Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

Το CloudTalk μπορεί να ενσωματωθεί στο LiveAgent πολύ εύκολα και δεν απαιτεί προγραμματισμό.
 
Το μόνο που χρειάζεστε είναι το URL και το κλειδί API, τα οποία μπορείτε να βρείτε απευθείας στο περιβάλλον LiveAgent interface (ρυθμίσεις -> API). Στη συνέχεια, αφήστε το CloudTalk να κάνει τα υπόλοιπα.

Cloudtalk

Τι είναι το Cloudtalk;

Το CloudTalk είναι ένα επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα που δημιουργήθηκε ώστε οι ομάδες πωλήσεων να καλούν πιο γρήγορα και να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες, καθώς και για ομάδες εξυπηρέτησης πελατών ώστε να παρέχουν ομαλή εμπειρία πελατών μέσω τηλεφώνου. Το CloudTalk διαθέτει τηλεφωνικές κλήσεις, αυτόματη κλήση, σενάρια κλήσεων, IVR, έξυπνη δρομολόγηση, SMS καθώς και άλλες 75 λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Αν θέλετε πλήρη πρόσβαση στην αλληλεπίδραση με πελάτες σε συνδυασμό με το ιστορικό κλήσεων, έχουμε την τέλεια λύση. Ενσωματώστε το LiveAgent με το CloudTalk για να δείτε όλες τις πληροφορίες για τις κλήσεις και τα tickets από ένα μέρος – το περιβάλλον του CloudTalk. Όταν καλεί ο πελάτης, η καρτέλα πελάτη (η οποία ανοίγει τη στιγμή που απαντάτε το τηλέφωνο) εμφανίζει στοιχεία επικοινωνίας, ιστορικό κλήσεων, σημειώσεις και tickets που σχετίζονται με τον καλούντα. Οι εκπρόσωποί σας θα παρέχουν πληρέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Η επιπλέον αξία για τους χρήστες του LiveAgent είναι ο συγχρονισμός όλων των κλήσεων πελατών από το CloudTalk. Μόλις τελειώσει η κλήση, οι σχετικές πληροφορίες αποστέλλονται στο LiveAgent και αντιστοιχίζονται στο ticket του πελάτη. Θα δείτε το όνομα του εκπροσώπου, τη διάρκεια της κλήσης, τον χρόνο αναμονής και το όνομα της εταιρείας από την οποία πραγματοποιήθηκε το τηλεφώνημα. Κάθε κλήση συνδέεται επίσης με μια ηχογράφηση προσβάσιμη όποτε τη χρειαστείτε.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Cloudtalk με το LiveAgent;

- δεν χρειάζεται εναλλαγή μεταξύ περιβάλλοντος

- όλες οι πληροφορίες σε ένα μέρος

- χρονικά αποδοτικό

- καλύτερη ικανοποίηση πελατών

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Cloudtalk με το LiveAgent;

1. Συνδεθείτε στο LiveAgent

2. Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις - Σύστημα - API

3. Δημιουργήστε API και αντιγράψτε το

4. Συνδεθείτε στοCloudtalk

5. Μεταβείτε στο Λογαριασμός - Ενσωματώσεις - LiveAgent

6. Εισαγάγετε το API και αποθηκεύστε τις προτιμώμενες ρυθμίσεις ροής εργασίας

7. Ενεργοποιήστε και χρησιμοποιήστε!

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo