Συνεργάτης
Το CloudTalk μπορεί να ενσωματωθεί στο LiveAgent πολύ εύκολα και δεν απαιτεί προγραμματισμό.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι το URL και το κλειδί API, τα οποία μπορείτε να βρείτε απευθείας στο περιβάλλον LiveAgent interface (ρυθμίσεις -> API). Στη συνέχεια, αφήστε το CloudTalk να κάνει τα υπόλοιπα.

Τι είναι το Cloudtalk;
Το CloudTalk είναι ένα επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα που δημιουργήθηκε ώστε οι ομάδες πωλήσεων να καλούν πιο γρήγορα και να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες, καθώς και για ομάδες εξυπηρέτησης πελατών ώστε να παρέχουν ομαλή εμπειρία πελατών μέσω τηλεφώνου. Το CloudTalk διαθέτει τηλεφωνικές κλήσεις, αυτόματη κλήση, σενάρια κλήσεων, IVR, έξυπνη δρομολόγηση, SMS καθώς και άλλες 75 λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Εάν θέλετε πλήρη πρόσβαση στην αλληλεπίδραση πελατών σε συνδυασμό με το ιστορικό κλήσεων, έχουμε την τέλεια λύση. Ενσωματώστε τη λύση LiveAgent με το CloudTalk για να δείτε όλες τις πληροφορίες για κλήσεις και καρτέλες σε ένα μέρος – Διεπαφή CloudTalk. Όταν καλεί ο πελάτης, η κάρτα πελάτη του (η οποία ανοίγει αμέσως μόλις σηκώνετε το τηλέφωνο) εμφανίζει στοιχεία επικοινωνίας, ιστορικό κλήσεων, σημειώσεις και καρτέλες που σχετίζονται με τον καλούντα. Οι αντιπρόσωποί σας θα παρέχουν μια πιο ολοκληρωμένη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Η επιπλέον αξία για τους χρήστες του LiveAgent είναι ο συγχρονισμός όλων των κλήσεων πελατών από το CloudTalk. Μόλις τελειώσει η κλήση, οι σχετικές πληροφορίες αποστέλλονται στο LiveAgent και αντιστοιχίζονται στο ticket του πελάτη. Θα δείτε το όνομα του εκπροσώπου, τη διάρκεια της κλήσης, τον χρόνο αναμονής και το όνομα της εταιρείας από την οποία πραγματοποιήθηκε το τηλεφώνημα. Κάθε κλήση συνδέεται επίσης με μια ηχογράφηση προσβάσιμη όποτε τη χρειαστείτε.
Frequently asked questions
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Cloudtalk με το LiveAgent;
Τα πλεονεκτήματα είναι: δεν χρειάζεται εναλλαγή μεταξύ διεπαφών, όλες οι πληροφορίες σε ένα μέρος, χρονικά αποδοτικό, καλύτερη ικανοποίηση πελατών.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Cloudtalk με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στο LiveAgent σας > μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > API. Δημιουργήστε το API και αντιγράψτε το. Συνδεθείτε στο Cloudtalk > μεταβείτε στο Λογαριασμός > Ενσωματώσεις > LiveAgent. Εισαγάγετε το API και αποθηκεύστε τις προτιμώμενες ρυθμίσεις ροής εργασίας > ενεργοποιήστε το και ΚΑΝΤΕ ΧΡΗΣΗ!
Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας με πελάτες, βοηθάει στην κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των αναγκών τους.