποστήριξη σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο ενώ χρησιμοποιούν το λογισμικό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Οι πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας ενδέχεται να χρειαστούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Η προσφορά αυτού του είδους υποστήριξης θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν σας και θα μειώσουν την πιθανότητα να απομακρυνθούν.

LiveAgent live chat view

Πώς να εφαρμόσετε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία chatbot και ζωντανής βοήθειας διαθέσιμα, επομένως θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Αφού λάβετε την απόφασή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του εργαλείου και να εκπαιδεύσετε την ομάδα προϊόντων σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή chatbot ή εργαλείων ζωντανής βοήθειας;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παροχής εξαιρετικής υποστήριξης πελατών.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Παρέχοντας υποστήριξη μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους και να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το SaaS σας.

LiveAgent help desk ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Θα χρειαστεί να εγγραφείτε σε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια να ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων.

Για να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό, ανατρέξτε στη Βάση γνώσεων LiveAgent. Εκεί θα βρείτε πολλά χρήσιμα σεμινάρια που βοηθούν στην εκκίνηση του λογισμικού χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λύση, θα μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισής σας και να ανταποκρίνεστε στα ερωτήματα των πελατών γρηγορότερα – κάνοντας τους πελάτες σας τελικά πιο ευτυχισμένους.

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση

Μόλις τεθούν οι στόχοι του πελάτη, ήρθε η ώρα να ορίσετε κάποιον που θα εξετάσει την πρόοδο που έχει σημειωθεί για την επίτευξή τους.

  • Εργαλείο χαρτογράφησης εμπειρίας πελατών – για να οπτικοποιήσετε την πορεία του πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος
  • Εργαλείο διαχείρισης έργου – για να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τυχόν εμπόδια και να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία

Η διαθεσιμότητα μιας συλλογής άρθρων, οδηγών προϊόντων και άλλων πόρων θα βοηθήσει τους πελάτες να χρησιμοποιούν το SaaS σας.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμους πόρους για πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας ή που έχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Παρέχοντάς τους τις απαντήσεις που χρειάζονται, μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν.

LiveAgent knowledge base

Πώς να ρυθμίσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Δημιουργήστε μόνοι σας τα άρθρα, προσλάβετε κάποιον άλλο για να τα γράψει για εσάς ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο για να τα δημιουργήσετε αυτόματα. Συνολικά, θα πρέπει να στοχεύσετε να έχετε τουλάχιστον 100 άρθρα στη βάση γνώσεών σας.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων ή σελίδας Συχνών Ερωτήσεων;

  • Εργαλείο σχολίων – για τον προσδιορισμό των συχνών ερωτήσεων των πελατών ερωτήσεις
  • Λογισμικό βάσης γνώσεων – για αυτόματη δημιουργία άρθρων με βάση ερωτήσεις πελατών
  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου – για φιλοξενία και διαχείριση όλων των άρθρων σε ένα μέρος

Οι οδηγοί κάθε είδους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν σας.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε (βίντεο) σεμινάρια;

Εάν οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας, είναι πιθανό να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν. Παρέχοντάς τους οδηγούς βήμα προς βήμα, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να γίνουν μακροπρόθεσμοι πελάτες ή ακόμα και υποστηρικτές της επωνυμίας.

LiveAgent’s webinars

Πώς να φτιάξετε (βίντεο) σεμινάρια;

Μπορείτε είτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας είτε να προσλάβετε κάποιον άλλο για να το κάνει για εσάς. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε σεμινάρια, αλλά ένα βίντεο είναι συχνά ο πιο αποτελεσματικός.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία (βίντεο) σεμιναρίων;

  • Εργαλείο εγγραφής οθόνης – για εγγραφή της οθόνης σας ενώ ακολουθείτε τα βήματα
  • Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο – για να προσθέσετε γραφικά και να βελτιώσετε το τελικό προϊόν
  • Πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο – για να φιλοξενήσετε και να παραδώσετε τα βίντεο στους πελάτες σας

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε υποστήριξη σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο ενώ χρησιμοποιούν το λογισμικό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Οι πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας ενδέχεται να χρειαστούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Η προσφορά αυτού του είδους υποστήριξης θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν σας και θα μειώσουν την πιθανότητα να απομακρυνθούν.

LiveAgent live chat view

Πώς να εφαρμόσετε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία chatbot και ζωντανής βοήθειας διαθέσιμα, επομένως θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Αφού λάβετε την απόφασή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του εργαλείου και να εκπαιδεύσετε την ομάδα προϊόντων σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή chatbot ή εργαλείων ζωντανής βοήθειας;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παροχής εξαιρετικής υποστήριξης πελατών.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Παρέχοντας υποστήριξη μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους και να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το SaaS σας.

LiveAgent help desk ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Θα χρειαστεί να εγγραφείτε σε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια να ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων.

Για να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό, ανατρέξτε στη Βάση γνώσεων LiveAgent. Εκεί θα βρείτε πολλά χρήσιμα σεμινάρια που βοηθούν στην εκκίνηση του λογισμικού χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λύση, θα μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισής σας και να ανταποκρίνεστε στα ερωτήματα των πελατών γρηγορότερα – κάνοντας τους πελάτες σας τελικά πιο ευτυχισμένους.

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση

Είτε δημιουργήστε ένα μόνοι σας χρησιμοποιώντας HTML, CSS και JavaScript ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Appcues για να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τους χαιρετισμούς σας.

Μόλις τεθούν οι στόχοι του πελάτη, ήρθε η ώρα να ορίσετε κάποιον που θα εξετάσει την πρόοδο που έχει σημειωθεί για την επίτευξή τους.

Γιατί είναι σημαντικό να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

Ένας καλός διαχειριστής επιτυχίας πελατών θα βοηθήσει τον πελάτη να αξιοποιήσει στο έπακρο το λογισμικό σας παρέχοντας καθοδήγηση και υποστήριξη. Θα είναι εκεί για να απαντήσουν σε τυχόν ερωτήσεις, να προσφέρουν συμβουλές και να παρακολουθούν την πορεία του πελάτη.

Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Πώς να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

Επιλέξτε κάποιον που να γνωρίζει το λογισμικό σας και να είναι καλός στη συνεργασία με ανθρώπους. Αυτό το άτομο θα πρέπει να είναι κάποιος με τον οποίο ο πελάτης μπορεί να αισθάνεται άνετα να επικοινωνεί και να μπορεί να εμπιστευτεί για να τον βοηθήσει να επιτύχει τους στόχους του.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

  • Κατάλογο προσωπικού – για να βρείτε κάποιον που να γνωρίζει το λογισμικό σας και να συνεργάζεται καλά με άτομα
  • Σύστημα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) – για να παρακολουθείτε την πρόοδο και τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη με τον διαχειριστή επιτυχίας πελατών

Ο τύπος που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες της επιχείρησής σας και των πελατών σας.

Γιατί είναι σημαντικό να επιλέξετε το σωστό μοντέλο ενσωμάτωσης;

Η διαδικασία ενσωμάτωσης του SaaS θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Εάν είναι πολύ μεγάλο ή πολύπλοκο, τότε κινδυνεύετε να χάσετε πελάτες πριν καν ξεκινήσουν.

LiveAgent-getting-started-guide

Πώς να επιλέξετε ένα μοντέλο ενσωμάτωσης;

Η ενσωμάτωση αυτοεξυπηρέτησης σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν το λογισμικό σας χωρίς καμία βοήθεια από εσάς, καθιστώντας το συχνά την καλύτερη επιλογή για απλές εφαρμογές με χαμηλή καμπύλη εκμάθησης. Ένα μοντέλο ενσωμάτωσης με χαμηλή επαφή απαιτεί από εσάς να παρέχετε κάποια βοήθεια, αλλά οι πελάτες μπορούν ακόμη σε μεγάλο βαθμό να καταλάβουν τα πράγματα μόνοι τους. Ένα μοντέλο υψηλής επαφής είναι καλύτερο για πιο σύνθετες εφαρμογές, όταν οι πελάτες χρειάζονται σημαντική βοήθεια για να είναι επιτυχημένοι.

Τι μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε ένα μοντέλο ενσωμάτωσης;

  • Οι επιχειρηματικοί σας στόχοι – για να προσδιορίσετε τι είδους εμπειρία ενσωμάτωσης πελάτη θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες σας
  • Οι πελάτες σας – για να κατανοήσετε τις ανάγκες τους και πώς μαθαίνουν καλύτερα

Αυτό θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε τυχόν περιοχές όπου ο πελάτης μπορεί να δυσκολεύεται.

Γιατί είναι σημαντικό να ρυθμίσετε την παρακολούθηση και τα αναλυτικά στοιχεία;

Ο έλεγχος για την πρόοδο του πελάτη θα σας βοηθήσει να μετρήσετε την πρόοδό του προς την επίτευξη των στόχων του και να εντοπίσετε τυχόν πιθανά προβλήματα. Ως αποτέλεσμα, θα μπορείτε να τους βοηθήσετε και να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνουν σε καλό δρόμο.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Πώς να ρυθμίσετε την παρακολούθηση και τα αναλυτικά στοιχεία;

Μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους είναι να χρησιμοποιήσετε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων. Αυτό σημαίνει συλλογή πληροφοριών από διάφορες πηγές για να έχετε μια πλήρη εικόνα της προόδου του πελάτη.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη ρύθμιση της παρακολούθησης και των αναλυτικών στοιχείων;

  • Πλατφόρμα επιτυχίας πελατών – για παρακολούθηση της υγείας και της δραστηριότητας των πελατών σε πολλά κανάλια
  • Εργαλείο οπτικοποίησης δεδομένων – για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε όλα τα δεδομένα και να αναγνωρίσετε μοτίβα

Η στιγμή “a-ha!” είναι όταν ένας πελάτης συνειδητοποιεί ξαφνικά την αξία του προϊόντος σας.

Γιατί είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τη στιγμή Eureka σας;

Η στιγμή “a-ha!” είναι απαραίτητη για την προώθηση της υιοθέτησης προϊόντος και την αποτροπή των πελατών σας από το να απομακρυνθούν. Είναι το σημείο στο οποίο συνειδητοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του προϊόντος σας και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να επιτύχουν τους στόχους τους.

LiveAgent's landpage testimonals

Πώς να αναγνωρίσετε τη στιγμή Eureka σας;

Πρώτα, μπορείτε να ρωτήσετε υπάρχοντες, ικανοποιημένους πελάτες όταν το βίωσαν μέσω ερευνών, συνεντεύξεων ή ακόμα και απλές συζητήσεις. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε μοτίβα στα δεδομένα σας για να προσδιορίσετε πότε διαφορετικοί πελάτες είναι πιο πιθανό να περάσουν τις στιγμές Eureka τους.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε τη στιγμή Eureka σας;

  • Εργαλείο έρευνας – για τη συλλογή σχολίων πελατών σχετικά με τις “a-ha!” στιγμές
  • Εργαλείο συνομιλίας – για συνομιλία με πελάτες σε πραγματικό χρόνο για να τους ρωτήσετε
  • Εργαλείο ανάλυσης δεδομένων – για τον εντοπισμό μοτίβων στη συμπεριφορά πελατών

Αυτή είναι η σειρά των γεγονότων που οδηγεί έναν πελάτη από την πρώτη χρήση του λογισμικού σας στο να έχει την “a-ha!” στιγμή με αυτό.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε μια διαδρομή πελατών προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

Κατανοώντας τα βήματα που οδηγούν στην “a-ha!” στιγμή, μπορείτε να εργαστείτε για να διασφαλίσετε ότι όλοι οι πελάτες έχουν μια ομαλή και επιτυχημένη πορεία προς αυτό. Αυτό θα βοηθήσει τελικά να μειώσετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε την υιοθέτηση προϊόντων.

woman mapping out process on three posters

Πώς να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

Ξεκινήστε χαρτογραφώντας τα διάφορα βήματα που οδηγούν στην “a-ha!” στιγμή, στη συνέχεια αναστρώστε τα για να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη. Αφού έχετε τη διαδρομή, μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν πιθανά εμπόδια και να εργαστείτε για την άρση τους.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

  • Εργαλείο χαρτογράφησης εμπειρίας πελατών – για να οπτικοποιήσετε την πορεία του πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος
  • Εργαλείο διαχείρισης έργου – για να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τυχόν εμπόδια και να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία

Η διαθεσιμότητα μιας συλλογής άρθρων, οδηγών προϊόντων και άλλων πόρων θα βοηθήσει τους πελάτες να χρησιμοποιούν το SaaS σας.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμους πόρους για πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας ή που έχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Παρέχοντάς τους τις απαντήσεις που χρειάζονται, μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν.

LiveAgent knowledge base

Πώς να ρυθμίσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Δημιουργήστε μόνοι σας τα άρθρα, προσλάβετε κάποιον άλλο για να τα γράψει για εσάς ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο για να τα δημιουργήσετε αυτόματα. Συνολικά, θα πρέπει να στοχεύσετε να έχετε τουλάχιστον 100 άρθρα στη βάση γνώσεών σας.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων ή σελίδας Συχνών Ερωτήσεων;

  • Εργαλείο σχολίων – για τον προσδιορισμό των συχνών ερωτήσεων των πελατών ερωτήσεις
  • Λογισμικό βάσης γνώσεων – για αυτόματη δημιουργία άρθρων με βάση ερωτήσεις πελατών
  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου – για φιλοξενία και διαχείριση όλων των άρθρων σε ένα μέρος

Οι οδηγοί κάθε είδους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν σας.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε (βίντεο) σεμινάρια;

Εάν οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας, είναι πιθανό να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν. Παρέχοντάς τους οδηγούς βήμα προς βήμα, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να γίνουν μακροπρόθεσμοι πελάτες ή ακόμα και υποστηρικτές της επωνυμίας.

LiveAgent’s webinars

Πώς να φτιάξετε (βίντεο) σεμινάρια;

Μπορείτε είτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας είτε να προσλάβετε κάποιον άλλο για να το κάνει για εσάς. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε σεμινάρια, αλλά ένα βίντεο είναι συχνά ο πιο αποτελεσματικός.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία (βίντεο) σεμιναρίων;

  • Εργαλείο εγγραφής οθόνης – για εγγραφή της οθόνης σας ενώ ακολουθείτε τα βήματα
  • Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο – για να προσθέσετε γραφικά και να βελτιώσετε το τελικό προϊόν
  • Πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο – για να φιλοξενήσετε και να παραδώσετε τα βίντεο στους πελάτες σας

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε υποστήριξη σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο ενώ χρησιμοποιούν το λογισμικό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Οι πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας ενδέχεται να χρειαστούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Η προσφορά αυτού του είδους υποστήριξης θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν σας και θα μειώσουν την πιθανότητα να απομακρυνθούν.

LiveAgent live chat view

Πώς να εφαρμόσετε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία chatbot και ζωντανής βοήθειας διαθέσιμα, επομένως θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Αφού λάβετε την απόφασή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του εργαλείου και να εκπαιδεύσετε την ομάδα προϊόντων σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή chatbot ή εργαλείων ζωντανής βοήθειας;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παροχής εξαιρετικής υποστήριξης πελατών.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Παρέχοντας υποστήριξη μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους και να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το SaaS σας.

LiveAgent help desk ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Θα χρειαστεί να εγγραφείτε σε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια να ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων.

Για να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό, ανατρέξτε στη Βάση γνώσεων LiveAgent. Εκεί θα βρείτε πολλά χρήσιμα σεμινάρια που βοηθούν στην εκκίνηση του λογισμικού χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λύση, θα μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισής σας και να ανταποκρίνεστε στα ερωτήματα των πελατών γρηγορότερα – κάνοντας τους πελάτες σας τελικά πιο ευτυχισμένους.

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση

Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι νέοι πελάτες όταν συνδέονται, επομένως θα καθορίσει τον τόνο για μελλοντικές αλληλεπιδράσεις.

Είτε δημιουργήστε ένα μόνοι σας χρησιμοποιώντας HTML, CSS και JavaScript ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Appcues για να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τους χαιρετισμούς σας.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να συμπεριλάβετε μια οθόνη χαιρετισμού ή ένα modal;

  • HTML, CSS και JavaScript – για να δημιουργήσετε μια οθόνη χαιρετισμού ή ένα modal
  • Appcues – για δημιουργία και διαχείριση χαιρετισμών

Κατά τη διάρκεια της κλήσης ή της συνάντησης, ρωτήστε τι θέλει να επιτύχει ο πελάτης χρησιμοποιώντας το SaaS σας.

Γιατί είναι σημαντικό να τίθενται στόχοι επιτυχίας πελατών;

Έχοντας μια σαφή κατανόηση του στόχου ενσωμάτωσης του πελάτη σημαίνει ότι θα μπορείτε να προσαρμόσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης στις συγκεκριμένες ανάγκες του. Αυτό θα τους βοηθήσει να δουν τα αποτελέσματα πιο γρήγορα και θα αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας τους χρησιμοποιώντας το προϊόν σας.

Customer success representative

Πώς να ορίσετε στόχους επιτυχίας πελατών;

Συνεργαστείτε με τον πελάτη για να προσδιορίσετε τους συγκεκριμένους στόχους χρήσης του λογισμικού σας. Μόλις κατανοήσετε καλά τι ελπίζουν να επιτύχουν, δημιουργήστε μια λίστα με εργασίες ενσωμάτωσης, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν καλύτερα την εφαρμογή SaaS για να επιτύχουν αυτούς τους στόχους.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον καθορισμό στόχων επιτυχίας πελατών;

  • Φύλλο εργασίας καθορισμού στόχων – για να βοηθήσει εσάς και τον πελάτη να προσδιορίσετε συγκεκριμένους στόχους
  • Εργαλείο διαχείρισης έργου – για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για την επίτευξη αυτών των στόχων

Μόλις τεθούν οι στόχοι του πελάτη, ήρθε η ώρα να ορίσετε κάποιον που θα εξετάσει την πρόοδο που έχει σημειωθεί για την επίτευξή τους.

Γιατί είναι σημαντικό να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

Ένας καλός διαχειριστής επιτυχίας πελατών θα βοηθήσει τον πελάτη να αξιοποιήσει στο έπακρο το λογισμικό σας παρέχοντας καθοδήγηση και υποστήριξη. Θα είναι εκεί για να απαντήσουν σε τυχόν ερωτήσεις, να προσφέρουν συμβουλές και να παρακολουθούν την πορεία του πελάτη.

Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Πώς να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

Επιλέξτε κάποιον που να γνωρίζει το λογισμικό σας και να είναι καλός στη συνεργασία με ανθρώπους. Αυτό το άτομο θα πρέπει να είναι κάποιος με τον οποίο ο πελάτης μπορεί να αισθάνεται άνετα να επικοινωνεί και να μπορεί να εμπιστευτεί για να τον βοηθήσει να επιτύχει τους στόχους του.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ορίσετε έναν διαχειριστή επιτυχίας πελατών;

  • Κατάλογο προσωπικού – για να βρείτε κάποιον που να γνωρίζει το λογισμικό σας και να συνεργάζεται καλά με άτομα
  • Σύστημα διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) – για να παρακολουθείτε την πρόοδο και τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη με τον διαχειριστή επιτυχίας πελατών

Ο τύπος που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες της επιχείρησής σας και των πελατών σας.

Γιατί είναι σημαντικό να επιλέξετε το σωστό μοντέλο ενσωμάτωσης;

Η διαδικασία ενσωμάτωσης του SaaS θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Εάν είναι πολύ μεγάλο ή πολύπλοκο, τότε κινδυνεύετε να χάσετε πελάτες πριν καν ξεκινήσουν.

LiveAgent-getting-started-guide

Πώς να επιλέξετε ένα μοντέλο ενσωμάτωσης;

Η ενσωμάτωση αυτοεξυπηρέτησης σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν το λογισμικό σας χωρίς καμία βοήθεια από εσάς, καθιστώντας το συχνά την καλύτερη επιλογή για απλές εφαρμογές με χαμηλή καμπύλη εκμάθησης. Ένα μοντέλο ενσωμάτωσης με χαμηλή επαφή απαιτεί από εσάς να παρέχετε κάποια βοήθεια, αλλά οι πελάτες μπορούν ακόμη σε μεγάλο βαθμό να καταλάβουν τα πράγματα μόνοι τους. Ένα μοντέλο υψηλής επαφής είναι καλύτερο για πιο σύνθετες εφαρμογές, όταν οι πελάτες χρειάζονται σημαντική βοήθεια για να είναι επιτυχημένοι.

Τι μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε ένα μοντέλο ενσωμάτωσης;

  • Οι επιχειρηματικοί σας στόχοι – για να προσδιορίσετε τι είδους εμπειρία ενσωμάτωσης πελάτη θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες σας
  • Οι πελάτες σας – για να κατανοήσετε τις ανάγκες τους και πώς μαθαίνουν καλύτερα

Αυτό θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε τυχόν περιοχές όπου ο πελάτης μπορεί να δυσκολεύεται.

Γιατί είναι σημαντικό να ρυθμίσετε την παρακολούθηση και τα αναλυτικά στοιχεία;

Ο έλεγχος για την πρόοδο του πελάτη θα σας βοηθήσει να μετρήσετε την πρόοδό του προς την επίτευξη των στόχων του και να εντοπίσετε τυχόν πιθανά προβλήματα. Ως αποτέλεσμα, θα μπορείτε να τους βοηθήσετε και να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνουν σε καλό δρόμο.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Πώς να ρυθμίσετε την παρακολούθηση και τα αναλυτικά στοιχεία;

Μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους είναι να χρησιμοποιήσετε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων. Αυτό σημαίνει συλλογή πληροφοριών από διάφορες πηγές για να έχετε μια πλήρη εικόνα της προόδου του πελάτη.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη ρύθμιση της παρακολούθησης και των αναλυτικών στοιχείων;

  • Πλατφόρμα επιτυχίας πελατών – για παρακολούθηση της υγείας και της δραστηριότητας των πελατών σε πολλά κανάλια
  • Εργαλείο οπτικοποίησης δεδομένων – για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε όλα τα δεδομένα και να αναγνωρίσετε μοτίβα

Η στιγμή “a-ha!” είναι όταν ένας πελάτης συνειδητοποιεί ξαφνικά την αξία του προϊόντος σας.

Γιατί είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τη στιγμή Eureka σας;

Η στιγμή “a-ha!” είναι απαραίτητη για την προώθηση της υιοθέτησης προϊόντος και την αποτροπή των πελατών σας από το να απομακρυνθούν. Είναι το σημείο στο οποίο συνειδητοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του προϊόντος σας και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να επιτύχουν τους στόχους τους.

LiveAgent's landpage testimonals

Πώς να αναγνωρίσετε τη στιγμή Eureka σας;

Πρώτα, μπορείτε να ρωτήσετε υπάρχοντες, ικανοποιημένους πελάτες όταν το βίωσαν μέσω ερευνών, συνεντεύξεων ή ακόμα και απλές συζητήσεις. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε μοτίβα στα δεδομένα σας για να προσδιορίσετε πότε διαφορετικοί πελάτες είναι πιο πιθανό να περάσουν τις στιγμές Eureka τους.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε τη στιγμή Eureka σας;

  • Εργαλείο έρευνας – για τη συλλογή σχολίων πελατών σχετικά με τις “a-ha!” στιγμές
  • Εργαλείο συνομιλίας – για συνομιλία με πελάτες σε πραγματικό χρόνο για να τους ρωτήσετε
  • Εργαλείο ανάλυσης δεδομένων – για τον εντοπισμό μοτίβων στη συμπεριφορά πελατών

Αυτή είναι η σειρά των γεγονότων που οδηγεί έναν πελάτη από την πρώτη χρήση του λογισμικού σας στο να έχει την “a-ha!” στιγμή με αυτό.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε μια διαδρομή πελατών προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

Κατανοώντας τα βήματα που οδηγούν στην “a-ha!” στιγμή, μπορείτε να εργαστείτε για να διασφαλίσετε ότι όλοι οι πελάτες έχουν μια ομαλή και επιτυχημένη πορεία προς αυτό. Αυτό θα βοηθήσει τελικά να μειώσετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε την υιοθέτηση προϊόντων.

woman mapping out process on three posters

Πώς να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

Ξεκινήστε χαρτογραφώντας τα διάφορα βήματα που οδηγούν στην “a-ha!” στιγμή, στη συνέχεια αναστρώστε τα για να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη. Αφού έχετε τη διαδρομή, μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν πιθανά εμπόδια και να εργαστείτε για την άρση τους.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια διαδρομή πελάτη προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka;

  • Εργαλείο χαρτογράφησης εμπειρίας πελατών – για να οπτικοποιήσετε την πορεία του πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος
  • Εργαλείο διαχείρισης έργου – για να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τυχόν εμπόδια και να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία

Η διαθεσιμότητα μιας συλλογής άρθρων, οδηγών προϊόντων και άλλων πόρων θα βοηθήσει τους πελάτες να χρησιμοποιούν το SaaS σας.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων;

Μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμους πόρους για πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας ή που έχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Παρέχοντάς τους τις απαντήσεις που χρειάζονται, μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν.

LiveAgent knowledge base

Πώς να ρυθμίσετε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα συχνών ερωτήσεων;

Δημιουργήστε μόνοι σας τα άρθρα, προσλάβετε κάποιον άλλο για να τα γράψει για εσάς ή χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο για να τα δημιουργήσετε αυτόματα. Συνολικά, θα πρέπει να στοχεύσετε να έχετε τουλάχιστον 100 άρθρα στη βάση γνώσεών σας.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων ή σελίδας Συχνών Ερωτήσεων;

  • Εργαλείο σχολίων – για τον προσδιορισμό των συχνών ερωτήσεων των πελατών ερωτήσεις
  • Λογισμικό βάσης γνώσεων – για αυτόματη δημιουργία άρθρων με βάση ερωτήσεις πελατών
  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου – για φιλοξενία και διαχείριση όλων των άρθρων σε ένα μέρος

Οι οδηγοί κάθε είδους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το προϊόν σας.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε (βίντεο) σεμινάρια;

Εάν οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας, είναι πιθανό να τα παρατήσουν και να απομακρυνθούν. Παρέχοντάς τους οδηγούς βήμα προς βήμα, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες να γίνουν μακροπρόθεσμοι πελάτες ή ακόμα και υποστηρικτές της επωνυμίας.

LiveAgent’s webinars

Πώς να φτιάξετε (βίντεο) σεμινάρια;

Μπορείτε είτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας είτε να προσλάβετε κάποιον άλλο για να το κάνει για εσάς. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε σεμινάρια, αλλά ένα βίντεο είναι συχνά ο πιο αποτελεσματικός.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία (βίντεο) σεμιναρίων;

  • Εργαλείο εγγραφής οθόνης – για εγγραφή της οθόνης σας ενώ ακολουθείτε τα βήματα
  • Λογισμικό επεξεργασίας βίντεο – για να προσθέσετε γραφικά και να βελτιώσετε το τελικό προϊόν
  • Πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο – για να φιλοξενήσετε και να παραδώσετε τα βίντεο στους πελάτες σας

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε υποστήριξη σε πελάτες σε πραγματικό χρόνο ενώ χρησιμοποιούν το λογισμικό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζουμε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Οι πελάτες που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας ενδέχεται να χρειαστούν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Η προσφορά αυτού του είδους υποστήριξης θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν στο έπακρο το προϊόν σας και θα μειώσουν την πιθανότητα να απομακρυνθούν.

LiveAgent live chat view

Πώς να εφαρμόσετε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία chatbot και ζωντανής βοήθειας διαθέσιμα, επομένως θα πρέπει να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Αφού λάβετε την απόφασή σας, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του εργαλείου και να εκπαιδεύσετε την ομάδα προϊόντων σας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του.

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εφαρμογή chatbot ή εργαλείων ζωντανής βοήθειας;

Το LiveAgent είναι ένα ισχυρό εργαλείο που προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παροχής εξαιρετικής υποστήριξης πελατών.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Παρέχοντας υποστήριξη μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης, μπορείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά τους και να τους βοηθήσετε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το SaaS σας.

LiveAgent help desk ticketing

Πώς να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent;

Θα χρειαστεί να εγγραφείτε σε έναν λογαριασμό και στη συνέχεια να ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων.

Για να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό, ανατρέξτε στη Βάση γνώσεων LiveAgent. Εκεί θα βρείτε πολλά χρήσιμα σεμινάρια που βοηθούν στην εκκίνηση του λογισμικού χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Όταν χρησιμοποιείτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών, μπορείτε να παρέχετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λύση, θα μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισής σας και να ανταποκρίνεστε στα ερωτήματα των πελατών γρηγορότερα – κάνοντας τους πελάτες σας τελικά πιο ευτυχισμένους.

Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε τις βασικές λειτουργίες και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή.

Τι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να χρησιμοποιήσετε;

  • LiveAgent – προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, με πολλές δυνατότητες όπως καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων και αυτοματοποίηση

Μέθοδοι για την ενσωμάτωση πελατών SaaS

  • Διευκολύνετε την εγγραφή τους

Αυτή η διαδικασία θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη για τους νέους πελάτες σας, επομένως ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των βημάτων και βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία εγγραφής είναι σύντομη και απλή. Μια περίπλοκη διαδικασία εγγραφής θα αποθαρρύνει απλά τους πιθανούς πελάτες.

  • Ζητήστε τους να χρησιμοποιήσουν το SaaS σας το συντομότερο δυνατό

Όσο πιο γρήγορα ένας νέος πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το λογισμικό σας, τόσο το καλύτερο. Μόλις εγγραφούν, κάντε τους μια ξενάγηση στο προϊόν ή στείλτε τους ένα email με οδηγίες για το πώς να ξεκινήσουν.

  • Δημιουργήστε μια εξατομικευμένη εμπειρία

Το SaaS σας θα πρέπει να προσαρμόζεται σε κάθε πελάτη προσθέτοντας μια προσωπική πινελιά, επομένως φροντίστε να συλλέγετε δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις του και να τα χρησιμοποιείτε για να προσαρμόσετε την εμπειρία ενσωμάτωσης του πελάτη σε αυτόν. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πράγματα όπως η αποστολή στοχευμένου περιεχομένου ή η εξατομικευμένη περιήγηση προϊόντων.

  • Συλλέξτε σχόλια και χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε τη διαδικασία

Οι απόψεις των πελατών είναι απαραίτητες για τη βελτίωση της στρατηγικής ενσωμάτωσης, επομένως συλλέγετε σχόλια τακτικά και χρησιμοποιείτε τα για να κάνετε θετικές αλλαγές. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω ενός επακόλουθου email, μηνυμάτων εφαρμογής, ερευνών, συνεντεύξεων κ.λπ. Οι απόψεις των χρηστών που κοινοποιούνται στο διαδίκτυο μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως κοινωνική απόδειξη, λειτουργώντας ως θετική ενίσχυση για να ενθαρρύνουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες να χρησιμοποιούν το SaaS σας.

  • Παρέχετε μια δωρεάν δοκιμή

Το να δίνετε τη δυνατότητα στους δυνητικούς πελάτες να δοκιμάσουν το SaaS σας προτού δεσμευτούν σε μια αγορά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις μετατροπές. Απλώς βεβαιωθείτε ότι η δοκιμή είναι αρκετά μεγάλη για να αποκτήσουν μια καλή αίσθηση για το προϊόν χωρίς να περιορίσετε ένα μεμονωμένο χαρακτηριστικό και να αποτρέψετε τους πιθανούς πελάτες να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές του.

Σύνοψη της λίστας ελέγχου ενσωμάτωσης πελατών SaaS

  • Προετοιμάστε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος
  • Προγραμματίστε μια κλήση με τον πελάτη
  • Συμπεριλάβετε μια οθόνη χαιρετισμού ή ένα modal
  • Θέστε στόχους επιτυχίας πελατών
  • Ορίστε έναν προϊστάμενο επιτυχίας πελατών
  • Επιλέξτε το μοντέλο ενσωμάτωσης
  • Ρυθμίστε την παρακολούθηση και τα αναλυτικά στοιχεία
  • Προσδιορίστε τη στιγμή Eureka που οδηγεί στην υιοθέτηση του προϊόντος
  • Δημιουργήστε μια διαδρομή πελάτη προς τα πίσω από τη στιγμή Eureka
  • Ρυθμίστε μια βάση γνώσεων ή μια σελίδα Συχνών Ερωτήσεων
  • Κάντε (βίντεο) σεμινάρια
  • Ενσωματώστε chatbots ή εργαλεία ζωντανής βοήθειας
  • Χρησιμοποιήστε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης όπως το LiveAgent

Frequently asked questions

Πώς μπορώ να βελτιώσω τη διαδικασία ενσωμάτωσης του πελάτη μου;

Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε τη στρατηγική ενσωμάτωσης των πελατών σας απλή και εύκολη στην εφαρμογή. Ενημερώστε τους γρήγορα για κάθε βασική λειτουργία παρέχοντας μια πηγή παραπομπής σε πολλά χρήσιμα υλικά ενσωμάτωσης, όπως σεμινάρια και οδηγούς, και προσφέρετε υποστήριξη, ώστε η βάση πελατών σας να μπορεί να λάβει βοήθεια, εάν απαιτείται.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενσωματώσετε νέους πελάτες;

Πρώτον, είναι σημαντικό να ορίσετε με σαφήνεια τι θέλετε να κάνουν οι νέοι πελάτες – είτε πρόκειται για εγγραφή σε μια δωρεάν δοκιμή, είτε για αγορά είτε για κάτι εντελώς άλλο. Μόλις μάθετε το αποτέλεσμα-στόχο σας, μπορείτε να εργαστείτε προς τα πίσω για να καταλάβετε τα βήματα που απαιτούνται για να φτάσετε εκεί. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία ενσωμάτωσης στο SaaS είναι απλοποιημένη και κατανοητή. Ίσως αποφασίσετε ότι η ενσωμάτωση με χαμηλή επαφή, μια προσέγγιση που εστιάζει στην αυτοεξυπηρέτηση, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε τον χρόνο ολοκλήρωσης.

Πώς μπορώ να μειώσω την απώλεια πελατών;

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για την αύξηση των ποσοστών διατήρησης πελατών είναι να βεβαιωθείτε ότι είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αντιμετωπίστε τυχόν παράπονα πελατών και προσπαθήστε να τα επιλύσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, καθώς και να ελέγχετε τακτικά με τους πελάτες σας για να βλέπετε πώς τα πάνε και ποιες είναι οι ανάγκες τους. Εάν μπορείτε να αντιμετωπίσετε προληπτικά τυχόν προβλήματα προτού κάποιος μείνει δυσαρεστημένος, θα είστε σε πολύ καλύτερη θέση να τους αποτρέψετε από το να απομακρυνθούν και να τους μετατρέψετε σε πιστούς πελάτες.

Πότε πρέπει να ξεκινήσω την ενσωμάτωση του πελάτη;

Γενικά, εάν το κάνετε όσο το δυνατόν συντομότερα αφού εγγραφεί ένας πελάτης στην υπηρεσία σας, έχετε την καλύτερη ευκαιρία να διασφαλίσετε ότι κατανοεί πώς να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ότι μπορεί να τα αξιοποιήσει στο έπακρο. Είναι επίσης σημαντικό να διατηρείτε τακτική επικοινωνία με τους πελάτες για να εντοπίσετε τυχόν τομείς όπου μπορεί να χρειάζονται περισσότερη βοήθεια.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να καλωσορίσετε νέους πελάτες;

Δείξτε τους ευγνωμοσύνη για την επιλογή της επιχείρησής σας – μια απλή “ευχαριστήρια” κάρτα μπορεί να συμβάλει πολύ στο να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχουν μια θετική εμπειρία – οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία, επομένως πρέπει να κάνετε ό,τι μπορείτε για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες για πρώτη φορά απολαμβάνουν τις συναλλαγές μαζί σας από την αρχή.

Σχετικοί Πόροι

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo