Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου
Ταξινόμηση κατά:
Οι περισσότερες κριτικές από εξωτερικές πύλες
7 Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων χρησιμοποιεί τεχνολογία VoIP για να επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις με τις συσκευές του υπολογιστή τους μέσω Διαδικτύου. Είναι ένα από τα βασικά εργαλεία για την παροχή πιο προσωπικής εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου, αλλά είναι επίσης ένα σημαντικό εργαλείο για τις πωλήσεις και άλλα τμήματα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x