Πείτε αντίο στο αργό και κακό λογισμικό

Μεταβείτε στο LiveAgent & μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το LivePerson σήμερα.

  • ✓ Χωρίς κόστος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Liveperson;

Αν θέλετε να μεταφέρετε τη λίστα καρτελών, τη γνωσιακή βάση, τη ζωντανή συνομιλία και πολλά άλλα από το LivePerson στο LiveAgent, βρίσκεστε στο σωστό μέρος. Επωφεληθείτε από το υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών μας και βελτιώστε την υποστήριξη πελατών σας με μια πλήρως εξοπλισμένη λύση.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Τι είδους δεδομένα μπορείτε να μεταφέρετε με την υπηρεσία μεταφοράς γραφείου βοήθειας;

Ανθρώπους

Μεταφέρετε πολλά άτομα, προφίλ εκπροσώπων και επαφές πελατών.

Καρτέλες

Μεταφέρετε καρτέλες μαζί με πληροφορίες καρτελών και ιστορικό καρτελών.

Ετικέτες

Μεταφέρετε ετικέτες και τμήματα.

Σύγκριση LivePerson vs LiveAgent

Features Liveagent LivePerson
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
LivePerson offers ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
LivePerson offers Live Chat.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
LivePerson doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
LivePerson offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
LivePerson offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
LivePerson offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
LivePerson offers a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
LivePerson doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
LivePerson offers knowledge base.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
LivePerson offers customer forum.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
LivePerson offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
LivePerson offers API functions.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
LivePerson doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
LivePerson doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
LivePerson offers unlimited history.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
LivePerson offers unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
LivePerson offers unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
LivePerson offers unlimited tickets/mails.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
LivePerson doesn't offer unlimited call recording.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
LivePerson offers unlimited 24/7 support.
Maximum queue time

Δωρεάν μεταφορά δεδομένων από το LivePerson

Κατανοούμε ότι κάθε λογισμικό υποστήριξης πελατών δεν είναι κατάλληλο για όλους, παρόλο που το LivePerson κάνει εξαιρετική δουλειά. Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το κέντρο εξυπηρέτησης του LivePerson στο LiveAgent. Μπορείτε να διατηρήσετε τα δεδομένα σας και να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με μια διαφορετική λύση λογισμικού. Παραμείνετε στο στόχο με το LiveAgent.

Τα πλεονεκτήματα της πλήρους μετάβασης από το LivePerson στο LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Εξαιρετική εμπειρία πελάτη

Η υποστήριξή δεν λειτουργεί απλά για αρκετές ώρες αλλά 24 ώρες το 24ωρο. Είμαστε εδώ για εσάς όταν μας χρειάζεστε.

Web helpdesk icon

Κορυφαίο λογισμικό γραφείου βοήθειας

Καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση, τηλεφωνικό κέντρο ή υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Τα έχουμε όλα, ώστε να μπορείτε να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών.

Reports

Εξοικονομήστε περισσότερα και κερδίστε περισσότερα

Αυξήστε την απόδοση της επένδυσής σας και εξοικονομήστε χρήματα επιλέγοντας το σωστό επιχειρηματικό πρόγραμμα.

Sandbox

Πολλές υποστηριζόμενες γλώσσες

Είναι καλύτερα όταν το λογισμικό του γραφείου βοήθειας μιλά τη γλώσσα σας και τη γλώσσα των πελατών σας.

Ρίξτε μια ματιά στη λειτουργικότητα του LiveAgent

Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών

Το γραφείο βοήθειας θα πρέπει να μεταφέρει όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στην παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών και στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας πελατών. Αναβαθμίστε το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών με αξιόπιστη ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, γνωσιακή βάση, υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ακόμη και Instagram) και πολλά περισσότερα. Επιπλέον, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δίνουμε το καλό παράδειγμα και παρέχουμε την καλύτερη υποστήριξη πελατών για τους πελάτες μας. Σας προσφέρουμε υποστήριξη πελατών 24 ώρες το 24ωρο. Επικοινωνήστε μαζί μας όποτε θέλετε και θα είμαστε εκεί για να σας βοηθήσουμε.

get inspired

Πώς είναι η εμπειρία των πελατών στο LiveAgent;

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

increase availability

Είστε έτοιμοι να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το LivePerson στο LiveAgent;

Αν θέλετε να το δοκιμάσετε, προχωρήστε και κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί και μεταφέρετε τα δεδομένα σας σήμερα.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Μεταφορά δεδομένων από άλλο λογισμικό;

Μεταφέρετε δωρεάν τα δεδομένα σας από οποιονδήποτε από τους παρόχους λογισμικών λύσεων που αναφέρονται παρακάτω. Κάντε την αλλαγή σήμερα. Σας καλύπτουμε απόλυτα.

Σχετικά Άρθρα μεΜεταφορά του LivePerson
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με το καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας. Δείτε τα πλεονεκτήματα του LiveAgent και ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.

Το LiveAgent είναι καινοτόμο λογισμικό που βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους.

Το κέντρο εξυπηρέτησης είναι ένα ενιαίο σημείο επαφής μεταξύ εταιρείας και πελατών, χρηστών, επιχειρηματικών εταίρων. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να αναφέρεται ως ένα ειδικό κέντρο υποστήριξης.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Ανθρώπινη σύνδεση και ισορροπία ανεσης και επαφής στην εξυπηρέτηση πελατών. Συνεργασιακά κέντρα εξυπηρέτησης SAP Concur και BizAway. Ηρεμία και ενεργητική ανταπόκριση σε ανησυχίες.

Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υποστηρίξετε τους πελάτες σας. Οι εταιρείες βασίζονται σε αρκετά από αυτά, μάθετε γιατί.

Εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών

Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών και η καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη είναι απαραίτητες για ισχυρές σχέσεις και ικανοποίηση των αναγκών τους.

Εμπνευστείτε από αυτήν τη ολοκληρωμένη λίστα με 80 αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών, σλόγκαν και λόγια από ανώτατα στελέχη και υπαλλήλους πρώτης γραμμής.

Αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών, ρητά και σλόγκαν

Δημιουργήστε εμπνευσμένα σλόγκαν εξυπηρέτησης πελατών για την προώθηση της επιχείρησής σας και την έλκυση δυνητικών πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι οι καλύτερες διαφημίσεις σας. Η καλή εξυπηρέτηση είναι καλή επιχείρηση.

Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών

Σημασία εμπειρίας πελάτη για την ανάπτυξη τεχνολογίας που προσφέρει οφέλη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Βάλτε πελάτες στο επίκεντρο για βελτίωση.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Ακαδημία LiveAgent

"Μάθετε για τη σημασία των ευχαριστηρίων email και των επικοινωνιακών ικανοτήτων στη στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων."

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo