Ζωντανή συνομιλία για την αυτοκινητοβιομηχανία. Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών σας και βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της υποστήριξης με την εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent. Συγκεντρώστε δυνητικούς πελάτες και καλλιεργήστε μακροχρόνιες σχέσεις!
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι λαμπρό.
Με τις τεχνολογικές προόδους της αυτοκινητοβιομηχανίας να εξελίσσονται ραγδαία, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων επικεντρώνονται στον εκσυγχρονισμό της εξυπηρέτησης των πελατών τους και στις online πωλήσεις αυτοκινήτων.
Ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών πραγματοποιεί αρχικά online έρευνα αγοράς προτού μπει αυτοπροσώπως σε μια έκθεση.
Η ιστοσελίδα μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων δεν είναι απλά ένα μέρος που μπορείτε να βρείτε μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας. Είναι πλέον ένας βελτιστοποιημένος ψηφιακός εκθεσιακός χώρος, με όλα τα προνόμια και τις επιλογές που παρέχει ένας φυσικός εκθεσιακός χώρος.
Και όπως ακριβώς και στον φυσικό εκθεσιακό χώρο, οι επισκέπτες και οι πελάτες σας πρέπει να καλωσορίζονται και να καθοδηγούνται από προσιτούς, φιλικούς και καταρτισμένους βοηθούς.
Πώς μπορείτε λοιπόν να ενισχύσετε τις online πωλήσεις σας και να αυξήσετε τα αποτελέσματα της ικανοποίησης των πελατών και τον χρόνο απόκρισης;
Η λύση που ψάχνετε είναι η ζωντανή συνομιλία.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;
Ολόκληρο το ταξίδι των πελατών γίνεται ψηφιακό. Λόγω των smartphone και άλλων “έξυπνων” συσκευών, οι χρήστες είναι “Ενεργοί” οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ιδιαίτερα η νεότερες γενιές.
Η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι ένα συναισθηματικό και προσωπικό θέμα για πολλούς πελάτες. Από το πρώτο αυτοκίνητο έως και το πιο πρόσφατο, οι πελάτες χρειάζονται χρόνο και εξετάζουν προσεκτικά όλες τις επιλογές πριν αποφασίσουν για το όχημα των ονείρων τους.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές θέλουν έξυπνη online υποστήριξη και εξατομικευμένη προσέγγιση όταν σκέφτονται να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο.
Με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να τους βοηθήσετε στην πορεία και να επηρεάσετε σημαντικά τη λήψη των αποφάσεών τους.
Στο παρελθόν, η συνομιλία ήταν αρκετά βασική. Καθώς οι απαιτήσεις των πελατών και οι online αγοραστικές συνήθειες άλλαξαν, το λογισμικό υποστήριξης ζωντανών συνομιλιών σημείωσε σημαντική πρόοδο.
Αυτό που ήταν μια από τις επιλογές επικοινωνίας με μια επιχείρηση είναι τώρα μια προσδοκία και ο πιο δημοφιλής δίαυλος.
Πώς ξεκινάμε;
Κάθε συνομιλία ξεκινά απλά κάνοντας κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας. Μερικές φορές αναφέρεται ως widget ζωντανής συνομιλίας, είναι μια μικρή φούσκα ενσωματωμένη σε έναν ιστότοπο, συνήθως στην κάτω δεξιά γωνία.
Το πιο συνηθισμένο σημείο τοποθέτησης είναι στην αρχική σελίδα ή στις σελίδες προϊόντων, αλλά σας συνιστούμε να την τοποθετήσετε στις σελίδες που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή έχουν κάποια στρατηγική αξία.
Αντί να τηλεφωνούν ή να επισκέπτονται αντιπροσώπους και να κλείνουν ραντεβού για να μιλήσουν πρόσωπο με πρόσωπο, οι πελάτες μπορούν να συνομιλήσουν με έναν ζωντανό εκπρόσωπο online.
Οι αντιπροσωπείες μπορούν επίσης να παρέχουν στους πελάτες πληροφορίες που ενδέχεται να μην γνωρίζουν ή να αναμένουν (για παράδειγμα, μια αντιπροσωπεία μπορεί να σας πει εάν η εγγύηση ενός κατασκευαστή καλύπτει ένα συγκεκριμένο όχημα ή εάν έχετε αρκετές πιθανότητες να πάρετε δάνειο για ένα αυτοκίνητο).
Η αίσθηση του να οδηγείτε το νέο σας αυτοκίνητο αναδεικνύει τα συναισθήματα που συνδέονται με την ελευθερία.
Για να ταιριάζει με αυτό το συναίσθημα, το LiveAgent προσφέρει την ελευθερία να προσαρμόσετε ένα widget συνομιλίας ώστε να ταιριάζει με την εικόνα και το στυλ του brand σας και να κάνει την ιστοσελίδα σας οπτικά δυναμική και έντονη.
Μπορείτε να επιλέξετε από τα πιο δημοφιλή προσχεδιασμένα πρότυπα στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο εικονίδιο συνομιλίας.
Κάθε επιλογή είναι πλήρως προσαρμόσιμη για να προβάλλεται σε κινητά, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε τη συνοχή του design σας σε οποιαδήποτε συσκευή.
Είναι καλή ιδέα να οργανωθείτε και να ετοιμάσετε μια γραπτή απάντηση, την οποία θα ακολουθεί η ομάδα υποστήριξης συνομιλίας σας όταν ένας πελάτης ζητήσει βοήθεια μέσω της συνομιλίας.
Σας διευκολύναμε και ετοιμάσαμε μερικά πρότυπα εδώ.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα πελατών είναι ότι δεν μπορούν να λάβουν άμεση απάντηση όταν επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου ή email.
Οποιαδήποτε καθυστέρηση μπορεί να σημαίνει απώλεια πελατών και πτώση των πωλήσεων.
Οι παράγοντες κυμαίνονται από ανεπαρκή μέλη του προσωπικού έως έλλειψη κατάλληλου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.
Σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email, η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας μπορεί να περιορίσει τις προκλήσεις στα θέματα υποστήριξης του πελάτη.
Οι εκπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να παρέχουν άμεση υποστήριξη στους πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας και σε πραγματικό χρόνο. Βάζουμε τέλος στην αναμονή απάντησης.
Δεν είναι μόνο αυτό. Οι εκπρόσωποι μπορούν πλέον να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Στα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, οι εκπρόσωποι υποστήριξης διαχειρίζονται είτε τηλέφωνα είτε email, αλλά σπάνια και τα δύο.
Για να αποφύγετε την υπερβολική εργασία της ομάδας υποστήριξής σας, μπορείτε να ρυθμίσετε τη διανομή συνομιλίας και να επιλέξετε μία από τις τρεις αυτόματες διαδρομές:
Για να μειώσετε τον φόρτο εργασίας, μπορείτε να ορίσετε χαμηλότερη ή υψηλότερη προτεραιότητα για έναν συγκεκριμένο εκπρόσωπο, χρόνο δρομολόγησης, χρόνο αδράνειας ή ακόμη και χρόνο που χρειάζεται για την οργάνωση.
Σε περίπτωση που τα αιτήματα συνομιλίας γίνουν υπερβολικά πολλά, μπορείτε να ρυθμίσετε το μέγιστο μήκος ουράς. Όταν συμπληρωθεί το όριο της ουράς, το κουμπί συνομιλίας αλλάζει αυτόματα τη διαθεσιμότητά του σε λειτουργία εκτός σύνδεσης ή είναι εντελώς κρυφό από τον ιστότοπό σας.
Κάνοντας κλικ στο κουμπί offline, οι πελάτες θα ενεργοποιήσουν και θα συμπληρώσουν τη φόρμα πριν από τη συνομιλία. Μόλις η ομάδα σας επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία, θα έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και θα μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων σας και να διασφαλίσετε ότι θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.
Και επιπροσθέτως, ενσωματώνοντας τις τυπικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με πελάτες και να μειώσετε τον κίνδυνο να μην απαντήσετε μηνύματα.
Συνοψίζοντας, η ζωντανή συνομιλία είναι μια πιο οικονομικά αποδοτική μέθοδος επικοινωνίας από το τηλέφωνο ή το email για τους εξής λόγους:
Race ahead of your competition
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός κλάδος. Συνεπώς, εκτός από τα προϊόντα και τις τιμές, μπορείτε να δείξετε την εκτίμηση που έχετε στους πελάτες σας μέσω της εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρετε.
Mary Barra – CEO of General Motors
Το ταξίδι των πελατών μπορεί να χωριστεί σε πέντε διαφορετικά στάδια:
Για να φτάσετε από το στάδιο 1 έως το στάδιο 5, πρέπει να προσφέρετε στους πελάτες σας άμεση επικοινωνία με την ομάδα σας, ειδικά στα πρώτα στάδια του κύκλου πωλήσεων.
Η σύνδεση με τους πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι μια βολική λύση για την επίλυση των προβλημάτων τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους μέσω του καναλιού των πωλήσεων.
Καθοδηγώντας τους πελάτες σας σε στάδια, θα κατανοήσετε τις ανάγκες τους και θα λάβετε πολλά πλεονεκτήματα σε αντάλλαγμα.
Ας δούμε τα τέσσερα κορυφαία πλεονεκτήματα της χρήσης της ζωντανής συνομιλίας για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η αντιπροσωπεία αυτοκινήτων σας ενδέχεται να μην είναι ανοιχτή 24 ώρες το 24ωρο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες σας δεν θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Ακόμα και όταν είστε offline, οι πελάτες σας θα πρέπει να έχουν την επιλογή να σας στέλνουν μηνύματα.
Προσθέστε μία φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό σας και επιτρέψτε στους πελάτες να επιλέξουν το τμήμα με το οποίο θέλουν να επικοινωνήσουν. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να συλλέξετε πολύτιμους δυνητικούς πελάτες ακόμα και αν η επιχείρησή σας είναι κλειστή και να τους χρησιμοποιήσετε αργότερα στη στρατηγική σας για μάρκετινγκ μέσω email.
Ρυθμίστε προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας σε στρατηγικές σελίδες, όπως η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς ή η σελίδα τιμολόγησης, για να προκαλέσετε αφοσίωση και να αυξήσετε τις μετατροπές ζωντανής συνομιλίας σας.
Οι δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας είναι αυτοματοποιημένες, εμφανίζονται αναδυόμενα μηνύματα που σας επιτρέπουν να στοχεύσετε συγκεκριμένα είδη πελατών, να προσαρμόσετε τις προσφορές σας ή να προτείνετε παρόμοια προϊόντα. Οι δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να τα κάνουν όλα.
Μπορούν να δημιουργηθούν πολλές προσκλήσεις συνομιλίας για διάφορες ομάδες πελατών, όπως για παράδειγμα, τους νέους και τους συχνούς πελάτες.
Σε συνδυασμό με την επισκόπηση συνομιλιών, μπορείτε να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση της πλατφόρμας συνομιλίας σας, όπως πόσοι επισκέπτες είναι σε μια ουρά, διαθέσιμους αντιπροσώπους ή χρόνο που αφιέρωσαν οι πελάτες περιηγούμενοι σε συγκεκριμένες σελίδες.
Με τις πληροφορίες που συλλέγονται, μπορείτε να προσεγγίσετε δυναμικά και να προσκαλέσετε πελάτες σε συνομιλία.
Για παράδειγμα, εάν έχετε μια αντιπροσωπεία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, γνωρίζετε πόσο χρονοβόρα και κουραστική είναι για τους πιθανούς αγοραστές να βρουν το σωστό άτομο στην σωστή ιστοσελίδα. Αλλά με την ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να αποφύγετε τον μεσολαβητή, για να μιλήσετε και να επικοινωνήσετε απευθείας με τους δυνητικούς σας πελάτες.
Η ενσωμάτωση πολλών λειτουργιών σε μία στρατηγική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών και να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες για τη διοχέτευση πωλήσεών σας.
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να μάθετε τα πραγματικά δεδομένα μετατροπών από τη ζωντανή συνομιλία σας για το WordPress. Με το LiveAgent, μπορείτε. Η ενεργοποίηση της προσθήκης ενσωματωμένης παρακολούθησης συνομιλίας σάς επιτρέπει να μετράτε τη συνολική επίδραση της ζωντανής συνομιλίας στις μετατροπές. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε καλύτερη κατανόηση των εσόδων που δημιουργεί η ζωντανή συνομιλία.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Εάν θέλετε να ελέγξετε τις προσπάθειες εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε έως και 11 αναφορές εξυπηρέτησης πελατών. Τα αποτελέσματα μπορούν να αποκαλύψουν ευκαιρίες για βελτίωση.
Με το LiveAgent, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα φόρουμ κοινότητας και βάση γνώσεων, όπου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε άρθρα, να σχολιάζουν ή ακόμα και να συνεισφέρουν οι ίδιοι. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την παροχή υποστήριξης ακόμη και για τους πελάτες που προτιμούν την αυτοεξυπηρέτηση.
Το να μην αξιοποιούν τη δύναμη που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν σε μια επιχειρηματική απόδοση επένδυσης είναι ένα λάθος που εξακολουθούν να κάνουν πολλές εταιρείες.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα πάντα στις μέρες μας και είναι πολύ λογικό να έχουν ένα εργαλείο συνομιλίας που μπορούν να χρησιμοποιούν για να συνδεθούν με την αντιπροσωπεία σας.
Ενσωματώστε τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον πίνακα ελέγχου σας στο LiveAgent και απαντήστε σε κάθε αναφορά, ανάρτηση ή κριτική.
Add new fuel to your customer service
Κάθε συνεργάτης συνομιλίας παίζει ουσιαστικό ρόλο στην εμπειρία του πελάτη. Οι προσπάθειές τους, η επαγγελματική δεοντολογία και οι αλληλεπιδράσεις τους είναι αυτά που τελικά οδηγούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα.
Αν και το μάρκετινγκ ενδέχεται να μην εμπλέκεται άμεσα, μια ικανοποιητική εμπειρία καταναλωτή είναι επωφελής για το lead generation marketing (την μετατροπή των επισκεπτών μιας σελίδας σε άτομα με σημαντική πιθανότητα να γίνουν πελάτες). Εάν οι πελάτες λάβουν άριστη εξυπηρέτηση, είναι πιο πρόθυμοι να κοινοποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Αλλά ακόμα κι αν οι αντιπρόσωποι συνομιλίας σας επικεντρώνονται αυστηρά στην πλευρά της εξυπηρέτησης πελατών της σχέσης, η εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χρήσης της ζωντανής συνομιλίας και των δυνατοτήτων της για τη δημιουργία μιας αξέχαστης και εξατομικευμένης εμπειρίας είναι ζωτικής σημασίας.
Λόγω της ανώνυμης φύσης της συνομιλίας, οι εκπρόσωποι μπορεί μερικές φορές να γίνουν αμελείς και να μην δώσουν προσοχή στο γεγονός στην άλλη πλευρά βρίσκεται ένας άλλος άνθρωπος. Η ανθρώπινη αλληλεπίδραση είναι αυτή που διαφοροποιεί τη ζωντανή συνομιλία από το chatbot.
Οπότε, ποια χαρακτηριστικά είναι ιδανικά για την εξατομικευμένη εμπειρία των πελατών;
Εντυπωσιάστε τους πελάτες με γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις στις ερωτήσεις τους, ακόμη και πριν πατήσουν αποστολή. Πώς; Με μια προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, οι αντιπρόσωποι μπορούν να παρατηρήσουν τι γράφει ο πελάτης σε πραγματικό χρόνο και να προετοιμάσουν την απάντησή τους.
Η προετοιμασία εκ των προτέρων είναι πάντα μια καλή στρατηγική. Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των online επισκεπτών σας, από ποια χώρα προέρχονται ή ποια είναι η διεύθυνση IP τους και αξιοποιήστε τις αποκτηθείσες πληροφορίες σε μια συνομιλία.
Ένα χαρακτηριστικό που ενσωματώνει πραγματικά τη φιλοσοφία της προσωπικής αλληλεπίδρασης. Εάν θέλετε να προσφέρετε στους πελάτες σας μια online εμπειρία στο κατάστημα, μην ψάξετε παρά μόνο τη συνομιλία μέσω βίντεο.
Τοποθετήστε ένα κουμπί ζωντανής βιντεοσυνομιλίας στην ιστοσελίδα σας και χρησιμοποιήστε το για να περιηγηθείτε μαζί με τους πελάτες σας.
Αυτές οι απαντήσεις προστατεύουν τους αντιπροσώπους από πιθανά γραμματικά λάθη και διατηρούν σταθερό το στυλ της συνομιλίας. Προκαθορισμένες απαντήσεις και τυποποιημένες απαντήσεις σε τακτικές ερωτήσεις πελατών εξοικονομούν χρόνο και τον φόρτο για τη σύνταξη μιας νέας απάντηση σε κάθε ερώτηση.
Εάν συναλλάσσεστε με διεθνή πελατεία, μπορείτε να παρέχετε πολυγλωσσική υποστήριξη.
Διαμορφώστε το widget συνομιλίας στην προτιμώμενη γλώσσα της βάσης πελατών σας και δρομολογήστε μια επικοινωνία σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο που μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα.
Πριν από την έναρξη μιας συνεδρίας συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να ζητήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη με το ερωτηματολόγιο προ-συνομιλίας.
Έρευνα μετά τη συνομιλία
Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Μετά από κάθε συνεδρία, οι πελάτες μπορούν να βαθμολογήσουν την απόδοση του εκπροσώπου, να αφήσουν σχόλια ή να ζητήσουν το κείμενο της συνομιλίας.
Μια έρευνα μετά τη συνομιλία μεταφέρει το μήνυμα ότι η αντιπροσωπεία σας εκτιμά τις απόψεις της πελατειακής σας βάσης.
Διατηρήστε την επικοινωνία ανοιχτή επίσης εσωτερικά. Ακόμη και οι αντιπρόσωποι χρειάζονται βοήθεια μερικές φορές, και με την εσωτερική συνομιλία, μπορούν να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους τους στέλνοντάς τους ένα προσωπικό μήνυμα, όλα αυτά κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Accelerate your customer service
Οι εσωτερικοί υπάλληλοι γνωρίζουν τα περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, ορισμένες αντιπροσωπείες ενδέχεται να μην έχουν το μπάτζετ γι’ αυτό ή να μην έχουν καθόλου τμήμα εσωτερικών πελατών.
Κατά προτίμηση, θέλετε οι πελάτες σας να εξυπηρετούνται από τον άμεσο υπάλληλό σας, όπως ακριβώς και στον κλασικό εκθεσιακό σας χώρο.
Η βασική δυνατότητα της ζωντανής συνομιλίας είναι η ταχύτητα. Οι πελάτες περιμένουν μια γρήγορη ανταπόκριση και αν αυτό δεν είναι δυνατό, ίσως είναι καλύτερα να το αναθέσετε σε τρίτους.
Προτού αναθέσετε τη ζωντανή συνομιλία σας σε μια εξωτερική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, το κρίσιμο σημείο είναι να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε αυτές τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών απευθείας από τον λογαριασμό σας στο LiveAgent.
Ακόμη και όταν αναθέτετε σε εξωτερικούς συνεργάτες ζωντανής συνομιλίας, εξακολουθείτε να έχετε εύκολη πρόσβαση στα αρχεία των πελατών σας, χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα.
Με την υποστήριξη ενός ενσωματωμένου CRM, κάθε περίοδος συνομιλίας ή μήνυμα μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε ένα μέρος.
Η ομάδα εξωτερικής ανάθεσης μπορεί να λειτουργήσει ως επέκταση της αντιπροσωπείας σας χωρίς να παραμελήσει τους πελάτες σας. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πολλοί από τους εξωτερικούς υπαλλήλους στη συνομιλία είναι εξαιρετικοί εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών και ειδικοί στο αντικείμενο που τους ανατίθεται.
Το βασικό μήνυμα παραμένει το ίδιο – πρέπει πάντα να υπάρχει κάποιος για να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών. Εάν μπορείτε να το κάνετε σε πολλές πλατφόρμες και με αστραπιαία ταχύτητα, θα ανταμειφθείτε με μια πιστή πελατειακή βάση και την καλύτερη απόδοση επένδυσης από οποιονδήποτε δίαυλο επικοινωνίας.
Η ενσωμάτωση δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Δεν χρειάζεται να έχετε εμπειρία σε κώδικα ή να είστε ειδικευμένος προγραμματιστής για να ενσωματώσετε ζωντανή συνομιλία στην ιστοσελίδα σας.
Όταν εγγραφείτε και λάβετε στοιχεία για τον λογαριασμό σας στο LiveAgent, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι απλά να αντιγράψετε και να επικολλήσετε έναν σύντομο κώδικα HTML.
Αυτό ήταν! Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε επιπλέον λογισμικό.
Ωστόσο, εάν θέλετε να κάνετε ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους για να βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω των εγγενών μας ενσωματώσεων ή των ενσωματώσεων Zapier.
Καμία ιστοσελίδα στο διαδίκτυο δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη και φερέγγυα χωρίς τις κατάλληλες λειτουργίες ασφαλείας.
Η προστασία δεδομένων και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι η υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση που θέλει να θεωρείται αξιόπιστη, φερέγγυα και να προσελκύει μια πιστή πελατειακή βάση.
Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του LiveAgent θα προσφέρουν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και προστασία δεδομένων για την επιχείρηση και τους πελάτες σας.
Εδώ είναι τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που παρέχει το LiveAgent:
Respond at a lighting speed
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μας, μεταβείτε στη σελίδα ακαδημίας για πρόσθετες πληροφορίες ή ρίξτε μια ματιά στην πύλη υποστήριξης πελατών μας.
Οι καταναλωτές δεν δεσμεύονται μόνο σε ένα κανάλι επικοινωνίας και συχνά μεταπηδούν από το ένα στο άλλο.
Η ζωντανή συνομιλία είναι μόνο ένα μέρος ενός σύνθετου συστήματος κέντρου εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.
Ξεκινήστε μια συνομιλία μέσω τηλεφωνικής κλήσης, συνεχίστε με email και καταλήξτε σε μια συνομιλία – όλα μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον.
Το πλήρες κέντρο εξυπηρέτησης για εμπόρους αυτοκινήτων και οι δυνατότητές του ενισχύουν την υποστήριξη πελατών σας για να επιτύχετε υψηλότερη παραγωγικότητα και αξιοσημείωτα αποτελέσματα.
Εγγραφείτε σήμερα και δείτε μια αύξηση στα έσοδα και την ικανοποίηση.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας HelpOnClick
LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Προσφέρει επίσης πύλη υποστήριξης και διεπαφή προσαρμογής κουμπιού συνομιλίας.
Ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής
Προσφέρει υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με τη μέθοδο L.A.S.T.
Πρότυπα συμβάντων κέντρου εξυπηρέτησης
Η χρήση εργαλείων όπως η κατηγοριοποίηση των καρτελών και η στατιστική παρακολούθηση των αναγκών των πελατών μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και να αυξήσει τις πωλήσεις. Η δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών πελατών απαιτεί τη συγκέντρωση πληροφοριών για τη συμπεριφορά τους, μέσω ερευνών, διαδικτυακών κριτικών και μαρτυριών. Οι μαρτυρίες πελατών έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας στο μάρκετινγκ περιεχομένου.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team