Cloudtalk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cloudtalk Πολιτική Απορρήτου
Το CloudTalk μπορεί να ενσωματωθεί στο LiveAgent πολύ εύκολα και δεν απαιτεί προγραμματισμό.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι το URL και το κλειδί API, τα οποία μπορείτε να βρείτε απευθείας στο περιβάλλον LiveAgent interface (ρυθμίσεις -> API). Στη συνέχεια, αφήστε το CloudTalk να κάνει τα υπόλοιπα.
Τι είναι το Cloudtalk;
Το CloudTalk είναι ένα επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα που δημιουργήθηκε ώστε οι ομάδες πωλήσεων να καλούν πιο γρήγορα και να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες, καθώς και για ομάδες εξυπηρέτησης πελατών ώστε να παρέχουν ομαλή εμπειρία πελατών μέσω τηλεφώνου. Το CloudTalk διαθέτει τηλεφωνικές κλήσεις, αυτόματη κλήση, σενάρια κλήσεων, IVR, έξυπνη δρομολόγηση, SMS καθώς και άλλες 75 λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Εάν θέλετε πλήρη πρόσβαση στην αλληλεπίδραση πελατών σε συνδυασμό με το ιστορικό κλήσεων, έχουμε την τέλεια λύση. Ενσωματώστε τη λύση LiveAgent με το CloudTalk για να δείτε όλες τις πληροφορίες για κλήσεις και καρτέλες σε ένα μέρος – Διεπαφή CloudTalk. Όταν καλεί ο πελάτης, η κάρτα πελάτη του (η οποία ανοίγει αμέσως μόλις σηκώνετε το τηλέφωνο) εμφανίζει στοιχεία επικοινωνίας, ιστορικό κλήσεων, σημειώσεις και καρτέλες που σχετίζονται με τον καλούντα. Οι αντιπρόσωποί σας θα παρέχουν μια πιο ολοκληρωμένη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Η επιπλέον αξία για τους χρήστες του LiveAgent είναι ο συγχρονισμός όλων των κλήσεων πελατών από το CloudTalk. Μόλις τελειώσει η κλήση, οι σχετικές πληροφορίες αποστέλλονται στο LiveAgent και αντιστοιχίζονται στο ticket του πελάτη. Θα δείτε το όνομα του εκπροσώπου, τη διάρκεια της κλήσης, τον χρόνο αναμονής και το όνομα της εταιρείας από την οποία πραγματοποιήθηκε το τηλεφώνημα. Κάθε κλήση συνδέεται επίσης με μια ηχογράφηση προσβάσιμη όποτε τη χρειαστείτε.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Cloudtalk με το LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα είναι: δεν χρειάζεται εναλλαγή μεταξύ διεπαφών, όλες οι πληροφορίες σε ένα μέρος, χρονικά αποδοτικό, καλύτερη ικανοποίηση πελατών.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Cloudtalk με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στο LiveAgent σας > μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > API. Δημιουργήστε το API και αντιγράψτε το. Συνδεθείτε στο Cloudtalk > μεταβείτε στο Λογαριασμός > Ενσωματώσεις > LiveAgent. Εισαγάγετε το API και αποθηκεύστε τις προτιμώμενες ρυθμίσεις ροής εργασίας > ενεργοποιήστε το και ΚΑΝΤΕ ΧΡΗΣΗ!
Η Flowroute είναι μία εταιρεία παροχής επικοινωνιακών υπηρεσιών που ιδρύθηκε το 2007 στο Σιάτλ. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, από κέντρα τηλεφωνικής υποστήριξης έως διαδικτυακά σεμινάρια. Η σύνδεση της Flowroute στο LiveAgent είναι δωρεάν και επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες τους. Η χρήση του VoIP προσφέρει πολλά οφέλη και το LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για την ενσωμάτωση της Flowroute.
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και σύστημα διαχείρισης παραπόνων. Η επίδειξη και η τιμολόγηση είναι διαθέσιμες, ενώ παρέχει ενσωματώσεις και εναλλακτικές λύσεις. Υπάρχει υποστήριξη, μεταφορά δεδομένων και αίτηση για πρόταση. Η εταιρία έχει βραβεία και πιστοποιητικά, και είναι διαθέσιμο το πρόγραμμα συνεργατών. Επιπλέον, υπάρχει εκπαίδευση, ακαδημία, πρότυπα και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής.