Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό

Μεταφερθείτε στο LiveAgent και μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Zoho Desk σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Zoho Desk;

Μπορείτε να μεταφέρετε τον λογαριασμό σας από το Zoho Desk στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent και να αποκτήσετε μια εξαιρετική πλατφόρμα καρτελών που μπορεί να χειριστεί όλα τα σημαντικά κανάλια πελατών. Κάθε πελάτης μας επωφελείται από μια σειρά λειτουργιών, πολλές ενσωματώσεις και υποστήριξη 24/7.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Σύγκριση Zoho Desk έναντι LiveAgent

ΛειτουργίαLiveAgentZoho Desk
Διαχείριση Αιτημάτων✅Ναι✅Ναι
Ζωντανή Συνομιλία✅Ναι✅Ναι
Τηλεφωνικό Κέντρο✅Ναι✅Ναι
Αυτοεξυπηρέτηση ✅Ναι✅Ναι
Facebook✅Ναι✅Ναι
Twitter✅Ναι ✅Ναι
Instagram✅Ναι✅Ναι
Viber✅Ναι❌Όχι
WhatsApp ✅Ναι✅Ναι
Βάση Γνώσεων✅Ναι✅Ναι
Φόρουμ Πελατών✅Ναι✅Ναι
Αυτοματισμός και Κανόνες✅Ναι✅Ναι
API✅Ναι✅Ναι
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) ✅Ναι✅Ναι
Βιντεοκλήσεις✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστο Ιστορικό✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστοι Ιστότοποι✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστα Αιτήματα/Mail✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7✅Ναι❌Όχι
feeling proud - illustration

Μεταφερθείτε σήμερα

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent είναι σε θέση να χειρίζεται email, τηλεφωνικά κέντρα, ζωντανή συνομιλία, πύλες πελατών με γνωσιακές βάσεις, καθώς και μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Facebook, Instagram, Twitter και Viber. Προσφέρετε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών μέσω κάθε καναλιού.

Το plugin έρχεται σύντομα!

Οι προγραμματιστές μας εργάζονται σκληρά για να προσφέρουν ένα ενσωματωμένο plugin μεταφοράς από το Zoho Desk. Μόλις είναι έτοιμο, θα μπορείτε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Zoho Desk στο LiveAgent απλά πατώντας το κουμπί ενεργοποίησης στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Μείνετε συντονισμένοι!

monitor plug in - illustration

Τι είδους δεδομένα μπορώ να μεταφέρω από το Zoho Desk;

Άνθρωποι

Μεταφέρετε εύκολα λογαριασμούς εκπροσώπων, διαχειριστών, τελικών χρηστών και πελατών.

Τίκετ

Μεταφέρετε ticket, επισυνάψεις, πεδία χρηστών, και πεδία ticket.

Επισήμανση

Μεταφέρετε όλες τις επισημάνσεις και ετικέτες των τίκετ και του τμήματός σας.

Τι θα μπορείτε να απολαμβάνετε μετά την μεταφορά από το Zoho Desk

Αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών

Οι εκπρόσωποί μας είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν με κάθε πρόβλημα 24/7.

Λογισμικό help desk πλήρες χαρκτηριστικών

Το λογισμικό μας προσφέρει περισσότερες από 179 λειτουργίες help desk, που συνοδεύονται από περισσότερες από 40 ενσωματώσεις.

Πολλές υποστηριζόμενες γλώσσες

Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικές) και υποστηρίζει widget που προσαρμόζονται σε διαφορετική γλώσσα.

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Zoho Desk σήμερα

Το LiveAgent είναι το πιο ενημερωμένο και # 1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2019 και το 2020. Έχουν εγγραφεί εταιρείες όπως η Huawei, BMW, η Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης παρέχοντας υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες τους.

Δοκιμή 1 μήνα
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Μεταφορά από άλλο λογισμικό help desk;

Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από οποιονδήποτε από τους παρακάτω παρόχους λογισμικού help desk δωρεάν. Κάντε την αλλαγή σήμερα. Σας έχουμε καλυμμένους.

Σχετικά Άρθρα μεΜετεγκατάσταση δεδομένων από το Zoho
Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με εξατομικευμένη υποστήριξη σε όλα τα κανάλια. Αφήστε τους πελάτες σας με μια υπέροχη αίσθηση κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent

Η εξατομίκευση του περιεχομένου και των μηνυμάτων είναι ουσιαστική για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες εμπειρίες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο γι' αυτές.

Ένα δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας είναι ένα λογισμικό που βρίσκεται σε έναν υπολογιστή. Χρησιμοποιείται για το χειρισμό άμεσων μηνυμάτων. Είναι εντελώς δωρεάν για κάθε χρήστη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας

The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.

Αποκαλύψτε τις κύριες διαφορές μεταξύ θερμών και ψυχρών δυνητικών πελατών. Είστε περίεργοι πώς να αποκτήσετε περισσότερους από τον ιστότοπό σας;

Θερμοί δυνητικοί πελάτες έναντι ψυχρών δυνητικών πελατών: σε τι διαφέρουν;

Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις. Η επικοινωνία με θερμούς δυνητικούς πελάτες και οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Οι θερμοί πελάτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε πωλήσεις.

Αναζητάτε έναν καλύτερο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες; Ανακαλύψτε τη δύναμη της στρατηγικής της προληπτικής συνομιλίας και φέρτε επανάσταση στην υποστήριξη πελατών σας.

Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας

Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.

Η ειλικρινής συγνώμη προς έναν πελάτη σημαίνει ότι παραδέχεστε ότι η επιχείρησή σας έκανε λάθος. Μάθετε πώς να ζητήσετε συγνώμη, με τον κατάλληλο τρόπο.

Πώς να ζητήσετε συγνώμη από έναν πελάτη

Πλήρες λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με τηλεφωνικά συστήματα VoIP, διαχείριση email και πύλη πελατών. Προσφέρει δωρεάν δοκιμή και υποστήριξη.

Μάθετε περισσότερα για την ψυχρή κλήση. Κατανοήστε σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Τι Είναι μια Ψυχρή Κλήση;

Η ψυχρή κλήση είναι μια μορφή τηλεμάρκετινγκ που απαιτεί έρευνα και αυτοματισμό. Η επιτυχία της εξαρτάται από τη δημιουργία σχέσεων και την προσφορά λύσεων. Η διάρκεια και ο χρόνος κλήσης είναι κρίσιμοι.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x