Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων

Ποιοι είναι οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων;

Οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων διαχειρίζονται τηλεφωνικά κέντρα, τις καθημερινές τους δραστηριότητες και τους υπαλλήλους που διαχειρίζονται οι ίδιοι τις κλήσεις. Διατηρούν την τάξη στα τηλεφωνικά κέντρα, αντιμετωπίζουν τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχουν οι φορείς εκμετάλλευσης και καθοδηγούν το τηλεφωνικό κέντρο προς τη σωστή κατεύθυνση.

Οι διευθυντές ομάδων τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ομάδες τους. Τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται σε ομάδες με καθορισμένα καθήκοντα και είναι ευθύνη του προϊσταμένου του τηλεφωνικού κέντρου να επιβλέπει ό,τι συμβαίνει στις διαφορετικές ομάδες και να βοηθά τους χειριστές να επιτύχουν τους στόχους τους.

Βέβαια, οι θέσεις διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου είναι αρκετά απαιτητικές, καθώς πολλοί άνθρωποι εξαρτώνται από την καθοδήγησή τους, αλλά το συνολικό ποσοστό επιτυχίας βασίζεται στην ικανότητα των διευθυντών του τηλεφωνικού κέντρου. Η εργασία σε ένα εισερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο ως διευθυντής είναι μια πολύ δύσκολη εργασία, επομένως οι περισσότερες περιγραφές θέσεων διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου απαιτούν κάποια εμπειρία στον τομέα και κοινή γνώση στη χρήση λογισμικού του κλάδου, όπως το LiveAgent.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Free trial

Εκτός από αυτό, η διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να είναι μια πολύ προσοδοφόρα ευκαιρία σταδιοδρομίας, καθώς οι διευθυντές των κέντρων επικοινωνίας συνήθως κερδίζουν αρκετά για τη δουλειά τους. Είναι ασφαλές να πούμε ότι οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων είναι δυναμικοί, προσανατολισμένοι στην ηγεσία, άνθρωποι με αυτοπεποίθηση με αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας και υπεύθυνη προοπτική για το επάγγελμά τους.

Τι είναι η διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου;

Η διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου είναι μια κοινή θέση σχεδόν σε κάθε τηλεφωνικό κέντρο. Το άτομο που ενεργεί ως διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να χειρίζεται πολλά πράγματα, τα πιο σημαντικά από τα οποία είναι:

  • Διαχείριση καθημερινών εργασιών
  • Καθοδήγηση του εργατικού δυναμικού
  • Εκπαίδευση νεοεισερχόμενων εργαζομένων
  • Χειρισμός αλληλεπιδράσεων πελατών
  • Βελτιστοποίηση της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου
  • Ανάλυση της διαχείρισης της απόδοσης

Εκτός από αυτά τα πράγματα, η διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου εμπλέκεται άμεσα τόσο με τους εργαζόμενους στο τηλεφωνικό κέντρο όσο και με τους πελάτες που εξυπηρετούν – και έχει ως αποστολή τον εξορθολογισμό της επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών και τη βελτίωση του ποσοστού των κερδών.

Πώς να προσλάβετε εξειδικευμένους διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων;

Εάν διαχειρίζεστε ένα τηλεφωνικό κέντρο, θα χρειαστείτε δύο εξειδικευμένους διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων, εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας σχετικά με την ικανοποίηση πελατών. Τώρα, αυτό μπορεί να ακούγεται σαν κάτι εύκολο, αλλά η πρόσληψη ενός άπειρου διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου θα μπορούσε να είναι καταστροφική για την επιχείρησή σας, οπότε θα πρέπει να δώσετε προσοχή σε αυτούς που προσλαμβάνετε.

Η ίδια η διαδικασία πρόσληψης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο εξορθολογισμένη για να αποκόψει όλους τους άπειρους υποψηφίους. Μην προσλάβετε κάποιον για τη δουλειά του διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου που δεν έχει την απαραίτητη εμπειρία και εξειδίκευση.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου, θα θέλετε να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερο για τους υποψήφιους υπαλλήλους σας, όπως η επάρκειά των γνώσεων τους σε εργαλεία όπως το LiveAgent, η προηγούμενη εμπειρία τους στον τομέα και οι τεχνικές διαχείρισής τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις ερωτήσεις συνέντευξης διευθυντή για να μάθετε τι μπορεί να φέρει ο αιτών στην εταιρεία.

Η διαδικασία της συνέντευξης θα πρέπει να σας λέει περισσότερα από όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον υπάλληλο, οπότε βεβαιωθείτε ότι τη διεξάγετε σωστά. Εναλλακτικά, μπορεί να μην είναι κακή ιδέα να εμπλέκεται το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού στη διαδικασία της συνέντευξης.

Τι κάνει ο διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου;

Ένας διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου έχει πολλά σημαντικά καθήκοντα και πρέπει να τα εκτελέσει όλα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η διεύθυνση του τηλεφωνικού κέντρου κάνει τα εξής:

  • Βελτιστοποιεί και βελτιώνει το επίπεδο υπηρεσιών
  • Γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί λογισμικό όπως το LiveAgent
  • Παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Μεγιστοποιεί την ικανοποίηση των πελατών
  • Βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη
  • Επιλύει ζητήματα πελατών
  • Επιλύει τα παράπονα πελατών
  • Καταχωρεί τα σχόλια των πελατών
  • Γνωρίζει πώς να αντιμετωπίζει θυμωμένους πελάτες
  • Αυξάνει τη συνολική βαθμολογία ικανοποίησης πελατών
  • Μειώνει τον μέσο χρόνο χειρισμού
  • Παρέχει διαδραστική φωνητική απόκριση
  • Μειώνει το κόστος εργασίας
  • Πετυχαίνει βασικά σημεία μετρήσεων
  • Βελτιώνει την αύξηση των εσόδων
  • Αποσυμφορεί το επίπεδο στελέχωσης

Και αυτά είναι μόνο τα κυριότερα σημεία. Ένας καλός διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου θα χειρίζεται όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα τόσο από την πλευρά της εταιρείας όσο και από την πλευρά των υπηρεσιών.

Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες ενός αποτελεσματικού διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου;

Ένας αποτελεσματικός διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να έχει πολλή συναισθηματική νοημοσύνη για να αντιμετωπίσει κάθε είδους καταστάσεις. Επιπλέον, θα πρέπει να είναι ένας αποτελεσματικός ηγέτης ικανός να στρέψει το εργατικό δυναμικό στη σωστή κατεύθυνση.

Θα πρέπει να έχουν μια μοναδική προσέγγιση και μια αποτελεσματική τεχνική διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου, η οποία τους επιτρέπει να κάνουν τη δουλειά τους ως επικεφαλής ομάδας τηλεφωνικού κέντρου με τον μέγιστο επαγγελματισμό, αντίληψη και αποτελεσματικότητα.

Πώς μπορούν οι διευθυντές να ηγηθούν αποτελεσματικά της ομάδας τους;

Μπορείτε να χτίσετε ένα επιτυχημένο τηλεφωνικό κέντρο μόνο μέσω ισχυρής ηγεσίας, πράγμα που σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών θα χρειαστούν κάποιον που θα ανοίξει το δρόμο – και εκεί μπαίνουν οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων.

Οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων θα πρέπει να έχουν άφθονο χρόνο για να εκπαιδεύσουν την ομάδα των αντιπροσώπων τους για το πώς να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους και να έχουν μια μοναδική προσέγγιση για κάθε μεμονωμένο αντιπρόσωπο. Η συμβουλευτική κουλτούρα έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν πλέον περισσότεροι τρόποι για να βελτιώσετε την απόδοση των αντιπροσώπων και τη συμμετοχή των αντιπροσώπων, χρησιμοποιώντας κοινωνικές δεξιότητες που δημιουργούν ένα δεσμό διευθυντή-αντιπροσώπου.

Διαθεσιμότητα αντιπροσώπου

Αυτό εξαλείφει τις πιθανότητες να γίνει κάποιος αυταρχικός και διεγείρει τους αντιπροσώπους να επικεντρωθούν στις δουλειές τους, οδηγώντας τελικά στην ανάπτυξη της σταδιοδρομίας. Ένας εξαιρετικός τρόπος για να παροτρύνετε τους υφισταμένους σας είναι να έχετε συχνές δραστηριότητες οικοδόμησης ομάδας, να ελέγχετε τις αναφορές απόδοσης των αντιπροσώπων, να ανταλλάζετε ιδέες  και να δημιουργείτε μια θετική ατμόσφαιρα στο χώρο εργασίας.

Try out LiveAgent today

Efficiently manage your team with LiveAgen's call center software.

Free trial

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιοι είναι οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων;

Οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων είναι υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα που έχουν επιφορτιστεί με την επίβλεψη ομάδων, μεμονωμένων αντιπροσώπων, τη ροή εργασίας και την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου. Συνήθως, προωθούνται εντός της εταιρείας ή προσλαμβάνονται εξωτερικά, αλλά οι περισσότεροι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων έχουν υπόβαθρο ως αντιπρόσωποι τηλεφωνικού κέντρου.

Τι είναι η διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου;

Η διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου είναι μια θέση εργασίας που συνεπάγεται τη διαχείριση ενός τμήματος ή ολόκληρου ενός τηλεφωνικού κέντρου. Είναι μια επίπονη και απαιτητική θέση εργασίας που απαιτεί μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση, αλλά συνήθως πληρώνεται καλά.

Πώς να προσλάβετε εξειδικευμένους διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων;

Η πρόσληψη εξειδικευμένου διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου έχει να κάνει με την εξάλειψη των ανειδίκευτων αιτούντων κατά τη διαδικασία πρόσληψης. Είναι πάντα καλύτερο να βρείτε κάποιον με προηγούμενη εμπειρία για τη θέση, και ακόμη και τότε, δεν πρέπει ποτέ να συμβιβαστείτε με κάτι λιγότερο από έναν ιδανικό υποψήφιο.

Τι κάνει ο διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου;

Ένας διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου είναι επιφορτισμένος να επιβλέπει την απόδοση της ομάδας, να βοηθά, να εκπαιδεύει και να συμβουλεύει μεμονωμένους αντιπροσώπους, να ενισχύει την απόδοση και την παραγωγικότητα της ομάδας και μια σειρά από άλλα πράγματα που έχουν να κάνουν με την εποπτεία και τη βελτίωση του τηλεφωνικού κέντρου.

Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες ενός αποτελεσματικού διευθυντή τηλεφωνικού κέντρου;

Ένας καλός διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να είναι ακριβής, πραγματιστικός και σταθερός - η προηγούμενη εμπειρία και η εξειδίκευση βοηθούν, όπως και η ήπια ψυχραιμία και η συναισθηματική σταθερότητα. Ένας καλός διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου θα πρέπει να έχει πάντα κατά νου την παραγωγικότητα και να γνωρίζει πώς να ενθαρρύνει τους υφισταμένους του να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

Πώς μπορούν οι διευθυντές να ηγηθούν αποτελεσματικά της ομάδας τους;

Η καλύτερη προσέγγιση για τη διαχείριση ομάδων είναι η ήρεμη προσέγγιση, πράγμα που σημαίνει ότι οι διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων θα πρέπει να χτίζουν ατομικές επαγγελματικές σχέσεις με κάθε έναν από τους αντιπροσώπους τους και να προσεγγίζουν ανάλογα τις ανάγκες τους. Πράγματα όπως η ανταλλαγή ιδεών και η δημιουργία ομάδας βοηθούν στη διαδικασία ηγεσίας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo