Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Η εξατομίκευση του περιεχομένου και των μηνυμάτων είναι ουσιαστική για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες εμπειρίες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο γι' αυτές.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Θερμοί δυνητικοί πελάτες έναντι ψυχρών δυνητικών πελατών: σε τι διαφέρουν;
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις. Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες και οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Οι θερμοί πελάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.
Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.