Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Κουραστήκατε με το λογισμικό υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησής σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Οι καλύτερες εναλλακτικές υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης

Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών και τις πωλήσεις σας προσφέροντας επιλογές αυτοεξυπηρέτησης χωρίς προβλήματα. Οι προηγμένες επιλογές υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης προσφέρουν ενσωμάτωση γνωσιακής βάσης, πύλη πελατών, και επιλογές συνεργασίας σε πολύ χαμηλότερη τιμή. 

Δείτε την λεπτομερή σύγκρισή μας με τις καλύτερες επιλογές υποστήριξης αυτοβοήθειας με βάση τις βαθμολογίες χρηστών, τα χαρακτηριστικά και την τιμή.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Χαρακτηριστικά Liveagent Zendesk
Σύγκριση Zendesk και LiveAgent.
HelpJuice Zoho Desk
Σύγκριση Zoho Desk και LiveAgent.
Document 360
Συνολική βαθμολογία
Overall software ratings from verified users on Capterra.
4.7
Το LiveAgent Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστε στο Capterra.
4.3
Το Zendesk Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το HelpJuice Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το Zoho Desk Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το Document 360 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ease of use
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το HelpJuice βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra..
4.4
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το Document 360 βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Customer support
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 supporγια την εξυπηρέτηση πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.2
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.8
Το HelpJuice βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.3
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την εξυπηρέτηση πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.9
Το Document 360 βαθμολογήθηκε με 4.9 στα 5 για την εξυπηρέτηση πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας - τιμής
Βαθμολογία σχέσης ποιότητας- τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση αξίας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.1
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.1 στα 5 για τη σχέση αξίας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Το HelpJuice βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση αξίας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση αξίας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Το Document 360 βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για τη σχέση αξίας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Price
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωποι ανά μήνα.
$15-$39/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμών όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα χρεώνονται μηνιαία σε USD. Η εμφανιζόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου για έναν μήνα.
$59-$199/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμών όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα χρεώνονται μηνιαία σε USD. Η εμφανιζόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου για έναν μήνα.
$39/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμών όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα χρεώνονται μηνιαία σε USD. Η εμφανιζόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου για έναν μήνα.
$120-$369/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμών όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα χρεώνονται μηνιαία σε USD. Η εμφανιζόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου για έναν μήνα.
$49/μήνα/εκπρόσωπο Το εύρος τιμών όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα χρεώνονται μηνιαία σε USD. Η εμφανιζόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου για έναν μήνα.
Καταλογογράφηση / Κατηγοριοποίηση
Δημιουργήστε δομημένες πηγές γνώσεων με κατηγορίες και υποκατηγορίες.
Το LiveAgent προσφέρει καταλογογράφηση/κατηγοριοποίηση άρθρων.
Το Zendesk προσφέρει καταλογογράφηση/κατηγοριοποίηση άρθρων.
Το HelpJuice προσφέρει καταλογογράφηση/κατηγοριοποίηση άρθρων.
Το Zoho Desk προσφέρει καταλογογράφηση/κατηγοριοποίηση άρθρων.
Το Document 360 προσφέρει καταλογογράφηση/κατηγοριοποίηση άρθρων.
Collaboration
Enables agents to work together to achieve ticket resolution.
Το LiveAgent Υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Zendesk Υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το HelpJuice Υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Zoho Desk Υποστηρίζει τη συνεργασία.
Το Document 360 Υποστηρίζει τη συνεργασία.
Διαχείριση Περιεχομένου
Manage knowledge base content through backend WYSIWYG editors.
Το LiveAgent offers προσφέρει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου.
Το Zendesk offers προσφέρει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου.
Το HelpJuice offers προσφέρει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου.
Το Zoho Desk offers προσφέρει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου.
Το Document 360 προσφέρει εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου.
Δέντρο Αποφάσεων
Δημιουργήστε αυτόματες ροές εργασίας στη γνωσιακή βάση/ πύλη πελατών με βάση μοναδικές ενέργειες ενεργοποίησης.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητα δέντρου αποφάσεων.
Το Zendesk προσφέρει δυνατότητα δέντρου αποφάσεων.
Το HelpJuice δεν προσφέρει δυνατότητα δέντρου αποφάσεων.
Το Zoho Desk προσφέρει δυνατότητα δέντρου αποφάσεων.
Το Document 360 δεν προσφέρει δυνατότητα δέντρου αποφάσεων.
Πίνακες συζητήσεων
Επιτρέπει στους χρήστες να συζητούν στα forums.
Το LiveAgent προσφέρει πίνακες συζητήσεων.
Το Zendesk προσφέρει πίνακες συζητήσεων.
Το HelpJuice προσφέρει πίνακες συζητήσεων.
Το Zoho Desk προσφέρει πίνακες συζητήσεων.
Το Document 360 προσφέρει πίνακες συζητήσεων.
Αναζήτηση πλήρους κειμένου
Η αναζήτηση πλήρους κειμένου βρίσκει όλες τις εμφανίσεις του όρου αναζήτησης στη γνωσιακή βάση.
Το LiveAgent προσφέρει αναζήτηση πλήρους κειμένου.
Το Zendesk offers προσφέρει αναζήτηση πλήρους κειμένου.
Το HelpJuice offers προσφέρει αναζήτηση πλήρους κειμένου.
Το Zoho Desk offers προσφέρει αναζήτηση πλήρους κειμένου.
Το Document 360 προσφέρει αναζήτηση πλήρους κειμένου.
Διαχείριση Γνωσιακής Βάσης
Διαχειριστείτε, επεξεργαστείτε, δημιουργήστε, και παρακολουθήστε συζητήσεις στα forum, πλαίσια ανατροφοδότησης και προτάσεων, Συχνές Ερωτήσεις, και άρθρα οδηγιών.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης γνωσιακής βάσης
Το Zendeskπροσφέρει δυνατότητα διαχείρισης γνωσιακής βάσης
Το HelpJuice προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης γνωσιακής βάσης
Το Zoho Desk προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης γνωσιακής βάσης
Το Document 360 προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης γνωσιακής βάσης.
Self Service Portal
Ένα χαρακτηριστικό που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μία πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση σε προηγούμενα tickets τους και σε περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Zendesk προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το HelpJuice προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Zoho Desk προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Document 360 προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.

Συγκρίνετε το LiveAgent
με άλλες πλατφόρμες

Εμπιστεύονται το LiveAgent 30.000+ εταιρείες

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Help desk templates

Δημιουργήθηκε για αναπτυσσόμενες εταιρείες

Η εναλλακτική μας για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης είναι κατασκευασμένη να κλιμακώνεται ανάλογα με την επιχείρησή σας. Είτε είστε μικρή επιχείρηση που λειτουργεί εποχιακά είναι μία μεγάλη, το LiveAgent μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας.

Έξυπνο και εύχρηστο περιβάλλον

Δημιουργήστε τις πηγές γνώσεων σας με ευκολία. Το έξυπνο περιβάλλον χρήστη είναι μοντέρνο και κομψό, δίνοντάς σας χώρο και ευελιξία να δημιουργήσετε μία όμορφη, και καλοφτιαγμένη βάση γνώσεων χρησιμοποιώντας έναν επεξεργαστή WYSIWYG.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Απεριόριστος αποθηκευτικός χώρος, πρόσβαση και χρήστες

Οι καλύτερες εναλλακτικές υποστήριξης αυτοβοήθειας θα πρέπει να προσφέρουν αποθήκευση εγγράφων και πρόσβαση σε όλους τους πελάτες και τα μέλη του οργανισμού σαςn. Το LiveAgent δεν επιβάλλει επιπλέον χρεώσεις για τον αποθηκευτικό χώρο, τις επισκέψεις τις σελίδας ή τις επιπλέον γνωσιακές βάσεις.

Υποστηρίζει πολλαπλές γνωσιακές βάσεις

Η εναλλακτικής μας για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να διαχειριστεί απεριόριστο αριθμό εσωτερικών και εξωτερικών γνωσιακών βάσεων. Δημιουργήστε πλάνα ενημέρωσης, πηγές γνώσης για πολλές επωνυμίες/προϊόντα, και άλλα.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Ταιριάξτε το με την αισθητική του σχεδιασμού σας

Η εναλλακτική μας για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει πολλά προκατασκευασμένα πρότυπα γνωσιακής βάσης/πύλης πελατών που είναι εξαιρετικά διαμορφώσιμα. Αν επιθυμείτε να ταιριάξουν πραγματικά με τον σχεδιασμό του δικού σας brand, χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένα CSS/HTML.

Ενσωματωμένο live chat

Ενισχύστε την πύλη πελατών σας με το ενσωματωμένο live chat μας. Βοηθήστε του πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας αν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Το chat μας ενσωματώνεται με γνωσιακή βάση, και σαν τελευταία λύσει μπορεί να παρουσιάσει χρήσιμα άρθρα στον χρήστη πριν την επικοινωνία του.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Παρακολούθηση ticket

Όταν μιλάμε για εναλλακτικές υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης, η διαφάνεια είναι βασικό στοιχείο. Ενισχύστε τους πελάτες σα με σύστημα παρακολούθησης ticket, που σας επιτρέπει να δείτε προηγούμενα, tickets που έχουν υποβληθεί, και την πορεία επίλυσής τους.

Η εναλλακτική μας για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμό που μας επιτρέπει την παροχή έξοχης υποστήριξης για τους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Αλλά αυτά δεν είναι όλα

Το LiveAgent είναι εξοπλισμένο με πολλές προηγμένες λειτουργίες που θα βοηθήσουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και των πωλήσεών σας. Η εναλλακτική μας για υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο, πολυκάναλο ticketing, ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων, και ενσωματωμένο live chat.

Customer service templates

Εξοικονομήστε 15 ώρες κάθε εβδομάδα

Αυτοματοποιήστε τις βαρετές, επαναλαμβανόμενες εργασίες με κανόνες αυτοματισμού που ενεργοποιούνται με το χρόνο ή με συγκεκριμένες ενέργειες. Ξεκινήστε να αναπτύσσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες αντί να επικεντρώνεστε σε εργασίες που μπορούν να αυτοματοποιηθούν με μερικά κλικ.

Ενισχύστε τις πωλήσεις με πραγματικές πληροφορίες από δεδομένα

Βελτιστοποιήστε τη στρατηγική της εξυπηρέτησής σας σύμφωνα με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Ικανοποιήστε τους πελάτες σας με επιλογές υποστήριξης χωρίς προβλήματα, παραμένοντας διαθέσιμοι σε πραγματικό για βοήθεια σε πραγματικό χρόνο σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα σημαντικά δεδομένα με το CRM μας

Παρέχετε γρήγορη, εξατομικευμένη κα καταρτισμένη εξυπηρέτηση χάρη στο ενσωματωμένο CRM μας. Αποκτήστε πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες πελατών με ένα κλικ, συμπεριλαμβανομένων παλαιότερων παραγγελιών και αιτημάτων σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Οι πελάτες μας τα λένε καλύτερα

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Γιατί πρέπει να επιλέξετε το LiveAgent ως εναλλακτική υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης;

Με το LiveAgent, έχετε τον έλεγχο της υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης. Η λύση που βασίζεται στο cloud σας παρέχει ένα help desk που είναι εύκολο στη χρήση και τη διαχείριση. Η τιμολόγηση είναι απλή και πληρώνετε μόνο για ό, τι χρησιμοποιείτε. Μπορείτε να προσθέσετε, να αλλάξετε ή να διαγράψετε εκπροσώπους και υπηρεσίες.

Ποιες δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης, όπως εσωτερική και δημόσια βάση γνώσεων, φόρουμ εκπροσώπων και πελατών, widget αναζήτησης και άλλα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo